Eetcafe Stathe

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

-30% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Meer informatie over restaurant Eetcafe Stathe

Keuken geopend van dinsdag t/m zaterdag van 17:30 - 22:00.

• Mastercard , Pin

• Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Erg goed!
J. V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Echt eetcafé dus zonder restaurant-sfeer. Maar grappige kaart en prima kwaliteit met zelfgemaakte producten.
Joke H.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
wij hebben heerlijk gegeten ,plank met kleine gerechten , daarna een Sate voor p en een Poke bowl voor mij zelf , alles wat top lekker en zeer goed bereid , bediening was ook geweldig niks was te veel , wij gaan zeker terug.
Harry B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heerlijk vers. Goede verhouding in de porties.
Loes L.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Lekker vleesplankje en hamburgertjes gegeten! Vriendelijk personeel en lekkere biertjes. Bij betaling wel wat onduidelijkheid/onenigheid. Serveerster was overtuigd dat we geen 30% korting op de rekening kregen omdat we dan andere gerechten hadden moeten bestellen. Dit was ons niet verteld. Uiteindelijk is het toch nog goedgekomen!
Franck H.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Vriendelijke bediening. Leuke smaakvariatie in een bruin café omgeving.
Nunzia P.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Gezellige en persoonlijke plek beschikbaar. Enige probleem bij het betalen van de rekening was niet van toepassing op mij de verwachte korting. Pas nadat hij dit had opgemerkt, gaf de ober een deel van het geld terug.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Zeer vriendelijk personeel waar je mee kan lachen, lekker eten met een leuk eigen concept en rustig gelegen. Een verborgen juweeltje in Utrecht waar je niet langs mag lopen!
Hartelijk dank voor jullie recensie! Fijn om te lezen dat jullie met ons gelachen hebben en genoten hebben in Stathe!
Anne S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Gezellig plekje, met lekkere hapjes en heerlijke cocktails! Fijne service en een goede prijs, echt een aanrader
Hartelijk dank voor je recensie! Fijn dat je van de cocktails genoten hebt, en tot volgende week!
Jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Zeer prettige bediening . Prijs/ kwaliteit zeer goede verhouding
Dankjullie wel voor de fijne recensie en hopelijk tot de volgende keer!
Piet S.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Gezellig en sfeervol ingericht. Lekker eten voor een redelijke prijs. Zeer aardige bediening. Ik kom hier zeker terug.
ElisaSopa .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Vanwege de regen besloten we dichtbij het station te eten en we kwamen hier terecht omdat één van m'n vriendinnen hier al 's prima had gegeten. Op doordeweekse dagen is het blijkbaar erg rustig - wij waren de enigen - dus dat betekent dat we van de vriendelijke jongedame alle aandacht kregen. De kleine hapjes vond ik niet bijzonder maar best lekker. De prijs viel ook mee, want op woensdag krijg je maar liefst 25% korting :-) Ik had ongelofelijke trek dus voor mij zijn kleine porties dan niet zo geschikt, maar het restaurant was OK.
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Heerlijk gegeten, superleuke bediening, alert, professioneel en vriendelijk. Lekkere biertjes,ruime keuze.
Wij komen graag terug.Volgende keer ook voor de live optredens! Topzaak!
saar1234 .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Wat een heerlijk ontspannen sfeer! Personeel is bijzonder vriendelijk en erg toegankelijk. Goed muziekje op de achtergrond en een brede keus aan verschillende biertjes. Het eten was echt een verrassing, alles heel goed op smaak en orriginele kleine gerechtjes. Ik kom hier zeker terug, er zat ook een groep te eten dus met vrienden oid is ook een aanrader.
Maria F.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2015
Heerlijk genoten van de plateaus met allemaal verschillende hapjes. Oprecht ieder hapje smaakte weer anders en lekker.
Het was gezellig druk op de donderdagavond en de bediening kwam geregeld kijken of alles naar wens was. Zeker een aanrader om een keer heen te gaan.
Ook voor een borrel is het ideaal. Dan kan je allerlei lekkere borrelhapjes en zelfs miniburgers met ambachtelijke frieten bij je drankje bestellen.