Eetcafé 't Fortuin

Dorpsstraat 190 1693 AK Wervershoof Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafé 't Fortuin

't Fortuin is al meer dan 50 jaar een vertrouwde partner in het verzorgen van gastvrijheid, eten en drinken, voor zowel de zakelijke als de particuliere gast. Proeven, Praten en Genieten staan hoog in het vaandel.

't Fortuin herbergt een feestelijke, sfeervolle zaalaccommodatie en een gezellige oud Hollands bruincafé, waarin de twee prima biljarts niet mogen ontbreken.

Het café is op woensdag, donderdag en zondag een eetcafé, waar je kunt genieten van heerlijke dagspecials, borrelgerechten en plategerechten.

In het restaurant kun je daarnaast reserveren van 10 tot 40 personen. De warme rood/crème tinten en het gebruik van eikenhout zorgen ervoor dat het restaurant rust, gezelligheid en warmte uitstraalt. Onze keukenbrigade kookt voor jouw groep of gezelschap een 3-4 of vijf gangen keuzemenu of verrassingsmenu. Uiteraard met seizoensgebonden en verse producten.

Voor zowel de zaal/café accommodatie als het restaurant kun je uitsluitend telefonisch of via de e-mail reserveren. Reserveer online voor Eetcafé 't Fortuin in Wervershoof!

Glas champagne

Jouw recensie over het restaurant Eetcafé 't Fortuin

Monique V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Super gegeten!
Het Valentijns menu was verrassend leuk en allemaal erg lekker!
Goed gedaan!
Jacqueline G.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Wij hebben met vrienden daar gegeten , bediening zeer vriendelijk, een leuke lokaties en heerlijk gegeten.
Gabriela S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2013
Wij hebben op deze zondag in het eetcafé Fortuin met z'n vieren gegeten. De inrichting is gezellig, een ongedwongen sfeer en bruin café-achtig. In het eetcafé zijn er tafels om te eten, een bar om te borrelen, een stamtafel en de mogelijkheid om te biljarten. Dat maakt het gezellig en ondanks dat de ruimte vrij groot is voelt het toch knus aan. De bediening is vriendelijk en alert. De menukaart van het café is niet groot maar precies goed: voor elk wat wils. Ook voor ons, 2 vegetariërs, was een uitstekend voorgerecht en hoofdgerecht. Wat ons opviel was de kwaliteit van het eten. Wij hebben meer dan uitstekend gegeten. Onze borden waren prachtig opgemaakt en het smaakte heerlijk. De prijs kwaliteit verhouding is top. Uit eten kan hier voor een vriendelijke prijs met een hoge kwaliteit. De bediening was goed, snel en alert en het eetcafé en de toiletten zijn op en top schoon. Wij hebben een mooi avond in dit eetcafé gehad en kunnen het iedereen aanraden.