Eetcafé Pandarve

Woensdag t/m zaterdag 11:00 - 00:00 uur
Zondag 12:00 - 00:00 uur
Demina .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2012
Heel leuk eetcafé! Bediening is erg gezellig, eten is goed en je hoeft nooit lang te wachten. Het terras is mooi aangekleed met allerlei planten, zodat je niet het idee hebt dat je midden op een drukke winkelstraat zit.
Lis001 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2012
Heb hier heerlijk geluncht!! Geen pistoletje met een beetje beleg en paar blaadjes sla neee een héérlijk snee brood met een berg beleg en rondom mooi versierd bord. Ik heb op veel plaatsen geluncht maar dit was de beste lunch die ik heb gehad. Daarnaast een leuke bediening en ziet er heel gezellie uit.
irmagorter65 .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2012
Voor het eerst hier gegeten op vrijdagavond. Waar voor je geld. Prima sfeer, goede bediening en het eten ... heerlijk! Mijn man had de saté, ruim voldoende, mals en lekkere satésaus. Ik had het lamstrio, super mals en heerlijke saus erbij. In eerste instantie was ik verbaasd over de twee sausen die erbij zaten, maar na het proeven had ik ze geen van beiden willen missen.
Wij komen hier zeker terug. Chapeau!
Ada S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2012
Heerlijk gegeten, lunch, en in de avond nog teruggegaan voor het diner. Prijs/kwaliteit uitstekend. In de avond was het naar mijn mening iets te donker, waardoor je je eten niet goed kon zien. Dit leuk opgelost door het bijzetten van een extra kaars; vriendelijke bediening. Het eten zelf was erg lekker.