Eetcafé Pandarve

Zaterdag 11:00 - 0:00

• Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
G R.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016

Geef korte en eerlijke feedback!

Weer als vanouds: bijzondere rundvleesvariaties. Smaakt als een sterrenrestaurant. En dan de gezelligheid: de bediening en keuken creëren een vrienden-sfeer, die in se genen van Pandarve zit. We komen er al 12 jaar. Alleen kunnen we elkaar moeilijk verstaan - door de drukte en de leeftijd....

Plaats jouw recensie
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
We hebben vandaag een heerlijk broodje HipHang en salade Pandarve gegeten. Het was heerlijk, uitgebakken parmaham lekker.
J. V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Prettig eetcafe , alhoewel je van het donkere interieur moet houden. Alle producten uit de keuken waren van goede kwaliteit, maar voor de wat ouder wordende mens is de hoeveelheid flink aanpoten. Niet erg, het smaakt goed. Open rode wijn was verrassend goed. Wel reserveren wat ze zitten meestal mudje vol.
I like.
Daanje3 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Hangt een authentieke sfeer, op zich wel leuk, maar moet je van houden. We hadden de mix-grill besteld en met name de spareribs waren erg lekker, zeker voor herhaling vatbaar!
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Wij aten als voorgerecht CARPACCIO. Heerlijk dun en mals met voldoende saus. Als hoofdgerecht nam zij een zalm en ik een MIXED GRILL (spareribbs, lamssate rn varkenshaasmadaillion). Na namen wij creme brullee (iets te dun) met thee enkoffie.
Kortom het was weer gezellig.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Anderhalve week van te voren gereserveerd voor zaterdag 30 april, was eigenlijk al helemaal vol, dus toen maar vrijdag 29 gekozen.
Plezierige ontvangst door jongeman, serveerster Hannah heeft ons vanaf het eerste contact met een voortdurende stralende glimlach geweldig bediend en geadviseerd!!
Tweemaal een misverstand met de keuken i.v.m. onze bestelling werden door haar met excuses overladen en middels een rondje koffie van de zaak helemaal goed gemaakt!
Eetcafe was afgeladen vol, echt de sfeer die daarbij hoort, behoorlijk lawaaiig maar we konden elkaar toch goed verstaan.
Erg lekker gegeten met z'n vieren, variërend van tomatensoep buiten de kaart, gamba's en carpaccio als voorgerecht.
Hoofdgerecht 2x tournedos goed naar wens gebakken, leuk gevarieerde vegetarische schotel en vegetarisch kaasje uit de oven allemaal even goed en lekker en sfeervol opgemaakt.
De heerlijke Chardonay huiswijn maakte alles helemaal af.
Alleen ondergetekende heeft een dessert genomen, de anderen hadden geen ruimte meer en gingen voor espresso en Irish Coffee.
Dessert was een (wel erg voedzame, stevige) suikerwafel met stukjes appel en rozijnen gedrenkt in armagnac, smullen!!
Ik deel de ervaring van anderen dat het leuker zou zijn als het personeel in uniforme kleding zou rondlopen maar een ander minpuntje kan ik niet bedenken.
Met z'n vieren uitgebreid genieten van 3 gangen, gratis drinkwater (!!) en dito stokbrood met heerlijke kruidenboter die ook niet op de rekening stond (!!) en dan slechts € 156,- afrekenen, dan ga je heel blij weer naar huis in de wetenschap snel terug te komen!!
Ineke S.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Hier afgelopen vrijdag gegeten. Al eerder geprobeerd te reserveren op de dag zelf, maar zit eigenlijk altijd vol. Ontvangst is prima. Entourage, typisch eetcafe. Prima. Bediening zeer vlot en vrolijk. Met 5 man op zo'n kleine ruimte is eigenlijk overkill, maar komt ten goede van de gasten. Je wordt echt niet vergeten. Dat is heel fijn.
De huiswijn (merlot) was matig (kroegkwaliteit). Het eten was veel en goed naar wens bereid, maar echt veel, veel , veel te zout, echt ongezond! Nergens voor nodig, want de kwaliteit van de ingredienten is prima op orde. Dit overmatige zoutgebruik gold zowel voor de voor- als hoofdgerechten, dus het was geen toeval. Heb nog ruim een liter water gedronken nadat ik thuis was. Jammer. Anders zouden we hier nog vaker komen.
Dkarssemeijer .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Fijne lunch locatie met terras op de zon. Vriendelijke en vlotte bediening. Jammer dat ze niet gekleed waren in personeelskleding maar eigen kleding. Diverse lunchkaart. Salade carpaccio en frittata smaakten heerlijk met daarbij lekker volkoren brood met knoflookboter. Rekening leuk gepresenteerd in blikje met snoepjes.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Vandaag de hamburger gegeten waar ik in mijn recensie van vorige week over vermeldde. Mijn verwachting is ruimschoots overtroffen. Een heerlijke burger met een juiste samenstelling van ingrediënten. Een nieuwe favoriet op mijn lijstje bij Pandarve. Naast het Broodje Storm, het Broodje Carpaccio en het Broodje warm vlees mag de hamburger voor mij een blijvertje worden. Op zijn Amsterdams gezegd alsof er een engeltje over je tong piest.
TS1985 .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2016
In 1 woord top! Vrolijke medewerkers, leuke kaart en iets buiten de kaart om.

