Over het restaurant Eetcafé Schuitendiep

Op de hoogte blijven

Bij Eetcafé Schuitendiep in Groningen loop je nooit achter. Je ontdekt de nieuwste gerechten in dit hippe en trendy restaurant. Chef-kok en eigenaar Simon Feitsma is altijd op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen. Van nieuwe kookstijlen, het combineren daarvan tot de meeste exotische gerechten. Maar ook voor een traditioneel gerecht ben je aan het juiste adres.

Meer informatie over restaurant Eetcafé Schuitendiep

• : Betaald parkeren aan de overzijde van de straat. Parkeergarages zijn op loofafstand.

Maandag vanaf 17:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:00

9,2
9,2

Jouw recensie over het restaurant Eetcafé Schuitendiep

Tessa K.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Erg lekker eten en mooi opgediend. Lekkere wijn en vriendelijl personeel!
Coen S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Verrassende combinaties. Enig minpuntje: de verhouding vlees - groente slaat wat ver door naar het vlees. Met wat meer groente op het bord zouden de gerechten beter in balans kunnen zijn.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Het menu van de chef is een aanrader! Origineel, veel verschillende smaken en alle gerechtjes waren heerlijk!
Stephanie S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Voortreffelijk gegeten. Complimenten voor de chef! Mooie opmaak van de borden en vriendelijke bediening. Een échte aanrader!
Elja S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Heerlijk gegeten, keer wat anders, luxer, dan een normaal eetcafé.
Elly H.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Aardige en deskundige medewerkers. Het eten was heerlijk en erg mooi opgemaakt.
Jammer dat er maar een vegetarisch gerecht was. Kom zeker nog eens terug.
Priemah V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Bij de Amuse waren we al om. Daarna zijn wij niet teleurgesteld. en hebben wij een heerlijke avond gehad. Viel ons wel op dat er veel mannen zaten te eten. Zijn dat de nieuwe fijnproevers.????
Paul I.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Om de paar weken een geheel nieuw menu met mooie combinaties, verrassende vondsten en originele amuses. Zeer aan te raden, ook voor een eerste kennismaking.
Govert L.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Verassend goede gerechtjes. Veel goede smaken. Soms iets over de top, wijn is qua prijs kwaliteit prima. Wil je echter een mooiere drank eten combinatie kies dan je eigen wijnen is uiteraard iets duurder. Overstijgt de titel eetcafé ruimschoots. Aanrader.
Eimer W.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
De Sfeer van een eetcafé met fantastische maaltijden, zeer prettige en deskundige bediening. Een van de better eetgelegenheden in Groningen echte aanrader!
Tobias M.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Heerlijk eten, goede service, aanrader!
Ted B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten!
Een mooie en gedenkwaardige afsluiting, na het behalen van de master van onze dochter.
Dank.
Max I.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Buiten op de stoep in het zonnetje op deze fijne dag hebben wij heerlijk gegeten. De bediening was erg goed, vriendelijk, leuke gesprekjes en gezellig.
Het eten was voortreffelijk.
Annousch E.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Zoals altijd lekker origineel eten (wij doen meestal het 6-gangen verrassingsmenu) en mooie bordjes en een fijne bediening. Dit keer lekker buiten gezeten. Wij komen hier graag.
Saskia S.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Wat een creativiteit en wat hebben we heerlijk gegeten! Vriendelijke bediening en ze wist waar ze het over had, uitleg bij de gerechten en wijnen. Echt een aanrader!
Piet H.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Heerlijk gegeten. Bijzonder dat het buiten kon voor op straat vanwege werkzaamheden aan de weg. Vriendelijke bediening.
Liesbet H.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Zoals altijd, kun je hier heerlijk eten en drinken, voor een heel redelijke prijs. Je krijgt altijd verrassende en heel lekkere smaakcombinaties voorgeschoteld. Een extra bonus is dat de kok steengoed is in het koken voor mensen met gluten- en/of lactose-allergieën wat een bezoek aan het Schuitendiep voor hen echt een feest maakt.
Elleke G.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
heerlijk gegeten! prijs-kwaliteit verhouding is prima, we hadden 5 gangen incl wijn, wat heel prettig was, was dat de mogelijkheid er is voor halfvolle glazen wijn ipv volle. Enige aandachts punt is dat het interieur wel een likje verf kan gebruiken en alles nog netjes afgewerkt moet worden. Verder top bediening gehad!
Ricardo L.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Leuke plek, enthousiaste bediening en heerlijk gegeten. Aanrader!
Annousch E.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017