Meer informatie over restaurant Eetcafé Pandarve

Woensdag t/m zaterdag 11:00 - 00:00 uur
Zondag 12:00 - 00:00 uur
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2013
Super eetcafe, goede smakelijke gerechten, leuke onbedwongen sfeer en vrolijke bediening
altijd goed! kom hier graag, zowel voor lunch als diner een echte aanrader is de carpaccio wat een topper is dat
mennotjes .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2013
Sfeer in het restaurant is gemoedelijk en warm. Bediening zeer attent en snel en het eten was perfect. De kaart is niet heel uitgebreid, maar biedt voor ieder wat wils (ook voor vegetariërs) en men heft soms verrassende gerechten en combinaties. Voor ons was het de eerste keer, maar zeer zeker niet de laatste!
Rennie1959 .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2013
We hebben hier met 2 personen een late lunch gedaan. Tijdens een wandeling door Zeist trok het restaurant meteen onze aandacht. Het zag er gezellig uit, maar oogde een beetje klein. Toen wij de deur opende bleek dat wel mee te vallen. Het restaurant bleek erg diep te zijn en bomvol. Dat belooft altijd veel goeds.
We hadden een tafeltje, helemaal achterin de zaak, dus mooi overzicht. Lekkere stoelen en we hoefden niet lang te wachten op aandacht van de bediening. Zeer aangename bediening overigens. We bestelden een broodje gerookte ribeye met truffelmayonaise en een broodje Paldarve (brood met veel kip, uitgebakken bacon en fruit(!). Allebei heerlijke broodjes die vlot uitgeserveerd werden. Wat ons betreft top kwaliteit met uiterst aangename bediening en dat alles voor een zeer vriendelijke prijs. Komen we zeker nog eens terug.
Dennis D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2013
Vandaag na een jaar weer in de pandarve geweest, na een dagje werken even lkkr eten in deze gezellige tent.
Ontvangen met een biertje en heeeeej is dat alweer een jaar geleden zeer lgezellig gehad en heerlijk gegeten van het dagmenu, kaasfondue!! Toppers!
Ella D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2013
Afgelopen vrijdag via Iens terecht gekomen bij dit gezellige eetcafé in Zeist. We wilden een uurtje eerder komen, maar dat kon niet omdat het helemaal vol zat. Nog even aan de bar gezeten en daarna aan tafel gezet. Ongelofelijk aardige en ontspannen bediening. De gerechten die we gekozen hadden waren heerlijk, maar wel aan de grote kant. Hoewel ik na het hoofd gerecht (Surf en Turf) meer dan genoeg gegeten had, MOEST ik een van de heerlijke nagerechten proberen. Ik koos voor de cheesecake, die heerlijk van smaak was, maar iets te lang in de oven had gestaan.
We hebben heerlijk gegeten en raden dit eetcafé van harte aan.
sandra V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2013
Gisteren bij eetcafé pandarve gegeten.
Voor een klein eetcafé kan je daar heerlijk dineren.
De prijs & kwaliteit verhouding is hier prima.
Wat je op je bord krijgt, is de prijs zeker waard.
Het duurde alleen wat lang eer we onze gerechten kregen.
Verder is de sfeer er gezellig en zijn we vriendelijk geholpen!
Al met al een heerlijke ervaring en zeker voor herhaling vatbaar!!
Ptrick .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2013
Vandaag bij eetcafé pandarve gegeten. Voor een kleine eetcafé kan je daar heerlijk dineren. De prijs & kwaliteit verhouding is hier prima. Wat je op je bord krijgt, is zeker waard voor de prijs die je betaald. Verder is de sfeer er gezellig en zijn we vriendelijk geholpen!
Beveiligingstechniek .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2013
Een zeer gezellig eetcafé in Zeist. Mooie kaart en goede/uitstekende bediening, scherp en servicegericht. Makkelijke zaak waar je gewoon goed kunt eten voor een uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Terras/zaak ligt midden in het centrum en door de groene omheining zit je hier prima buiten (en overdekt)
MDDM .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2013
Heerlijk geluncht bij de Pandarve. We komen er al jaren, omdat we weten dat het eten heerlijk is en het personeel erg leuk, gezellig en (klant)vriendelijk is. Het eten is altijd goed, vers en met zorg bereid. De carpaccio is echt super, die eet ik nergens zo lekker als hier.
Het interieur is 'oud' maar gezellig gewoon; oude, houten tafels en stoelen, maar er is wel aandacht aan besteed. Soms zit er echt een 'oude' stoel tussen, maar die is snel vervangen. Vaak is het zo druk dat je móet reserveren, maar dat is alleen maar een goed teken vind ik. Ga zo door!
