Eetcafe 't Ken-Net

Twijver 23 1606 BT Venhuizen Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafe 't Ken-Net

Sfeervol binnen of op het terras buiten, bij eetcafé ’t Ken-Net kan het allemaal. Of je nu een locatie zoekt voor een feest, heerlijk samen wilt dineren, met de familie wilt genieten van een warm of koud buffet, niets is hier te veel. Vlees, vis, vega en een speciale kaart voor de kids. In het Noord-Hollandse Venhuizen ben je altijd welkom.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Eetcafe 't Ken-Net

Maangdag tot en met woensdag gesloten.
Donderdag tot en met zondag 16:00 - 22:00

Uitmuntend
9,2
9,1
Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Eetcafe 't Ken-Net

geert B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Toptent! Heerlijk gegeten, lekker ouderwets goed.
Ger D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Je kreeg lekkere warme groenten bij het eten.
janny-fanzen .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
wat een heerlijke avond bij 't Ken Net.
hartelijk ontvangen, met de AH actie van de uitgebreide kaart gegeten.
de carpaccio was super, de mosterdsoep overheerlijk, de tournedos om te zuigen, en als toetje een grote ijscoupe met lekker veel advocaat er op, de bediening is erg vriendelijk en de entourage erg gezellig. kortom een super avond die zeer zeker nog een over gedaan wordt.
coby D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Het was één groot FEEST! We zien nu al uit naar de volgende keer! Volgend jaar doen ze weer mee met de AH actie Topppertje
Tiny S.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Wij hebben weer heerlijk gegeten en alles is ruim voldoende en je word netjes geholpen echt een aanrader .wij zijn er met 20 pers geweest en nu met zijn 2 personen
Tiny S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Wij werden goed ontvangen netjes naar onze plaats gebracht .en keurig geholpen het eten is hier heerlijk .en alles ruim voldoende .echt een aanrader
gina V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Hier gegeten met een Ah restaurant bon. We werden alles hartelijkst ontvangen door de eigenaresse van het restaurant. Mochten alles van de kaart kiezen terwijl er eigenlijk een vast keuze menu was voor de Ah actie.
De gerechten waren 1 voor 1 heerlijk goed warm en genoeg. Het toetje de tompoes met softijs en slagroom was echt heerlijk. Volgende keer komen we graag terug.
Menno O.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Top eetcafé.
Inrichting is wat je van een eetcafé mag verwachten, simpel, doeltreffend, wel gezellig. Ontvangst uitstekend. wachttijd tussen de gerechten precies goed.
Gerechten zijn simpel maar zeer goed klaargemaakt. Top ossenhaas voor een zeer goede prijs (21,50).
Jaap H.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Hartelijke ontvangst en heerlijk gegeten! Helma en JP doen het fantastisch. Een zeer gastvrij paar in een gezellige setting. Echt een aanrader!
Dineke B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Hoewel het er onverwachts erg druk was was de ontvangst allerhartelijkst en persoonlijk. Het eten was heerlijk. Zelden zo'n lekkere biefstuk gegeten. Het toetje konden werd aan onze wensen aangepast.
Komen absoluut nog eens terug en een aanrader voor iedereen.
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Leuk personeel, vriendelijk ontvangst. Erg lekker gegeten voor zeer schappelijke prijs. Vega menu is aanrader, desserts ook!!!!! Tompoes ijsje en Belgische wafel.... mmmjammm. Op onze vraag of er ook iets met chocola was werd er een chocolade sausje aan het dessert toegevoegd. Klein gebaar maar erg gewaardeerd
Ger D.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
De wachttijd was wat lang maar er was ook een groot gezelschap (17) personen en daarbuiten waren er nog meerdere tafels bezet. Het eten was goed.
Twan W.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Echt een leuk tentje om te zitten. De kwaliteit van het eten was prima. De bediening was goed, het personeel was erg vriendelijk.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
zijn hier wezen eten met de AH restaurant bon 2 voor de prijs van 1. We konden gewoon van de menukaart kiezen werd geen onderscheid gemaakt of je daar met de AH bon komt eten of niet. Gewoon TOP heb het anders meegemaakt.
janny-jager .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Goed weekmenu, kregen zelfs extra groentes,patat hadden we ook gevraagd,maar is denken wij vergeten.
Heerlijk gezeten, na afloop nog een borreltje.
Komen hier zeker nog een keer .
silenroc .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Uiterst vriendelijk ontvangen wat ons gelijk een thuis gevoel gaf. We hebben voortreffelijk gegeten in een sfeervolle ambiance. Voor het personeel was niets te veel en alles was keurig schoon. Mochten we ooit weer in de beurt zijn (160 km. van ons huis) gaan we er zeker weer naar toe.
coby D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Geweldig genoten, heerlijk gegeten, dit was écht niet de laatste keer voor ons!

Gezellige dames!

Prima,prima,prima!
Jofladder .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Heerlijk gegeten volop keuze van de kaart wij waren van de AH restaurant actie. Gezellig terras in het zonnetje. Vriendelijke bediening.
groot-ruiter .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
heerlijk en lekker gegeten, goede porties met verse producten.
goede bediening, gezellige sfeer.
een aanrader en wij komen hier zeker nog een keer eten,
ellen0476 .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Gezellige, klantvriendelijke bediening en heerlijk eten, goede porties met verse producten, en met zorg bereid. Een absolute aanrader!