Eetcafé 't Centrum

Service8/10
Decor7,5/10
Anjaoosterwijk . Fijnproever (7 recensies) 6 /10
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
biefstuk was goed stroganoff saus in smakelijk,
op verzoek gepofte aardappel, niet gaar, saus over schil geserveerd niet smakelijk
andere hoofdgerecht 6 garnalen met pasta niet echt een hoofdgerecht voor dit bedrag, bijgeleverde bloemkool was niet voldoende gekookt moet een bite hebben niet bijna rauw, patat en aardappels okee
bitter lemon in glas geserveerd niet met een flesje apart
Pieter V. Gastronoom (24 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Al wel vaker geweest hier. Eten is altijd goed, gamba's pil pil zoals ze horen en zalmfillet was ook prima. Attente en vriendelijke bediening!
Mivonha . Fijnproever (6 recensies) 6,8 /10
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Gezellig en vriendelijk eetcafé. Het stokbrood met kruidenboter was overheerlijk. Het voorgerecht zalm en paling met toast was goed, de verhouding paling t.o.v. de zalm was een beetje karig, iets meer paling en minder zalm. De salade met gecaramelliseerde peer en warme geitenkaas was bijzonder lekker. Mosterdsoep en tomatensoep ook goed.
Rina V. Gastronoom (37 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Lekker geluncht in dit eetcafé. Heerlijke kroketten met brood, zowel de kalfs- als de garnalenvariant. Het broodje warm vlees was ouderwets lekker en de omelet ook erg smakelijk. De porties zijn allemaal erg riant voor leuke prijzen.
Sibi . 1e beoordeling (1 recensie) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Zaterdag voor het eerst in Eetcafe 'T Centrum. Gezellige sfeer en klantvriendelijk. Het eten is fantastische! ( aanrader tournedos) zo zacht als boter heerlijk. Personeel werkt hard en goed en houden je drinken in de gaten.
Kom hier zeker terug.
Adrie B. Gastronoom (20 recensies) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2015
Echt een positieve verrassing dit eetcafé. Uitstekend eten, uitstekende bediening en redelijke prijzen. De ambiance ziet er niet echt bijzonder uit, maar eten en bediening maken dat ruimschoots waar. Een aanrader!
-k . Bourgondiër (3 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2015
Lekker gegeten! Vooral het voorgerecht met Hollandse garnalen en garnalen kroketten zijn me bij gebleven. Erg smakelijk.
Geen zuinige porties.
Bediening was vriendelijk en de sfeer was prima.
Jeroen D. 1e beoordeling (1 recensie) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Na eerder op de avond een slechte ervaring bij een Japanner in Gouda belde we vanuit deze tent naar het Centrum om te kijken of we daar nog terecht zouden kunnen. Dit bleek te kunnen en das natuurlijk helemaal top!

Het eten was prima in orde. Voor een schappelijke prijs heb je je buikkie vol gegeten. Dit in combinatie met de sfeer en vooral de service maakt het geheel een prima ervaring en dat zal dan ook zeker voor herhaling vatbaar zijn
Laura D. Gastronoom (20 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Dit blijft 1 van mijn favorieten. Heerlijk eten, snelle bediening en gezellige aankleding. Het is altijd stampvol en dus rumoerig maar de tournedos met truffelboter is zo heerlijk, dat we dat graag voor lief nemen!!
JASK . Bourgondiër (3 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2015
Als afscheid van Berkenwoude met het hele gezin naar 't Centrum getogen. Het adres waar we al in 1990 geregeld gingen eten. Een prima gelegenheid, waar de kwaliteit van het vlees opvallend goed is. De bediening is op zijn Krimpenerwaards: correct, voorkomend, ingetogen en een beetje speels. Geen pretenties, maar waar maken wat je bent: gewoon een goed eetcafé!
Adrie J. Gastronoom (19 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2015
Het is hier altijd heerlijk
Zonder poespas verrukkelijk
Mijn man neemt altijd slakken altijd goed
Ik heb vanavond lekker sate heerlijk
En heerlijke witte wijn ik neem altijd de chardonnay heerlijk
Stampend vol altijd goed concept en goede prijs kwaliteit
Ineseet52 . Fijnproever (7 recensies) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Zonder reservering binnengelopen. De eigenaar kwam gelijk op ons af en vroeg of we een half uurtje konden wachten, want dan zou er zeker een tafeltje vrij zijn. We twijfelden nadat we wat stonden te wachten en dat had de eigenaar gelijk in de gaten; de bediening kwam met een drankje en vrij snel daarna konden we aan tafel. Het is luidruchtig, wil je met elkaar praten dan moet je wat harder praten, maar dat hoort bij dit eetcafé. We hebben heerlijk gegeten. Alles goed verzorgd. De bediening is zeer attent en vriendelijk. Chapeau voor de manier waarop dit café gerund wordt. Mochten we nog eens in Bergambacht komen, dan komen we zeker terug.
Banidre . Fijnproever (7 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2014
Verrassend lekker eten bij dit eetcafé. We hebben hier geluncht en een diner gegeten. Boven verwachting goed. Bij de lunch aten we een salade. Deze waren heel erg lekker. De salades waren ook lekker groot, dus je hebt niet na een uurtje weer honger. 's Avonds bij ons hoofdgerecht kregen we lekker veel verse groenten geserveerd. Zeer lekker klaargemaakt. Ook de bediening is erg vriendelijk. Het decor is niet echt dat van een restaurant, maar als je wat langer zit, snap je dat dit precies bij de sfeer van het eetcafé hoort.
