Eetcafé Pino's

Stationsstraat 8 5038 ED Tilburg Nederland Kaart

Menu's

All you can eat 19.95€

Als u dit menu reserveert, kunt u ter plaatse dit menu bestellen.

Dit menu bestaat uit: Voorgerecht + Hoofdgerecht + Nagerecht

• Chocolade mousse
      Vruchtencocktail
      Tiramisu

Over het restaurant Eetcafé Pino's

Bij Pino’s eetcafé krijg je dat echte wereldse gevoel. In een wereldse ambiance kun je op een relaxte manier een keuze maken uit een scala aan heerlijke gerechten uit verschillende landen. Van Turkije tot China en van Indonesië tot Mexico. Lekker loungen in de Oosterse zithoek of in de zomer genieten op het tuinterras. Proef bij Pino’s niet alleen de smaakvolle gerechten, maar ook de wereldse sfeer.

Meer informatie over restaurant Eetcafé Pino's

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 17.00 - 23.00 uur

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Bar , Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant Eetcafé Pino's

Erwin V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Ik was al vaker bij Pino's geweest. Menukaart is al jarenlang dezelfde en dat is een vertrouwd gegeven. Menu is voldoende gevarieerd. Juist omdat je gerechten kunt kiezen uit alle windstreken. Het was niet heel druk op deze avond en dat had ik toch niet helemaal verwacht.
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Het eten was heerlijk. De bediening was vriendelijk.
Buck D.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Prima, varierend en goedkoop
Lester P.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heel gemoedelijke sfeer en niet te duur. Voor studenten zelfs extra voordelig.
David T.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Gemixed voorgerecht is een hartstikke goed idee en leuk geserveerd. Mixed grill als hoofdgerecht was goed veel vlees
Ps oude man is schatje
Gérard H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Prettige sfeer, vriendelijke bediening. Jammer dat het vlees op het broodje lag waardoor het broodje nat was. Eten smaakte verder wel.
Alexander S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Geweldig lekker eten, goeie service en alles voor een mooie prijs. Aanrader en ga hier zeker vaker eten. Was gewoon top.
Thom C.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Het was erg rustig, wat te verwachten valt op een zondagavond in januari. We hebben genoten van een fijne avond met goed eten. Er is een brede keus aan gerechten, terwijl de kaart tegelijkertijd niet overweldigend groot is.
Hans van der M.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Prima restaurant voor een gezellig avondje uit. We werden pas laat opgemerkt doen we binnen kwamen, moesten best wel even wachten. Er had gerust een personeelslid bij gemogen deze avond. Men bleef erg vriendelijk.
Femke S.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Lekker gegeten. Eten werd alleen koud door de koude borden. Verder gewoon lekker simpel gegeten maar wel een leuke avond gehad.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Een heel leuk gezellig restaurant heel erg dicht bij het station van Tilburg , vriendelijke mensen en een hele leuke en interessante menukaart. De prijs is klein en het genieten groot. Een echte aanrader!
Ineke K.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Het was jammer dat wij na een tijdje nog maar alleen in het restaurant zaten, het is gezelliger als er meer mensen zijn,
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Een erg gezellig klein restaurant met erg vriendelijk personeel. De menukaart is erg leuk en verrassend omdat zij van over de hele wereld gerechten serveren. De prijs is zeer gunstig, zeker voor wat je krijgt.
Ik heb hier erg goed gegeten en kom hier zeker terug.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
teveel info V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
wachttijd voor het toetje kon net iets sneller verder prima restaurant met leuke prijzen voor studenten. Binnenkomen met rolstoel wat moeilijk vanwege drempels en verhoging aan voordeur. Gelukkig kan degene even uit de rolstoel om binnen te komen.
liejan60 .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Voor twee van de 6 personen was het eten koud. Na een klacht hierover kregen we weliswaar een nieuw gerecht, maar ook deze keer niet echt warm. Het beloofde drankje van het huis hebben we niet meer gekregen.
De overige 4 eters waren overigens wel tevreden
Stephanie F.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Pino's Wereldeetcafé ken ik van vroeger, toen was het echt een geweldig leuk restaurant! Altijd heerlijk eten, verrassende gerechten. Het restaurant is echter enorm achteruit gegaan, super jammer!

