Eetcafe Stam

Zaterdag 11:00 - 03:00

• Af te huren , Catering , Terras
Esther L.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Na een eerder bezoek voor een lunch was het nu tijd voor een diner.
Het werd saté op het terras (aan de parkeerplaatszijde) voor allebei en die was heerlijk!
Mandje met brood vooraf en het witte brood kon iets beter, bruin was goed.
Kim deed de bediening met een lach en aandacht, fijn!
Komen absoluut nog een keer terug.
Kees B.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2016
13 juni daar gegeten op aanraden mensen uit Garderen. We gingen voor het verrassingsmenu. Soep vooraf... ditmaal een prima gebonden tomatensoep. Daarna kwam een plank met 5 gegrilde zeer malse vleessoorten waar Obelix jaloers op zou worden. Wat een verrassing. Met patat en gebakken aardappels, salade en rode kool. Een grote ijscoupe toe. Zeer goed. Complimenten.
Henk T.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Hier nu al aantal keren geweest waarvan 1x eten eten is zeer uitstekend! Bediening lekker snel en lekker mondig. Ik raad daarom dit eetcafe ook zeker aan als u een keer in Garderen fietst of op vakantie bent.
Ga zo door John, Jolanda, Kim en al het andere personeel natuurlijk!!!!!!!
Gr, Bart
Jet55 .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Vandaag heerlijk op het terras bij eetcafe stam gezeten. Heerlijk sate vd haas gegeten, super! Had het al doorgekregen van vrienden, dat de sate een aanrader is.... en absoluut niet gelogen! De bediening was erg vriendelijk en snel.
Aaltje B.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Na een fietstocht kwamen we langs eetcafe Stam, vriendelijke bediening, gezellig cafe en een prachtige serre. Besloten om na een lekker drankje ook te blijven eten. Dit bleek een goede beslissing! Mijn man had de spare-ribs en ikzelf de biefstuk, het was heerlijk en de rekening was een aangename verrassing voor de kwaliteit van het eten. Wij komen zeker terug en zullen andere dit ook aanraden!
Wesley M.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Op zondag 10 April liepen wij door Garderen door. Van kenissen hadden wij al vernomen dat wij langs eetcafe stam moesten gaan als wij wat wouden eten. En gegeten hebben we! Ik had een snitzel dat groter was dan mijn bord en mijn ouders een lekkere sate. De bediening was erg beleefd en toen we daar binnen kwamen kregen we een huiskamer gevoel. Wij komen hier zeker nog een keer terug.
Betty65 .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Wij komen vaker bij Eetcafe stam. Zoals de naam ook zegt is het een eetcafé met gerechten die je daar ook mag verwachten. Wij gaan meestal voor de schnitzel of de spareribs, twee van onze favoriete gerechten. Als we wat langer de tijd hebben om ook een voorgerecht te nemen is de gevulde champignon een echte aanrader. De bediening is altijd even aardig. Kortom een eetcafe waar wij zeker nog eens terug zullen komen.
Carla J.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Eetcafe stam wat een zaligheid om te eten ik wou dat ik het geld er voor had om er elke avond er te kunnen eten ,de gevulde champignons heerlijk ,al het vlees hebben we wel een keer geprobeerd het is zalig de groente is heerlijk vers ook de sla ,echt een gezellig tent eerst dachten we eetcafe dat is niks nou daar hebben we ons lelijk in vergist en we gaan er wel met een ploeg je naar toe maar me man en ik ook wel eens samen en we genieten er echt van daar als u eens in Garderen bent en u wilt heerlijk eten ik zou zeggen ga naar Eetcafe stam u krijgt echt waar voor u geld .....
Marcus A.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2016
Stam. Een cafe om ook te eten. Dat is teveel eer. Tis een cafe, zeker. En meer ook niet.
Jawel, er is een kaart met eten. Daar niet van. En daar kan geen kok zich een buil aan vallen. Biefstuk, sate van de haas, wiener schnitzel, spare ribs, schol, vegetarische schijf. Met friet. Met salade. En bier. Wijn. Punt
Na een wandelingetje door Garderen op Paaszondag belanden we in Eetcafe Stam. Leuk. Niks aan de hand cafe. Skihut buiten. Donkerte binnen. Peter Beens op de achtergrond. We drinken een biertje met bal en betsluiten te blijven hangen en wat te eten. Tomatensoep, sate en biefstuk. Friet, salade, bloemkool met botersaus. Nu kan er een ingewikkeld stuk worden opgeschreven over de hompen varken aan een prikker, verdrinkend in een liter sate, over de soep uit een blik, over de biefstuk waar geen mes ooit doorheen komt, maar laat dat maar gaan. Daarom ga je nuet naar se Stam. In de Stam kom je om te drinken. Pijpje pils op de bar. Darten en biljarten. Zingen en huilen. Snacken terwijl je dronken wordt en de wereld vergeet. Als je lekker wilt eten loop je door.
Wel een mooie tent door het gezelschap en de bediening. Warm en vriendelijk. Nul kapsones. Dus laat alle scepsis en eisen maar achter je. Je zingt dan zo mee...
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
heerlijk eten vooral de snitzel,goede bediening, biertjes met een schuim kraag waar vind je dat nog en die ballen gehakt van de kok ik zou zeggen ga er heen !!
Amy D.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Al jaren lang het gezelligste eetcafé in het dorp, ontspannen sfeer goed eten en de spareribs zijn een echte aanrader!