Eetcafé Samen

Leeuwenstraat 21 1211 ES Hilversum Nederland Kaart

Over restaurant Eetcafé Samen

Live muziek in bruin cafe

Het bruine eetcafe is tijdloos. Met een eigenwijze kaart maar ook een billijke daghap brengt Samen een sterk concept. Probeer eens een 'samen spies special' en ook aan de kinderen is er gedacht. Naast lunch en diner kan er op het terras gezellig geborreld worden. Avonden met live muziek of een DJ maken het plaatje compleet.

Meer informatie over restaurant Eetcafé Samen

Maandag 13:00 - 23:00
Dinsdag t/m Donderdag 10:00 - 23:00
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 03:00
7,2
Denver M.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Ziet er gezellig uit.
Bediening liep niet helemaal gestroomlijnd.
Eten was van redelijke kwaliteit.
Hadden de onbeperkte spareribs en vonden deze wat aan een koude kant en zwarte kant.

Voorgerecht wel lekker en na gerecht ook.

WenJvR .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
We zijn in eetcafé Samen in Hilversum terecht gekomen door een actie in de maand maart, onbeperkt BBQ spareribs eten. De spareribs waren heerlijk, goed gemarineerd. Jammer dat sommige stukken iets te lang op de BBQ hadden gelegen en waren een beetje zwart geworden helaas. Die stukken hebben we laten liggen. Ondanks dat hadden we ruim voldoende aan de eerste zeer royale portie en heel lekker gegeten. Vriendelijke bediening. Voor de spareribs gaan we zeker nog een keer terug. Het eetcafé ligt in het centrum, vlakbij het station en een parkeergarage die niet te duur is op loopafstand. Al met al een goede ervaring.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Geluncht met de panini serrano en de panini geitenkaas, is slecht bevallen, het was een grote smeerboel van de gesmolten kaas droop overal af en de serranoham was keihard geworden door de hitte, er werd een miniscuul klein dun servetje bij geleverd, onvoldoende voor de bedoelde functie.
niet iets om te herhalen,
Arie B.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Hier kun je heel voordelig (voor 7.50) een daghap eten, die onverwacht lekker smaakt. De porties zijn niet heel groot maar voldoende. Ook voor de overige gerechten geldt dat de prijs-kwaliteit erg goed is: je krijgt hier uitstekende waar voor relatief weinig geld. De wijnen die wij proefden waren van goede kwaliteit. Het decor van het restaurantgedeelte kan wat gezelliger, is vrij zakelijk gehouden. Het is een eetcafé, maar eten in het cafégedeelte is niet echt aan te raden wegens te harde muziek. De bediening is vriendelijk en deskundig. Echt een plek om af te spreken voor een etentje zonder veel gedoe. Aantrekkelijk, verwarmd terras.