Over restaurant Eetcafé Schuitendiep

Op de hoogte blijven

Bij Eetcafé Schuitendiep in Groningen loop je nooit achter. Je ontdekt de nieuwste gerechten in dit hippe en trendy restaurant. Chef-kok en eigenaar Simon Feitsma is altijd op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen. Van nieuwe kookstijlen, het combineren daarvan tot de meeste exotische gerechten. Maar ook voor een traditioneel gerecht ben je aan het juiste adres.

Meer informatie over restaurant Eetcafé Schuitendiep

• : Betaald parkeren aan de overzijde van de straat. Parkeergarages zijn op loofafstand.

Maandag vanaf 17:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:00

Voordelig
Sietse G.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Eten was super! Bediening top! we hebben een prima avond gehad met zn allen. Onze vrienden uit Eindhoven, Nijmegen en Rotterdam waren zeer tevreden over deze tent in de mooie stad Groningen
Sanne H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Altijd weer heerlijk!
Fijne smaken en mooie opgemaakte borden! Neem een gangen menu, dat is echt leuk! En je krijgt zeker genoeg!
Gezellige sfeer met aardige bediening!
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Altijd verrukkelijk eten bij eetcafé Schuitendiep. Kleine verrassinkjes vooraf en tussendoor. Prima bediening. En dat allemaal voor vrijwel gewone eetcafeprijzen !
Jan Willem V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Het 6 gangen verrassingsmenu is een absolute aanrader. Heerlijke gerechten, prachtig gepresenteerd en niet alledaags in een heerlijk ontspannen sfeer.
JOLANDA V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het verrassingsmenu was een echte verrassing. Elke gang is een kunstwerk op je bord.
Zeer smakelijk. Een echte aanrader, als je een keer luxe uit wilt eten.
FB1988 B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Schuitendiep is een restaurant waar je goed en lekker kan eten. Het eten is goed bereid en wordt mooi gepresenteerd. Daarbij hadden wij het wijnarrangement wat goed aansloot bij het eten. Vooral de sherry bij het kaasplankje is aan te bevelen!
Het pand (wat betrekking heeft op de sfeer) vinden wij achterlopen bij de kwaliteit van het eten. Het pand kan wel een opknapbeurt gebruiken.
Alie V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
We hebben genoten van het verrassingsmenu! De gerechten zien er schitterend uit en smaken heerlijk. De bediening is professioneel en vriendelijk.
Ed L.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Verrassend,wanneer je binnen bent.Verwacht je aan de buitenkant niet.Waren al doorgelopen naar Diep.Des te vrolijker werden we van de vriendelijke ontvangst en de geweldige opdiening van de smaakvolle gerechten.Ons inziens hanteert men een goede prijsstelling voor de kwaliteit,die geleverd wordt.Wij komen bij een volgend bezoek aan Groningen zeker terug.
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
We hebben gisteravond bij het Schuitendiep gegeten. We hadden voor het 6-gangen verrassingsmenu gekozen en het was fenomenaal! We hebben een prachtige avond gehad. Wanneer ik weer eens in de buurt ben, kom ik zeker terug.
Mastokman .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Het was in een woord fantastisch. Wat een culinaire verrassing. We zijn met 8 personen geweest (in de leeftijd varierend van 22-85) en iedereen was enthousiast. Zeer accurate en uiterst vriendelijke bediening. We hebben het 6-gangen verrassingsmenu gegeten en het was heerlijk en prachtig opgemaakt, echte kunstenaars. Ook het wijnarrangement was goed. Een echte aanrader.
Kooymak .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Wat een verrassing!! Bij eetcafe denk ik aan bepaald niveau van koken en menu keuze. Werkelijk SUBLIEM gegeten. Hulde! Vakkundige bediening en hoge kwaliteit van gerechten. Pareltje van het noorden!!
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
We hebben een goede avond gehad, het eten was heel goed.. ook het wijn arrangement was goed, we komen hier zeker weer terug
Annadv .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Afgelopen weekend gegeten bij Schuitendiep. Wij hebben hier ontzettend lekker gegeten, na het bekijken van de kaart gekozen voor het 6-gangen verrassingsmenu met bijpassend wijn-arrangement. Ieder gerecht was ontzettend mooi opgemaakt en lag op prachtige borden en niet te vergeten smaakte heerlijk. De bediening nam goed de tijd om de gerechten uit te leggen en ook een kundige uitleg bij de wijn. Hier kom ik zeker terug.
Fred S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Gerechten zijn smaakvol en met zorg klaar gemaakt. Bediening is prettig. De inrichting is enigszins simpel. Mogen wel wat meer sfeerelementen worden aangebracht!
Rinco E.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Prima zaak, ongedwongen eten voor een alleszins redelijke prijs. Vriendelijke bediening en leuke, verrassende gerechten.
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
6 gangen verrassingsmenu gekozen, met daarbij het wijn arrangement. Ontzettend lekker gegeten met bijzondere combinaties! Bediening heel attent. Alles klopte. Super leuke avond gehad! Wij komen zeker nog eens terug
Thom B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
We zijn één keer eerder in Dit restaurant geweest. Het is destijds erg goed bevallen en daarom tijdens een weekend Groningen even gebeld of er nog een tafel vrij was.
Het eten is van hoge kwaliteit. Zes gangen was voor ons echter te veel van het goede. De wijnen passen zeer goed bij de gerechten. De bediening is keurig, snel en doet werkelijk alles om het haar gasten naar de zin te maken. Eigenlijk is alles fijn in dit restaurant op één ding na. De inrichting en vooral de verlichting is onder de maat. Het is er donker, het licht is ongezellig (led) en dit is niet sfeer verhogend. Wij zaten op het verhoogde deel achterin het restaurant. Daarnaast is het bestek van slechte kwaliteit (verbogen tanden aan de vorken) en worden alle wijnen in hetzelfde soort wijnglazen geschonken. Volgende keer kom ik zeker terug, maar alleen als ik aan het raam kan plaatsnemen. Met wat kleine aanpassingen en een kleine investering til je dit restaurant naar een hoger niveau!
Runnebun R.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Een geweldig 6 gangen menu, laten ons verwennen. Hele goede uitleg van de opbouw van de gerechten, Schilderijtjes, iedere gang weer! Het wijnargement, werd goed toegelicht
Een aanrader waar keuken en bediening, top zijn. Vriendelijk dank voor onze fijne en gezellige avond.
Heerlijk als aan ieder detail gedacht wordt!!
Inkdontmink .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
lekker gegeten na aanraden van een collega, mooie smaken goede combinaties en een losse sfeer. wij vonden de tartaar van bavette allebei erg lekker. als hoofdgerecht was de kalf mooi bereid( op lage temp) puntje misschien dat ik zowel pyccalily en choron saus een beetje te vond maar who cares. gewoon top genoten.
Sennett_ .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Ik heb een super gezellige verjaardag mogen vieren bij eetcafé schuitendiep. De bediening was heel vriendelijk en attent. Ook werd er perfect rekening gehouden met mijn intolerantie wensen en voelde ik me totaal niet beperkt in het kiezen van gerechten. De sfeer was heerlijk en ongedwongen. Mijn toppers van de avond (moeilijk keuzes maken) waren het hoofdgerecht, Indiase burger en als kers op de taart het panna cotta dessert.