Eetcafé Moos

31-206732277

Meer informatie over restaurant Eetcafé Moos

Marcel M.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2015
Eetcafé Moos, is een typische Amsterdamse eetcafé met lekker Nederlandstalige muziek op de achtergrond waar ik heerlijk franse frietjes met een Dobben kroket heb gegeten. Ik heb heerlijk op het terras gezeten genietend van het mooie weer en kijkend naar de mensen die struinen over de Albert Cuyp markt. De bediening van Eetcafé Moos is goed en het bedienend personeel is klantvriendelijk. Ik zou zeggen, kom ook langs bij Café Moos.
Cherry1980 .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2013
De service was bijzonder slecht. Hetgeen wat wij graag wilde was op. We hebben het dan over zachte bolletjes. Een slechte zaak als broodjes zaak. Loop desnoods even naar de bakker op de hoek. Toen een uitsmijter besteld met het nadrukkelijke verzoek de eieren aan de beide kanten te bakken. Je raadt het al... Niet dus! Dit aangeven, geen excuses maar vooral veel gezucht. Ronduit belachelijk. Ik heb zelf een eigen zaak en probeer te klant binnen alle redelijkheid altijd tegemoet te komen. Als werken met mensen niet je ding is, ga dan lekker ergens achter de lopende band staan.
Motormuis58 .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2013
Kom hier een paar keer per jaar. Super lekkere broodjes maakt niet uit welke ieder keer weer super goede kwaliteit. Je moet alleen geen haast hebben want vooral rond lunch tijd kan het super druk zijn. Ik zorg dat ik altijd rond half 12 er ben dan kan ik heerlijk genieten van mijn broodje. Echt een aanrader als je toch op de AC markt bent.
Christine P.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2013
Amsterdamse gezelligheid! Ik ben echt kind aan huis hier. Kijk, je hoeft geen ster menu te verwachten, maar wat je krijgt is goed. De service is uiterst vriendelijk. Zeker als ze je gezicht gaan onthouden. Af en toe laat het wat te wensen over op mooie dagen, omdat ze simpelweg onder bezet zijn. Het decor is wat krap en wat oud, maar typisch café. Ik bestel altijd iets wat 'op de muur staat'. Aanbeveling.