Bediening (drie meiden voor nog geen zes tafels!) was slecht, ze namen telkens lege flesjes niet mee. Leeg broodmandje bleef ook staan nadat het voorgerecht werd gebracht.

De aankleding van Pino's is nog steeds super, al moeten ze wel beter naar het servies kijken. Bijna alles miste wel een scherf. Dat is ten eerste niet hygiënisch, ten tweede ziet het er niet uit.

En dan het eten: de börek was droog en opgewarmd, de pisang goreng was prima. Lekker pittige satésaus en goed gefrituurde banaan. Als hoofdgerecht hadden we Thaise rode curry en roti met kip. De curry was prima, de roti leek nergens op. Er werd een halve pannenkoek geleverd met twee bakjes met aardappels (prima) en kip (te gaar). De kouseband was nogal vermengd met ui (nog nooit eerder gezien!). Al met al een smakeloos gerecht met een te waterige saus. Ik heb hier wel wat van gezegd. Er werd verteld dat gasten het anders te pittig zouden vinden. En dat ze er daarom sambal bij serveren. Ik zou dan eerder op de kaart vermelden dat het een pittig gerecht is, sambal erbij lost het probleem niet op!
Als toetje hadden we de death by chocolate en de spekkoek. Beide prima, maar daar kon dan ook niet veel aan worden verprutst.

Mijn tip voor Pino's: investeer in nieuw servies en goed personeel (zowel keuken als bediening), en zorg (weer) voor kwalitatief goed eten. Dan komen de gasten vanzelf wel weer terug.
Theis .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Als je wilt genieten van eten, moet je hier niet zijn. Als je goedkoop wilt eten zonder al te veel smaak of verfijning is het te doen. Mijn voorgerecht was een pollo mexicano en de saus leek uit een potje te komen, terwijl de kipfilet te gaar was. Het hoofdgerecht was biefstuk en die was volledig smaakloos en droog met saus die uit een pakje leek te komen. Friet bakken lukt ook niet goed: slap en half rauw met de smaak van oud vet. Als toetje had ik koffie met spekkoek, dat smaakte prima. De bediening was goed. Het lijkt in eerste instantie voordelig, maar €19,95 is veel geld voor slecht eten.
loonix .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Met een grote groep gegeten, inclusief drank. Het liep wat chaotisch. Mijn voorgerecht, de dolmades, was lekker. Mijn hoofdgerecht, Iskender kebab, was waardeloos. De reepjes turkse kebab waren gekookte plakjes van onbestemde herkomst. Het lavasbrood waren drie stukjes Turks brood die er een beetje tussendoor lagen. En over dat alles was wat tomatensaus en yoghurt gegoten. Met daarnaast wat gemengde salade zonder dressing. En het was veel te koud. Ik heb er een deel van op omdat ik honger had, maar ik heb nog nooit zoveel eten op mijn bord laten liggen.
Tip, deel de tafel qua serveren in groepen. Dan hoef je niet in een keer twintig gerechten uit te serveren en arriveren de gerechten warmer op tafel. En pas het gerecht aan op de omschrijving op de kaart.
Bregje M.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Ik ben vroeger vaker hij pino's geweest en heb nooit op- of aanmerkingen gehad. Tot vandaag. Kennelijk zaten er kennissen van de dames van de bediening in de zaak, want onze tafel werd compleet genegeerd. Bovendien waren ze ook erg luidruchtig. Na een kwartier met de kaart dicht gezeten te hebben mochten we eindelijk bestellen. Het voorgerecht was prima. Voor de prijs moet je ook geen culinaire hoogstandjes verwachten. Mijn hoofdgerecht wilde ik graag zonder kaas. Ik kreeg hem met, dat vond ik niet erg, dat kan gebeuren. Maar niemand kwam me vertellen hoe lang het duurde voordat mijn gerecht er zou zijn, met als gevolg dat mijn tafelgenoten klaar waren toen ik mijn eten kreeg. Ik kreeg geen excuses en dat vond ik niet netjes. Het hoofdgerecht was prima. Het toetje wat ik had was erg karig, ik kon me herinneren dat de gerechten er een aantal jaren geleden beter uitzagen.
Pino's zelf vind ik mooi gedecoreerd maar de service is flink achteruit gegaan.
Jammer, want dit is een eettentje met potentie