Eetcafe Rumours

Nieuwstraat 29 1671 BA Medemblik Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafe Rumours

Rumours eten & drinken is van oudsher een bruin cafe maar waar je tegenwoordig een voortreffelijke lunch & diner kunt nuttigen. Het verse boerenbrood word afgebakken en rijkelijk belegd. Daarnaast serveren ze diverse eigerechten, pannenkoeken, snacks & plateservices.

Een van de toppers is een biefstuk van de ossenhaas van 175 gr of 300 gr gebakken in een ruime hoeveelheid jus, waarin je een vers sneetje witbrood kunt dopen. Net zoals vroeger bij oma!

Daarnaast serveren ze graag een goed glas wijn. Wit, rood, rose of een heerlijke bubbel? Met het ruime assortiment aan dranken hebben ze altijd iets wat bij jou in de smaak valt!

Graag tot ziens in het vernieuwde bedrijf, misschien is reserveren verstandig om teleurstelling te voorkomen.

Meer informatie over restaurant Eetcafe Rumours

• : Ja