Eetcafé Schuitendiep

9,5
9,3
janine.smetsers .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Na ons kwam een grote groep binnen met hoop kabaal. Eigenaar zag dit, stelde ons direct gerust door aan te geven dat hij ging regelen dat we op een andere plek konden zitten. Vlug geregeld! 6 Gangen verrassingsmenu was een feest, bijpassend wijnarrangement (en bierarrangement voor de niet-wijn-drinker) de kers op de taart. Heerlijk gegeten, genoten van de ambiance en gastvrijheid.
Een feestje om hier ieder jaar opnieuw mijn verjaardag te mogen vieren met vrienden!
Henri V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Voortreffelijk gegeten waarbij ik bij de wachttijd wil aantekenen dat wij het juist plezierig vinden als de drie gangen niet al te snel na elkaar worden opgediend. Wij waren echt een avondje uit.
Edith V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
Een aanrader, echt heerlijk gegeten!
Fantastisch dat er zoveel moeite is gedaan om het menu aan te passen aan dieetwensen!
Marloes V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Met een grote groep het verassingsnenu gegeten waarbij ook de vegetarische en glutenvrije gerechten zeer in de smaak vielen. Lekkere bijpassende wijn erbij. Al met al een eetcafe die duidelijk aandacht besteed aan het leveren van kwaliteit. Een zeer geslaagde avond!
Ron W.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Zeker aan te raden voor kleine groepen. bediening zeer allert/attent.
.........................................................................................................................................................
Michiel E.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Jonge chef die ons keer op keer blijft verrassen. .
Hanne V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Goed bewaard culinair geheim in Groningen. Elk gerecht en verrassende structuur en smaken combinatie. Uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding!
Arjan H.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Eten ziet er mooi uit, de smaak is prima, maar niet heel bijzonder. Bediening vriendelijk en atmosfeer prima. In het 5 gangenmenu miste het hoofdgerecht; na een voorgerechtje en 2 tussengerechtjes kwam de kaas en daarna het dessert. De bediening had dit niet verteld, dus dat was een ongemakkelijk momentje. Na 5 gangen ga je niet hongerig naar huis, maar er miste wel iets in het diner. Uiteindelijk met ruim € 130 dan wel een forse rekening voor het gebodene.
Esme B.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Hartstikke lekker gegeten. Avondvullend programma met goed wijnarrangement. Alleen de verlichting en het meubilair is erg kil. Ook niet passend bij de goed kwaliteit van het eten.
Arjen V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Gezellig avondje uit. Leuk restaurant met goede gerechten, ook met de mogelijkheid 'Keuze van de Chef'.
Monique W.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Weer heerlijk gegeten in eetcafé Schuitendiep. Verassende gerechten, heerlijke bijpassende wijnen, bediening prima! Grote aanrader!
Y B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Zoals we inmiddels gewend zijn, fantastisch. Schoonouders deze keer meegenomen en ook zij zijn enthousiast.
Wat een verrassingen op de borden.
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Wat een smaaksensatie, wij hebben echt heerlijk gegeten!
Ontspannen bediening, was prima.
Toilet zou wel vernieuwd mogen worden, maar verder helemaal top!