Eetcafe Storm

• ...

Meer informatie over restaurant Eetcafe Storm

Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Leuk eetcafé. Het interieur is smaakvol en de bediening zeer vriendelijk. Het eten (ribs & wings) was zeer smakelijk en de porties royaal. Daarbij lekkere lokale biertjes. Zeker aan te raden.
Joke .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Met 10 personen bij Storm gegeten. Een erg gezellig, leuk ingericht eetcafe.
Aangezien we wat laat terecht konden 20.30 uur... te laat gereserveerd... hebben we geen voorgerecht genomen.
Mijn hoofdgerecht; biefstuk was prima! Overige gerechten (vis, sate,, maaltijdsalade) heb ik ook niemand over horen klagen.
Als toetje spaanse koffie genomen, heerlijke afsluiter!
Gezellige eetcafe waar je voor een prima prijsje kan eten.
P M.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Gezellig eetcafé, we waren met z'n tweeën. Het was vol maar er werd een plekje voor ons gemaakt aan een grote tafel. De drieluik van vis was erg lekker. Mijn man had lam besteld en ook hij was erg tevreden. De salade was erg lekker en ruim voldoende.
De sfeer was gezellig. We gaan er zeker nog eens eten.
rob_w .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Een gezellig eetcafé met, onder andere, de alom bekende plates op het menu. De plates zijn goed gevuld en verzorgt voor een redelijke prijs. Heerlijke no nonsens sfeer en vlotte vriendelijke bediening. Aanraders zijn wat ons betreft de Ribs & Wings en de vakenshaas met champignonsaus. De kipsaté viel helaas wat tegen. Onze tijd op Terschelling zat er al weer op, anders waren we hier nog vaker gekomen. Maak een reservering als je zeker wilt zijn van een plaats.
Voor de bierdrinkers: De Terschelling bieren op de tap zijn overheerlijk.
swiffer .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Vandaag met 2 personen een feestje gevierd Bij Storm. De bestelde prosecco werd netjes in een koeler met bijpassende glazen en een fles (gekoeld) leidingwater geserveerd. Het voorgerecht plukbrood was vers en lekker. De Fish and Chips smaakte goed en het drieluik van vis (inclusief bijpassend garnituur) smaakte zeer goed. De bediening was uitstekend (attent en vriendelijk) en de inrichting en muziek waren ook onze smaak. Kortom een geslaagd feestje mede dankzij Storm! Ons (gevoelsmatige) eindcijfer een 8,5!
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Erg gezellig eetcaf'e, glaasje wijn voor lage prijs, de dagschotel was parelhoen, geweldig! Manlief had een lekker ouderwets varkenshaasje met champignonsaus, ook een plate. Goed gegarneerd met lekker aangemaakte sla, met zelfs wat kapperappeltjes. Creme bruleetje toe, prima allemaal! Vriendelijke dames in de bediening. Eigenlijk was alles helemaal goed, enig minpuntje was, dat er absoluut niets van een muziekje was, opmerkelijk!
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Een drukbezocht eetcafe waar smakelijke voedzame schotels worden geserveerd tegen meer dan redelijke prijzen, in een gezellige ambiance met vriendelijke vlotte serveersters. Wie lekker en veel wil eten voor weinig kan hier goed terecht. Verwacht geen haute cuisine. En maak voor de zekerheid een reservering, de zaak loopt snel vol.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Wim K.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Ja Storm, waarschijnlijk voor de Nederlanders prima, het viel ons een beetje tegen. Wel natuurlijk veel en niet veel geld, maar dat doet dus wel onder voor iemand die iets beter proeft. Wij hadden twee kinder menus Ik had drie soorten vis en mijn vrouw ossehaaspuntjes. viel helaas tegen. Bediening wel erg aardig.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Wat een verademing! Het team werkt als een geoliede machine. Een hartelijke ontvangst. Alle tafels bezet maar de dame die ons te woord staat denkt in mogelijkheden. Het eten is zeer smakelijk, ruime porties en het ziet er feestelijk uit. Wij komen zeker terug!
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Soep was prima, wat plukbrood erbij met smeerseltjes. Daarna, voor mij, een veel te groot bord vol, met kipsate, frites en sla. Ossenhaaspuntjes en hamburger prima. Het even voor het hoofdgerecht op tafel stond. Leuk eetcafe met goede prijs/kwaliteit verhouding, zeker als je van "veel" houdt. Vriendelijke bediening maar ook niet meer dan dat.
