Eetcafé Schuitendiep

• Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Exclusief!
Marjolein D.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Eten voortreffelijk goed op elkaar afgestemd ook v.w.b. de wijnen. Jammer van het verkeerslawaai buiten. Binnen geen last van. Goede en vriendelijke bediening, af en toe wat ongecoordineerd maar niet hinderlijk. We komen zeker nog eens terug.
Eric K.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
6 gangen menu plus wijn arrangement gehad. Eten en drinken op een hoog niveau! Absolute aanrader.
Monique Q.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
voortreffelijk gegeten! zeer attente bediening van mensen die hun vak verstaan. Grote plus: karafje water bij het eten dat voortdurend gevuld werd. Verrassingsmenu was echter geen verrassing maar gewoon een keuze van de kok van hetgeen dat op de kaart stond.
Angelique K.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
We namen het driegangen verrassingsdiner met bubbels vooraf. Zeker verrast en genoten nog meer! Heerlijk gezeten in de warme avondzon op het terras. We komen snel weer!
Boaz P.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Heerlijk menu van de chef voor een ontzettend goeie prijs. Aangevuld met een wijnarrangement, waarbij elke fles duidelijk werd uitgelegd, ook als de ober in kwestie zelf de smaak niet goed heeft kunnen bepalen en daarvoor op zijn collega’s vertrouwd. Eerlijk en open mensen. Een aanrader!
Peter U.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
De exploitatie van het Eetcafe Schuitendiep is sinds begin 2018 in andere handen; op grond van onze vroegere ervaringen verwachtten wij een eenvoudige doch voedzame maaltijd met een prima prijs/kwaliteit verhouding.
Wij waren dan ook aangenaam verrast dat wij in dit nog spartaans ingerichte restaurant werden getrakteerd op een cuisine die het niveau van eetcafe ruimschoots overstijgt, ondanks de obligate frieten en salade (van zeer goede kwaliteit; persoonlijk vindt ik dit als optie als tegemoetkoming aan minder conformistische gasten een pluspunt).
De presentatie en smaak(explosies!) van de door de chef-kok en bediening (uit)geserveerde gerechten waren subliem; woorden schoten tekort. Persoonlijk deed het me denken aan mijn ervaringen bij de start van Restaurant Ambrosijn op Schiermonnikoog; euforie vanwege een maaltijd is helaas een zeldzame emotie.
Hopelijk slaagt Eetcafe Schuitendiep (Eten en Drinken) er in zich te transformeren tot een gereputeerd Restaurant Schuitendiep, ondanks de beperkingen van de pijpenla-layout; de noodzakelijke interieur-aanpassingen hebben terecht geen voorrang gekregen op de kwaliteits-slag van de keuken.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Wat een aangename verrassing. Op de pui stond eetcafé. Maar de gastheer deed een voortreffelijke job. Persoonlijke behandeling met uitleg en goed inspelend op een allergie.
De kok kwam aan tafel en ging heerlijk uit zijn dak met een zeer apart verrassingsmenu.
Prima wijn en port met een advies. Kaas plank was heerlijk uit de streek.
De prijs paste prima bij de kwaliteit. Deze avond krijgt een 9.5
Emma K.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Voor een 4-gangen verrassingsmenu met wijnarrangement gekozen, aan een tafeltje in de gezellige huiselijke achtertuin. Ietwat kleine porties, zeker voor de grotere eters, maar de kwaliteit van de gerechten was goed. Hele spontane meid als bediening die open stond voor feedback en bij elke wijn een leuk verhaaltje kon vertellen. Zeker voor herhaling vatbaar!
Simon E.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Heerlijk gegeten bij eetcafé Schuitendiep. Vriendelijke bediening op een (heel) rustige zondagavond. De kok schotelde ons een erg smakelijk 5-gangen verrassingsdiner voor.
Marie M.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Fantastisch service! Unieke eetervaring!
Björn N.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Wij waren verrast van de kwaliteit van de gerechten, ontvangst en service. De jongeman die ons heeft bediend, had kennis van zaken. Hij bracht dit vol enthousiasme. Wij konden goed zien dat het werken in de horeca een passie voor hem was. Het eten was verrassend goed. Wij hebben heerlijk gegeten. De prijs- kwaliteitsverhouding was gunstig. Er was van alles mogelijk. We konden makkelijk switchen van gerechten. Er werd rekening gehouden met onze voorkeur (geen kip). Een aanrader om in de toekomst nog een keer heen te gaan als je in Groningen bent. Inrichting en sfeer zou ik een -7. Wij konden zien dat ze hier nog mee bezig zijn om veranderingen aan te brengen. Een dikke 9 voor eten/ontvangst en service!!!!!! :-)
jaap M.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Eten was verassend goed, bediening erg prettig en adequaat. We zaten op terras, langs de turfsingel. Had zijn voor-en nadelen.
Tim E.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Leuk restaurant, goede service en lekker eten
Hobbyeter S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Wel aardig gegeten. Porties waren erg klein.
Oelviya V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Wederom heerlijk gegeten bij Eetcafe Schuitendiep. Alle 6 gangen smaakten voortreffelijk.
Leni D.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Wat hebben wij hier heerlijk gegeten . Gerechten waren smaakvol en met zorg bereid .
Gaan zeker terugkomen
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Heerlijk gegeten! Goede en aardige bediening. Prijs kwaliteit verhouding was uitstekend.
De keuze was niet heel ruim, maar de gerechten waren heerlijk.
Saskia G.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Het eten is hier van hoog niveau en erg lekker. alleen jammer dat er maar 1 persoon in de bediening stond, want dat zorgde wel voor vertraging en dan is er minder tijd om even een praatje te maken over het eten. Daarnaast snap ik niet waarom het eetcafe heet, het eten is van restaurant niveau. Het interieur is dat van een oude kroeg inclusief prachtige toog, maar een beetje te verlopen voor het mooie eten wat hier wordt geserveerd. Het interieur is toe aan wat TLC. Verder een prima prijs voor wat je krijgt en de wijn was ook erg lekker.
Vicky R.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Goed eten en leuke bediening!