eetcafé Pirates

Vijf Werelddelen 89 3031 PS Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant eetcafé Pirates

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag 10:00 - 23:00
Dinsdag t/m Zondag 10:00 - 23:00
- Ontbijt 10:30 - 12:00

Fraukez .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2014
Hier gegeten met de groupon bon, steengrillen. Jammer was dat het niet op echt steen was, maar op zo'n tefal apparaat.
Vlees en vis was genoeg per persoon. In verhouding tot prijs, was de kwaliteit okay.
De bediening is erg vriendelijk, maar was niet attent. We moesten zelf naar de bar lopen om te vragen om drank op te nemen. Ze had het te druk met roken, of met kletsen met het handje vol overige (vaste) gasten. De gastvrouw, ziet er ook niet heel erg verzorgd uit.
Het café zit wel op een mooie locatie aan de haven, met een leuk buiten terras.
Wel een leuke avond gehad, maar ik denk niet dat we hier gauw terug zullen komen.
Minerva Z.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2013
Heb hier gegeten met een groupon bon. Had me der erg op verheugd! Maar nee vlees smaakte niet lekker!! zag der uit alsof het dagen lang in
De koelkast stond. Er kwam een bakje sla op tafel waarvan de tomaten en komkommer droog waren. Dit gaven wij aan en er werd gezegt dat het niet droog was en ze had geen andere salade had ? maar we hadden een groupon bon met onbeperkt vlees vis patat salade en brood ! Wat ook niet waar bleek te zijn. Meer brood kregen we niet want dat stond niet op de groupon bon zij ze heel raar. Meneer achter de bar dronk bier vond ik niet netjes. We waren alleen in het restaurant niemand zat er. Waneer we iets wouden bestellen moesten we naar de bar lopen want er was niemand in de zaak. Vind dit heel jammer en zonde van me geld
Ieteke .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2013
Pirates ligt aan de jachthaven op de Kop van Zuid- leuk uitzicht op de haven. De sfeer is er gemoedelijk en gezellig. De uitbaters zijn een man (kok) en zijn vrouw (bediening). Gisteren hebben wij hier voor de derde keer gegeten (spare ribs en visschotel). De kwaliteit van de huiswijn en het eten is prima qua prijs/kwaliteitsverhouding. De bediening was weer vriendelijk, attent en vlot. Een aanrader wanneer we 'even' buiten de deur willen eten.
Pietcruiser .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2013
We hebben met 8 personen gebruik gemaakt van de groupon aanbieding, te weten het steengrillen. Het was zeer gezellig en er was meer dan genoeg vlees en vis en van een goede kwaliteit. tevens waren er bijlagen zoals champignons, salade en heerlijke zelfgemaakte frites. Kortom een succes en bijzonder aardige gastheer en vrouw.
Rmc .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2013
Eet en drink regelmatig bij Pirates in Rotterdam. Zeer vriendelijke bediening en een prachtige bier- en wijnkaart. De havenbibliotheek is een welkome aanvulling voor de pleziervaart die hier aanmeert. Suggestie voor bij een drankje zijn de handgesneden bitterballen die vers worden klaargemaakt. Een heerlijke tent met sfeer!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2013
Ook wij zijn hier gekomen met een groupon deal en we voelen ons zeer bedrogen. Op de deal staat all you can eat maar we krijgen maar ??n schaal met wat vlees en vis, wat niet genoeg is. (We zijn met een man en een vrouw). Als we de eigenares hierop aanspreken , krijgen we te horen dat zij er niks aan kan doen en dat zij geen zin heeft in discussies.
Ik zal niemand aanraden om hier te komen eten. Je moet zolang wachten op wat service (omdat de eigenares zit te roken of staat te praten met vrienden/vaste klanten)

We zijn bij genoeg restaurants geweest en nog nooit zijn we zo ontevreden over een restaurant dat de moeite nemen om te gaan klagen op iens.nl

Andre V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2013
Wij waren hier met 4 personen vanuit een Groupon actie. Het eten en de service was prima. Het steengrillen was helaas niet op een echte steen, maar gewoon via een steengrill set voor thuis.

Helaas was het all-you-can-eat concept beperkt en moesten we het met 1 schaal vlees doen.

Houd hier dus rekening mee als je verwacht onbeperkt te eten!
Marzwaan .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2013
We hebben twee keer met Groupon bij Pirates gegeten. De eerste keer met 2 personen een 3 gangen diner en de 2e keer hebben we met 4 personen gegourmet. Het 3 gangen diner was een keuze tussen vis en vlees, we hebben voor beide gekozen, de kwaliteit was uitmuntend, de eigenaresse kwam regelmatig vragen of het naar wens was en of er voldoende was. Dit was hetzelfde met de gourmet, er was voldoende variatie, zowel vlees als vis met verse salade en patat. De eigenaars zijn zeer vriendelijk en gastvrij de kaart is gevarieerd en betaalbaar, wij vinden Pirates echt een aanrader en keren er graag regelmatig terug
Schotinderoos .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2012
Met 4 personen gesteengrilld via de Grouponbon.
Hele hartelijke eigenaren.
Tot onze verrassing waren er ook vis gerechten bij.Genoeg eten gekregen.
Buiten het vlees en vis was er stokbrood met kruidenboter , salade (rauwkost), diverse groenten om te bakken.
Wij hebben genoten en zijn zeker van plan om nog eens terug te komen.
Ook het uitzicht over de haven is schitterend.
Het restaurant is gelegen aan de zijkant van de Jumbo.
GuestFromthehouse .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2012
Hier wezen steengrillen met de groupon, 4 personen. Het is een leuk etablissement, en de gastvrouw is vriendelijk.Echter: het vlees/vis was gewoon veel te weinig voor 4 personen, verzocht om meer (uiteraard tegen betaling) maar er was niets meer in de keuken?Ik voelde me nogal opgelaten tegenover mijn gasten!Buiten dat,de toiletten waren ronduit smerig. Dit was eens maar nooit meer voor ons!