Meer informatie over restaurant Eetcafé Pandarve

Woensdag t/m zaterdag 11:00 - 00:00 uur
Zondag 12:00 - 00:00 uur
estolze .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2014
Een gezellig ingericht restaurant. Er mag wel wat meer verlichting aan, anders kan het iets te donker zijn. Wat ik jammer vind is dat de bediening geen uniforme kleding aan heeft, waardoor zij niet zodanig als personeel herkenbaar zijn. Het personeel is uitermate vriendelijk en correct.
De droge witte wijn was goed. Ik had een heerlijk varkenshaasje met een heerlijk stroganoffsausje. De opmaak was goed.
Summerwell S.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2014
Lekker eten voor een goede prijs. Ik lunch er regelmatig. Heerlijke broodjes. Mijn favoriet is geitenkaas met salami. Mooi nieuw terras bijgebouwd. Lekker met een wijntje in de kussens ploffen. Service is top, heel vriendelijk en gastvrij!
Kauri H.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2014
Ik word nooit teleurgesteld als ik hier kom eten,Mijn favoriet zijn de carpaccio en de salade geitenkaas! Personeel en locatie zijn prima, in de drukke winkelstraten weten zij er toch een leuk plekje van te maken. ook erg kind vriendelijk.
Ik blijf hier zeker terug komen!
Christina_van_A .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2014
Leuk Eetcafe in hartje Zeist. Vriendelijke bediening die je persoonlijke aandacht geeft. Wel lopen ze allemaal in hun eigen kolfje. Wat meer eenheid qua kleding zou het plaatje compleet maken. De kaart is eenvoudig, in de lijn van een Eetcafe.
We namen de spareribs en mixed grill.
Beide bleken een goede keuze.
Ook hier zijn de spareribs om te zuigen zo zacht.
Bij verlaten van het Eetcafe liep de zaak aardig vol. En dat op een maandag..
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2014
De beoordeling is gebaseerd op de categorie 'eetcafé'. Een vergelijking met cijfers gegeven voor 'sterrenzaken' moet de lezer hier dus niet aan verbinden.
Pandarve heeft een leuk terras waar we ondanks de dreiging van regen gingen zitten om een hapje te eten. We waren op zoek naar 'een aangekleed broodje'. En daarmee wist Pandarve te verrassen. Een bord vol, lekker brood en een creatieve kok. Met name de rotikroketten zijn een aanrader (pas op: voorzichtig met de saus).
TruusS .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2014
Leukste restaurant van Zeist en omgeving. Heerlijk, vers eten. Gezellige sfeer en goede bediening (alhoewel de bediening wel steeds jonger lijkt te worden). De carpaccio is een must! De porties zijn overigens ook perfect, na een lunch of diner bij Pandarve heb je geen honger meer!
timheld .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2014
Vrijdagavond gegeten bij Pandarve, was 2e keer en tevens laatste. Bediend werden we door 4 verschillende mensen. Voorgerecht was ok. Maar hoofdgerecht schandalig. Schnitzel met gebakken champignons. Schnitzel was erg droog, meer paneermeel dan vlees, er zat geen schijf citroen bij. De champignons waren zwart geblakerd en de frietjes kregen we, na hierom gevraagd te hebben, toen we het vlees voor de helft ophadden. Waardeloos. Hoe durft een kok een verbrand gerecht aan zijn gasten voor te zetten. Als compensatie 1 consumptie van het huis gekregen. Op ingediende schriftelijke klacht zelfs nog geen reactie ontvangen.
Ron T.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2014
Theaterbezoek in Zeist en de keus viel voor deze keer op Pandarve. Zaterdagavond en dus beredruk, maar toch wordt er een gaatje voor ons gevonden. Weliswaar 'tot zeven uur' maar dat is voor ons ruim genoeg met het vooruitzicht om na het eten nog even aan de gezellige bar aan te kunnen schuiven.
Voor de jonge serveerster is Cabernet-Sauvignon een term waar ze niet helemaal uitkomt als ik naar de herkomst van de huiswijn vraag, maar dat doet aan het wijntje niets af: een heel aardig modaal wijntje dat keurig geserveerd wordt in fraaie glazen.
Naast de kaart krijgen we aan tafel ook nog de dag-gerechten gedeclameerd. Ik ga 'gewoon' voor de pasta, maar mijn vrouw laat zich verleiden tot de asperges met zalm.
Als 'amuse' een mandje overheerlijk brood met een uitstekende kruidenboter. Een genot op zich.
Als de gerechten geserveerd worden, ben ik in eerste instantie een beetje teleurgesteld in mijn portie: de hoeveelheid pasta het fraaie schuine bord lijkt meer op een voor- dan op een hoofdgerecht. Maar schijn bedriegt zoals ik al vlot zou merken!
De portie van mijn tafeldame kan niet anders dan als uitbundig worden omschreven: een meer dan ruime portie aardappelen, zo ongeveer een complete 'school' zalm en een meer dan modale portie asperges.
De tagliatelle is meer dan voortreffelijk! De room, de spek en andere ingrediënten maken echter dat het oog al vlot groter is dan de maag en ik kan niet anders zeggen dan dat ik uitstekend gevuld van tafel zou gaan. De rucola-sla had naar mijn smaak alleen wat meer 'dressing' kunnen velen.
Omdat we maar tot zeven uur aan tafel kunnen, besluiten we als dessert thee en Coffee Brasil aan de bar te nemen. Vol bewondering nemen we daar de werkzaamheden van de barman waar die alle glazen met de hete stoom uit de espressomachine reinigt en nauwlettend inspecteert voor hij ze weer vult. Dat hij daarbij 'natte' glazen aanlevert is hem daarbij absoluut vergeven. In een moordend tempo vult en wast hij glazen en ziet dan ook nog eens kans een meer dan voortreffelijke Brasil te produceren.
Als dan ook nog eens de rekening alleszins meevalt voor het gebodene, dan moge duidelijk zijn dat we dit bezoek naar volle tevredenheid hebben afgesloten.
Rene O.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2014
We komen al ruim 15 jaar (gezin en werk) bij Pandarve.
Zojuist ook met mijn vrouw gegeten, maar er zijn ons een paar dingen opgevallen die ons niet zijn bevallen.

