Eetcafé Rijncantine

Dinsdag t/m Zondag vanaf 14:00

Voordelig
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Gezellig eetcafé met hartelijke en vlotte bediening en verrassend lekker eten. Vooral de special van de dag, Limburgs zuurvleis, viel erg in de smaak, zelfs bij mijn Limburgse lief.
Eric B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Vanavond eens naar toe gefietst, nadat ik de goede recencies had gelezen op iens
Kom daar aan om 18.15 gezellig druk maar gelukkig nog een gezellig tafeltje over in de hoek
Biefstukje besteld medium met gorgonzola saus en mandje brood
Even krantje gepakt en gewacht tot eten kwam, dat duurde 15 minuten en was prima
Vlees goede portie, mals en lekker sausje
Patajes ook lekker en groentebordje
Mandje brood was vers gebakken met zelf gemaakte kruidenboter
Ook niks mis mee
Ik had haast en was om 19.15 uur weer weg naar volle tevredenheid
Vriendelijk, lekker,gezellig,betaalbaar, en bij mij in de buurt
Ik kom vaker, vaste klantenkaart mogelijk ?
JEHe .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Prettig gegeten bij Rijncantine. Een eerlijke simpele maaltijd met een goed glas wijn.
We namen de biefstuk, die flink aan de maat was en prima smaakte. Goede frites erbij en een frisse salade. Helemaal goed.
De service en bediening was snel en aardig.
J_w_kuipers .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Bediening was vriendelijk maar zeer langzaam. Misschien omdat er door het mooie weer onverwacht (?) meer gasten waren. Meer dan een uur moeten wachten op het voorgerecht.
De biefstuk was een van de slechtste die ik ooit gegeten heb. Taai en smakeloos. Smaken kunnen verschillen maar voor mij geldt: nooit meer hier.
Geachte heer Kuipers, wij vinden het jammer dat u niet lekker heeft gegeten bij ons. Ik hoop dat de andere gasten met wie u aan tafel zat wel lekker hebben gegeten. Biefstuk is één van de meest verkochte gerechten in de Rijncantine en wordt altijd geprezen om zijn malsheid (leest u even de andere recensies). Omdat u een minder lekkere biefstuk bij ons had willen wij u graag uitnodigen om de biefstuk nogmaals bij ons te komen proberen op onze kosten. Wij zien u reactie graag tegemoet. Mvg Chris de Boer Chefkok/eigenaar
Keesieb .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
prima en gezellig gegeten, wel was het door het mooie weer te druk voor de bediening. we waren net op tijd voor de drukte.
Ilona1982 .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
gezellig eetcafe voor de buurt. bediening is vriendelijk en het eten (natuurlijk weer de sate) was lekker Het decor straalt wat gemoedelijks uit.
Joely .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Wij vonden de vegetarische lasagne heerlijk, aardige bediening. Niet al te druk en geen harde muziek waardoor je nog een gesprek kunt voeren met elkaar. Dus Ik kom zeker terug.
Rosa B.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Superleuk en gezellig eetcafé met historie en met eten dat de verwachtingen overstijgt!
Wij hebben lekker lang gedineerd en genoten voor het goede en verrassende eten voor een heerlijke prijs. Leuk ingericht met een 'kantine'. Veel biertjes op tap. Gevarieerde eetkeuze. Is een goede aanvulling voor de buurt!
Doreen G.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Met twee vriendinnen gegeten bij de Rijncantine. Klein maar gezellig. Het eten is gewoon prima en de bediening was heel vriendelijk en attent.
Paul-R .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Gisteren overheerlijke risotto gegeten, zeer verfijnd met paddeastoelen. De tafelgenoten hadden een uitstekende biefstuk en gevulde canelonni. Kortom weer heeflijk gegeten!
Dijkhuis .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Pittige Thaise vis in groete soep met rijst.
Super lekker en pittig!!!! Zeker een aanrader.
Schoon en gezellig interieur.
Nette maar wel kleine wc en prima sfeer!
Joosjemarag .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Dit is een fijn, pretentieloos eetcafé vlak in de buurt. Bediening is altijd even vriendelijk. Het eten is niet al te ingewikkeld, maar smakelijk en voor een goede prijs. Gezellige huiselijke sfeer. Aanrader voor tussendoor even gezellig bijkletsen met vrienden.
Marijntjeg .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
de rijncantine is n sfeervol buurtrestaurant midden in de rivierenbuurt.
helaas was t voorgerecht dat we wilden niet aanwezig.de stokbroodjes waren nogal dungesneden.de hoofdgerechten waren heerlijk en ruim voldoende.
de bediening was attent.
we hebben er lekkere en bijzondere biertjes bij gedronken.
leuke plek om binnen en buiten te zitten!
Ineke S.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Ik eet hier met enige regelmaat. Prijs - kwaliteit is meer dan uitstekend, heerlijke gerechten voor een betaalbare prijs, goed op smaak, keuze uit diverse wijnen per glas. Altijd keuze uit warme groenten of een salade en als je eens wat extra's wilt (bijv. rijst bij de overheerlijke curries) is dat ook geen probleem. Het ouderwetse buurtcafé, waar je idd als het druk is wat langer moet wachten maar dat neem je op de koop toe want dat hoort erbij bij zo'n locatie, personeel altijd vriendelijk. Kortom als we een keer onverwacht tegen een leuke prijs willen eten belanden we bij Chris! Chapeau! De datum weet ik even niet meer... Ongeveer rond die tijd dus.
Danique_ailine .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2015
Gezellig cafeetje met leuk personeel. Eten was lekker. De zaal was een beetje leeg maar dat kan ook liggen aan het tijdstip dat wij er waren.
DrJkll2 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Erg lekker gegeten. Voor een snelle hap, of goedkoop uitgebreid tafelen is dit restaurant erg geschikt. De locatie is rustig, dus je kunt in alle rust op het terras eten.
De bediening werd gedaan door een zeer aardige man.
Ik heb het decor een lage beoordeling gegeven omdat het niet mijn smaak is. Ik houd meer van chic en dat is dit niet. Ik denk dat de gemiddelde Amsterdammer het decor prima vindt.
Kortom, niets op aan te merken.
Hapjevandeweek .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
Ik had een héérlijke burger, mijn partner was zéér te spreken over de biefstuk, vooral de pepersaus. De huiswijn was goed en betaalbaar. Onze puber smulde van de kip saté en zelfs de salade. Daarna een huisgemaakte cheesecake..een prima avondje met een betaalbare rekening.
Alyt D.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2015
Zeer goede service, lekker eten! Eetcafé ziet er prima netjes uit. Niet om luxe uit eten te gaan, maar voor een snelle hap of een doordeweeks avondje heerlijk!
Piek S.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2015
Ik woon om de hoek en de rijncantine is precies wat de naam doet vermoeden; een heerlijk buurtrestaurant, zoals een buurtrestaurant moet zijn. Ze hebben al een hele tijd pekingeend pannenkoekjes op de kaart staan. Die vallen een beetje uit de toon van de rest van de kaart, maar ik vind ze top! Verder kan je hier terecht voor stamppotten, een goed stuk vlees en af en toe een curry of een nasi goreng. Afhankelijk van wie er in de keuken staat krijgt het eten een ruime voldoende tot een 9. De prijs kwaliteit verhouding is sowieso goed.
Adlustpatat .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2015
Gezellig restaurant, heel vriendelijke bediening. Eten was eenvoudig maar lekker, een paar kleine aandachtspuntjes (steak was wat aan de droge kant en bij de friet zat net te weinig mayonaise). Verder een aanrader!