Eetcafé Schenkel

Meer informatie over restaurant Eetcafé Schenkel

Dinsdag t/m Zondag

Alfred_J_Kwak .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Heb hier nu een aantal keer de 'Bosnische worstjes' op en ze blijven smaken. Personeel is ook erg vriendelijk en persoonlijk. Verder is het een leuk en gezellig aangekleed eetcafé.
Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2016
Heerlijk gegeten, kip-spies en de zalm. Leuke gevarieerde menukaart met voor ieder wat wils. Toetjes zijn geweldig en de koffie is ook lekker aangekleed met een koffielikeurtje met een lekker koekje. Gezellige bediening en een warm aangeklede zaak. Wij komen hier zeker terug.
Rene S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
In deze zaak is het goed eten, sfeer is heel erg ontspannen
De menukaart was netjes en wat men aanbod was zeer goed van kwaliteit.
mijn vrouw had ene zalm die super smaakte en het Kroatische menu verraste mij.
Al met al een hele leuke en smaakvolle valentijnsavond gehad.
We gaan gauw weer terug.
Moppie23 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Ik had gebakken mosselen. Ze werden geserveerd in een vettig prutje van uien en paprika. De smaak van gebakken mosselen was ver te zoeken. Jammer! Daarna had ik cevapcici. Geserveerd op een soppig broodje. Het hadden gekruide worstjes moeten zijn, maar ze waren vettig en smakeloos. Ook jammer!!
Pousada56 .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Deze week twee keer bij Eetcafe Schenkel gegeten. Beide keren was het eten prima. Een keer de gebakken mosselen en een keer de cevapcici. Heerlijk. Mijn dochter en ik wilden een voorgerecht delen (de rode bieten carpaccio) en dat werd vervolgens keurig op twee aparte bordjes geserveerd. Klasse. Echt een eetcafe met een bijzonder vriendelijk karakter.
DannyVen .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Heerlijke spare ribs, zalm, bosnische worstjes en de baklava gegeten. Alles zeker een keer proberen! Bediening was attent en vriendelijk, hier gaan we vaker heen! Dessert choco droom ook super!
Joopieee .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Na lang niet geweest te zijn toch maar eens terug naar de schenkel. Nieuwe eigenaren dus toch ff proberen na andere teleurstellingen in de regio.

Helaas krijgen ook deze gasten het niet voor elkaar om goede spare ribs te serveren. Om over de rest van de 'bosnische' (??) prut maar te zwijgen. Ik kom hier al jaren met mijn gezin en sinds de overname afgelopen winter voor het eerst wezen kijken. Gelijk de latste keer. Het was zelfs zo erg dat ik een account heb aangemaakt om mijn ongenoegen te uiten.

In mensenheugenis ook nog nooit zulk onvriendelijk en slecht Nederlands sprekend personeel gezien. Het riekt naar ellende deze foute eigenaren

Ik kijk uit naar een frisse wind in dit lokale etablissement.
Patrick B.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Heerlijk gegeten in een prachtige zaak. Hele leuke gerechtjes en een zeer prettige bediening. Kortom, hier voel je je thuis en kom je graag weer terug!
Romee S.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Een hele leuke en gezellige avond gehad met heerlijk eten! Een restaurant waar je jezelf snel op je gemak voelt! En gezellige bediening! De Bosnische gerechten waren heerlijk! En het toetje de chocolade droom ook! Zeker een aanrader voor ieder! Met ook nog heerlijke spareribs op het menu! En nog veel meer!
Blacklab .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Een typisch eetcafé, interieur geheel vernieuwd na steriele uitstraling onder vorige eigenaar. Vriendelijke ontvangst en bediening. Eten smakelijk, we hadden vooraf carpaccio van bieten met geitenkaas en verschillende soorten brood met kruidenboter, heksenkaas en pesto. Als hoofdgerecht hadden we Bosnische worstjes plus de varkenshaassaté. Nagerecht eigengemaakte baklava. Baklava werd iets te heet opgediend. Prijzen zijn redelijk. Bediening correct, mag alleen iets meer de gasten in de gaten houden als die iets willen. Moest naar de bar lopen om de nagerechtenkaart te vragen. Is slechts een klein minpuntje. Samenvattend: prijs kwaliteit in evenwicht, prettige bediening, smakelijk eten, kortom een aanrader.
Margee .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
In eetcafe Schenkel zit een nieuwe eigenaar en we wilden kijken of dit wel iets is.
Vorige eigenaar aardige mensen, maar een kok van niets.
We hebben met zijn 3-en hier gegeten en alle drie hebben heerlijk gegeten.
Aardige bediening en ze spraken toch echt verstaanbaar Nederlands. Je merkt wel dat de mensen nog een beetje zoekend zijn naar routinematig werken.
Eten was dus prima van de Bosnische worstjes , spareribs en tournedos prima. Heerlijk bosnisch brood. Prima gewoon. Ook fijn kan je de worstjes niet op kan je het meekrijgen naar huis.
Van ons mogen er meer gerechten uit Bosnie op de kaart komen.
Decor is typisch eetcafe ziet er netjes uit.
Laura M.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Eetcafé Schenkel heeft sinds december 2015 een nieuwe eigenaar. Samen met mijn moeder heb ik hier afgelopen week gegeten. Hoge verwachtingen en die zijn waargemaakt! Heerlijk brood, de lekkerste uiensoep en prima geitenkaas-salade gegeten. Mijn moeder had saté en ook zij vond het eten erg goed. Personeel is vriendelijk en snel. Wij komen hier zeker terug!
Renee1977 .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Lekker gegeten vlak na de opening van de nieuwe eigenaren. We waren aangenaam verrast over de uitgebreide kaart met lekkere (ook bosnische) gerechten. De sate, spareribs en zalm waren heerlijk. De bosnische worstjes waren ook een lekker tussendoortje. Aan het eind een leuk presentje voor de kinderen. Attent! We komen zeker nog eens terug!