Eetcafé Radboud

Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

Ilgerardo .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2014
Eetcafé Radbout is precies wat het woord zegt: een eetcafé. Een eenvoudig en goed schoon eetcafé met de sfeer van een "bruin café". De bediening is zoals je die daar verwacht: gemoedelijk en vriendelijk.
Ik neem de uitgebreide Twentse vier-gangen maaltijd.
De soep is uitstekend en wekt verwachtingen over het vervolg. Jammer genoeg worden die niet waar gemaakt. Het varkenslapje is smakeloos en licht underdone. De hoeveelheid groente/salade die er bij is mag geen naam hebben. Wel goede aardappelschijfjes. Het dessert - ik zou het hier liever het toetje noemen- ziet er aardig uit maar smaakt eigenlijk alleen maar zoet. De koffie met kruidenbitter is een aangename afronding.
De prijs/kwaliteit verhouding is aan de magere kant. Voor €24,75 heb ik wel beter gegeten!
Het bok-biertje er bij beschouwde ik als troostprijs.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2013
Zaterdag lunch bij Eetcafe Radboud. Laten we het makkelijk houden: omelet met groenten en kaas plus uitsmijter ham, kaas meegebakken. Gerechten komen snel. Maar op de uitsmijter geen kaas, even gevraagd; kok was het vergeten? Oeps ook vergeten op de omelet. Geen excuus of gebaar. Heel slechte service en een kok die simpele gerechten verknalt. Niet lekker
Lambiek .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2012
Op aanraden van de gastvrouw een Twentsche steelcotelet besteld. Deze werd geserveerd met lekker knapperig gebakken aardappelschijfjes en verse groenten. De cotelet was prima bereid en heerlijk sappig en smakelijk. Zelden zo'n goed bereide cotelet gegeten.
Prijs kwaliteit verhouding is prima en wij zullen in de toekomst hier zeker nog eens gaan eten.