Eetcafe Oostzaan

Kerkbuurt 14 1511 BD Oostzaan Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafe Oostzaan

Gezelligheid kent geen tijd

Het altijd gezellige Eetcafe Oostzaan is gelegen in het centrum aan het doprsplein. Het ruime terras is op het op zuiden geleden en dus de ideale plek als het zonnig is. Ook ligt het terras direct aan de doorgaande weg waardoor het voor terrasbezoekers erg levendig is. De prettige sfeer en lekker zijn een perfecte combinatie om er gezellig even uit te zijn. De gerechten zijn van goede kwaliteit en worden bereidt met de beste producten. Kom snel langs en geniet van een lekker etentje!

Meer informatie over restaurant Eetcafe Oostzaan

Dinsdag t/m Zondag

• Af te huren , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
pjmmeul .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Er was een apart AH menu. Voor de meeste gerechten moet bijbetaald worden. Vegetarisch gerecht was kwantitatief aan de krappe kant. Spareribs prima en de dame blanche idem. De tomatensoep was wat waterig en soepballetjes ontbraken. Prima bediening overigens.
Ynaffit14 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Goed gegeten. Vriendelijke bediening. Kwaliteit van de gerechten was prima. Al met al een gezellige avond gehad. Wij komen hier zeker nog eens terug.
a3delange .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Goed eten en een leuke bediening, wat wil je nog meer !!!
Toiletten waren netjes schoon en zagen er goed uit.
Parkeergelegenheid in de buurt was ook ok.
Erika S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Gebruik gemaakt van de AH restaurant actie.
Eten was erg lekker. Personeel was klantvriendelijk. Restaurant ziet er erg netjes en gezellig uit.
Wij waren met 5 personen, hierdoor heeft 1 persoon gewoon van de kaart moeten eten en kon geen gebruik maken van het keuze menu. Voor ons was dit geen probleem.
Nicolet En Iwan S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Het is een prima restauran. We hebben heerijk gegeten. Er was een fijne gemoedelijke sfeer. De porties waren behoorlijk groot dus qua prijs/kwaliteit verhouding top
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Met de restaurantactie van AH hier gegeten en het was heerlijk. Hartelijke ontvangst en ook een wijziging buiten het ah menu om was geen punt. Komen hier zeker een keer terug!
Jaap S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Kwamen hier voor de lunch, was behoorlijk rustig. Vriendelijke ontvangst en prima gegeten. Met diëten kon ook rekening gehouden worden, glutenvrij brood was aanwezig (wel vooraf aangegeven).
Mirjam D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten. Echt een aanrader. Prima sfeer. Het personeel in erg klantvriendelijk. Rustig gelegen in het gezellige dorp Oostzaan. We gaan er snel eten.
JAn D.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Goed eten voor een redelijke prijs. zeker een aanrader voor wie gezellig uit eten
wil gaan.
Philip B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Smakelijk eten de kerrie pompoensoep was klasse
Katja B.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Zoals ieder keer: zalig gegeten en leuke bediening! we kijken uit naar de volgende keer! Heerlijk herfst eten met mooie groentes en super lekker vlees.
erick.janneke .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Wat ik nog nooit eerder heb meegemaakt met de restaurant actie van AH dat je bij moest betalen voor diverse gerechten.
Dat vind ik heel raar.
Het eten en bediening was top.
Olivier K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Smakelijk gegeten, goede bediening. Klein advies: serveer iets meer atjar bij de saté dan die speldenknop. Naast friet en saté(saus) moet je af en toe iets fris kunnen nuttigen. Maar over het algemeen: dik tevreden.
pietmartie .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
We boekten via de AH-restaurantactie. Het was onze eerste kennismaking met eetcafé Oostzaan. De ligging vlakbij theater De Kunstgreep is ideaal. We vonden de uiensoep aan de zoute kant, maar verder waren we heel tevreden. We komen graag terug.
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Leuk restaurant mooie inrichting zeer vriendelijk personeel.
Heerlijke uiensoep
Heerlijke carpaccio.
Heerlijke hamburger met friet van zoete aardappels.
Heerlijke sate van kippendijenvlees.
En een giga dame blanche.
info.eigenwijzz .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Beperkte keuze; 3 voor/hoofd/na. Waarbij, voor sommige gerechten, ook nog extra betaald moet worden.
De kinderen wilden een pannenkoek, die niet op voorraad was, omdat zij het die dag daarvoor erg druk hadden gehad. Gewoon een magnatron pannenkoek dus.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Ik heb hier al meerdere keren gegeten met vrienden en familie. Het is een gezellig eetcafe met goed eten en voldoende keus.
Ze hebben overigens overheerlijke scroppino's ;-)
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
De bediening was super vriendelijk en het eetcafé heeft een heel gezellige entourage. We hebben Heerlijk gegeten, vooral de flammkuchen is een aanrader. Kortom het was zeker de moeite waard:-)
Ruud K.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Gebruikt gemaakt van de ah-restaurantactie. Dat betekent een beperktere kaart maar wel een keuze menu. Uitstekend eten met vriendelijke bediening. De drankjes zijn wat aan de prijzige kant. De crème brûlée was veel en erg lekker maar erg zwaar.