Eetcafe 't Ken-Net

Twijver 23 1606 BT Venhuizen Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafe 't Ken-Net

Sfeervol binnen of op het terras buiten, bij eetcafé ’t Ken-Net kan het allemaal. Of je nu een locatie zoekt voor een feest, heerlijk samen wilt dineren, met de familie wilt genieten van een warm of koud buffet, niets is hier te veel. Vlees, vis, vega en een speciale kaart voor de kids. In het Noord-Hollandse Venhuizen ben je altijd welkom.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Eetcafe 't Ken-Net

Maangdag tot en met woensdag gesloten.
Donderdag tot en met zondag 16:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Eetcafe 't Ken-Net

Jaap H.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Hartelijke ontvangst en heerlijk gegeten! Helma en JP doen het fantastisch. Een zeer gastvrij paar in een gezellige setting. Echt een aanrader!
Dineke B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Hoewel het er onverwachts erg druk was was de ontvangst allerhartelijkst en persoonlijk. Het eten was heerlijk. Zelden zo'n lekkere biefstuk gegeten. Het toetje konden werd aan onze wensen aangepast.
Komen absoluut nog eens terug en een aanrader voor iedereen.
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Leuk personeel, vriendelijk ontvangst. Erg lekker gegeten voor zeer schappelijke prijs. Vega menu is aanrader, desserts ook!!!!! Tompoes ijsje en Belgische wafel.... mmmjammm. Op onze vraag of er ook iets met chocola was werd er een chocolade sausje aan het dessert toegevoegd. Klein gebaar maar erg gewaardeerd
Ger D.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
De wachttijd was wat lang maar er was ook een groot gezelschap (17) personen en daarbuiten waren er nog meerdere tafels bezet. Het eten was goed.
Twan W.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Echt een leuk tentje om te zitten. De kwaliteit van het eten was prima. De bediening was goed, het personeel was erg vriendelijk.
janny-jager .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Goed weekmenu, kregen zelfs extra groentes,patat hadden we ook gevraagd,maar is denken wij vergeten.
Heerlijk gezeten, na afloop nog een borreltje.
Komen hier zeker nog een keer .
silenroc .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Uiterst vriendelijk ontvangen wat ons gelijk een thuis gevoel gaf. We hebben voortreffelijk gegeten in een sfeervolle ambiance. Voor het personeel was niets te veel en alles was keurig schoon. Mochten we ooit weer in de beurt zijn (160 km. van ons huis) gaan we er zeker weer naar toe.
coby D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Geweldig genoten, heerlijk gegeten, dit was écht niet de laatste keer voor ons!

Gezellige dames!

Prima,prima,prima!
Jofladder .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Heerlijk gegeten volop keuze van de kaart wij waren van de AH restaurant actie. Gezellig terras in het zonnetje. Vriendelijke bediening.
groot-ruiter .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
heerlijk en lekker gegeten, goede porties met verse producten.
goede bediening, gezellige sfeer.
een aanrader en wij komen hier zeker nog een keer eten,
ellen0476 .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Gezellige, klantvriendelijke bediening en heerlijk eten, goede porties met verse producten, en met zorg bereid. Een absolute aanrader!
Lisbeth V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Met de AH bon hier terecht gekomen. We waren de 'eersten' die met zo'n bon binnenkwamen en dat werd ook uitbundig verteld. Ik kon er wel om lachen. De sfeer is een beetje 'ons-kent-ons'. Ons kenden ze nog niet.. Verder kwam de eigenaresse alles uitleggen en was het eten prima.
coby D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Heerlijk gegeten, grote porties en aardige mensen, zeker een aanrader voor een volgende keer! We komen zeker weten terug.
Mary O.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Heerlijk gegeten, prima ontvangen, prijs-kwaliteitverhouding perfect. Voor herhaling vatbaar.
kikzierikzee .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Heerlijk gegeten. De maaltijd was ruim voldoende.Een ruime keuze uit groenten.
Een aanrader! Er was een heerlijk biertje uit Texel.
Wendy J.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Het eten was echt super! Dit keer geen spare ribs...er was een nieuwe kaart. Dan maar de Tournedos, in 1 woord Jammie

Groetjes Wendy Jong
Karlijn D.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Bij binnenkomst werden we heel spontaan door Helma en Joop. De carpaccio en de uiensoep smaakten weer voortreffelijk. Als hoofdgerecht hadden we een schnitzel a la Helma en een tournedos special, ook dit was erg lekker. De bediening was heel leuk. Een aanrader.

Groeten, Ko de Koning
MarcelleB .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
Bij binnenkomst werden wij hartelijk begroet door de vrolijke gastvrouw Helma en naar onze tafel geleid.
De tomatensoep en carpaccio vooraf smaakten uitstekend, evenals het verse stokbrood met diverse soorten kruidenboter. Als hoofdgerecht kozen wij voor de biefstuk van de haas à la Helma. Normaliter vergezeld door een pepersaus, echter "omdat de kok in een goed humeur was", kregen degenen die dat wensten, er een heerlijke stroganoffsaus bij geserveerd. Tevens was er een ruime keuze uit verschillende soorten groenten en aardappelvarianten.
De bediening was vlot en vriendelijk en in de zaak heerst een ongedwongen "dorpse" sfeer.
Wat ons betreft is dit eetcafé een aanrader en voor herhaling vatbaar, mede door de schappelijke prijzen!