Eetcafe Spijker

7,1

Jouw recensie over het restaurant Eetcafe Spijker

Jason L.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Wij gingen hier eten met 5 personen op een donderdagavond. Het was niet druk en wij hadden eten besteld om 7 uur. Het duurde 50 minuten voordat wij het voorgerecht op tafel kregen. Na het voorgerecht hebben wij nogmaals 50 minuten gewacht en meerdere keren aangegeven, bij de absoluut niet attente bediening, dat wij al een tijdje wachtten op ons eten. Ons verzoek werd niet serieus genomen waarna wij om de rekening hebben gevraagd en ergens anders zijn gaan eten. Helaas hier zullen wij nooit meer komen, en onze vrienden en familie ook niet. Eten smaakte ook nergens naar trouwens.
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Erg lekker gegeten voor een hele goede prijs. De kwaliteit van het eten is erg goed. De sfeer doet helaas wat goedkoop aan. Een echte aanrader voor mensen met een wat mindere portemonnee! Je kunt er ook goed met grote groepen hen gaan.
ptkemperman .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Afgelopen weekend hebben we hier met 5 personen heerlijk gegeten. De ontvangst was erg vriendelijk, de bediening prima en de gerechten waren van een zeer goede kwaliteit (3 gangen diner). We komen hier zeker nog een keer terug.
Ronald G.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Inmiddels 2x gaan eten. Lekkere simpele gerechten. Zeker prima prijs kwaliteit verhouding en gezellige sfeer! Daarvoor zouden wij dan ook zeker terug gaan. Bediening was echter iets minder. Meerdere malen lang moeten wachten op reactie van de bediening en op de gerechten, jammer!
Brabogondier .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Voor 15 euro p.p was het lekker eten maar niet speciaal. De Rib Eye Steak had ik medium welldone besteld en die was perfect gebakken. Dat was die 2.50 extra wel waard. De brownie was mij helaas te hard. Verder heerst er een gezellige sfeer. Je zit niet teveel op elkaar en je hebt veel privacy vond ik.
J. D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Bij het toetje gevraagd of er geen noten of pinda's in zaten ivm allergie. De serveerster zei dat het gerust gegeten kon worden. Niet dus. Het bevatte pinda. Resultaat: met ambulance naar eerste hulp voor infuus om schock te voorkomen. De eerste service van de Spijker op mijn vraag wat er in het koekje zat was goed. Ik kreeg per omgaande antwoord op mijn mail. Op mijn volgende mail, die ik 2 keer heb verstuurd, tot op heden geen reactie. In deze mail gaf ik aan wat was gebeurd en dat de serveerster verkeerde info had gegeven en dat ze voortaan bij dergelijke vragen juiste info moeten geven! Schandelijk dat ze niets meer hebben laten horen. Zo ga je niet met klanten om die zoiets hebben moeten meemaken!
Claudia C.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Een eetcafé waar je lekker kan eten voor een bijzonder goede prijs. Voor 15 euro krijg je al een 3-gangen menu. De gerechten zijn niet speciaal, maar zeker wel smakelijk. De rundercarpaccio was lekker. De fish and chips was ook goed, al waren sommige stukken van de vis iets te hard. De aardbeien romanesco was een prima afsluiter, maar wel iets teveel slagroom.

