Eetcafe Stathe

Rozenstraat 15 3511 BV Utrecht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Eetcafe Stathe

Keuken geopend van dinsdag t/m zondag van 17:30 - 21:30.

• Mastercard , Pin
  • Bar
9,2

Jouw recensie over het restaurant Eetcafe Stathe

Carmen T.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
De spareribs waren erg lekker, het vegetarische plankje met kleine gerechten viel minder goed in de smaak. De tortilla's bijvoorbeeld vonden ze wat droog van smaak.
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
lekkere tapas-achtige hapjes en een lekker biertje. bediening heel attent en vriendelijk. prijs kwaliteit meer dan in orde.
Michiel M.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Erg goed gegeten voor een zeer nette prijs, lekkere combinaties van tapas en mini hamburgers gegeten. Dit restaurant wil ik zeker aanbevelen!
Masoumeh A.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Het was super gezellig, heb lekker de verjaardag van mijn dochter van 20 daar geveerd.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
De indeling is heel simpel, en daarom was het eten echt een verassing. De kwaliteit was echt heel goed, de service top. Ik zou hier nog zeker terugkomen om meer van het menu te kunnen proeven. Zeker een aanrader!
Liz A.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Heb hier heerlijk gegeten!! Super bediening erg behulpzaam. Heerlijk en goedkoop gegeten. Leuke muziek op de achtergrond.
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Toppers van personeel. Makkelijke hapjes, geweldig assortiment speciaalbier, vlotte en gezellige sfeer.
Andrea D.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Gezellige sfeer, diverse hapjes van redelijke smaak. De bediening was attent maar het duurde lang voor gerecht gereserveerd was.
Renske S.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Het was heel erg nice. Dingen werden goed opgelost.
Leanne V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Ik ken Stathe om gezellig te borrelen, maar na vandaag ook zeer enthousiast over een hapje eten. Lekkere verrassende gerechten om te delen en vriendelijke bediening.
Dorien D.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Originele, verse en lekkere gerechten om te delen met je vriend(en) onder het genot van een lekker drankje.
Renée P.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
We zijn zeer vriendelijk ontvangen. De barvrouw dacht goed mee welke bieren bij ons in de smaak zouden vallen. Het concept met de plateaus viel bij ons erg in de smaak en ook de streetfood gerechten kun je gemakkelijk delen. De hapjes vonden we origineel en erg lekker, vooral de zelfgemaakte tortillachips, de tortillarolletjes met bavette, de dumplings met shiitake en zoete aardappel en de vegetarische kofte. Alles werd geserveerd met heerlijke zelfgemaakte dips en sauzen. We komen zeker nog een keer terug!
Wesley H.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Niet verwacht voor een plek waarbij hoofdzakelijk geborreld wordt, maar het eten is zeer, echt zeer smakelijk voor uitstekende prijzen. Alles is vers en dat proef je. Leuke smaakcombinaties met zelfgemaakt sauzen, voor zowel de vis vlees als vega liefhebbers.
Annet M.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Zeer aardige en attente bediening. Smaak van eten was goed.
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Lekker eten.
Lekkere biertjes.
Redelijke prijzen.
Aanrader.
Jose E.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Op zich leuk concept met kleine hapjes die leuk worden geserveerd. Dit zie je vooral bij de plateaus. Het is ook allemaal best lekker. Niet top maar dat kun je ook niet verwachten voor die prijs. Behoorlijke keus aan leuke biertjes ook.
De bediening is vriendelijk. Mijn grote bezwaar echter is de zeer lange wachttijd voordat de eerste gerechten er waren. Ook tussen de gangen door duurde het een eeuwigheid. Wij vonden dit behoorlijk vervelend.
Advies: bestel alles in één keer wanneer je erg honger hebt of niet zo veel tijd hebt.
Irene R.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Vriendelijke bediening. Service gericht. Lekker gegeten. Prima!
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Met 2 personen gegeten bij Stathe. Gestart met brood een plateu vlees voor 2 personen. Riant voorgerecht, ruime sortering verse bites met veel smaak. Daarna 3 gerechten om te delen. Vlees(sate), vis(thaise loempias) en vega(dumplings). Daarnaast frites en auberginesticks. Erge smakelijk. De frites was wel wat zout. Als dessert 2 x ben en jerry ijs. Lekker maar rechtstreeks uit de vriezer dus echt keihard. Bij het eten biertjes en frisdrank. Na het eten nog 1 koffie. Met 50% korting super gegeten voor nog geen 35 euro. Vriendelijke bediening en goede tafel en stoelen. Al met al een aanrader!!!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Plezierige, flexibele bediening, die speciaal voor ons non-alcoholische cocktails maakte. Daar zouden ze er overigens best een paar van op de kaart mogen hebben. De plateaus zijn goed gevuld en smakelijk, al vonden we de nogal dikke tortillachips wat eigenaardig. De poké bowl met zalm - ook lekker - was volgens de kaart "groter dan u van ons gewend bent", maar bleek ongeveer een maaltijd voor één persoon. Die bovendien niet heel handig te delen was, ook al is dit het concept. Gezellige plek om te zitten hartje Utrecht, met prettig publiek.
Julia L.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018