Eetcafé Pandarve

Woensdag t/m zaterdag 10:00 - 00:00 uur
Zondag 12:00 - 00:00 uur
geertdebeer77 .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
laatst gegeten bij de pandarve.. Was zoals je verwacht lekker. De pandarve doet niet af voor andere zaken in de buurt. We hadden geluk dat we een tafel hadden, want we hadden niet gereserveerd. De bediening mag wel iets sneller zijn vind ik.

geert
NielsArnhem .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Op een drukke donderdagavond in januari hier gegeten met een collega. Eerst gebeld: vol. Toch geprobeerd, we konden nog onder het verwarmde afdak zitten. Naar ons idee was het iets drukker dan de keuken aankon. Serveren van de gerechten en dranken duurde langer dan we gewend waren. Daar werden overigens wel spontaan excuses voor gemaakt. Niettemin: weer goed gegeten! Lekkere sate, ruime portie en onovertroffen spareribs. Een van de fijnste adressen in Zeist voor no-nonens lekker eten.
Remco_Steven .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Wij hadden gereserveerd en hadden een tafel achter in de hoek. Op de uitgebreide kaart wilde wij geen keuze maken, maar in overleg met de aardige serveerster hebben wij afgesproken dat wij ons wilden laten verrassen door de koks in een 3 gangen menu. Wij wilde vooraf niet weten wat wij te eten kregen en achteraf een uitleg van wat wij gekregen hadden. Dit was een geweldige keuze omdat wij de passie van de koks geproefd hebben in onze gerechten. Hiervoor onze complimenten aan de koks en ook aan de bediening. Het was een smaakvolle avond.
Bosbende .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Eigenlijk is het altijd druk in dit restaurant. Bovendien waren de recensies goed, dus tijd voor een bezoek. Goede ontvangst in een wat zwakverlicht restaurant/eetcafé. Informeel van sfeer, geen flauwekul met tafellakens enzo. Start up was vlot: personeel vroeg direct wat we wilden drinken en regelde de kaart. Gekozen voor de smaakvolle Quiche en Salade Pandarve vooraf. Beide goed, flinke porties. Voor het hoofdmenu Spareribs, die inderdaad vlot van 't bot afkwamen. De Vitello Pandarve, salade met rosbief en tonijn overtuigde mij wat minder. Het was geen bijzondere smaakcombinatie. Dan was de salade uit het voorgerecht smaakvoller. De croutons vond ik niet lekker. Witte wijn erbij was een goede keus. De porties waren wederom ruim, temeer daar er vooraf lekkere broodjes werden gegeven. Ik reken ons tot de ruime eters, maar deze keer konden we het niet op. Prijs kwaliteit verhouding is goed. Puntje aftrek voor het decor vanwege de diverse stofwebben bij de verlichting.
SonjaKoster .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Hoewel we niet gereserveerd hadden, werd er een plekje voor ons geregeld en hebben we heerlijk gegeten. Worden altijd uiterst vriendelijk ontvangen en het eten smaakt geweldig! Zijn hier niet voor niets vaste klant.
Ron B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
heerlijk eetcafe op zaterdagmiddag gereserveerd voor een diner voor de avond helaas vol ,maar er was een mogelijkheid om wat te eten vanaf 17.30 tot 19.00 .
dit dan maar gedaan omdat we toch niet de hele avond de tijd hadden .
kan niet anders zeggen zeer vriendelijk personeel en zeer aangenaam eten .
komen zeker terug en dan laten we ons de hele avond verwennen
Summerwell S.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Blijft altijd goed hier! Zo fijn dat je daar op kunt vertrouwen. Wij hadden een grote Pandarve salade en een mixed Grill. De truffelrisotto is heerlijk en het vlees was heel goed bereid. Uitstekende bediening!
Jacqueline F.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Altijd heerlijk eten, nooit te lang wachten! Tip: bediening de zelfde kledingstijl laten dragen. Je kan haast niet zien wie er werkzaam zijn. Komt niet netjes over.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Bij toeval aangelegd. Leuke tent. Beetje zeventiger jaren. Prettige bieren. Lekkere salade met geitenkaas Mooie portie. Als ik in de buurt zou wonen zou ik hier vaak komen.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
We hebben alleen nog maar op het buitenterras gezeten, maar de sfeer is ook daar geweldig!
Jammer dat daarvan een foto ontbreekt op de website. Willen er zeker ook een keer eten!
Fijne bediening.
Jackie2013 .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
Vanavond hier toevallig terecht gekomen en kijkend op de Iens app leek dit een goede keuze.
De bediening weet wat gastvrijheid is! Vriendelijk, attent en met humor.