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2013
Erg vriendelijke bediening die in eigen kleding liepen en dus wel enigszins lastig te onderscheiden waren. Het eten is erg lekker, de schnitzel wordt geserveerd met spek en uien, prettige combinatie. Het grand dessert met zijn tweeën opgegeten en was meer dan genoeg voor ons beiden. Leuk terras, maar de tafels stonden redelijk dicht op elkaar en ik had een lichtslang in mijn rug die nogal heet was, dat is dus wat minder, maar verder: topzaak!
stuiffie .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2013
Afgelopen woensdag met mijn collega's genoten van een heerlijke lunch op een zonovergoten terras. Ook eens een keer afgeweken van de super lekkere warme geitenkaas salade en deze keer de salade van de week genomen, Grieks en ook al zo heerlijk met grof bruin brood en kruidenboter erbij. Ontzettend prettige bediening die er alles aan doen om het zo goed mogelijk naar de zin te maken...kortom een aanrader voor iedereen wanneer je lekker, verzorgd en niet te duur wilt eten! Ik blijf zeker terug komen:-)
Ron T.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2013
Maandag en een lange dienstreis gemaakt, dus lekker even een vorkje prikken met collega. Helaas: maandag: nagenoeg alles dicht in Zeist. Toch erg lekker gegeten bij Pandarve. Het tafeltje op het terras in het tanende zonnetje was een prijsje uit de loterij, dus dat is nog voor je een hap op hebt al een plusje.
Huiswijntje (rood) is lekker, maar geen uitschieter.
Ik had de saté en die was meer dan geweldig, maar wat mijn collega had (gevulde varkenshaas) was helemaal super!
Een en ander was keurig gegarneerd met het nodige groenvoer en we moesten ons dan ook met de nodige tegenzin omwille van de tijd losrukken van deze onverwacht feestelijke dis.
Bediening was vriendelijk en vlot.
hendrikII .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2012
in de veronderstelling dat we een gewoon eetcafe bezochten, ontdekten we een ware lekkere keuken bij Pandarve. Een heerlijk Japans voorgerecht en als hoofdgerecht een fantastische kabeljouwmoot lekker klaar gemaakt! Personeel heel vriendelijk en oplettend vooral naturel. We hadden zo veerl dat helaas een voor een nagerecht geen plaats meer was. De prijs-kwealiteit verhouding verdient een 10!
Chef72 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2012
Pandarve blijft het beste restaurant van Zeist! Prima prijs/kwaliteitverhouding, zeer gevarieerde en goede kaart, smakelijk bereid en mooi geserveerd. Dit samen met de prima en vlotte bediening maakt het tot een plek waar iedereen graag komt, en zeer betaalbaar heerelijke en gezellig eet!
thifa .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2012
Outdoor area is quite nice but inside looks outdated and maybe too dark. Also a bit too noisy most of the nights. Service is good but might fall on the slow side. Food is simple but comforting. Sometimes a nice treat! Crispy tuna appetizer is a big favorite to me!
Igor C.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2012
Gisteravond hier voor de eerste keer gegeten. Een zeer aangename verrassing!
Uitermate vriendelijk ontvangst door personeel dat duidelijk hart heeft voor hun zaak. Erg lekkere voorgerechten waarvan we ons afvroegen of de hoofdgerechten daar nog aan zouden kunnen tippen. Dat bleek het geval. De vier verschillende gerechten waren allemaal op hun eigen manier verrukkelijk en bovendien prachtig geserveerd op enorme borden.
Eetcafé is eigenlijk een flink understatement voor Pandarve. Zelden in duurdere restaurants lekkerder gegeten dan hier.
Desiree M.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2012
Wij zijn hier zaterdag geweest voor een lunch en hebben de surinaamse kroketjes met roti genomen.
Heerlijk !!
De bediening was super vriendelijk en attent.
Echt een aanrader we komen hier zeker terug !!
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2012
Zo juist van de nieuwe kaart mogen genieten, heerlijke Salade Pandarve, de Sate is altijd perfect, en een perfecte Irich Koffie als toetje, dit eetcafe blijft het beste van Zeist met grote voorsprong op ander. een aanrader voor een ieder die van lekker eten houd voor een betaalbare prijs.
De bediening is perfect en erg vriendelijk.
peteradewit .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2012
We hebben vandaag mogen genieten van de nieuwe kaart. was zoal gewoonlijk weer helemaal top. van voorgerecht(vis trio) tot nagerecht Irisch koffie helemaal top en tussen door natuurlijk het hoofdgerecht dikbil entrecot was helemaal geweldig.
Ad H.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2012
Hebben hier heerlijk gegeten,We waren met 10 man en kregen allemaal tegelijk het eten op tafel.Konden uit 6 menu's kiezen zodat er voor iedereen wat op de kaart te vinden was.Het was die dag 37 graden maar wij konden onder de luifel zitten.