Eetcafé Plexat

7,1
Jovisvel .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
H

et eten was goed maar de bediening????Verkeerde voorgerecht Maar niet de hand in eigen boezem steken nee hoor ik had het fout gedaan Wij wisten zeker van niet ! De witte wijn eerste glas goed maar de tweede niet voldoende gekoeld en het leek daardoor ook een andere wijn???
Koffie, geen melk erbij
Het was al met al niet wat je mag verwachten De bediening heeft mij erg gestoord Ben blij dat ik dit niet vaak mee maak, Helaas plexat ! Maar er was dan ook plek zat (twens voor plaats genoeg)
Excuses dat het voor u niet naar wens is verlopen, Wijnen zijn allen gekoeld op 4.7 graden, uiteraard de rode soorten niet, geen melk bij de koffie is niet goed. Vaak krijgen we complimenten met betrekking tot onze bediening/service. Deze keer helaas niet goed verlopen. Gelukkig is er vaak geen plek genoeg, misschien dat er daardoor minder scherp is gewerkt tot onze spijt.
Mocht u toch een keer ons adres aandoen is de koffie met melk van ons.
Freek H.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Een gezellig eetcafé waar ook de lokale voetballers komen. Een biljart in het midden en aardige mensen in de bediening. Het straalt een bepaalde vorm van rust uit, dorps. Het eten was perfect, mals vlees op voorverwarmde borden en lekker gebakken aardappeltjes met spek en prei en een schaaltje hard gebakken frites. De kok wil kwaliteit leveren en dat proef je. Voor herhaling vatbaar en aanbevelenswaardig.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Voor een lunch hier binnen gestapt. De opzet van het restaurant is ruim, het dient ook als café. De bediening is goed en snel. De kaart is biedt voldoende keuze voor zowel lunch als diner. Mijn tafelgenote nam een uitsmijter die ruim belegd en bedeeld was. Ik zelf een (zeer) goed gevulde omelet. Alles was goed en smaakvol. Zaak was prima, netjes en goed verzorgd. Een aanrader!
Jan O.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
Na een afspraak besloten we nog wat te gaan eten en kwamen zo uit bij Eetcafe Plexat, recht tegenover de kerk in de Lutte. We waren hier nog niet eerder geweest.
Het zijn de donkere weken voor Kerst en ook hier was het erg rustig, inderdaad Plexat!
We kozen een leuk tafeltje en bestelden het voorgerecht breekbrood van oergranen voor ons beiden. Het werd dampend geserveerd en smaakte heerlijk met de tapenade, knoflooksaus en kruidenboter.
Als hoofdgerecht kozen we voor de "Spies Onwies" en de "Tournedos Plexat" die ik rood had besteld.
Beide gerechten werden mooi uitgeserveerd en smaakten erg goed. Mooi mals allebei en heerlijk van smaak. Mijn tournedos was ook mooi rood zoals gevraagd.
De schaaltjes met verse groenten, gebakken aardappelen en frieten waar ruim voldoende en netjes verzorgd.
Als dessert namen we allebei de "Dame Cherry", een vanille ijs coupe met warme kersen, heerlijk!
Ondanks dat het een stille woensdag avond was, voelden we ons erg op ons gemak en werden we rustig en goed bediend.
Eetcafe Plexat is zeker een aanrader als je in de Lutte bent!
PietH .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2015
We hebben met een groep van 17 mensen een buffet gehad.Ontvangst was goed,we waren een beetje aan de vroege kant maar geen probleem.We kregen vlot wat te drinken en na een klein half uurtje stond het buffet klaar.Stokbrood,salade,vlees,vis,gebakken aardappeltjes,warme groenten,sausjes.Het zag er allemaal heerlijk uit en zo smaakte het ook.De bediening was aardig en er werd regelmatig gevraagd of alles naar wens was.Het interieur was wat donker maar als het mooi weer is kun je op het terras zitten.
Jacomien V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2015
Wat een heerlijk eten. Vooraf: zalm met sla. Hoofdgerecht biefstuk en een stuk varkensvlees. De naam ben ik vergeten. Het vlees smaakte heerlijk, de groente en friet ook. Bediening vriendelijk. Ik zou er meteen weer gaan eten, maar ik was maar 1 dag in de lutte.
Astrid D.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2014
Terras prima, vriendelijke bediening. Eten uitstekend, haassate heerlijk, tournedos mooi stuk vlees, prima! Witte wijn heerlijk.