Eetcafe Symfonie

Harmonieplein 45 3603 BP Maarssen Nederland Kaart

Over restaurant Eetcafe Symfonie

Zingen met een volle maag

In het oude dorp van Maarssen is de Symfonie niet meer weg te denken. Een hemel voor spare ribs van de Green Egg. Loungen op het terras als het zonnetje schijnt. Of durf je het aan karaoke te zingen? In dit informele eetcafe staat gastvrijheid en sublieme doch eenvoudige gerechten bovenaan. Ook voor je eigen prive (cocktail) party ben je hier aan het goede adres!

Meer informatie over restaurant Eetcafe Symfonie

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 16.30 - 22.30 uur

• Airconditioning , Terras
Voordelig
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Gisteren lekker gegeten. Wij hadden had haast en daar werd goed mee omgegaan. Wij hadden een lekkere saté van de kip en de haas. Beide gerechten waren lekker eetcafé eten. Prima eten voor een prima prijs!
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Speciaal voor de sparrenbos gegaan en dat was weer uitstekend!
Ineke .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Heerlijk gegeten, zowel voorgerecht (geitenkaas in spek) als hoofdgerecht (spareribs) waren lekker. Ook mijn tafelgenoten hebben goede gerechten gehad. De kaart bestaat echt eetcafé eten en is lekker overzichtelijk, de kwaliteit en de prijs is prima.
Marvin212 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Door de regen was het erg rustig, toch voelde onze aanwezigheid niet ongemakkelijk.
De inrichting is modern, maar gezellig. Ik was hier niet eerder geweest, maar voelde me gelijk thuis. We hebben echt genoten en gaan komend weekend weer!
Zoals bij een eetcafé hoort, is de kaart beperkt en hebben ze elk gerecht geperfectioneerd.

Lekker fietstochtje (15-20 minuten) vanaf Utrecht.
Gratis parkeren voor de auto.
edkwint .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Gisteren met 3 personen hier gegeten leuke aanbieding via Social deal de eigenaresse Mascha is vriendelijk leuk en vakbekwaam bezig het voorgerecht 2 x carpaccio en 1 x zalm hoofdgerecht 2 x Gamba en 1 x sate nagerecht 2 x Dame Blanche en 1 x Mango ijs waren allen voortreffelijk jammer was dat de vis van de dag er niet was hoewel de kaart beperkt is zeker een aanrader we komen hier zeker eens terug.

M.v.g. Ed Kwint
Tim D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Lekker sfeertje, erg gastvrij, persoonlijk en lekker eten! Makkelijk met kinderen en een heerlijk terras in het zonnetje.
jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Moest mijn vrouw opalen dus een hapje gegeten bij Symfonie. Gerreserveerd en bevestigd via Iens. Toen ik aankwam was mijn reservering niet bekend, de tent zat vol ivm een bedrijfsborrel. De keuken zou pas om 7 uur open gaan, ik had om 6 uur gereserveerd.
Goed opgelost, ik kreeg een tafeltje in een rustig stuk met uitzicht op de drukte van de bedrijfsborrel, en de kok ging aan de slag. Vooraf stokbrood met kruidenboter. Royale portie en lekker warm brood. Hoofdgerecht het gerecht van de maand. Diamanthaas, soort biefstuk. Medium gebakken en met fites, mayo en salade. Daarbij een biertje en een cola en om 7 uur verliet ik voldaan de zaak. Vriendelijke bediening en goede prijs voor het geen wordt geboden.
Emvader .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
We hebben afgelopen zaterdag TOP gegeten, vooraf de carpaccio en als hoofdgerecht de heerlijke spareribs (om je vingers bij af te likken).

De bediening was vlot en zeer attent. Na het eten nog een biertje gedronken aan de gezellige bar. We komen zeker een keer terug
Audrey W.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
Ik kom al 18 jaar bij Eetcafe Symfonie. Het meest opvallende is de sfeervolle locatie, de gezellige en knusse sfeer, de professionele en altijd vriendelijke gastvrouw Mascha en haar medewerkers. De bediening is netjes, professioneel maar met een persoonlijk tintje.

Het eten is heerlijk en zeer smaakvol. Prijs - kwaliteit prima.
Maaike D.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2013
Dit is een prima eetcafé. Ze hebben een beperkte kaart (6x voor, 6x hoofd en 2x na) met redelijk simpele gerechten, maar voeren die gerechten wel goed uit.
Wij hadden vooraf een carpaccio en geitenkaassalade en als hoofdgerecht de varkenshaassaté en spareribs. Deze smaakten allen goed.

De sfeer is wat gemengd. Deels hangt er eencafésfeer (mensen die binnenlopen en aan de bar hangen, duidelijk vaste gasten) en deels wat meer restaurant-achtig (nette bediening, kaart etc.). Ik vond het er wel prettig toeven.

Eén duidelijk punt in hun nadeel: je kunt er niet pinnen. Gelukkig is er een pinautomaat om de hoek.

Al met al een plek waar ik graag terug zou komen.
Emile N.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2013
Zeer aardige en competente service, voorgerecht (geitenkaas met spek in salade) was werkelijk subliem. Hoofdgerecht (entrecote) had ik daardoor hoge verwachtingen van maar was wat saaier dan verwacht. Wel lekker, maar wat standaard vlees, patat, salade. Persoonlijk had ik liever groenten en bijv wat gebakte of gepofte aardappel verwacht. Restaurant leuk modern ingericht, helaas maar 1 lounge set op terras. Zeker het terugkomen waard.
SanoM .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2013
Pas geleden echt heerlijk gegeten !! saté van de haas met frieten en een lekkere frisse geitenkaas salade !
Daarbij een heerlijk glas droge witte wijn !
De eigenaresse Mascha is een geboren gastvrouw?...
Een aanrader voor een gezellige snelle maar zeer verzorgde en overheerlijke maaltijd!