Eetcafe Storm

Meer informatie over restaurant Eetcafe Storm

Voordelig
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Een drukbezocht eetcafe waar smakelijke voedzame schotels worden geserveerd tegen meer dan redelijke prijzen, in een gezellige ambiance met vriendelijke vlotte serveersters. Wie lekker en veel wil eten voor weinig kan hier goed terecht. Verwacht geen haute cuisine. En maak voor de zekerheid een reservering, de zaak loopt snel vol.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Wimkooijman .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Ja Storm, waarschijnlijk voor de Nederlanders prima, het viel ons een beetje tegen. Wel natuurlijk veel en niet veel geld, maar dat doet dus wel onder voor iemand die iets beter proeft. Wij hadden twee kinder menus Ik had drie soorten vis en mijn vrouw ossehaaspuntjes. viel helaas tegen. Bediening wel erg aardig.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Wat een verademing! Het team werkt als een geoliede machine. Een hartelijke ontvangst. Alle tafels bezet maar de dame die ons te woord staat denkt in mogelijkheden. Het eten is zeer smakelijk, ruime porties en het ziet er feestelijk uit. Wij komen zeker terug!
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Soep was prima, wat plukbrood erbij met smeerseltjes. Daarna, voor mij, een veel te groot bord vol, met kipsate, frites en sla. Ossenhaaspuntjes en hamburger prima. Het even voor het hoofdgerecht op tafel stond. Leuk eetcafe met goede prijs/kwaliteit verhouding, zeker als je van "veel" houdt. Vriendelijke bediening maar ook niet meer dan dat.
Malasa .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
We zijn vier dagen op Terschelling geweest en drie keer bij storm gegeten.
Ze hebben dagmenu's voor een leuke prijs kwaliteit prijs verhouding prima!
Serveersters waren erg vriendelijk!!!
Emke78 .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Komen al jaren op Terschelling. Heerlijk even ontspannen. Als wij op het eiland zijn, staat er altijd een avond ''eten bij de storm'' gepland. Soms wel vaker.
Het zit er altijd erg gezellig, en je wordt vlot en vriendelijk geholpen.
Je hoeft niet lang te wachten op je eten, aangezien het er vaak druk is.
Je krijgt een bord vol. En het is altijd heerlijk bereid.
Precies goed. En dat voor een leuk bedrag!
Tot gauw!
Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Het heet eetcafé, maar is absoluut anders dan wat ik gewend ben van eetcafé's. Het zit in mijn ogen een kaliber hoger.
Het zit in het centrum van West Terschelling en als je niet reserveert zit het vol. Dat is wel een nadeel, want als het vol is kun je elkaar bijna niet verstaan :)
De bediening is uiterst vriendelijk en vlot.
Het eten is echt lekker, ook een lekkere huiswijn. Al met al een aanrader en goede prijs-kwaliteitsverhouding
Bert W.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
Zoals gewoonlijk weer een overvloedige en lekkere daghap besteld bij Storm.
Niet duur, en vriendelijk en attent personeel.
Prijs/ kwaliteit erg goed!
Kdrkdr .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Tijdens ons verblijf op Terschelling 2 maal gegeten. Even een goedkope hap halen. Wat een verassing. De daghap kost een tientje en is gewoon lekker. Natuurlijk kan je beter krijgen maar de prijs kwaliteit is helemaal dik in orde. Ook nog prettige bediening. Wat wil je nog meer.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
We hadden een weekend op Terschelling gewonnen. Aangezien het voor ons een plek was waar we nog nooit geweest waren gingen we natuurlijk kijken wat er te doen was en waar je lekker kon eten. We zagen een hoop sjieke en/ of visrestaurants.... niet ons ding. ... we zochten een gezellige maar ook goed eetcafe.
Via de recensies van iens dus bij storm beland.
We hadden dit weekend zo ie zo ontzettend geluk. terwijl in heel Nederland al een flinke regenbui was gevallen genoten wij alle dagen van minimaal 25 graden.
Het hotel waar we waren beland was prachtig en om van het gezellige eiland maar te zwijgen. Een plaatje.
Maar dan hou je altijd nog het risico dat het uiteten tegenvalt...
Nou hier dus niet.
Ondanks dat we niet gereserveerd hadden vonden we een mooi plekje op het terras.
De ossenhaaspuntjes waren heerlijk.
De bediening ondanks de drukte vlot en vriendelijk.
Vergeleken enkele andere eetgelegenheden op dit eiland hanteren ze hier prima prijzen.
Mochten we ooit nog een keer terugkomen op dit mooie eiland dan staat een bezoekje aan eetcafe Storm zeker weer op het programma
Hennie D.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Wederom weer goed en lekker gegeten,soepjes,ossehaaspuntjes op oosters wijze en een paar glazen witte huiswijn voor nog geen 60 euro.Prima!!! doorgaan met dit concept.
Regina H.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Na twee avonden geen tafel te kunnen krijgen, vanwege een vol restaurant, tot reservering over gegaan. De Storm is een goed lopend restaurant waar de prijs/kwaliteit klopt. De bediening was vriendelijk en efficiënt. Mijn partner bestelde de ossenhaaspuntjes, deze waren goed gebraden en aan de smaak was niets toe te voegen. Ik had de spinazietaart, echt een taart en geen taartje. De hoofdgerechten werden geserveerd met wat groente en rosevall aardappeltjes. Daarnaast werd er nog een grote schaal friet en salade op tafel gezet. Bij het afrekenen hebben we aangegeven dat we heerlijk gegeten hadden maar dat de gereserveerde porties wel erg groot waren. Als antwoord kregen wij dat het restaurant niet wil dat de gasten iets te kort komen. Een restaurant om terug te komen.

Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
We kwamen aanwaaien en konden er zo aanschuiven, heerlijke gegeten, grote portie ossehaaspuntjes met frietjes, top! Aardige serveersters.
Patrick K.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Wij zijn vandaag wezen eten bij Storm in Terschelling-west
Wij waren met 5 volwassenen en een kindje van 8 maanden.
Bij binnenkomst zag het er zeer sfeervol en gezellig uit en werden vriendelijk ontvangen.
Op de menukaart trof ik veel gerechten aan die mij wel aanspraken en heb uiteindelijk mijn keuze op de mixed grill gevallen.
Aan de kleine werd ook meteen gedacht en er werd voor haar meteen een spelletje tevoorschijn getoverd.
De mixed Grill was een enorm bord gevuld met heerlijk mals vlees en groenten en er werden nog frites en gemengde salade op tafel gezet samen met de door ons extra bestelde sauzen.
Als toetje koos ik voor een chocolade/ijscombi
Die eveneens heerlijk smaakte en op een mooi opgemaakt bord geserveerd werd.
Het personeel vond ik zeer vriendelijk en het was duidelijk dat hun er echt zin in hadden.
Kortom een aanrader en mochten wij in de toekomst nog een keer op Terschelling terug komen zullen wij zeker hier weer een hapje gaan eten
Jolien H.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Hele goede prijs kwaliteitsverhouding. Daarnaast een gezellig interieur en fijne, attente bedieníng. Een aanrader als je op Terschelling bent.
Jan Z.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Na de eerste keer daar gegeten te hebben waren we zo onder de indruk van de kwaliteit en service dat we nog een keer zijn geweest. De prijs-kwaliteit is uitstekend. Zelf heb ik twee keer lamsfilet gegeten, een royale portie met friet, salade en groenten garnituur. Top! Mijn vrouw was onder de indruk van de overheerlijke varkenshaas. Een portie die ze niet op kreeg. De tweede keer het dagmenu, eendenborst met patat en garnituur. ook weer een zeer royale portie voor slechts € 10,--. Onvoorstelbaar dat ze dat voor zo'n prijs kunnen doen. Aan de kwaliteit kan menig restaurant in de duurdere prijsklasse een voorbeeld nemen. Alle vleesgerechten perfect gebraden en goed op smaak. Zowel locals als vakantiegasten bezoeken dit restaurant. Reserveren is zeker aan te bevelen. De bediening is zeer vriendelijk en attent. De inrichting is smaakvol. Een absolute aanrader!!
Dick1947 .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Wij zijn afgelopen week een paar dagen naar Terschelling geweest en hebben daar gegeten bij eetcafé Storm. Bij binnenkomst een zeer vriendelijke ontvangst en een leuke plek in de gezellige zaak. Als voorgerecht brood met 3 (heerlijke) dipjes en gegratineerde champignons, later gevolgd door een drieluik van vis en de dagschotel van roodbaars. Alles was even lekker en ruim voldoende, iets minder frites en sla had best gemogen, het was gewoon teveel. Leuke bijkomstigheid is dat eetcafé Storm het proeflokaal is van een echt Terschellinger biertje t.w. Schoemrakker. Ik heb de Tjuster en het bokbiertje geproefd, een leuke ervaring en veel belangrijker lekkere biertjes. Voor zo ver mij bekend nog niet op fles verkrijgbaar, jammer. Ik denk dat in de drukke tijd reserveren noodzakelijk is want zelfs nu in de stille tijd zat de zaak bomvol. Een echte aanrader, lekker eten voor een leuke prijs.
Elmotx .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2016
Storm is een absolute aanrader voor als je een gezellig eetcafe zoekt met goede service, lekker eten en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Er hangt een fijne ongedwongen sfeer, gemengd publiek van eilanders en badgasten. Er heerst ook nu in januari een gezellige drukte. Bediening is attent en vriendelijk, keuken zorgt heerlijk eten.
Anke K.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Wij hebben hier een prima dagmenu gegeten. Geen culinair hoogstandje maar gewoon 'goed'. Prima bediening en netjes vragen of alles voldoende is. Lekker kopje koffie toe. Echt een aanrader dit restsurant. Wel reserveren want het is er meestal druk.