Eten was buiten verwachting goed voor een eetcafe en een prima prijs-kwaliteitverhouding. Er was net een nieuwe kaart, ik zie dat die nog niet op de website staat. We aten de rotikroketjes en de garnalencocktail vooraf en als hoofdgerecht de Pandarve salade en de tonijn met gamba's. Een heerlijke sauvignon blanc van Salentein vergezelde de gerechten. We sloten af met een lekkere cappuccino.
Absoluut een aanrader!
menno K.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
vorige week zondag hebben we hier met zijn drieen heerlijk geluncht
we begonnen op het overdekte terras maar dat bleek wel iets te roken te zijn
vervolgens naar het open terras verhuisd waar een goede sfeer heerste en de zon lekker aan het schijnen was
wij bestelden een omelet en geitenkaas salade en en kipsalade daarbij nog een verse jus d'orange
aan de ingrediënten kan je duidelijk zien dat ik op zijn best deed en proberen originele gerecht neer te zetten
ook de bediening was erg attent en vriendelijk
Reinier V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2015
Pandarve is een gezellige tent, precies wat je van een eetcafé verwacht. Menukaart simpel en overzichtelijk. Hadden mixed grill en dat was eigenlijk nog beter dan verwacht; borden waren mooi opgemaakt en het vlees smaakte uitstekend! Friet had wat warmer en knapperiger gemogen, dat wel. Bediening beetje wisselend, sommige dames kwamen wat onervaren over. Kortom, prima tent voor een lekkere hap.
Anke C.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2015
Ik heb heerlijk gegeten bij Pandarve. Mijn gerecht was goed op smaak, de ingrediënten waren duidelijk vers en het bord was mooi opgemaakt en bevatte ook iets extra's zoals een klein bolletje heerlijk op smaak gemaakte risotto. Als je lekker wil eten zou ik Pandarve zeker aanraden. Qua decor doet het wat 'bruin-cafe-achtig' aan en is het redelijk donker. Maar dat vind ik nou juist best gezellig. Bediening was gewoon ok.
Is Fijn W.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2015
Voor even snel een broodje helmaal top de broodjes zijn hier geweldig .
Decor stoffig vies en oud bollig bediening aardig maar erg studente koos gekleed .
Wilveld .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2015
Leuk eetcafe, goede sfeer. Lekker ongedwongen. De salades (geitenkaas en pandarve) zagen er mooi uit en ook erg royale porties. Het was geen probleem dat ik een tweede voorgerecht als hoofdgerecht wou bestellen. Saté was heerlijk. Bediening was jong maar erg vriendelijk. Persoonlijk houd ik er zelf van als er bedrijfskleding word gedragen. Leuk eetcafe, wat ons betreft een aanrader.
Kik2 .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2015
Wat een heerlijk tentje is dit toch om te lunchen of 's avonds wat te eten.
Gastvrije bediening, prima eten. Je voelt je welkom, er wordt meegedacht bij specifieke wensen (incl terugkoppeling uit de keuken). De kaart is redelijk standaard, maar helemaal prima. Prijs/ kwaliteitverhouding perfect!
Omdat het er altijd druk is, is het wel handig om te reserveren.
Terry V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2014
Na iets meer dan een jaar met de familie naar een van onze favoriete restaurants van Zeist gegaan te weten Pandarve. Al met al goed gegeten maar de glans die ze in de afgelopen jaren hebben opgebouwd is een beetje van zijn glans verloren. Onze gerechten werden op koude borden geserveerd waardoor de onderlaag van groente koud was, de bovenlaag laag het vlees of de vis was wel op temperatuur. De mix grill altijd een topper was ook hierdoor qua temperatuur aan de lage kant. De bediening was oud en nieuw door elkaar snel soms attent al met al best aardig.
We hebben onze bevinding aangeven bij de bediening en hopen echt dat ze de allure die ze ooit hadden het beste eetcafe te zijn van Zeist weer terug krijgen.
familieboonsma .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Met een aantal vriendinnen een hapje gegeten,
Was gezellig maar de bediening kwam een beetje chaotisch over, de eerste drankjes waren vergeten....
Later een heerlijke carpaccio gegeten. Uitstekend!

Gezellige sfeer en heerlijk eten.
Marijke H.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2014
Na een receptie gingen we nog een hapje eten in dit eetcafé in Zeist. We hadden niet besproken. Het was er razend druk maar we kregen snel een plaatsje in de serre. Prima snelle service! Ondanks de drukte stond het eten snel op tafel. We kozen voor spareribs en schnitzel. De spareribs waren sappig en goed op smaak. De drie sausjes prima, de patatjes heerlijk. Alleen een waterbakje voor de vette vingers ontbrak. De schnitzel was verrassend lekker en krokant, de gebakken paddestoeltjes en saus prima. De salade werd geleverd met wat fruit erbij en smaakte prima. Prima eten in een uitstekende prijs kwaliteit verhouding. De service is goed en de ambiance leuk.