Meer informatie over restaurant Eetcafé Pandarve

Vrijdag 11:00 - 0:00
Zaterdag 11:00 - 0:00
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Bij toeval aangelegd. Leuke tent. Beetje zeventiger jaren. Prettige bieren. Lekkere salade met geitenkaas Mooie portie. Als ik in de buurt zou wonen zou ik hier vaak komen.
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Uitstekende lokatie om lekker te lunchen. Absolute aanrader. We komen zeker nog eens terug. Ruime porties, de salade Pandarve en broodje gesneden biefstuk met truffelolie waren voortreffelijk.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
We hebben alleen nog maar op het buitenterras gezeten, maar de sfeer is ook daar geweldig!
Jammer dat daarvan een foto ontbreekt op de website. Willen er zeker ook een keer eten!
Fijne bediening.
Jackie2013 .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
Vanavond hier toevallig terecht gekomen en kijkend op de Iens app leek dit een goede keuze.
De bediening weet wat gastvrijheid is! Vriendelijk, attent en met humor.
Eten was buiten verwachting goed voor een eetcafe en een prima prijs-kwaliteitverhouding. Er was net een nieuwe kaart, ik zie dat die nog niet op de website staat. We aten de rotikroketjes en de garnalencocktail vooraf en als hoofdgerecht de Pandarve salade en de tonijn met gamba's. Een heerlijke sauvignon blanc van Salentein vergezelde de gerechten. We sloten af met een lekkere cappuccino.
Absoluut een aanrader!
janenlies .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Heerlijk gegeten vooraf al besloten dat we de carpaccio zouden nemen, i.v.m. de goede recensies, inderdaad was deze overheerlijk, omdat ik net een maagoperatie achter de rug heb, heeft mijn vrouw besteld en heb ik mee gesnoept, dit was geen voor hun geen probleem, super geregeld!
menno K.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
vorige week zondag hebben we hier met zijn drieen heerlijk geluncht
we begonnen op het overdekte terras maar dat bleek wel iets te roken te zijn
vervolgens naar het open terras verhuisd waar een goede sfeer heerste en de zon lekker aan het schijnen was
wij bestelden een omelet en geitenkaas salade en en kipsalade daarbij nog een verse jus d'orange
aan de ingrediënten kan je duidelijk zien dat ik op zijn best deed en proberen originele gerecht neer te zetten
ook de bediening was erg attent en vriendelijk
Reinier V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2015
Pandarve is een gezellige tent, precies wat je van een eetcafé verwacht. Menukaart simpel en overzichtelijk. Hadden mixed grill en dat was eigenlijk nog beter dan verwacht; borden waren mooi opgemaakt en het vlees smaakte uitstekend! Friet had wat warmer en knapperiger gemogen, dat wel. Bediening beetje wisselend, sommige dames kwamen wat onervaren over. Kortom, prima tent voor een lekkere hap.
Anke C.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2015
Ik heb heerlijk gegeten bij Pandarve. Mijn gerecht was goed op smaak, de ingrediënten waren duidelijk vers en het bord was mooi opgemaakt en bevatte ook iets extra's zoals een klein bolletje heerlijk op smaak gemaakte risotto. Als je lekker wil eten zou ik Pandarve zeker aanraden. Qua decor doet het wat 'bruin-cafe-achtig' aan en is het redelijk donker. Maar dat vind ik nou juist best gezellig. Bediening was gewoon ok.
lekker eten ..
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2015
Voor even snel een broodje helmaal top de broodjes zijn hier geweldig .
Decor stoffig vies en oud bollig bediening aardig maar erg studente koos gekleed .
Wilveld .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2015
Leuk eetcafe, goede sfeer. Lekker ongedwongen. De salades (geitenkaas en pandarve) zagen er mooi uit en ook erg royale porties. Het was geen probleem dat ik een tweede voorgerecht als hoofdgerecht wou bestellen. Saté was heerlijk. Bediening was jong maar erg vriendelijk. Persoonlijk houd ik er zelf van als er bedrijfskleding word gedragen. Leuk eetcafe, wat ons betreft een aanrader.
Kik2 .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2015
Wat een heerlijk tentje is dit toch om te lunchen of 's avonds wat te eten.
Gastvrije bediening, prima eten. Je voelt je welkom, er wordt meegedacht bij specifieke wensen (incl terugkoppeling uit de keuken). De kaart is redelijk standaard, maar helemaal prima. Prijs/ kwaliteitverhouding perfect!
