Eetcafe Perron 3

Meer informatie over restaurant Eetcafe Perron 3

• Af te huren , Terras
Tirza-mooijman .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2015
Lekker gegeten en vriendelijk bediend. Waren een weekendje weg en wilden voordat we terugreden nog snel even wat eten, dus hier naar binnen gegaan. Leuke zaak in een sfeervolle omgeving, prima eten en snelle service nadat we aangaven niet te lang te willen wachten omdat we nog een heel stuk moesten rijden die avond. Duidelijk te proeven dat hier met verse producten wordt gewerkt en dat er met passie wordt gekookt. Zeker de moeite waard om de volgende keer Drenthe een omweg voor te maken!
Jolanda Z.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2015
Gisteravond (23-01-15) gegeten bij Perron 3, geweldig, was niks aan op te merken, eigenlijk wel een dikke 10 waard! Prijs kwaliteit, uitstekend. Special dieet wensen ? Ook dat kwam in één keer goed. Hier komen we zeker vaker. Top kok ( eigenaresse) in de keuken, bediening ( eigenaar) keurig. Zeer schoon sanitair.
Jolanda Zijlstra
MaRgos .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Prima gegeten, verse producten. Heerlijke wijn ook. Voor de kinderen hadden ze porties gedeeld en keurig opgediend. De koffie met huisgemaakte bonbons waren een extra lekkere afsluiting! We gaan zeker nog eens terug
Madeleine W.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2014
Eten is goed en prettige bediening. Erg fijn dat gevraagd wordt waar je evt nog wat extra van wilt hebben. We hebben gesmuld van de aardappeltjes, rabarber en sperzieboontjes dus daar mocht gerust nog wat van geserveerd worden. Omdat het goed was bevallen zijn we onlangs nog een keer bij Perron 3 geweest.
ESaskiaK .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2014
Gezellig restaurant met prima eten. De vegetarische quiche en de noordzeetong en de bijgerechten waren alle echt goed. We moesten vrij lang wachten (wat niet erg was) en daarvoor kwam de chef zich verontschuldigen en een kortingsbon aanbieden. Die gaan we zeker inwisselen!