Biertjes in normale glazen en niet van die extra kleine 18cl glazen die je steeds vaker ziet opduiken.

Verwarmde rokersruimte, altijd prettig! Zeker een aanrader, volgende keer proberen we de lunch.
Geertdebeer77 .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
laatst gegeten bij de pandarve.. Was zoals je verwacht lekker. De pandarve doet niet af voor andere zaken in de buurt. We hadden geluk dat we een tafel hadden, want we hadden niet gereserveerd. De bediening mag wel iets sneller zijn vind ik.

geert
NielsArnhem .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Op een drukke donderdagavond in januari hier gegeten met een collega. Eerst gebeld: vol. Toch geprobeerd, we konden nog onder het verwarmde afdak zitten. Naar ons idee was het iets drukker dan de keuken aankon. Serveren van de gerechten en dranken duurde langer dan we gewend waren. Daar werden overigens wel spontaan excuses voor gemaakt. Niettemin: weer goed gegeten! Lekkere sate, ruime portie en onovertroffen spareribs. Een van de fijnste adressen in Zeist voor no-nonens lekker eten.
Remco_Steven .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Wij hadden gereserveerd en hadden een tafel achter in de hoek. Op de uitgebreide kaart wilde wij geen keuze maken, maar in overleg met de aardige serveerster hebben wij afgesproken dat wij ons wilden laten verrassen door de koks in een 3 gangen menu. Wij wilde vooraf niet weten wat wij te eten kregen en achteraf een uitleg van wat wij gekregen hadden. Dit was een geweldige keuze omdat wij de passie van de koks geproefd hebben in onze gerechten. Hiervoor onze complimenten aan de koks en ook aan de bediening. Het was een smaakvolle avond.
Bosbende .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Eigenlijk is het altijd druk in dit restaurant. Bovendien waren de recensies goed, dus tijd voor een bezoek. Goede ontvangst in een wat zwakverlicht restaurant/eetcafé. Informeel van sfeer, geen flauwekul met tafellakens enzo. Start up was vlot: personeel vroeg direct wat we wilden drinken en regelde de kaart. Gekozen voor de smaakvolle Quiche en Salade Pandarve vooraf. Beide goed, flinke porties. Voor het hoofdmenu Spareribs, die inderdaad vlot van 't bot afkwamen. De Vitello Pandarve, salade met rosbief en tonijn overtuigde mij wat minder. Het was geen bijzondere smaakcombinatie. Dan was de salade uit het voorgerecht smaakvoller. De croutons vond ik niet lekker. Witte wijn erbij was een goede keus. De porties waren wederom ruim, temeer daar er vooraf lekkere broodjes werden gegeven. Ik reken ons tot de ruime eters, maar deze keer konden we het niet op. Prijs kwaliteit verhouding is goed. Puntje aftrek voor het decor vanwege de diverse stofwebben bij de verlichting.
SonjaKoster .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Hoewel we niet gereserveerd hadden, werd er een plekje voor ons geregeld en hebben we heerlijk gegeten. Worden altijd uiterst vriendelijk ontvangen en het eten smaakt geweldig! Zijn hier niet voor niets vaste klant.
Ron B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
heerlijk eetcafe op zaterdagmiddag gereserveerd voor een diner voor de avond helaas vol ,maar er was een mogelijkheid om wat te eten vanaf 17.30 tot 19.00 .
dit dan maar gedaan omdat we toch niet de hele avond de tijd hadden .
kan niet anders zeggen zeer vriendelijk personeel en zeer aangenaam eten .
komen zeker terug en dan laten we ons de hele avond verwennen
Summerwell .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Blijft altijd goed hier! Zo fijn dat je daar op kunt vertrouwen. Wij hadden een grote Pandarve salade en een mixed Grill. De truffelrisotto is heerlijk en het vlees was heel goed bereid. Uitstekende bediening!
Jacqueline F.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Altijd heerlijk eten, nooit te lang wachten! Tip: bediening de zelfde kledingstijl laten dragen. Je kan haast niet zien wie er werkzaam zijn. Komt niet netjes over.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Bij toeval aangelegd. Leuke tent. Beetje zeventiger jaren. Prettige bieren. Lekkere salade met geitenkaas Mooie portie. Als ik in de buurt zou wonen zou ik hier vaak komen.
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Uitstekende lokatie om lekker te lunchen. Absolute aanrader. We komen zeker nog eens terug. Ruime porties, de salade Pandarve en broodje gesneden biefstuk met truffelolie waren voortreffelijk.