Eetcafe Spijker

Erg voordelig
Erg kort
Claudia C.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Een eetcafé waar je lekker kan eten voor een bijzonder goede prijs. Voor 15 euro krijg je al een 3-gangen menu. De gerechten zijn niet speciaal, maar zeker wel smakelijk. De rundercarpaccio was lekker. De fish and chips was ook goed, al waren sommige stukken van de vis iets te hard. De aardbeien romanesco was een prima afsluiter, maar wel iets teveel slagroom.

Als je op zoek bent naar een gezellige plek voor een goedkope, lekkere hap; dan is de Spijker een goede optie.
Indiano .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
hoi ben vandaag voor de eerste keer wezen eten met een heel goeie vriendin bij jullie,wat een mooie zaak is dit zeg en de gastvrijheid toppie.over het eten te lekker en teveel en dan voor 15 euro .1 woord toppie.
we werden geholpen door een lieve leuke dame genaamd LISA die alles picobello uitlegde over de menu kaart echt een lieve leuke hulpzame dame klasse.zal vaker spijker opzoeken .
een echte aanrader...
Silvy M.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Wat een leuke en sfeervolle zaak! Lekker gegeten en Zeer Goede prijs kwaliteits verhouding! Ga er zeker vaker heen!!! Bediening top leuke meiden en jongens!
Annetk1 .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Voor 15 euro (+3 euro in het weekend) een heerlijk 3 gangenmenu gekozen. Ik heb gekozen voor caprese vooraf, de zalm als hoofdgerecht en het kaasplankje als toetje. Het was ontzettend druk in het eetcafe maar het vriendelijke personeel kwam alsnog regelmatig kijken of alles naar wens was en of we nog iets wilde drinken. Er hangt een gezellige, ontspannen sfeer in het eetcafe.
Eric D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Op het Stratumseind, welbekend, komen er naast de overdaad aan cafes nu ook een ontwikkeling om meer dag en vroege avond horeca te exploiteren. Het lijkt een mooi voorbeeld, Eetcafe De Spijker op een historische plek. Dus maar eens proberen. Leuke inrichting en een fijn ontvangst. Daar blijft het daarna ook bij. Menu: 3 gangen voor € 15,00. Vooraf een tartaar van zalm. Ik denk dat mijn tartaartje het laatste uit de kom was, veel te nat. Hierdoor ontbrak elke smaak. Hoofd een sate van kippendijtjes met pittige satesaus. De dijtjes waren ronduit koud en de pit was ook uit de saus. We moesten wel vragen om bestek, er krioelen veel studenten om ons heen maar aandacht voor een tafel is er niet. Na maar alleen en bolletje ijs laten komen. Jammer dat een dergelijk concept net niet dat ietsje meer geeft. Dan zal het zeker slagen.
Aapje2015 .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
super leuke eetcafe,
sfeer en decor en natuurlijk bediening was super,
na diner konden we nog lekker genieten van het muziek.
mijn vriendin vond het super en we hadden een fantastisch avond gehad.
wij komen gauw weer terug.
mvg leon en lie fung
PiFi .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Leuke eetgelegenheid. Voor slechts 15 euro een heerlijk menu. Ongelooflijk dat ze zoveel smaak voor dit bedrag kunnen bieden! Tijdens het diner vroeg de vriendelijke en vrolijke serveerster meermaals of alles naar wens was en na afloop vroeg ze naar tips. Vis en friet mogen iets minder vet, maar het was wat ons betreft niet erg storend. Heerlijke avond gehad bij Spijker. Ik kom er zeker terug!
Arno H.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Met een sfeervolle eigentijdse inrichting is dit een gezellige 'tent' om zeer betaalbaar te eten voorafgaand aan een avondje stappen. Een smaakvol 3-gangen menu voor €15,- met dagverse producten... in hartje Eindhoven; het kan dus nog. En eindelijk weer eens geslagen room bij de aardbeien. Alleen daarom al een 8.
Lisanne S.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
Gister een nachtje in Eindhoven verbleven samen met mijn vriend. Uiteindelijk gegeten bij Spijker.. 3-gangen menu voor 15 euro! Het overtrof al onze verwachtingen. Om eerlijk te zijn hebben wij heerlijk gegeten, super bediening en je zit er nog gezellig ook!! Absolute aanrader!
Bas1991 .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2015
De eerste horecazaak die wij tegenkwamen op Stratumseind was eetcafé Spijker. Met wat vrienden zijn we hier gaan zitten op het terras. Je kijkt mooi uit op de kerk en kan lekker de voorbijgangers bekijken. Er liepen alleen maar vlotte, jonge dames rond in de bediening, erg gezellig! Het eten was goed en lekker. Voor maar €15 een 3-gangen diner, genoeg keuze ook. Na het eten nog lekker genoten van de bierkaart. De dames uit de bediening hebben ons prima geholpen. We hebben echt een gezellige avond gehad!
Ili .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Na een tip van vrienden bij De Spijker gaan eten. Voldeed aan alle verwachtingen! Mooie sfeervolle locatie. Vlak bij het winkel- en uitgaanscentrum van Eindhoven. Ook gezellig buitenterras met warmte lampen. Attente vriendelijke bediening. Én een héérlijk 3-gangen menu voor €15,00. Kortom toppertje en voor herhaling vatbaar!!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
Heerlijk gegeten tegen een eerlijke prijs. In de bediening stuk voor stuk jongen en stralende meiden. Makkelijk maar leuke kaart met een verscheidenheid aan gerechten. 15,- voor 3 gangen. Keuze uit ongeveer 7 gerechten per gang, voor, hoofd en na. En een heerlijk terras met uitzicht en een mooie kerk. Zeker een aanrader dus.
Maikel V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2015
Woensdag 21 januari bij de spijker gegeten, het eten was lauw de friet was maar half gebakken en de sla zaten bruine stukken sla in. erg lang moeten wachten op onze drank, toen we een nieuw rondje wilde bestellen duurde het erg lang voordat er iemand kwam.
Edjo-H ..
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2014
De mooie eetcafé entourage, smaakvol en met voldoende ruimte ingericht, valt meteen op. Prima locatie in het centrum van Eindhoven om ook na het eten nog even met een biertje te blijven zitten. Daarbij werden de verwachtingen van het 3-gangen menu (15 Euro) voor mij overtroffen. Het eten was met zorg opgemaakt en (zeker gezien de menu-prijs) ook echt smaakvol.

