Eetcafé P60

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Eetcafé P60

Theo V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Leuke en spontane bediening. Lekker ongecompliceerd, prima om te eten en drinken voor of na een concert e.d.
Direct naast parkeergarage en P60/Schouwburg, perfect!
Rick K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Lekker gegeten voor aanvang van een concert, leuke bediening erg vriendelijk en het eten was ook prima, is een aanrader om je muziek avond in P60 te beginnen!
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Mijn vriendin en ik gingen hierna nog naar een concert. Het eten was goed (smakelijk en niet te veel, niet te weinig) en werd al heel snel geserveerd. Wij hadden ruimschoots de tijd om nog een drankje te nuttigen, nog wat bij te praten, voordat het concert begon! Leuke bediening, gezellige sfeer!
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Wij hadden om 18.40 uur gereserveerd. Om 19.30 uur gevraagd of ze ons waren vergeten in de keuken. Kregen het eten om 19.50 uur voorgeschoteld, de ergste trek was ook voorbij.
Mensen die veel later binnen kwamen kregen het eten veel eerder, elke keer als we borden langs zagen komen dachten we dat het voor ons zou zijn, helaas.
Een klein mondeling excuusje maar daar bleef het ook bij.
EdenLindaVanSchie .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
vriendelijke mensen. vond het dan ook lastig om echt eerlijk te zijn. Maar vond het eten tegenvallen en zeker niet aan te bevelen. En ook niet voor herhaling vatbaar.
Patrick K.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Lekker gegeten voorafgaand aan een concertbezoek. De bediening was erg vriendelijk en het eten smaakte goed en was erg goedkoop. Ik had zelf de vegetarische kipsaté en mijn vrouw de Beef & Guiness stew. Ze hebben daar een Schotse kok, dus die stew was om te smullen. We komen hier graag weer een keertje terug.
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Op vrijdag 2 december met 8 personen gegeten. Hoofdgerecht kwam na 1,5 uur. De helft van de gerechten was niet om te eten. Vieze slappe lauwe patat, daarna zwarte patat en na weer aandringen de goeie patat.
Zwarte hamburger. En het ravioligerecht was zo weinig ( 5 stukjes ) en dreef in een bord tomatensoep. We zijn wel gecompenseerd door de aardige mevrouw, maar dit was een slecht begin van een verder heel gezellige avond. absoluut geen aanrader!!!
Irene H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Slecht ronduit heel slecht, ruim anderhalf uur op eten moeten wachten, wat vervolgens koud was en de hamburger verbrand.
Patat werd vervangen maar was toen ook verbrand, wederom geklaagd en eindelijk fatsoenlijke patat. Ravioli????? gewoon bord tomatensoep met 5 stukjes ravioli. Bijzonder smakeloos. Personeel was vriendelijk maar kon drukte en stress niet aan. Absoluut niet voor herhaling vatbaar en een echte AFRADER
Cas P.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Het eten was eenvoudig, lekker maar erg weinig. Daarvoor 2 keer de verkeerde bestelling gekregen, wachten duurde lang (hoofdgerecht na 1,5 uur), en bij afrekenen zo lang gewacht en door de medewerkers genegeerd dat ik bijna zonder betalen weg ben gegaan. Het was druk, dat kan gebeuren, maar de service was DRAMA
Ester P.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Hier met 3 vriendinnen een eerlijke hamburger gegeten. Er zaten verrukkelijke in de schil gebakken dunne aardappel frieten bij en een frisse salade. Droge wijn was lekker. Prima bediening en een ongedwongen (pop) sfeer. Goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Super aardige lui in een gezellig kroegje. Voor een concert hier iets eten leek een goed idee, maar de doorgebakken frietjes waren slap en koud. Sla zonder dressing en rauwe hamburger. Na klagen hierover krijg je wel keurig een nieuwe, maar de frietjes blijven slap. Vriendelijke bediening probeerde het nog goed te maken met een drankje van het huis, maar het eten bleef legendarisch slecht. Jammer!