Eetcafé Pandarve

Zondag 12:00 - 00:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Eetcafé Pandarve

Sydney V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Goed en lekker eten, gezellige sfeer en vriendelijk personeel!
Heerlijke carpaccio en kipsate! En de desserts natuurlijk niet te vergeten.Zeker een aanrader.
Frank J.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Heerlijk gegeten
Suzan L.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
We moesten iets langer wachten op ons tafeltje, maar werden keurig op de hoogte gehouden en ter compensatie werd ons wijntje bijgeschonken. Top!
Robby H.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Lekker gegeten en top service!
Eline M.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Pandarve biedt een goede kwaliteit/prijs verhouding. De porties zijn erg groot dus je hebt eigenlijk geen voor en hoofdgerecht nodig! Alleen een hoofdgerecht is al ruim voldoende.
Het is er altijd erg druk dus reserveren is aan te raden!
De bediening was gisteren 4/1 top! Wat een leuk meisje heeft ons geholpen en ze ging ook zo leuk met de kinderen om. Echt heel fijn
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Vandaag genieten we van de laatste lunch bij Pandarve in 2017. Volgend jaar zijn we zeker weer bijna wekelijks van de partij. Heerlijk eten tegen een mooie prijs. Tip voor 2018.
Ben benieuwd naar de kaart voor 2018.
Constantijn S.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Netjes geholpen en erg behulpzaam. Lekker gegeten
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Vriendelijk geholpen en de sfeer is zeer gezellig. Het eten is heerlijk.
Dik K.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
We moesten wat eten, na wat zoeken kwamen we hier terecht, een eetcafe. Terras zat redelijk vol, binnen alleen maar gereserveerde tafeltjes en wij hadden niet gereserveerd.
Maar
het was toch mogelijk... (-;

Zeer vriendelijke bediening. Bediening was ruim aanwezig, wat zich vertaalde in snelle bediening en snelle servering van drankjes en gerechten.

We hadden Sate van de haas en visgerecht van de dag.

Beiden erg lekker en ruim voldoende. Klein schaaltje met friet en een bakje mayonaise.

Voor herhaling vatbaar....
TS1985 .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Top zaak!

Lekker eten, vriendelijke medewerkers en laagdrempelig.

We hadden de carpaccio, broodje tuna melt en een bakje verse friet.
tom J.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Sate van de haas was erg droog, patatjes te doorbakken. Apparte salade met physalis en aalbes? Satesaus niet huisgemaakt
G R.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016

Geef korte en eerlijke feedback!

Weer als vanouds: bijzondere rundvleesvariaties. Smaakt als een sterrenrestaurant. En dan de gezelligheid: de bediening en keuken creëren een vrienden-sfeer, die in se genen van Pandarve zit. We komen er al 12 jaar. Alleen kunnen we elkaar moeilijk verstaan - door de drukte en de leeftijd....

Plaats jouw recensie
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
We hebben vandaag een heerlijk broodje HipHang en salade Pandarve gegeten. Het was heerlijk, uitgebakken parmaham lekker.
J. V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Prettig eetcafe , alhoewel je van het donkere interieur moet houden. Alle producten uit de keuken waren van goede kwaliteit, maar voor de wat ouder wordende mens is de hoeveelheid flink aanpoten. Niet erg, het smaakt goed. Open rode wijn was verrassend goed. Wel reserveren wat ze zitten meestal mudje vol.
I like.
daanje3 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Hangt een authentieke sfeer, op zich wel leuk, maar moet je van houden. We hadden de mix-grill besteld en met name de spareribs waren erg lekker, zeker voor herhaling vatbaar!
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Anderhalve week van te voren gereserveerd voor zaterdag 30 april, was eigenlijk al helemaal vol, dus toen maar vrijdag 29 gekozen.
Plezierige ontvangst door jongeman, serveerster Hannah heeft ons vanaf het eerste contact met een voortdurende stralende glimlach geweldig bediend en geadviseerd!!
Tweemaal een misverstand met de keuken i.v.m. onze bestelling werden door haar met excuses overladen en middels een rondje koffie van de zaak helemaal goed gemaakt!
Eetcafe was afgeladen vol, echt de sfeer die daarbij hoort, behoorlijk lawaaiig maar we konden elkaar toch goed verstaan.
Erg lekker gegeten met z'n vieren, variërend van tomatensoep buiten de kaart, gamba's en carpaccio als voorgerecht.
Hoofdgerecht 2x tournedos goed naar wens gebakken, leuk gevarieerde vegetarische schotel en vegetarisch kaasje uit de oven allemaal even goed en lekker en sfeervol opgemaakt.
De heerlijke Chardonay huiswijn maakte alles helemaal af.
Alleen ondergetekende heeft een dessert genomen, de anderen hadden geen ruimte meer en gingen voor espresso en Irish Coffee.
Dessert was een (wel erg voedzame, stevige) suikerwafel met stukjes appel en rozijnen gedrenkt in armagnac, smullen!!
Ik deel de ervaring van anderen dat het leuker zou zijn als het personeel in uniforme kleding zou rondlopen maar een ander minpuntje kan ik niet bedenken.
Met z'n vieren uitgebreid genieten van 3 gangen, gratis drinkwater (!!) en dito stokbrood met heerlijke kruidenboter die ook niet op de rekening stond (!!) en dan slechts € 156,- afrekenen, dan ga je heel blij weer naar huis in de wetenschap snel terug te komen!!
maarten J.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Hier afgelopen vrijdag gegeten. Al eerder geprobeerd te reserveren op de dag zelf, maar zit eigenlijk altijd vol. Ontvangst is prima. Entourage, typisch eetcafe. Prima. Bediening zeer vlot en vrolijk. Met 5 man op zo'n kleine ruimte is eigenlijk overkill, maar komt ten goede van de gasten. Je wordt echt niet vergeten. Dat is heel fijn.
De huiswijn (merlot) was matig (kroegkwaliteit). Het eten was veel en goed naar wens bereid, maar echt veel, veel , veel te zout, echt ongezond! Nergens voor nodig, want de kwaliteit van de ingredienten is prima op orde. Dit overmatige zoutgebruik gold zowel voor de voor- als hoofdgerechten, dus het was geen toeval. Heb nog ruim een liter water gedronken nadat ik thuis was. Jammer. Anders zouden we hier nog vaker komen.
dkarssemeijer .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Fijne lunch locatie met terras op de zon. Vriendelijke en vlotte bediening. Jammer dat ze niet gekleed waren in personeelskleding maar eigen kleding. Diverse lunchkaart. Salade carpaccio en frittata smaakten heerlijk met daarbij lekker volkoren brood met knoflookboter. Rekening leuk gepresenteerd in blikje met snoepjes.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Vandaag de hamburger gegeten waar ik in mijn recensie van vorige week over vermeldde. Mijn verwachting is ruimschoots overtroffen. Een heerlijke burger met een juiste samenstelling van ingrediënten. Een nieuwe favoriet op mijn lijstje bij Pandarve. Naast het Broodje Storm, het Broodje Carpaccio en het Broodje warm vlees mag de hamburger voor mij een blijvertje worden. Op zijn Amsterdams gezegd alsof er een engeltje over je tong piest.
TS1985 .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2016
In 1 woord top! Vrolijke medewerkers, leuke kaart en iets buiten de kaart om.

Biertjes in normale glazen en niet van die extra kleine 18cl glazen die je steeds vaker ziet opduiken.

Verwarmde rokersruimte, altijd prettig! Zeker een aanrader, volgende keer proberen we de lunch.