Eetcafé Ootje Eppie

Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Eetcafé Ootje Eppie

Reddy T.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Soms kom je onverwachts terecht in een plaats waar slechts één restaurant is.
Dus keuze heb je niet. Nou gelukkig maar. Ootje Eppie is gespecialiseerd in de Thaise keuken. Samen met vrienden werd ik allerhartelijkst ontvangen door de patroon zelf waarna ik aan zijn vrouw, chef kok van Thaise komaf, werd voorgesteld. Een jong stel die er nog jaren tegen aan kan. Mijn keuze was snel gemaakt, Pekingeend op Thaise wijze bereid.
Voortreffelijk. Mijn smaakpapillen werden meer dan verwend.
Ootje Eppie is zeker een aanrader. Ze zien met snel weer terug.
Jobke D.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Heerlijk Thais gegeten. Het terras zat vol en nog een besloten feestje aan de andere kant van het terras. Vooraf de Thaise proeverij bestaande uit Winstons, loempia, garnaal en saté. Alles zelf gemaakt. Daarna de curry van kip en de pittige biefstuk gedeeld. Alles geserveerd met witte rijst. Je mag zelf het aantal pepers aangeven. Bediening enorm aardig. Geen zin in Thais? Er is ook een Nederlandse kaart die er lekker uit zag.
annadezanger .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2014
Wij hadden heel eenvoudig een twaalfuurtje besteld. Helemaal lekker en zulke heerlijke kroketten hebben we nooit eerder gehad! Top. De witte wijn en de rekening ook.
Wanneer we weer in de buurt zijn toch eens de kookkunsten van mevrouw proeven.
zoetebrock .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2014
al eerder hier geweest maar nu met zijn negenen/en deze keer alleen thais gegeten/aan de eigenaar jan hartog en zijn thaise vrouw de opdracht "maak maar wat moois"/als voorgerecht loempiaatjes en wonton/als hoofdgerechten op negen koperen warmhoudbolletjes --heel origineel-- zes verschillende vlees-, kip-, vis-, en garnalengerechten met gebakken nasi en mie/daarna (espressso)koffie/water geen probleem, witte en rode huiswijn goed smakend en dat voor € 15 per fles/bediening uitstekend/totale kosten per persoon inclusief stevige fooi € 30/zeer aan te bevelen.
Barry H.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2014
Ootje Eppie is het buurteetcafé in Eemdijk. Het is ook de enige gelegenheid om iets te eten in Eemdijk. Persoonlijk vind ik de prijs/kwaliteit verhouding redelijk; voor een eetcafé zijn ze aan de dure kant (€17 voor een karbonade), de porties zijn in orde. Indien het druk is kan de wachttijd op het eten wat te wensen over laten; de bediening is overigens wel heel vriendelijk. Een minpunt van deze eetgelegenheid is het overdekte terras, waar mag worden gerookt. Dit betekent dat je ook binnen in de rook zit te eten.

Voor de rest is dit eetcafé een leuke gelegenheid om iets te eten in het dorp Eemdijk.
zoetebrock .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2014
met zijn vieren gegeten bij ootje eppie/beetje oud-hollandse sfeer waarbij je door de ontvangst van eigenaar Jan gelijk thuis voelt/het eten is zowel hollands als thais, dat laatste is de zeer positieve invloed van de thaise echtgenote/mooie maandmenu's van € 25/maar ook allerlei voor- en hoofdgerechten voor zeer betaalbare prijzen/ook bij de huiswijnen en het assortiment dranken is de prijs-kwaliteitsverhouding zeer goed/bijzonder lekker zijn de thaise soep en de viskoekjes.
Zeker aan te bevelen.
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2013
Vandaag op deze mooie plek vlakbij het pontje over de Eem een biertje gedronken. Omdat we al eerder hadden gelezen over de zelfgemaakte hamburger deze besteld. En deze was om je vingers bij op te eten zo lekker. Zoals gezegd zelf gemaakt. Met gebakken groenen erbij en geserveerd met 2 sneetjes brood. Op elk sneetje een zelf gemaakte hamburger. Echt een absolute aanrader.

Nu moet ik voor 3 biertjes, een kinder ijsje en 2 x maal de hamburger 20 euro afreken. De prijs kwaliteit verhouding is dus prima in orde. Eigenaren zijn nog eens super aardig en gastvrij.

Aanrader dus!!
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2013
Een Thais restaurantje cq eetcafe is wel het laatste wat je verwacht in het gehucht Eemdijk. Het is een simpel eetcafe, maar de Thaise keuken is voortreffelijk. De Thaise echtgenote van de uitbater kookt heerlijk. De keuze is niet groot, maar net voldoende. Naast de Thaise gerechten kan je ook de Hollandse pot krijgen. Wij komen graag weer terug voor de Thaise pot.
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2012
Vandaag hier de lunch gebruikt. Was heerlijk, zeer gastvrij en vriendelijke bediening. De rekening was ook nog eens heel prettig voor mijn portemonnee. Mooie locatie en dus een aanrader om naar toe te gaan.
Roland S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2012
Ik kom geregeld bij Ootje Eppie, zeer gastvrij, lekker eten en een leuke gezellige inrichting. Je kan er lekker lunchen. de eigengemaakte hamburger is een echte aanrader. Dinner, ik zelf ben gek op Thai eten. De vis met 3 smaken is erg lekker maar ook de kip met noten. Ootje Eppie is een aanrader als u in de buurt van Eemdijk bent.