Als je op zoek bent naar een gezellige plek voor een goedkope, lekkere hap; dan is de Spijker een goede optie.
indiano .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
hoi ben vandaag voor de eerste keer wezen eten met een heel goeie vriendin bij jullie,wat een mooie zaak is dit zeg en de gastvrijheid toppie.over het eten te lekker en teveel en dan voor 15 euro .1 woord toppie.
we werden geholpen door een lieve leuke dame genaamd LISA die alles picobello uitlegde over de menu kaart echt een lieve leuke hulpzame dame klasse.zal vaker spijker opzoeken .
een echte aanrader...
Silvy M.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Wat een leuke en sfeervolle zaak! Lekker gegeten en Zeer Goede prijs kwaliteits verhouding! Ga er zeker vaker heen!!! Bediening top leuke meiden en jongens!
Annetk1 .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Voor 15 euro (+3 euro in het weekend) een heerlijk 3 gangenmenu gekozen. Ik heb gekozen voor caprese vooraf, de zalm als hoofdgerecht en het kaasplankje als toetje. Het was ontzettend druk in het eetcafe maar het vriendelijke personeel kwam alsnog regelmatig kijken of alles naar wens was en of we nog iets wilde drinken. Er hangt een gezellige, ontspannen sfeer in het eetcafe.
Eric D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Op het Stratumseind, welbekend, komen er naast de overdaad aan cafes nu ook een ontwikkeling om meer dag en vroege avond horeca te exploiteren. Het lijkt een mooi voorbeeld, Eetcafe De Spijker op een historische plek. Dus maar eens proberen. Leuke inrichting en een fijn ontvangst. Daar blijft het daarna ook bij. Menu: 3 gangen voor € 15,00. Vooraf een tartaar van zalm. Ik denk dat mijn tartaartje het laatste uit de kom was, veel te nat. Hierdoor ontbrak elke smaak. Hoofd een sate van kippendijtjes met pittige satesaus. De dijtjes waren ronduit koud en de pit was ook uit de saus. We moesten wel vragen om bestek, er krioelen veel studenten om ons heen maar aandacht voor een tafel is er niet. Na maar alleen en bolletje ijs laten komen. Jammer dat een dergelijk concept net niet dat ietsje meer geeft. Dan zal het zeker slagen.
Aapje2015 .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
super leuke eetcafe,
sfeer en decor en natuurlijk bediening was super,
na diner konden we nog lekker genieten van het muziek.
mijn vriendin vond het super en we hadden een fantastisch avond gehad.
wij komen gauw weer terug.
mvg leon en lie fung
Arno H.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Met een sfeervolle eigentijdse inrichting is dit een gezellige 'tent' om zeer betaalbaar te eten voorafgaand aan een avondje stappen. Een smaakvol 3-gangen menu voor €15,- met dagverse producten... in hartje Eindhoven; het kan dus nog. En eindelijk weer eens geslagen room bij de aardbeien. Alleen daarom al een 8.
Lisanne S.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
Gister een nachtje in Eindhoven verbleven samen met mijn vriend. Uiteindelijk gegeten bij Spijker.. 3-gangen menu voor 15 euro! Het overtrof al onze verwachtingen. Om eerlijk te zijn hebben wij heerlijk gegeten, super bediening en je zit er nog gezellig ook!! Absolute aanrader!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
Heerlijk gegeten tegen een eerlijke prijs. In de bediening stuk voor stuk jongen en stralende meiden. Makkelijk maar leuke kaart met een verscheidenheid aan gerechten. 15,- voor 3 gangen. Keuze uit ongeveer 7 gerechten per gang, voor, hoofd en na. En een heerlijk terras met uitzicht en een mooie kerk. Zeker een aanrader dus.
Maikel V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2015
Woensdag 21 januari bij de spijker gegeten, het eten was lauw de friet was maar half gebakken en de sla zaten bruine stukken sla in. erg lang moeten wachten op onze drank, toen we een nieuw rondje wilde bestellen duurde het erg lang voordat er iemand kwam.
Edjo-H ..
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2014
De mooie eetcafé entourage, smaakvol en met voldoende ruimte ingericht, valt meteen op. Prima locatie in het centrum van Eindhoven om ook na het eten nog even met een biertje te blijven zitten. Daarbij werden de verwachtingen van het 3-gangen menu (15 Euro) voor mij overtroffen. Het eten was met zorg opgemaakt en (zeker gezien de menu-prijs) ook echt smaakvol.

Voorgerecht zalmtartaar had veel smaak en was ook voldoende, carpaccio van de tafelgenoten was ook mooi en (naar men zei) lekker. De dikke frieten behorende bij het hoofdgerecht vis & chips smaakten stevig, de vis was ok. Vooral het supergare beenhammetje van enkele tafelgenoten viel erg in de smaak. De brownie als toetje was warm (!), netjes geserveerd met prima bolletje ijs. De aardbeien romanoff daarentegen was erg miniem.

De bediening was heel attent: men speelde direct soepel op de situatie (1 man meer dan gedacht) in, drank werd goed verzorgd en bestellingen werden vlot opgenomen en goed uitgeserveerd.
Micha B.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
Lekker eten voor een goede prijs, maar let op:
Als je kijkt op de website dan zie je dat een 3 gangen menu €15.- kost. Dit staat ook zo op de grote borden voor de deur. Als je echter eenmaal de menukaart aan tafel krijgt, dan zie je (vrij klein) een extra vermelding dat er op vrijdag en zaterdag en toeslag van €3.- van toepassing is....
Niets €15.- dus maar €18.-.
Toen we daar iets over zeiden tegen het personeel, kregen we als reactie dat ze het zouden doorgeven aan de persoon die daar over ging, maar daar bleef het dan ook bij.

Nogmaals eten, bediening en ambiance is prima, maar let op met de all-in prijs als je in het weekend gaat eten!