Eetcafé Schenkel

Kanaalweg 75 2903 LR Capelle aan Den IJssel Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafé Schenkel

Bij Eetcafé Schenkel weten ze hoe ze jou moeten laten genieten. Van speciale ingrediënten zoals verfijnde kruidenmixes en exotische spijzen. Unieke smaken waar je nooit genoeg van krijgt. Alles is van de allerbeste kwaliteit, van de dagverse groentes tot malse vlees- en visgerechten. De chef doet er ook alles aan, om de kwaliteit betaalbaar te houden. Zo zijn er op dinsdag en woensdag speciale aanbiedingen, ideaal!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Eetcafé Schenkel

Dinsdag t/m Zondag

Cobo24-7 B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
voor het eerst sinds een paar jaar weer is bij schenkel aangeschoven. gereserveerd met 5 man. zal vast een nieuwe eigenaar hebben wat een dramatische kwaliteit is dit, forse prijzen voor snackbar kwaliteit voedsel. mixed grill van 21,50 compleet doorbakken, spareribs lauw en opgewarmd...varkenshaas gortdroog evenals de biefstuk en dus teruggestuurd. bij 4 hoofdgerechten krijg je 1 bakje friet en 1 bakje gebakken aardappels die allemaal nog half rauw zijn... drankjes duurde een eeuwigheid voordat ze geserveerd werden. meisje deed erg best om vriendelijk te zijn maar bleef net wat te vaak hangen aan tafel. dan ook nog wat dronken klanten aan de gokkast en je avond is compleet. kom hier nooit meer terug.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Inmiddels voor de 4e of 5e keer wezen eten bij Eetcafe de Schenkel. Opnieuw prima gegeten tegen een gunstige prijs. De ontvangst is altijd zeer hartelijk. Wij komen hier graag en bevelen dit eetcafe dan ook van harte aan.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Al jaren een begrip in Capelle aan den IJssel. Met name bekend om de heerlijke spareribs die er geserveerd worden. Onlangs is dit restaurant van eigenaar gewisseld en dat is de kwaliteit alleen maar ten goede gekomen. Wij aten hier met 6 personen en allemaal waren ze zeer te spreken over de kwaliteit van het eten. De pittige kip is behoorlijk pittig te noemen. De tournedos was heerlijk mals en ook het rundvlees stoofpotje werd als heerlijk omschreven. Tel daarbij op de verse patat en gebakken aardappeltjes en het diner was zondermeer geslaagd te noemen. Ons gaan zij zeker terugzien!
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
we hebben er heerlijk gegeten voorgerecht was verrassend carpaccio met spekjes heerlijk echt een aanrader
hebben geen minpunten kunnen ontdekken eten was uitstekend gaan zeker nog een keer eten
Hedy P.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Lekker gegeten. Had wel iets meer gekruid mogen zijn. Kwalitatief gewoon goed.
Bediening zeer vriendelijk en lekkere muziek . Leuke zaak en we gaan zeker nog eens terug.
Herjan H.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Alweer een nieuwe eigenaar in dit restaurant waar wij al bijna 20 jaar zo nu en dan komen eten. Vriendelijke dames. Helaas een nieuwe kaart, waardoor de door ons zo geliefde slakken in knoflookboter helaas verdwenen zijn. De (onbeperkt) spareribs zijn er gelukkig nog wel. Wel andere "finishes", maar smakelijk en vlees valt van het bot. Helaas krijg je er eerst maar twee en moet je lang wachten op de extra slab. Mijn tafelgenoten waren toen al klaar met eten. De tournedos van mijn vriendin was nog enorm "bleu" van binnen, terwijl medium rare besteld was. Hij had dus iets langer moeten doorgaren in de oven. De andere tafelgenoot heb ik niet horen klagen over zijn entrecote, dus die zal prima geweest zijn. De aardappelen waren goed gebakken en ook de ambachtelijke friet was smakelijk.
Kortom: voor een eetcafé nog steeds prima. Maar het gemis van de slakken viel ons zwaar, maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen dat zo ziet...
HH R.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Super goed restaurant. De bediening erg vriendelijk. Eten was goed bereid vers en mooi opgediend .
1 keer in de maand een gezellige avond met live muziek.
Zijn al een aantal keer geweest wat we zeker blijven doen.
Herman W.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