1. Thuis de kaart bekeken op internet en me verheugd op een paar gerechten, maar volgens mij kregen we nu "de snelle kaart" , wellicht moesten ze nog bijkomen van koningsdag, maar ik vond dit zeer vreemd. Ook van de snelle kaart waren er diversen gerechten niet aanwezig.
Bij het na huis gaan zag ik op het terras wel de ïnternet kaart staan. Een medewerker hierop aangesproken en deze vermelde mij dat hij het aan de kok zou doorgeven en dat binnenkort de zomerkaart komt.

2. Diversen tafels om ons heen kregen koffie aangeboden. Wij niet als zeer trouwe klant.

3. Het personeel was zeer snel en opdringerig met opnemen van gerechten. Hadden ze deze tafel nog een keer nodig? Normaal kon je rustig een avondje zitten.

4. Bierkaart was in het verleden ook veel uitgebreider.

Ik vraag me nu af, ondanks dat ik verder goed gegeten heb en dat ik en diversen mensen om me heen of ik een volgende keer hier weer na toe gaat of dat ik ergens anders mijn geld gaat uitgeven.

edwardv .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2014
Voor het eerst met mijn zoon gegeten bij Pandarve. Niet gereserveerd maar eten aan de bar kon ook. Na een broodje met kruidenboter toch een tafeltje gekregen. Prima saté, mooi aangekleed. Prima tournedos met lekkere pepersaus. Gezellig, snelle service - geen foutjes bespeurd (tonic mét citroen en stamper, gratis water aan tafel, extra frietjes, aardige meisjes).
Super, gaan we nog een keertje doen.
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2014
Gisteren gegeten bij Pandarve... We hadden er meer van verwacht! Restaurant/café zat stampvol, bediening werd gedaan door 4 verschillende personen. We hadden het gevoel dat onze tafel zo snel mogelijk vrij moest komen, binnen 1,5 uur stonden we weer buiten. Gerechten waren oke, maar niet meer dan dat. Jammer, voor ons geen 2e keer Pandarve.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2014
We eten hier regelmatig even met wat vrienden op zondagavond!
Het eten is altijd goed, de sfeer ontspannen en de bediening vriendelijk en zeer attent.

