Eetcafé Simpel

Hogezoom 186 4325 BJ Renesse Nederland Kaart

Over restaurant Eetcafé Simpel

Dansen met een volle buik

In de badplaats van Zeeland laat eetcafe Simpel zich omschrijven als enkelvoudig, gemakkelijk en gek. Een fijne kaart die je verwacht in een eetcafe, en ook nog een apart kindermenu waarop 'repelsteeltje' (kipnuggets) en 'zeemeermin' (vissticks) te kiezen zijn. Het grote terras is ruim opgezet met parasols en heaters. Elke avond is het feest in Simpel met DJ's of live optredens.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Eetcafé Simpel

• : Gratis parkeren in de buurt & betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m woensdag gesloten
Donderdag 19:00 - 01:00 (keuken gesloten)
Vrijdag 16:00 - 02:00
Zaterdag 16:00 - 02:00

• Af te huren , Bar , Duits gesproken , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Westenschouwen .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
28 oktober hier heerlijk gegeten met zijn 4-en .Mooie royale voorgerechten ,heerlijke verzorgde hoofdgerechten ,nagerechten prima. Vriendelijk personeel ,zeker aan te raden!Prettige inrichting !
Carlador .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We zijn met z'n viertjes wezen eten en het was voor allevier werkelijk prima. We hebben heerlijk gegeten en het personeel was zeer vriendelijk. Het was druk, maar alles verliep soepel. Als we nog eens in de buurt zijn, weten we nu waar we lekker kunnen eten!
Mverduijn .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Na een dagje Renesse zijn we hier binnen gegaan om te eten.
Het ziet er uitnodigend uit om te eten, en hebben dat ook gedaan.
We hebben besteld, een snitzel met friet en een stoofvlees met friet.
Na het bestellen stond het vrij snel op tafel.
Daarmee kregen wij de indruk dat het al klaar stond om geserveerd te worden.
De snitzel was absoluut niet krokant wat je van een heerlijke snitzel wel verwacht...als hij inderdaad net van de plaat komt !
Aan de stoofvlees zat weinig smaak, en had daarbij niet echt een indruk van stoofvlees die ik eigenlijk verwacht had.
Beetje waterig en weinig pit !
Het terras had een gezellige zit en het personeel was vriendelijk.
J1805 .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Is een verder leeg restaurant (op een groep darters in een hoekje na) goed gegeten. Geen culinaire hoogstandjes, maar ook zeker niets dat door de ondergrens heen zakte. Bediening is niet als ober opgeleid, maar allervriendelijkst en behulpzaam. Prijs-/kwaliteitverhouding is in orde.
Petervoosten .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Leuk bedrijf voor het toeristische renesse .
Zeer vriendelijk personeel
leuke kaart met mooie gerechten voor een redelijke prijs het eten is van goede kwaliteit een
min puntje het steppe gras is koud jammer heb dit ook gevraagd aan mijn andere gasten ook bij hun was het ook koud jammer als u hierop wilt Letten komen wij nog eens terug.

Peter v oosten
Houberke .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Op een zeer rustige vrijdagavond hier gaan eten, waren in het restaurant gedeelte om 20.00 uur de enige klanten. Onbegrijpelijk want we hebben heerlijk gegeten. Surf&Turf met steppegras en biefstuk met bourgondisch saus waren super. Zeer vriendelijke vlotte bediening.
Gideon112 .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Heerlijk gegeten gisteren hebben er ook lekere kinder menu s en dat alles voor een priema prijs zeker een aanrader wij komen er nog eens terug