gezellige bediening ,goed eten voor een gunstge prijs
maggiearens .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Ik heb gisteravond bij Grand Café Schenkel gegeten met mijn 2 dochters. De sliptong maar ook de gebakken aardappelen waren heerlijk. En de bediening was uitstekend. Zeker voor herhaling vatbaar.
Arlet L.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Wat een fantastische ervaring om weer zo warm en hartelijk ontvangen te worden bij Grandcafé Schenkel. 2 namen de spareribs en één de Schenkel (kipsaté). Alles was tip top in orde. Wat zijn wij blij met deze ervaring.
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Voor het eerst sinds jaren weer geweest. Nieuwe eigenaar nieuwe sfeer. Heel gezellig, goede bediening en heerlijk gegeten.
Alfred_J_Kwak .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Heb hier nu een aantal keer de 'Bosnische worstjes' op en ze blijven smaken. Personeel is ook erg vriendelijk en persoonlijk. Verder is het een leuk en gezellig aangekleed eetcafé.
Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2016
Heerlijk gegeten, kip-spies en de zalm. Leuke gevarieerde menukaart met voor ieder wat wils. Toetjes zijn geweldig en de koffie is ook lekker aangekleed met een koffielikeurtje met een lekker koekje. Gezellige bediening en een warm aangeklede zaak. Wij komen hier zeker terug.
Rene S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
In deze zaak is het goed eten, sfeer is heel erg ontspannen
De menukaart was netjes en wat men aanbod was zeer goed van kwaliteit.
mijn vrouw had ene zalm die super smaakte en het Kroatische menu verraste mij.
Al met al een hele leuke en smaakvolle valentijnsavond gehad.
We gaan gauw weer terug.
moppie23 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Ik had gebakken mosselen. Ze werden geserveerd in een vettig prutje van uien en paprika. De smaak van gebakken mosselen was ver te zoeken. Jammer! Daarna had ik cevapcici. Geserveerd op een soppig broodje. Het hadden gekruide worstjes moeten zijn, maar ze waren vettig en smakeloos. Ook jammer!!
Pousada56 .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Deze week twee keer bij Eetcafe Schenkel gegeten. Beide keren was het eten prima. Een keer de gebakken mosselen en een keer de cevapcici. Heerlijk. Mijn dochter en ik wilden een voorgerecht delen (de rode bieten carpaccio) en dat werd vervolgens keurig op twee aparte bordjes geserveerd. Klasse. Echt een eetcafe met een bijzonder vriendelijk karakter.
DannyVen .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Heerlijke spare ribs, zalm, bosnische worstjes en de baklava gegeten. Alles zeker een keer proberen! Bediening was attent en vriendelijk, hier gaan we vaker heen! Dessert choco droom ook super!
Joopieee .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Na lang niet geweest te zijn toch maar eens terug naar de schenkel. Nieuwe eigenaren dus toch ff proberen na andere teleurstellingen in de regio.

Helaas krijgen ook deze gasten het niet voor elkaar om goede spare ribs te serveren. Om over de rest van de 'bosnische' (??) prut maar te zwijgen. Ik kom hier al jaren met mijn gezin en sinds de overname afgelopen winter voor het eerst wezen kijken. Gelijk de latste keer. Het was zelfs zo erg dat ik een account heb aangemaakt om mijn ongenoegen te uiten.

In mensenheugenis ook nog nooit zulk onvriendelijk en slecht Nederlands sprekend personeel gezien. Het riekt naar ellende deze foute eigenaren

Ik kijk uit naar een frisse wind in dit lokale etablissement.
Patrick B.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Heerlijk gegeten in een prachtige zaak. Hele leuke gerechtjes en een zeer prettige bediening. Kortom, hier voel je je thuis en kom je graag weer terug!
Romee S.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Een hele leuke en gezellige avond gehad met heerlijk eten! Een restaurant waar je jezelf snel op je gemak voelt! En gezellige bediening! De Bosnische gerechten waren heerlijk! En het toetje de chocolade droom ook! Zeker een aanrader voor ieder! Met ook nog heerlijke spareribs op het menu! En nog veel meer!