Eetcafé Samen

Leeuwenstraat 21 1211 ES Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafé Samen

Samen is een bruin eetcafé met een knus terras waar u kunt genieten van lunch, diner en borrel. Daarnaast hebben ze een gezellige bar en organiseren ze regelmatig een avond of middag met live muziek en/of dj. Bij eetcafé Samen ben je nooit alleen.

Meer informatie over restaurant Eetcafé Samen

Tegenover station
  • : Q-park, Schapenkamp 12

Maandag gesloten
Dinsdag t/m Donderdag 11:00 - 22:00 (keuken tot 21:30)
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 03:00 (keuken tot 21:30)
Zondag 13:00 - 22:00 (keuken tot 21:30)
Erg gunstig
Leine M.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Eten is goed. Alleen weinig groenten. Je zou meer verwachten voor wat je betaald. Zeer lange wachttijd na ruim een uur pas eten gekregen. Verder hebben we om een andere plek gevraagd omdat er een groep mensen zat die zeer veel herrie maakte. Bediening was vriendelijk.
Sanne T.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Heeerlijk gegeten voor een leuk prijsje! Personeel is erg vriendelijk en gastvrij. Als je na het eten nog even een Dansje wil doen zit je hier echt goed! Hele gezellige tent wij komen hier zeker terug
Jacques B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Wij hebben het arrangement gedaan met de vue bioscoop voor €19,95. Eten is hier prima van kwaliteit. Een gezellige avond uit icm de bioscoop in Hilversum. Er is een kleine kaart die keuze biedt aan niet te veel voorgerechten en hoofdgerechten, dat laatste voor een gemiddelde eter of een grote eter(meerprijs). Tevens zijn er vele soorten bier verkrijgbaar. De bediening is correct en vriendelijk.
Giel C.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Wij hadden een diner bon van vrienden gekregen. Het eten was voortreffelijk. vooral dat je kunt kiezen tussen 100/200 gram. Ik heb een hoorapparaat mijn vrouw niet. Er was een groep, denk Molukkers, die een verjaardag vierden wat er erg rumoerig aan toe ging. Geen idee of je klanten hierover aan kunt spreken. gesprek tussen mijn partner en mij was nagenoeg niet mogelijk. Maar............we hebben heerlijk gegeten. Een volgende keer zouden we graag bij binnenkomen meteen links willen reserveren als dat kan, voor de broodnodige rust weet je.
Sam B.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Gisteren heerlijke biefstuk gegeten met braad jus, frietjes en sla , die was nu maar €14,50 ! Ik ga zeker nog eens lekker eten deze maand! Leuke bediening en fijne toegankelijke sfeer ;
Sam B.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Ik vind de inrichting wat somber en de verlichting matig.
Mag wel wat kleuriger en lichter, maar dit is persoonlijke smaak.
Denver M.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Ziet er gezellig uit.
Bediening liep niet helemaal gestroomlijnd.
Eten was van redelijke kwaliteit.
Hadden de onbeperkte spareribs en vonden deze wat aan een koude kant en zwarte kant.

Voorgerecht wel lekker en na gerecht ook.

WenJvR .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
We zijn in eetcafé Samen in Hilversum terecht gekomen door een actie in de maand maart, onbeperkt BBQ spareribs eten. De spareribs waren heerlijk, goed gemarineerd. Jammer dat sommige stukken iets te lang op de BBQ hadden gelegen en waren een beetje zwart geworden helaas. Die stukken hebben we laten liggen. Ondanks dat hadden we ruim voldoende aan de eerste zeer royale portie en heel lekker gegeten. Vriendelijke bediening. Voor de spareribs gaan we zeker nog een keer terug. Het eetcafé ligt in het centrum, vlakbij het station en een parkeergarage die niet te duur is op loopafstand. Al met al een goede ervaring.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Geluncht met de panini serrano en de panini geitenkaas, is slecht bevallen, het was een grote smeerboel van de gesmolten kaas droop overal af en de serranoham was keihard geworden door de hitte, er werd een miniscuul klein dun servetje bij geleverd, onvoldoende voor de bedoelde functie.
niet iets om te herhalen,
arie B.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Hier kun je heel voordelig (voor 7.50) een daghap eten, die onverwacht lekker smaakt. De porties zijn niet heel groot maar voldoende. Ook voor de overige gerechten geldt dat de prijs-kwaliteit erg goed is: je krijgt hier uitstekende waar voor relatief weinig geld. De wijnen die wij proefden waren van goede kwaliteit. Het decor van het restaurantgedeelte kan wat gezelliger, is vrij zakelijk gehouden. Het is een eetcafé, maar eten in het cafégedeelte is niet echt aan te raden wegens te harde muziek. De bediening is vriendelijk en deskundig. Echt een plek om af te spreken voor een etentje zonder veel gedoe. Aantrekkelijk, verwarmd terras.