Voorgerecht zalmtartaar had veel smaak en was ook voldoende, carpaccio van de tafelgenoten was ook mooi en (naar men zei) lekker. De dikke frieten behorende bij het hoofdgerecht vis & chips smaakten stevig, de vis was ok. Vooral het supergare beenhammetje van enkele tafelgenoten viel erg in de smaak. De brownie als toetje was warm (!), netjes geserveerd met prima bolletje ijs. De aardbeien romanoff daarentegen was erg miniem.

De bediening was heel attent: men speelde direct soepel op de situatie (1 man meer dan gedacht) in, drank werd goed verzorgd en bestellingen werden vlot opgenomen en goed uitgeserveerd.
Micha B.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
Lekker eten voor een goede prijs, maar let op:
Als je kijkt op de website dan zie je dat een 3 gangen menu €15.- kost. Dit staat ook zo op de grote borden voor de deur. Als je echter eenmaal de menukaart aan tafel krijgt, dan zie je (vrij klein) een extra vermelding dat er op vrijdag en zaterdag en toeslag van €3.- van toepassing is....
Niets €15.- dus maar €18.-.
Toen we daar iets over zeiden tegen het personeel, kregen we als reactie dat ze het zouden doorgeven aan de persoon die daar over ging, maar daar bleef het dan ook bij.

Nogmaals eten, bediening en ambiance is prima, maar let op met de all-in prijs als je in het weekend gaat eten!
Noud H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2014
Bij binnenkomst al meteen een gezellige sfeer. Oude foto's van Eindhoven aan de muur en een aantal boekenkasten creëren een warme sfeer. De bediening is erg vriendelijk en maakt ook een praatje aan tafel. Het eten is simpel, maar je krijgt meer dan waar voor je geld. Goedkope drie gangen menu, maar erg goed uitgevoerd! Zelf had ik als hoofdgerecht de beenham, deze gleed van het bot. Na 2 gangen zit je echt al goed vol, het dessert paste er bijna niet bij. Kortom, voor een gezellige, niet al te dure avond ben je hier zeker aan het juiste adres.