Eetcafé Neven

6,4
6,9
Christel T.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Vanmiddag gelunched bij Neven. Lekkere goed aangeklede broodjes en vriendelijk personell. Een aanrader. We komen zeker nog eens terug.
Conny Z.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
We moesten lang wachten voordat er bediening langs kwam. De verwarming stond uit, bijna iedereen hield ook de jas aan binnen op zaterdagmiddag. Ik heb tweemaal aan de bediening aangegeven dat ik het ei doorgeprikt wilde hebben van mijn uitsmijter. Opschrijven heeft niet geholpen. De bediening stelde voor aan tafel zelf nog even voor mij het ei door te prikken. Zelfs een sorry of het aanbod om een nieuwe aan te bieden was er niet bij. Teleurstellend, dan snapt ze ook niet wat de bedoeling was. De site ziet er profesioneel uit, maar het personeel is dit helaas niet. Verder een karig leeg bord met een uitsmijter, met apart een klein schaaltje salade. Wij komen hier niet meer terug.
Frankvd .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2015
Decor is matig en ziet er goedkoop uit.
Bediening is onhandig en onprofessioneel. We hebben 3 x moeten wenken voor aandacht om te bestellen.
Lunch is buitengewoon dramatisch.
Tosti was droog en (te) weinig ingrediënten. Werd overigens ook geen saus bijgeleverd? Broodjes waren droog, geen boter? Sfeer was matig. Veel oudere mensen die even willen zitten tussen het shoppen door.
Marijke-Utrecht .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Wij lunchen hier altijd graag. Lekkere verse broodjes en goede koffie (latte en cappuccino).
Variatie in broodjes is erg goed. Van een standaard lunch tot iets meer bijzonders. Alles goed en voldoende. Service met een smile.

Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2015
Maandelijks lunch ik bij Neven, en dat doe ik graag. De lunchkaart is uitgebreid en betaalbaar. De broodjes zijn goed, lekker en niet te zuinig. Een echte aanrader is de Turkse linzensoep, geserveerd met brood: echt heerlijk! De bedienig is wisselend qua snelheid (afhankelijk van de drukte), maar altijd vriendelijk. Als je lekker wil lunchen in Overvecht, ga dan naar Neven! :)
Bert L.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2015
Een lunch pakt nogal verschillend uit. De tosti kaas en pittige worst bevalt goed en op verzoek wordt er zonder probleem curry bij geleverd. Een bruin pistoletje kaas moet niet moeilijk zijn en dat is het ook niet. Wat sla en tomaat erbij leidt meestal ook niet tot klachten, maar daarmee is wel iets vreemds aan de hand. Het is alsof iemand het zoutvat te lang ondersteboven heeft gehouden. Ligt het aan de dressing of is het er los overheen gestrooid? Ik kom er niet achter. De tosti maakt dat ik gemiddeld toch net op een voldoende kom.
De bediening is attent maar moet wel erg hard lopen om iedereen bijtijds van dienst te zijn. Wie geen al te hoge verwachtingen heeft kan hier goed terecht.
Mjammie M.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2012
Neven is het allemaal net niet. In elk geval niet om te lunchen. Geen aangenaam interieur; goedkoop aandoend. Bediening vriendelijk maar te gehaast, als ze je drankje brengen zijn ze al weg voordat je zelfs om een broodje kunt vragen. Ze werken hard in de bediening, maar als gast wil ik even onthaasten en geen stress voelen van rennende en vliegende bediening die geen moment tijd voor gasten heeft en het bestek en drankjes met een klap op tafel zet om weer weg te rennen.
Sandwich op. Gebakken ei op een sandwich maakt het erg vet/machtig. Hardgekookt ei zou mijn voorkeur hebben. Smaak van de sandwich viel ook tegen, pluspunt wel dat er luxere slasoorten op de sandwich zaten.