Eetcafe Storm

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Eetcafe Storm

Frank V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Gezellig restaurant met een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Ook het dagmenu is heerlijk, je krijgt een grote portie voor slechts € 10. Wij hebben hier twee keer gegeten tijdens onze vakantie op Terschelling. Het is wel raadzaam om tijdig een tafeltje te reserveren want het restaurant zit 's avonds stampvol.
M. M.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
4 avonden hier gegeten van de 5.. Geweldig ! Leuke en attente bediening Mijn partner jarig zullen wij haar stoel versieren ? Over de keuken zonder Michelin Ster geen woord in een keer goed.
Feiko J.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Gezellig café. Ziet er leuk en schoon uit. Bij de ramen zit je bij lage buitentemperatuur koud. Met 4 personen daghap gegeten voor € 10,-.
Het was lekkere Roodbaars met prima bijlagen, zowel qua smaak als qua hoeveelheid. Een uitstekende prijs/prestatieverhouding. Het was er druk, maar toch niet rumoerig. Met een lekker speciaalbiertje of een witte wijn erbij was het genieten, voor herhaling vatbaar.
MoloneyC M.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Het beste en gezelligste restaurant van Terschelling,en zeer betaalbaar,vergeleken met andere restaurants,om die reden moet je ook reserveren,het is er altijd druk,en het eten ......gewoon prima!
Het personeel is vriendelijk,en je kan ook je tijd nemen.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Leuk eetcafé. Het interieur is smaakvol en de bediening zeer vriendelijk. Het eten (ribs & wings) was zeer smakelijk en de porties royaal. Daarbij lekkere lokale biertjes. Zeker aan te raden.
Joke .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Met 10 personen bij Storm gegeten. Een erg gezellig, leuk ingericht eetcafe.
Aangezien we wat laat terecht konden 20.30 uur... te laat gereserveerd... hebben we geen voorgerecht genomen.
Mijn hoofdgerecht; biefstuk was prima! Overige gerechten (vis, sate,, maaltijdsalade) heb ik ook niemand over horen klagen.
Als toetje spaanse koffie genomen, heerlijke afsluiter!
Gezellige eetcafe waar je voor een prima prijsje kan eten.
P M.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Gezellig eetcafé, we waren met z'n tweeën. Het was vol maar er werd een plekje voor ons gemaakt aan een grote tafel. De drieluik van vis was erg lekker. Mijn man had lam besteld en ook hij was erg tevreden. De salade was erg lekker en ruim voldoende.
De sfeer was gezellig. We gaan er zeker nog eens eten.
rob_w .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Een gezellig eetcafé met, onder andere, de alom bekende plates op het menu. De plates zijn goed gevuld en verzorgt voor een redelijke prijs. Heerlijke no nonsens sfeer en vlotte vriendelijke bediening. Aanraders zijn wat ons betreft de Ribs & Wings en de vakenshaas met champignonsaus. De kipsaté viel helaas wat tegen. Onze tijd op Terschelling zat er al weer op, anders waren we hier nog vaker gekomen. Maak een reservering als je zeker wilt zijn van een plaats.
Voor de bierdrinkers: De Terschelling bieren op de tap zijn overheerlijk.
swiffer .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Vandaag met 2 personen een feestje gevierd Bij Storm. De bestelde prosecco werd netjes in een koeler met bijpassende glazen en een fles (gekoeld) leidingwater geserveerd. Het voorgerecht plukbrood was vers en lekker. De Fish and Chips smaakte goed en het drieluik van vis (inclusief bijpassend garnituur) smaakte zeer goed. De bediening was uitstekend (attent en vriendelijk) en de inrichting en muziek waren ook onze smaak. Kortom een geslaagd feestje mede dankzij Storm! Ons (gevoelsmatige) eindcijfer een 8,5!
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Erg gezellig eetcaf'e, glaasje wijn voor lage prijs, de dagschotel was parelhoen, geweldig! Manlief had een lekker ouderwets varkenshaasje met champignonsaus, ook een plate. Goed gegarneerd met lekker aangemaakte sla, met zelfs wat kapperappeltjes. Creme bruleetje toe, prima allemaal! Vriendelijke dames in de bediening. Eigenlijk was alles helemaal goed, enig minpuntje was, dat er absoluut niets van een muziekje was, opmerkelijk!
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Een drukbezocht eetcafe waar smakelijke voedzame schotels worden geserveerd tegen meer dan redelijke prijzen, in een gezellige ambiance met vriendelijke vlotte serveersters. Wie lekker en veel wil eten voor weinig kan hier goed terecht. Verwacht geen haute cuisine. En maak voor de zekerheid een reservering, de zaak loopt snel vol.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Wim K.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Ja Storm, waarschijnlijk voor de Nederlanders prima, het viel ons een beetje tegen. Wel natuurlijk veel en niet veel geld, maar dat doet dus wel onder voor iemand die iets beter proeft. Wij hadden twee kinder menus Ik had drie soorten vis en mijn vrouw ossehaaspuntjes. viel helaas tegen. Bediening wel erg aardig.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Wat een verademing! Het team werkt als een geoliede machine. Een hartelijke ontvangst. Alle tafels bezet maar de dame die ons te woord staat denkt in mogelijkheden. Het eten is zeer smakelijk, ruime porties en het ziet er feestelijk uit. Wij komen zeker terug!
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Soep was prima, wat plukbrood erbij met smeerseltjes. Daarna, voor mij, een veel te groot bord vol, met kipsate, frites en sla. Ossenhaaspuntjes en hamburger prima. Het even voor het hoofdgerecht op tafel stond. Leuk eetcafe met goede prijs/kwaliteit verhouding, zeker als je van "veel" houdt. Vriendelijke bediening maar ook niet meer dan dat.
Malasa .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
We zijn vier dagen op Terschelling geweest en drie keer bij storm gegeten.
Ze hebben dagmenu's voor een leuke prijs kwaliteit prijs verhouding prima!
Serveersters waren erg vriendelijk!!!
Emke78 .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Komen al jaren op Terschelling. Heerlijk even ontspannen. Als wij op het eiland zijn, staat er altijd een avond ''eten bij de storm'' gepland. Soms wel vaker.
Het zit er altijd erg gezellig, en je wordt vlot en vriendelijk geholpen.
Je hoeft niet lang te wachten op je eten, aangezien het er vaak druk is.
Je krijgt een bord vol. En het is altijd heerlijk bereid.
Precies goed. En dat voor een leuk bedrag!
Tot gauw!
Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Het heet eetcafé, maar is absoluut anders dan wat ik gewend ben van eetcafé's. Het zit in mijn ogen een kaliber hoger.
Het zit in het centrum van West Terschelling en als je niet reserveert zit het vol. Dat is wel een nadeel, want als het vol is kun je elkaar bijna niet verstaan :)
De bediening is uiterst vriendelijk en vlot.
Het eten is echt lekker, ook een lekkere huiswijn. Al met al een aanrader en goede prijs-kwaliteitsverhouding
Bert W.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
Zoals gewoonlijk weer een overvloedige en lekkere daghap besteld bij Storm.
Niet duur, en vriendelijk en attent personeel.
Prijs/ kwaliteit erg goed!
kdrkdr .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Tijdens ons verblijf op Terschelling 2 maal gegeten. Even een goedkope hap halen. Wat een verassing. De daghap kost een tientje en is gewoon lekker. Natuurlijk kan je beter krijgen maar de prijs kwaliteit is helemaal dik in orde. Ook nog prettige bediening. Wat wil je nog meer.