Eetcafé Samen

Leeuwenstraat 21 1211 ES Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafé Samen

Samen is een bruin eetcafé met een knus terras waar u kunt genieten van lunch, diner en borrel. Daarnaast hebben ze een gezellige bar en organiseren ze regelmatig een avond of middag met live muziek en/of dj. Bij eetcafé Samen ben je nooit alleen.

Meer informatie over restaurant Eetcafé Samen

Tegenover station
  • : Q-park, Schapenkamp 12

Maandag gesloten
Dinsdag t/m Donderdag 11:00 - 22:00 (keuken tot 21:30)
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 03:00 (keuken tot 21:30)
Zondag 13:00 - 22:00 (keuken tot 21:30)
Ingrid A.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Hier gegeten met de ah restaurantactie. Op de site staat dat ze een menu hebben voor €17.50 p.p. Alleen als je er komt kun je kiezen tussen een menu van €30 of €35.
Dus je gooit eerst de prijs van je driegangen menu met 100% omhoog en zegt dan dat de 2e persoon gratis is.
Het eten was goed en de bediening was vriendelijk, maar het is wel gewoon het saté en schnitzel menu en eetcafe kwaliteit. Dat ze hier €35 p.p. Voor durven te vragen is onbegrijpelijk
cora39 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Een leuke locatie, wij zaten een avond lang op het terras met kinderen en kleinkinderen. Vlakbij het station Hilversum. De porties leken voor een reuzenfamilie. Enorme schnitzels op grote houten planken (niet handig eten), een bord frites en wat salade. Het was 'wat gewoontjes' maar zeker niet slecht. De avond met familie won het dit keer van het diner. Vriendelijk en hulpvaardig personeel. Het duurde wel vrij lang, drie gangen menu van half zeven tot half tien. Maar ik kom er zeker weer eens terug. Leuk terras.
p.kokkie .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Heerlijk gegeten en prima bediening. Fijn buiten gezeten op het terras.
Aks we weer in Hilversum zijn gaan we daar zeker weer eten.
Carolie B.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
De ossehaasspies was geheel doorbakken en hierdoor niet meer mals. Serveerster maakte het goed door koffie van het huis aan te bieden.
naardanielle .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Met ah actie hier gegeten. Helaas kregen we hierdoor een andere, veel beperktere kaart en hoorden we de serveerster tegen andere gasten zeggen dat een drie gangen menu 27,50 was terwijl de onze 30-35 euro was (keuze uit gewoon of gote portie). Verder wel lekker en gezellig gegeten en door die actie natuurlijk nog steeds zeer betaalbaar.
Kockje .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Gereserveerd met AH bon: leuke aangepaste kaart met prima eten. Carpaccio was niet te versmaden zo lekker. Biefstuk/vis goed klaargemaakt. Zeer vriendelijk ontvangst en bediening! oog voor kleine dingen. Kortom zeer de moeite waard!!
Kockje .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Vriendelijke bediening, lekker eten en gezellige sfeer. Zeker een aanrader!
Wij hadden gereserveerd met AH-actie en het voorgestelde menu was prima!
Leine M.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
We waren met een groepje van 5 man en hadden niet echt top gegeten. We hadden als voorgerecht 2x de vistrio besteld en 1 x carpaccio. Kwam de bediening aan met 2 carpaccio en 1 vistrio. Ze gaf de keuken de schuld, terwijl ik ook wel weet dat ze het waarschijnlijk verkeerd had doorgegeven! Mijn vriend had een Duvel besteld en daar moest twee keer naar gevraagd worden voordat het kwam. Hoofdgerechten waten allemaal taai en de spareribs zwart en kwam niet goed van het bot af. Al bij al zonde van het geld. Komen niet meer terug!
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Zeer gezellig en lekker gegeten! Eindelijk weer eens een eetcafé dat niet denk dat ze haute cuisine moeten (en kunnen) serveren....
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Eten is goed. Alleen weinig groenten. Je zou meer verwachten voor wat je betaald. Zeer lange wachttijd na ruim een uur pas eten gekregen. Verder hebben we om een andere plek gevraagd omdat er een groep mensen zat die zeer veel herrie maakte. Bediening was vriendelijk.
Sanne T.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Heeerlijk gegeten voor een leuk prijsje! Personeel is erg vriendelijk en gastvrij. Als je na het eten nog even een Dansje wil doen zit je hier echt goed! Hele gezellige tent wij komen hier zeker terug
Jacques B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Wij hebben het arrangement gedaan met de vue bioscoop voor €19,95. Eten is hier prima van kwaliteit. Een gezellige avond uit icm de bioscoop in Hilversum. Er is een kleine kaart die keuze biedt aan niet te veel voorgerechten en hoofdgerechten, dat laatste voor een gemiddelde eter of een grote eter(meerprijs). Tevens zijn er vele soorten bier verkrijgbaar. De bediening is correct en vriendelijk.
Giel C.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Wij hadden een diner bon van vrienden gekregen. Het eten was voortreffelijk. vooral dat je kunt kiezen tussen 100/200 gram. Ik heb een hoorapparaat mijn vrouw niet. Er was een groep, denk Molukkers, die een verjaardag vierden wat er erg rumoerig aan toe ging. Geen idee of je klanten hierover aan kunt spreken. gesprek tussen mijn partner en mij was nagenoeg niet mogelijk. Maar............we hebben heerlijk gegeten. Een volgende keer zouden we graag bij binnenkomen meteen links willen reserveren als dat kan, voor de broodnodige rust weet je.
Sam B.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Gisteren heerlijke biefstuk gegeten met braad jus, frietjes en sla , die was nu maar €14,50 ! Ik ga zeker nog eens lekker eten deze maand! Leuke bediening en fijne toegankelijke sfeer ;
Sam B.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Ik vind de inrichting wat somber en de verlichting matig.
Mag wel wat kleuriger en lichter, maar dit is persoonlijke smaak.
Denver M.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Ziet er gezellig uit.
Bediening liep niet helemaal gestroomlijnd.
Eten was van redelijke kwaliteit.
Hadden de onbeperkte spareribs en vonden deze wat aan een koude kant en zwarte kant.

Voorgerecht wel lekker en na gerecht ook.

WenJvR .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
We zijn in eetcafé Samen in Hilversum terecht gekomen door een actie in de maand maart, onbeperkt BBQ spareribs eten. De spareribs waren heerlijk, goed gemarineerd. Jammer dat sommige stukken iets te lang op de BBQ hadden gelegen en waren een beetje zwart geworden helaas. Die stukken hebben we laten liggen. Ondanks dat hadden we ruim voldoende aan de eerste zeer royale portie en heel lekker gegeten. Vriendelijke bediening. Voor de spareribs gaan we zeker nog een keer terug. Het eetcafé ligt in het centrum, vlakbij het station en een parkeergarage die niet te duur is op loopafstand. Al met al een goede ervaring.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Geluncht met de panini serrano en de panini geitenkaas, is slecht bevallen, het was een grote smeerboel van de gesmolten kaas droop overal af en de serranoham was keihard geworden door de hitte, er werd een miniscuul klein dun servetje bij geleverd, onvoldoende voor de bedoelde functie.
niet iets om te herhalen,