Omdat het er altijd druk is, is het wel handig om te reserveren.
Roos2014 .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2014
Al heel vaak gegeten en het blijft top! Rotikrokketjes, spareribs en de carpachio zijn een aanrader. Omdat het eigenlijk altijd druk is, is het verstandig om ruim van te voren te reserveren. Bij een spontaan bezoek doet het personeel altijd hun best om een plek te creëeren.
Terry V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2014
Na iets meer dan een jaar met de familie naar een van onze favoriete restaurants van Zeist gegaan te weten Pandarve. Al met al goed gegeten maar de glans die ze in de afgelopen jaren hebben opgebouwd is een beetje van zijn glans verloren. Onze gerechten werden op koude borden geserveerd waardoor de onderlaag van groente koud was, de bovenlaag laag het vlees of de vis was wel op temperatuur. De mix grill altijd een topper was ook hierdoor qua temperatuur aan de lage kant. De bediening was oud en nieuw door elkaar snel soms attent al met al best aardig.
We hebben onze bevinding aangeven bij de bediening en hopen echt dat ze de allure die ze ooit hadden het beste eetcafe te zijn van Zeist weer terug krijgen.
familieboonsma .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Met een aantal vriendinnen een hapje gegeten,
Was gezellig maar de bediening kwam een beetje chaotisch over, de eerste drankjes waren vergeten....
Later een heerlijke carpaccio gegeten. Uitstekend!

Gezellige sfeer en heerlijk eten.
Marijke H.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2014
Na een receptie gingen we nog een hapje eten in dit eetcafé in Zeist. We hadden niet besproken. Het was er razend druk maar we kregen snel een plaatsje in de serre. Prima snelle service! Ondanks de drukte stond het eten snel op tafel. We kozen voor spareribs en schnitzel. De spareribs waren sappig en goed op smaak. De drie sausjes prima, de patatjes heerlijk. Alleen een waterbakje voor de vette vingers ontbrak. De schnitzel was verrassend lekker en krokant, de gebakken paddestoeltjes en saus prima. De salade werd geleverd met wat fruit erbij en smaakte prima. Prima eten in een uitstekende prijs kwaliteit verhouding. De service is goed en de ambiance leuk.
estolze .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2014
Een gezellig ingericht restaurant. Er mag wel wat meer verlichting aan, anders kan het iets te donker zijn. Wat ik jammer vind is dat de bediening geen uniforme kleding aan heeft, waardoor zij niet zodanig als personeel herkenbaar zijn. Het personeel is uitermate vriendelijk en correct.
De droge witte wijn was goed. Ik had een heerlijk varkenshaasje met een heerlijk stroganoffsausje. De opmaak was goed.
Summerwell S.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2014
Lekker eten voor een goede prijs. Ik lunch er regelmatig. Heerlijke broodjes. Mijn favoriet is geitenkaas met salami. Mooi nieuw terras bijgebouwd. Lekker met een wijntje in de kussens ploffen. Service is top, heel vriendelijk en gastvrij!
Kauri H.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2014
Ik word nooit teleurgesteld als ik hier kom eten,Mijn favoriet zijn de carpaccio en de salade geitenkaas! Personeel en locatie zijn prima, in de drukke winkelstraten weten zij er toch een leuk plekje van te maken. ook erg kind vriendelijk.
Ik blijf hier zeker terug komen!
Christina_van_A .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2014
Leuk Eetcafe in hartje Zeist. Vriendelijke bediening die je persoonlijke aandacht geeft. Wel lopen ze allemaal in hun eigen kolfje. Wat meer eenheid qua kleding zou het plaatje compleet maken. De kaart is eenvoudig, in de lijn van een Eetcafe.
We namen de spareribs en mixed grill.
Beide bleken een goede keuze.
Ook hier zijn de spareribs om te zuigen zo zacht.
Bij verlaten van het Eetcafe liep de zaak aardig vol. En dat op een maandag..
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2014
De beoordeling is gebaseerd op de categorie 'eetcafé'. Een vergelijking met cijfers gegeven voor 'sterrenzaken' moet de lezer hier dus niet aan verbinden.
Pandarve heeft een leuk terras waar we ondanks de dreiging van regen gingen zitten om een hapje te eten. We waren op zoek naar 'een aangekleed broodje'. En daarmee wist Pandarve te verrassen. Een bord vol, lekker brood en een creatieve kok. Met name de rotikroketten zijn een aanrader (pas op: voorzichtig met de saus).