De 9's moet je lezen in de klasse eetcafé... verwacht geen verfijnde gerechten die bijzonder
zijn opgemaakt. Maar wel: heerlijke biefstuk met top gebakken frietjes en een frisse salade.
Altijd afgerond door een 'klassiek' dessert wat goed gemaakt is en lekker fris-zoet.
Handgemaakte cappucino of espresso tot slot... het was weer heerlijk!

gewoon regelmatig heengaan, altijd goed. wel ff bellen, want het vaak is vol
J D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2014
Eetcafé Pandarve was zelfs op een maandagavond in februari gezellig druk. Toch snel geholpen door de bediening en snel ons eten gekregen. Vooraf hadden we de carpaccio en de rotikroketjes, heerlijk! Ook de haas was erg lekker! Zeker een aanrader, wel reserveren!
Christel H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2014
Met een groepje (oud) collega's heerlijk gegeten bij Pandarve op vrijdag 14 februari jl. Genoten van de al vaker genoemde roti kroketjes als voorgerecht en als hoofdgerecht had ik de "vangst van de dag": kabeljauwfilet. Ook fantastisch klaargemaakt. Voor een groot toetje was geen plek meer dus met 1 van de collega's een portie spekkoek (3 stukjes voor maar 3 euro!) gedeeld. En ook de spekkoek was lekker! Het was lang geleden dat ik voor het laatst bij Pandarve was geweest maar de volgende keer zal een stuk sneller zijn! Topper in Zeist!
n_bindels .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2014
Vorige maand hier voor de eerste keer gegeten. Een zeer aangename verrassing!

Uitermate vriendelijk ontvangst door personeel dat duidelijk hart heeft voor hun zaak. Erg lekkere voorgerechten waarvan we ons afvroegen of de hoofdgerechten daar nog aan zouden kunnen tippen. Dat bleek het geval. De vier verschillende gerechten waren allemaal op hun eigen manier verrukkelijk en bovendien prachtig geserveerd op enorme borden.

Eetcafé is eigenlijk een flink understatement voor Pandarve. Zelden in duurdere restaurants lekkerder gegeten dan hier.
Mireille R.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2014
Tweede keer hier, eten was wederom super (consistente kwaliteit). Zeer vriendelijk en gastvrij personeel, enig minpunt is gebrek aan herkenbaarheid/geen 'werktenue'. Restaurant is altijd druk dus wel even reserveren want veel mensen weten het te vinden. Prijs-kwaliteit kan in ieder geval niet beter en de opmaak van de borden doet niet onder voor een sterrenrestaurant. Ook het sanitair ziet er goed verzorgd en onderhouden uit (staat sanitair zegt meestal ook iets over staat keuken). Helemaal top.
Tineke R.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2014
Een van mijn favorieten in de omgeving (vooral vanwege de heerlijke rotikroketjes) deze waren wederom erg lekker! Echt een gerecht waarvoor ik terug blijf komen en waarvan ik hoop dat het nooit meer van het menu verdwijnt. Als hoofdgerecht gekozen voor de maaltijdsalade met gerookte kip en spek, deze was ook meer dan prima. De bediening is erg vriendelijk en voldoende aanwezig. Ik verbaas me er telkens weer over dat er zoveel personeel aanwezig is in deze zaak. Het interieur/decor is wellicht iets achterhaald en toe aan een opfrisbeurt maar de sfeer is erg aangenaam.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2014
Afgelopen zondag voor de zoveelste keer (dat zegt genoeg) bij dit leuke restaurant gegeten. Ook op de eerste zondag na de feestdagen zat het nagenoeg vol. Dit geeft extra sfeer aan dit toch al gezellige cafe-achtige restaurant.

Eten was wederom goed! Verwacht geen verfijnde gerechtjes, maar borden met eerlijk eten, lekker vlees en krokante frietjes. Zowel de saté als de mixed grill voldeed aan onze verwachtingen. Ook de desserts zijn veelal klassiekers, maar daarom vaak precies waar je zin in hebt die dag :)

Bediening is jong, vriendelijk, niet schuw maar vlot en attent! Deze eigenaar heeft duidelijk een goed personeelsbeleid (chapeau!) want de sfeer is altijd prettig in deze tent.

Ook de lekkere koffie met echte opgeschuimde melk (handwerk!) geeft wat extra's

Aanrader! Als je kunt wel reserveren, het zit zomaar vol.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2013
Super eetcafe, goede smakelijke gerechten, leuke onbedwongen sfeer en vrolijke bediening
altijd goed! kom hier graag, zowel voor lunch als diner een echte aanrader is de carpaccio wat een topper is dat
mennotjes .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2013
Sfeer in het restaurant is gemoedelijk en warm. Bediening zeer attent en snel en het eten was perfect. De kaart is niet heel uitgebreid, maar biedt voor ieder wat wils (ook voor vegetariërs) en men heft soms verrassende gerechten en combinaties. Voor ons was het de eerste keer, maar zeer zeker niet de laatste!