Eetcafe Oostzaan

Kerkbuurt 14 1511 BD Oostzaan Nederland Kaart

Over restaurant Eetcafe Oostzaan

Gezelligheid kent geen tijd

Het altijd gezellige Eetcafe Oostzaan is gelegen in het centrum aan het doprsplein. Het ruime terras is op het op zuiden geleden en dus de ideale plek als het zonnig is. Ook ligt het terras direct aan de doorgaande weg waardoor het voor terrasbezoekers erg levendig is. De prettige sfeer en lekker zijn een perfecte combinatie om er gezellig even uit te zijn. De gerechten zijn van goede kwaliteit en worden bereidt met de beste producten. Kom snel langs en geniet van een lekker etentje!

Meer informatie over restaurant Eetcafe Oostzaan

Dinsdag t/m Zondag

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Philip B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Smakelijk eten de kerrie pompoensoep was klasse
Katja B.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Erick.janneke .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Wat ik nog nooit eerder heb meegemaakt met de restaurant actie van AH dat je bij moest betalen voor diverse gerechten.
Dat vind ik heel raar.
Het eten en bediening was top.
Olivier K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Smakelijk gegeten, goede bediening. Klein advies: serveer iets meer atjar bij de saté dan die speldenknop. Naast friet en saté(saus) moet je af en toe iets fris kunnen nuttigen. Maar over het algemeen: dik tevreden.
Pietmartie .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
We boekten via de AH-restaurantactie. Het was onze eerste kennismaking met eetcafé Oostzaan. De ligging vlakbij theater De Kunstgreep is ideaal. We vonden de uiensoep aan de zoute kant, maar verder waren we heel tevreden. We komen graag terug.
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Leuk restaurant mooie inrichting zeer vriendelijk personeel.
Heerlijke uiensoep
Heerlijke carpaccio.
Heerlijke hamburger met friet van zoete aardappels.
Heerlijke sate van kippendijenvlees.
En een giga dame blanche.
Info.eigenwijzz .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Beperkte keuze; 3 voor/hoofd/na. Waarbij, voor sommige gerechten, ook nog extra betaald moet worden.
De kinderen wilden een pannenkoek, die niet op voorraad was, omdat zij het die dag daarvoor erg druk hadden gehad. Gewoon een magnatron pannenkoek dus.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Ik heb hier al meerdere keren gegeten met vrienden en familie. Het is een gezellig eetcafe met goed eten en voldoende keus.
Ze hebben overigens overheerlijke scroppino's ;-)
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
De bediening was super vriendelijk en het eetcafé heeft een heel gezellige entourage. We hebben Heerlijk gegeten, vooral de flammkuchen is een aanrader. Kortom het was zeker de moeite waard:-)
Ruud K.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Gebruikt gemaakt van de ah-restaurantactie. Dat betekent een beperktere kaart maar wel een keuze menu. Uitstekend eten met vriendelijke bediening. De drankjes zijn wat aan de prijzige kant. De crème brûlée was veel en erg lekker maar erg zwaar.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Op een mooie nazomer avond nog buiten op het terras kunnen eten. De bediening is vriendelijk en ontspannen. Goede keuzes bij de wijn, pinot grigio was lekker, misschien iets aan de prijs. Vooraf hadden de meeste de Vitello Tonato en deze was echt heel goed, de tartaar als voorgerecht was ook heel lekker. Zowel de kabeljauw als de vis van de dag vielen goed in de smaak, bijlage is wat simpel. De salade ossenhaaspuntjes ook goed van smaak, de puntjes echter iets te medium tot gaar. Maar zeker een plek om terug te komen.
Riet.oostdijk .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Met de AH-actie heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel. Fijne bediening . Gerechten waren heerlijk. Grote porties. Echte aanrader.
MissNiccie .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
De bediening was erg enthousiast en we voelden ons erg welkom. Het eten was heel erg lekker. Biologische producten en vegetarisch. Bakje mayo extra was geen probleem. We konden buiten zitten vanwege het lekkere weer.
Joostnolting .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Gezellige sfeer. We aten buiten tegen een leuk decor. Ook mijn tafelgenoot, mijn kleinzoon Thiery was tevreden! Kortom, we komen zeker terug!
Mariannecirkel .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Betrof samengesteld appie menukaart. Ruime keuze, gekozen voor 2 hoofdgerechten, fish and chips en een varkenshaasje. Varkenshaasje uitstekend, fish and chips wat te vet.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Er was een speciaal "Albert Heijn" menu. Er waren genoeg keuze mogelijkheden, vis, kip, vlees of vegetarisch. Het eten was heerlijk, de bediening heel vriendelijk, kortom een prima keuze voor een dinertje.
Carin de Wit
AdrianaMaria .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Lekker gegeten met de AH-actie. Eenvoudig menu, maar voldoende keus. Heel attente bediening en een gemoedelijke sfeer. Voor herhaling vatbaar.
Hanskeizer7 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Heerlijk gegeten. Is voor herhaling vatbaar .
Personeel is erg aardig. Zit op een gezellige locatie midden in het dorpje.
Cynthia H.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
We hebben bij eetcafe Oostzaan heerlijk gegeten met de AH actie. Prima keuzemenu en fijne bediening. We komen zeker nog een keertje terug!
Kampkort .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Gezellig restaurant, prettige bediening. Voorgerecht kwalitatief erg goed, hoofdgerechten smakelijk maar verschilden heel erg in portiegrootte, nagerecht bleef een beetje achter (weinig keuze, geen verse slagroom).
Prijzen waren heel redelijk.