Eetcafé P60

Zondag Gesloten

• Airconditioning , Lift aanwezig , Toegankelijk voor rolstoelen
Cas P.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Het eten was eenvoudig, lekker maar erg weinig. Daarvoor 2 keer de verkeerde bestelling gekregen, wachten duurde lang (hoofdgerecht na 1,5 uur), en bij afrekenen zo lang gewacht en door de medewerkers genegeerd dat ik bijna zonder betalen weg ben gegaan. Het was druk, dat kan gebeuren, maar de service was DRAMA
Ester P.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Hier met 3 vriendinnen een eerlijke hamburger gegeten. Er zaten verrukkelijke in de schil gebakken dunne aardappel frieten bij en een frisse salade. Droge wijn was lekker. Prima bediening en een ongedwongen (pop) sfeer. Goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Super aardige lui in een gezellig kroegje. Voor een concert hier iets eten leek een goed idee, maar de doorgebakken frietjes waren slap en koud. Sla zonder dressing en rauwe hamburger. Na klagen hierover krijg je wel keurig een nieuwe, maar de frietjes blijven slap. Vriendelijke bediening probeerde het nog goed te maken met een drankje van het huis, maar het eten bleef legendarisch slecht. Jammer!