Eetcafé Pandarve

Woensdag t/m zaterdag 11:00 - 00:00 uur
Zondag 12:00 - 00:00 uur
Ad H.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2012
Hebben hier heerlijk gegeten,We waren met 10 man en kregen allemaal tegelijk het eten op tafel.Konden uit 6 menu's kiezen zodat er voor iedereen wat op de kaart te vinden was.Het was die dag 37 graden maar wij konden onder de luifel zitten.
Desiree G.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2012
Wat heb ik hier ontzettend lekker gegeten! Vooraf lekker brood met een goede hoeveelheid kruidenboter 'on the side'. Daarna het trio van lam. Mals, vol met smaak, perfect bereid. En om aardappeltjes die erbij geserveerd werden, is bijna gevochten.
Ik kom uit Amsterdam, dus het is niet om de hoek, maar ik zou er bijna voor omrijden!
Demina .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2012
Heel leuk eetcafé! Bediening is erg gezellig, eten is goed en je hoeft nooit lang te wachten. Het terras is mooi aangekleed met allerlei planten, zodat je niet het idee hebt dat je midden op een drukke winkelstraat zit.
Lis001 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2012
Heb hier heerlijk geluncht!! Geen pistoletje met een beetje beleg en paar blaadjes sla neee een héérlijk snee brood met een berg beleg en rondom mooi versierd bord. Ik heb op veel plaatsen geluncht maar dit was de beste lunch die ik heb gehad. Daarnaast een leuke bediening en ziet er heel gezellie uit.
irmagorter65 .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2012
Voor het eerst hier gegeten op vrijdagavond. Waar voor je geld. Prima sfeer, goede bediening en het eten ... heerlijk! Mijn man had de saté, ruim voldoende, mals en lekkere satésaus. Ik had het lamstrio, super mals en heerlijke saus erbij. In eerste instantie was ik verbaasd over de twee sausen die erbij zaten, maar na het proeven had ik ze geen van beiden willen missen.
Wij komen hier zeker terug. Chapeau!
Ada S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2012
Heerlijk gegeten, lunch, en in de avond nog teruggegaan voor het diner. Prijs/kwaliteit uitstekend. In de avond was het naar mijn mening iets te donker, waardoor je je eten niet goed kon zien. Dit leuk opgelost door het bijzetten van een extra kaars; vriendelijke bediening. Het eten zelf was erg lekker.