Eetcafe Stathe

Rozenstraat 15 3511 BV Utrecht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Eetcafe Stathe

Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Heerlijk gegeten, superleuke bediening, alert, professioneel en vriendelijk. Lekkere biertjes,ruime keuze.
Wij komen graag terug.Volgende keer ook voor de live optredens! Topzaak!
Saar1234 .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Wat een heerlijk ontspannen sfeer! Personeel is bijzonder vriendelijk en erg toegankelijk. Goed muziekje op de achtergrond en een brede keus aan verschillende biertjes. Het eten was echt een verrassing, alles heel goed op smaak en orriginele kleine gerechtjes. Ik kom hier zeker terug, er zat ook een groep te eten dus met vrienden oid is ook een aanrader.
Maria F.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2015
Heerlijk genoten van de plateaus met allemaal verschillende hapjes. Oprecht ieder hapje smaakte weer anders en lekker.
Het was gezellig druk op de donderdagavond en de bediening kwam geregeld kijken of alles naar wens was. Zeker een aanrader om een keer heen te gaan.
Ook voor een borrel is het ideaal. Dan kan je allerlei lekkere borrelhapjes en zelfs miniburgers met ambachtelijke frieten bij je drankje bestellen.