Eetcafé Simpel

Hogezoom 186 4325 BJ Renesse Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafé Simpel

Het Eetcafé is gelegen in de hoofdstraat van de mooie Zeeuwse badplaats Renesse en heeft voor iedereen wat wils. Op het zonnige terras of in het gezellige restaurant kan je genieten van de uitgebreide menukaart met mooie vlees en visgerechten, of kom een keer Steppegras eten, want Eetcafé Simpel heeft als enige restaurant in Zeeland Steppegras op de kaart staan. Ook aan de kinderen wordt gedacht. Met leuke kindergerechten als 'grote reus', 'repelsteeltje' of 'knabbel' & 'babbel', en bij mooi weer staat er een springkussen voor de kleine gasten. Verder zal je versteld staan van de uitgebreide drankenkaart van eetcafé Simpel met mooie wijnen, heerlijke gin-tonics, zomerse cocktails of een van de 75 speciaalbieren.

Meer informatie over restaurant Eetcafé Simpel

Trudie V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Willy P.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Zeer goed tegen een schappelijke prijs
Albert H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Eten is goed, lekker en ruim voldoende
Anja D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Wij hebben daar gegeten via AH actie . Het leuke is dat jezelf je menu mag samen stellen. Heerlijk gegeten. Lekker voorgerecht smeersel met pesto e.d Prima vlees met een heerlijke dressing op de sla. Ruim voldoende. Vriendelijke bediening. Gezellige sfeer. Wij komen zeker terug.
John L.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk gegeten bij Simpel. De ontvangst en bediening door Ylonka waren top! En natuurlijk ook heel belangrijk: het eten was heel erg lekker. Beter dan we van eetcafé's gewend zijn. Porties waren zeer ruim, dus helaas alleen nog maar plaats voor een "klein" dessert. We komen zeker nog eens terug.
Ditty V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Echt eetcafe eten, en dan van de mindere soort helaas. Vooral de vette spare ribs vielen tegen. Aardige bediening, dat dan weer wel! Misschien zijn wij niet de doelgroep ????
G. G.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Lekker gegeten in een goede ambiance voor een redelijke prijs.
Renesse is op zich wel wat deprimerend in december, maar Simpel geeft je weer een warm gevoel!
roselie .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Prima eetcafé. We hebben er gegeten met de AH actie. Vriendelijke bediening, lekker eten, volop keuze. De ambiance is ook goed. Sfeer kan ik niet veel over zeggen omdat het een extreem rustige avond was toen wij er waren. Dat lag echt aan de door ons uitgekozen dag.
miganto .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
zondag 11 dec.daar gegeten met zn 4 e via de ah bonnen,t was echt heerlijk en ruim voldoende,bediening was ook gewoon goed,zekerweten een aanrader
miganto .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
zondag 11 dec.daar gegeten via de ah bonnen,was super lekker en ruim voldoende.bediening erg goed we hebben een hele fijne avond gehad zekerweten een aanrader
carlador .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We zijn met z'n viertjes wezen eten en het was voor allevier werkelijk prima. We hebben heerlijk gegeten en het personeel was zeer vriendelijk. Het was druk, maar alles verliep soepel. Als we nog eens in de buurt zijn, weten we nu waar we lekker kunnen eten!
westenschouwen .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
28 oktober hier heerlijk gegeten met zijn 4-en .Mooie royale voorgerechten ,heerlijke verzorgde hoofdgerechten ,nagerechten prima. Vriendelijk personeel ,zeker aan te raden!Prettige inrichting !
mverduijn .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Na een dagje Renesse zijn we hier binnen gegaan om te eten.
Het ziet er uitnodigend uit om te eten, en hebben dat ook gedaan.
We hebben besteld, een snitzel met friet en een stoofvlees met friet.
Na het bestellen stond het vrij snel op tafel.
Daarmee kregen wij de indruk dat het al klaar stond om geserveerd te worden.
De snitzel was absoluut niet krokant wat je van een heerlijke snitzel wel verwacht...als hij inderdaad net van de plaat komt !
Aan de stoofvlees zat weinig smaak, en had daarbij niet echt een indruk van stoofvlees die ik eigenlijk verwacht had.
Beetje waterig en weinig pit !
Het terras had een gezellige zit en het personeel was vriendelijk.
j1805 .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Is een verder leeg restaurant (op een groep darters in een hoekje na) goed gegeten. Geen culinaire hoogstandjes, maar ook zeker niets dat door de ondergrens heen zakte. Bediening is niet als ober opgeleid, maar allervriendelijkst en behulpzaam. Prijs-/kwaliteitverhouding is in orde.
petervoosten .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Leuk bedrijf voor het toeristische renesse .
Zeer vriendelijk personeel
leuke kaart met mooie gerechten voor een redelijke prijs het eten is van goede kwaliteit een
min puntje het steppe gras is koud jammer heb dit ook gevraagd aan mijn andere gasten ook bij hun was het ook koud jammer als u hierop wilt Letten komen wij nog eens terug.

Peter v oosten
Houberke .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Op een zeer rustige vrijdagavond hier gaan eten, waren in het restaurant gedeelte om 20.00 uur de enige klanten. Onbegrijpelijk want we hebben heerlijk gegeten. Surf&Turf met steppegras en biefstuk met bourgondisch saus waren super. Zeer vriendelijke vlotte bediening.
Gideon112 .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Heerlijk gegeten gisteren hebben er ook lekere kinder menu s en dat alles voor een priema prijs zeker een aanrader wij komen er nog eens terug