Eetcafé Santas

Dinsdag t/m Donderdag 17:00 - 21:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 21:30
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Op een zeer regenachtige en winderige avond hier terechtgekomen. Vriendelijke bediening, niks mis aan. De omgeving, een winkelcentrum in een plattelandsstadje, heeft geen enkele sfeer. Van binnen oogt het wat oubollig; de inrichting is niet zo handig, erg krap. De kaart is beperkt en niet verrassend, wat we gegeten hebben (ik een mosterdsoep en een reusachtige wienerschnitzel) was prima klaargemaakt, dat dan wel.
Edwin K.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Santas in 1 woord genoemd: thuis!
Een eetcafe met klasse.. waar ik ook ben ik praat over de carpaccio van rien (chef) die is zo onwijs lekker.

Na het eten lekker blijven hangen met gezellige gasten en personeel die je ook na het diner blijven verzorgen..

Dus twijfel niet en ga eten bij santas
Ed
Michael K.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2014
Santas werd mij door andere mensen aangeraden maar heb zelden zo slecht gegeten. Totaal geen aanrader. Vlees was niet goed doorbakken en bijna niet door te snijden. Het ziet er ook heel ouderwets uit. Niks voor mij.
Henk812 .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2014
Wij hebben vorige week voor het eerst in Eetcafe Santas gegeten, aangeraden door vrienden. Hun hadden gezegd wat we moesten bestellen.
Mijn man bestelde carpaccio van rund en ik de rauwe tonijn en echt allebei was een 10 waard! De carpaccio heb ik ook geproefd en de pesto-dressing is echt heerlijk!
Als hoofdgerecht had mijn man kogelbiefstuk met peperwijnsaus en ik zelf had de entrecote met zoete uien. Het vlees was echt perfect gebakken en heerlijk mals! De peperwijnsaus is echt geweldig!
Als dessert hadden we sabayon en een omgekeerde appeltaart, was erg lekker!
De bediening was erg goed.
We hebben een hele fijne avond gehad!
Meldai .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2013
Weer bij Santas gegeten,biefstuk peper-wijnsauce.Heel mals de biefstuk.En de spare-ribs eet je nergens beter dan bij Santas ben ik achter.Het personeel is ook heel vriendelijk,en niets is teveel gevraagd.Dat is bij de Bruin wel anders heb ik vernomen.
Vervin .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2012
Diverse restaurants carpaccios gegeten maar nergens zo lekker als hier
Mijn vriend heeft het zelfde over de spare ribs en het mooie stuk rib eye. En de bediening geeft het gevoel dat je thuis bent.