Malasa .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
We zijn vier dagen op Terschelling geweest en drie keer bij storm gegeten.
Ze hebben dagmenu's voor een leuke prijs kwaliteit prijs verhouding prima!
Serveersters waren erg vriendelijk!!!
Emke78 .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Komen al jaren op Terschelling. Heerlijk even ontspannen. Als wij op het eiland zijn, staat er altijd een avond ''eten bij de storm'' gepland. Soms wel vaker.
Het zit er altijd erg gezellig, en je wordt vlot en vriendelijk geholpen.
Je hoeft niet lang te wachten op je eten, aangezien het er vaak druk is.
Je krijgt een bord vol. En het is altijd heerlijk bereid.
Precies goed. En dat voor een leuk bedrag!
Tot gauw!
Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Het heet eetcafé, maar is absoluut anders dan wat ik gewend ben van eetcafé's. Het zit in mijn ogen een kaliber hoger.
Het zit in het centrum van West Terschelling en als je niet reserveert zit het vol. Dat is wel een nadeel, want als het vol is kun je elkaar bijna niet verstaan :)
De bediening is uiterst vriendelijk en vlot.
Het eten is echt lekker, ook een lekkere huiswijn. Al met al een aanrader en goede prijs-kwaliteitsverhouding
Bert W.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
Zoals gewoonlijk weer een overvloedige en lekkere daghap besteld bij Storm.
Niet duur, en vriendelijk en attent personeel.
Prijs/ kwaliteit erg goed!
kdrkdr .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Tijdens ons verblijf op Terschelling 2 maal gegeten. Even een goedkope hap halen. Wat een verassing. De daghap kost een tientje en is gewoon lekker. Natuurlijk kan je beter krijgen maar de prijs kwaliteit is helemaal dik in orde. Ook nog prettige bediening. Wat wil je nog meer.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
We hadden een weekend op Terschelling gewonnen. Aangezien het voor ons een plek was waar we nog nooit geweest waren gingen we natuurlijk kijken wat er te doen was en waar je lekker kon eten. We zagen een hoop sjieke en/ of visrestaurants.... niet ons ding. ... we zochten een gezellige maar ook goed eetcafe.
Via de recensies van iens dus bij storm beland.
We hadden dit weekend zo ie zo ontzettend geluk. terwijl in heel Nederland al een flinke regenbui was gevallen genoten wij alle dagen van minimaal 25 graden.
Het hotel waar we waren beland was prachtig en om van het gezellige eiland maar te zwijgen. Een plaatje.
Maar dan hou je altijd nog het risico dat het uiteten tegenvalt...
Nou hier dus niet.
Ondanks dat we niet gereserveerd hadden vonden we een mooi plekje op het terras.
De ossenhaaspuntjes waren heerlijk.
De bediening ondanks de drukte vlot en vriendelijk.
Vergeleken enkele andere eetgelegenheden op dit eiland hanteren ze hier prima prijzen.
Mochten we ooit nog een keer terugkomen op dit mooie eiland dan staat een bezoekje aan eetcafe Storm zeker weer op het programma
hennie D.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Wederom weer goed en lekker gegeten,soepjes,ossehaaspuntjes op oosters wijze en een paar glazen witte huiswijn voor nog geen 60 euro.Prima!!! doorgaan met dit concept.
Regina H.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Na twee avonden geen tafel te kunnen krijgen, vanwege een vol restaurant, tot reservering over gegaan. De Storm is een goed lopend restaurant waar de prijs/kwaliteit klopt. De bediening was vriendelijk en efficiënt. Mijn partner bestelde de ossenhaaspuntjes, deze waren goed gebraden en aan de smaak was niets toe te voegen. Ik had de spinazietaart, echt een taart en geen taartje. De hoofdgerechten werden geserveerd met wat groente en rosevall aardappeltjes. Daarnaast werd er nog een grote schaal friet en salade op tafel gezet. Bij het afrekenen hebben we aangegeven dat we heerlijk gegeten hadden maar dat de gereserveerde porties wel erg groot waren. Als antwoord kregen wij dat het restaurant niet wil dat de gasten iets te kort komen. Een restaurant om terug te komen.

Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
We kwamen aanwaaien en konden er zo aanschuiven, heerlijke gegeten, grote portie ossehaaspuntjes met frietjes, top! Aardige serveersters.