Louis-227 . Gastronoom (12 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2014
Voor een snelle en goede "hap", als we geen zin hebben om zelf te koken, komen we al jaren in t Centrum. Het is raadzaam om te reserveren, aangezien het altijd gezellig druk en vol is. Het zegt ook iets over t Centrum als eetgelegenheid, een constant goede kwaliteit eten, smakelijke en gevarieerde bijgerechten, vriendelijke en attente bediening en een prettige en soms ietwat luidruchtige sfeer. Maar dat laatste moet kunnen in een eetcafé. Het enigste minpunt, is dat mijn favoriete gerecht lamskroon, behoorlijk aan de prijs is en ik dus iedere keer even moet slikken als ik besluit om het toch maar te bestellen. Echter er zijn ook smakelijke alternatieven voor iets minder hoge prijzen. Al met al is t Centrum ondanks de wat hoge prijzen voor een eetcafé, een aantrekkelijke eetgelegenheid.
Henk D. Gastronoom (48 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2014
Dit is een eetcafé zoals een eetcafé moet zijn: ongecompliceerd, gezellig en gastvrij. Ik was hier lange tijd niet meer geweest, dus voor de klassiekers gekozen die misschien al 20 jaar op de kaart staan: gebakken garnaaltjes op oriëntaalse wijze en als hoofdgerecht de tournedos 't Centrum met champignons en spekjes. De tournedos was een uitstekend stuk haasbiefstuk en ook heerlijk klaar gemaakt. Uitstekend! We zaterdag gelukkig in het voorste deel van dit eetcafé en dat is toch extra gezellig. Het lijkt alsof je in een oude herberg zit te eten, met stamgasten en eters aan de bar. De bediening is zeer attent en er zit een mooi tempo in. De kaart verandert nauwelijks over de tijd en dat is vaak een zwakte, maar hier is het juist de kracht van 't Centrum. Gegarandeerd goed.
Alphonze . Fijnproever (8 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2013
Dit was ons eerste bezoek aan Eetcafe 't Centrum op aanraden van vrienden. Gereserveerd voor 4 personen op zaterdagavond. Na kort wachten aan een hoog tafeltje is onze grote tafel gereed. De bediening is duidelijk ingespeeld op een "full house". Opnemen en uitserveren gaat snel, vriendelijk en soepel ondanks de volledige bezetting van alle tafels.
De kaart biedt een brede keuze, zowel seizoensgerechten als "klassiekers". Voor ons gezelschap een prima combinatie. We kiezen voor de Salade Gerookte Eendenborst, Hollandse garnalen combinatie en Vitello Tonato. Ruime porties, erg goed van smaak. Hoofdgerecht bestaat uit Lamsrug, Tournedos en Slibtongen. Ook deze gerechten zijn voortreffelijk van smaak en voorzien van de juiste hoeveelheden bijgerechten. Ruime keuze uit desserts en de bijpassende drankjes maken voor ons de avond tot een zeer positieve ervaring. Mooie prijs/kwaliteit verhouding. We gaan hier zeker nog terugkomen !
Iensdejong . Gastronoom (31 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2013
Na een aantal jaren weer eens terug in het Centrum. We werden vriendelijk ontvangen en hoefden niet lang te wachten. We kregen een mandje stokbrood met kruidenboter van het huis, dit smaakte voortreffelijk. Als voorgerecht beiden gekozen voor de oriëntaalse garnaaltjes. We vonden de ketjap iets te overdadig. Als hoofdgerecht gekozen voor de slibtongetjes en de spare ribs. Ik kreeg drie slibtongetjes op het bord en dat was het dan, dit vond ik wel een tegenvaller, het had wel iets smaakvoller gepresenteerd kunnen worden. De er bij geserveerde salade en rode kool met frites maakte dit wel weer goed. Als nagerecht hadden we crème brulee. Dit smaakte prima. Verwacht bij het Centrum geen culinaire hoogstandjes, maar gewoon eten, maar ja de naam zegt het eigenlijk al: eetcafé , dus dat kun je ook niet verwachten.
Marnix W. Gastronoom (36 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2013
Een eetcafé welke in het betere segment thuishoort. Zowel de keuken en bediening hebben hen zaken meer dan op orde. Je eet er goed voor weinig geld in een leuke en ongedwongen sfeer. De medewerkers zijn vriendelijk, enthousiast en sociaal. Je voelt je er echt welkom. Wat er uit de keuken komt is gewoon goed: alles wordt met zorg en aandacht bereid en dat proef je. De inrichting van de zaak is eigentijds en sluit naadloos aan op de rest. Kortom, dit eetcafé bezoeken wij graag, ook omdat het er super kindvriendelijk is.
Glutenvrij . Fijnproever (5 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2013
Voor mensen die glutenvrij zijn is dit een perfect restaurant. Bijna ieder gerecht kan worden aangepast en als het eten geserveerd wordt weet de serveerster exact te vertellen welke producten wel en niet gegeten kunnen worden.
Judith V. 1e beoordeling (1 recensie) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2012
Onlangs hier gegeten met mijn familie, de sfeer in dit eetcafé is erg gastvrij. Het bedienende personeel is erg vriendelijk en zonder moeite wordt er een karaf water op tafel gebracht. Vooraf had ik carpaccio en als hoofdgerecht slibtongetjes deze waren beide lekker. De zaak zat lekker vol, daardoor was het helaas wat lastig om aan tafel te komen. Dit doordat de stoelen, erg mooi weliswaar, te "robuust" zijn om dicht op elkaar neer te zetten. Maar voor ons zeker geen reden om hier niet meer te komen, een heerlijk eetcafé.