Eetcafe Noord-West

Stuttgartstraat 51 3047 AR Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Eetcafe Noord-West

Sjanext .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Hier geluncht en bal gehakt met 2 boterhammen besteld. De bal gehakt rook en smaakt zuur ( net hondevoer uit blik) en heb hierop de serveerster erbij gehaald. De kok heeft een bal uit eigen keuken geproefd en beweerde dat er niets met de bal gehakt aan de hand was. De kok en serveerster wilde allebei niet toegeven. Ik heb betaald en ben vertrokken. Hierna aardig buikloop gekregen van de bal gehakt:-(
Voor mij geen noord west eetcafe meer.
Feike C.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2015
Onwaarschijnlijk lekkere garnalensalade gegeten voor € 9,50. Entourage is dan niet geweldig, maar prijs-kwaliteit is dat wel!
Michel U.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2013
Noord west is een oude bekende en in al die jaren niet veranderd, een combinatie van eet en truckerscafe en daarmee mist het horecaverblijf een stukje identiteit.

De uitsmijter noord west was goed maar dat mag geen probleem zijn. De bediening oogt amicaal en dat hoort bij de ambiance maar het mist wel attentiewaarde.

Het decor is niet meer van 2013 wat oubollig.
Jordy H.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2013
Voor een goede prijs echt hele smaakvolle broodjes! Ze zijn niet zuinig met het beleg of de garnering, de producten zijn lekker vers en de broodjes goed afgebakken. Over het avondeten kan ik niet oordelen, maar de lunch is er dus perfect.
De zaak zelf is misschien wat 'ongezellig' maar het ligt dan ook midden in een bedrijvenpark. Zodoende zou ik er voor een avondmaal niet snel aanschuiven als de setting toch een grotere rol speelt.
M D.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2012
Typische (truckers) eetcafe voor de snelle/volle lunch.
Uitsmijters waren goed gebakken, boterhammen niet eronder maar op een boordje ernaast.
Nothing more, nothing less.