Eetcafe 't Keerpunt

Vrijdag en Zaterdag 16:00 - 02:00
Erg voordelig
lex A.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
gewoon, lekker, gezellig en niet duur. Ontspannen sfeer, geen overdreven luxe maar alles aanwezig, toilet, muziek, drank, eten en niet te vergeten de leuke ambiance en sfeer. Ook eten met de kleine kinderen of kleinkinderen is geen probleem, zelf het eten is aangepast voor deze groep. En stilzitten is niet noodzakelijk!
Henny S.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Vanavond met zijn tienen uit eten geweest, (h)eerlijk restaurant, gastvrije bediening en het gevoel thuis te zijn. Allemaal gelijktijdig het eten gekregen en dat met zo'n grote groep
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Het Keerpunt is een fantastisch familie restaurant. Goed eten en zeer betaalbaar. De kaart geeft voor elk wat wils en de kwaliteit van de gerechten is erg goed. Wij werden uitstekend ontvangen en met een glimlach bediend.
Angelique P.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Je kunt er heerlijk eten, goede bediening en er hangt een super sfeer! Alle ingrediënten voor een topavond dus, zeker een aanrader!
Nanning B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Vorige week met gezin bij "Het Keerpunt" geweest. Geweldig en sfeervol restaurant met " vooroorlogse" prijzen ( 3 gangendiner voor onder de 20 Euro). Eten is fantastisch! Mandbroodje vooraf met allemaal zelfgemaakte smeerseltjes. Na afloop met een Heerlijke Schotse Whisky bij haardvuur na zitten genieten. Complimenten voor het personeel en eigenaren. Rottûrdam op z'n best!
Brenda V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Het is er super gezellig en geweldige sfeer zeer gezellige bediening goede service heerlijk eten voor een betaalbare prijs

Echt de moeite waard om zelf uit te proberen
Joy M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Dit restaurant krijgt van mij een 10.

Het heeft alle ingrediënten voor een heerlijk ontspannen avondje uit.
Wat ik belangrijk vind is dat ik me thuis kan voelen als ik uit ben, de bediening geeft je het gevoel dat je je thuis mag voelen ze zijn attent,aardig en alert.
Het eten is goed en je hebt een ruime keus op de kaart. Voor elke smaak kan je wat vinden.
De ambiance is warm, gezellig en sfeervol.
Had wel wat ruzie met een toiletdeur maar dat is zo weer vergeten.
Wij wonen niet om de hoek maar komen daar graag voor ons ontspannen avondje verwennerij.

Mandy
Naomi D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Fantastisch eetcafe waar niets te gek is. Hele goede bediening, zo heb ik maar zelden meegemaakt. Lekker eten voor een scherpe prijs, ook andere gerechten dan de "standaard". Maar buiten dit alles om 2 fantastische eigenaren die hart voor de zaak hebben. Dit straalt er aan alle kanten van af!
Nicky V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Een super gezellige eetcafe voor een normale prijs, personeel is altijd vrolijk en zorg dat de gasten het naar hun zin hebben en genieten. Het eten is erg lekker en kan naar de wens van de gasten gemaakt worden
Danijel G.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Heerlijk eten voor een meer dan redelijke prijs! Het menu biedt meer dan keuze genoeg, waaronder twee verleidelijke vaste driegangenmenu's. Mooie locatie in het heerlijke Rotterdamse met een verrassende zee aan ruimte bij binnenkomst. Ik heb er reeds twee keer gegeten en er heerste een leuke ontspannen drukte, een open keuken draagt daaraan bij. De sfeer doet huiselijk aan en de bediening is vriendelijk. De moeite zeker waard!
V. Z.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
De carpaccio is HEMELS! En de Argentijnse steak niet te vergeten.. Als dessert de heerlijke appelcrumble, die gaat nooit vervelen... Gezellige huiselijke sfeer en attente bediening. Tot snel!
Saskiaschuit .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Bij het Keerpunt voel je dat er liefde is voor het vak. Wisselende gerechten. Scherp geprijsd voor de kwaliteit die je krijgt. Verse producten , in een leuke ambiance
Sandra H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Al een paar keer lekker gegeten, goede service. Je wordt hartelijk ontvangen door de bediening. Zeker een restaurant om aan te raden.
We komen snel weer eten.
Ingrid K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Gister weer heerlijk genoten, wat een heerlijk gezellig eetcafe is dit toch!
Bediening is top en altijd vriendelijk, bijna alles kan. Het eten is van top kwaliteit! Ik had het hert dat op het krijtbord stond, zo mals echt heerlijk!
Ik kan het iedereen aanraden.
Siebe V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Het eten was erg lekker en zeker niet duur. Verder was de sfeer erg gezellig en we hebben niet lang hoeven wachten op ons eten. We komen zeker nog een keer terug.
Jeannette R.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Heel gezellig! Leuke eigenaren en prima personeel. Uitstekende keuken. Bij het reserveren kun je je wensen kenbaar maken. Niets is te gek. Kortom, je voelt je welkom en heel snel thuis. Inmiddels ons favoriete restaurant.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Zeer goed restaurant, absoluut een aanrader. Prima eten voor een goede prijs.
Bediening erg goed en erg gastvrij. Leuk restaurant met huiselijke gezelligheid.
Nancy H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Afgelopen weekend hier gegeten en zeker voor herhaling vatbaar! Leuke kaart, goede bediening en een top sfeer! Romantisch samen of met een groep? zoek je een leuke plek in rotterdam om te eten dan ben je hier zeker aan het juiste adres
Leen R.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Dit restaurant levert een onvoorstelbare prijs/kwaliteit prestatie. Hebben topkoks! Hier geen overgare sliptongen, maar perfect in roomboter gebakken. Tonijn rosé van de gril, heerlijk op smaak gebracht met zout en peper. Zo lekker heb ik er nog nooit een gegeten. En zo kan ik gerecht na gerecht nog wel even doorgaan. Moet ik ook nog even iets zeggen over de gezellige ambiance, de lieve en vriendelijke meisjes en jongens van de bediening, de patron die zich op de hoogte houdt of alles naar wens is, en tot slot de rekening waarvan je denkt, 'hebben ze vergeten iets aan te slaan'. TOP!
Heidevd .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Lekker gegeten en goede menukaart voor elke smaak en portemonnee. Heel goede sfeer!
Ook geschikt voor kinderen. Zelf een ijsje maken in de keuken vond onze dochter heel speciaal.