Eetcafé Moods

Marktplein 8 3262 AG Oud-Beijerland Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Eetcafé Moods

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag

• Af te huren , Airconditioning , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Jacco S.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
Op een doordeweekse dag van een lunch genoten, standaard kaart, vriendelijke personeel, aankleding gezellig. Bij warm weer kan je heerlijk op het terras zitten.
Marc L.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
In dit restaurant kan je gezellig eten, goede kwaliteit en service. Niets op aan te merken. Steak Moods is erg lekker maar een salade smaakt hier ook altijd.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Donderdagavond een hapje gedaan met vrienden. Bediening duurde lang, kastje werkte niet met opnemen van de bestelling allemaal moeilijk moeilijk. Gekozen voor drie gangen menu. Carpaccio als start was gewoon warm en plakte aan je boord. Mandje brood waar een botercupje in zat wat al gebruikt was met brood wat je nog niet aan de eenden geeft. Daar wat over gezegd met als voorstel een drankje van het huis. Hoofdgerecht oké. Toetje sorbet zonder lepel of iets gewoon met het oude bestek moeten doen. Plus helft te laat, bestelling was niet goed doorgekomen. Dan afrekenen blijkt het driegangenmenu menu verkeerd te zijn aangeslagen en de drankjes van het huis gewoon op de rekening. Hoe kansloos kan je het verzinnen. Hier gaan we dus nooit meer komen !!!!!
Renate_326 .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2015
Op zondag avond naar Moods. Mijn schoon familie is nog al van onbeperkt spareribs eten. Nu dit restaurant uit proberen. Wat heeft dit restaurant een uitstraling. Net zo als de medewerkers. Vriendelijk, klant gericht en ze liepen hard.
De ribbetjes zelf waren wat zout en er werden niet zo veel saus bij geserveerd. Maar ze waren erg mals !
Totaal erg goed bevallen en een leuke avond gehad
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2014
Een bord op straat heeft ons vandaag naar binnen gelokt. Kangoeroebiefstuk voor 12.50. Het is alweer lang geleden dat ik hier voor het laatst binnen gegeten heb. Op het terras heb ik wel vaker gezeten, zeker met mooi weer is het daar goed vertoeven. Binnen is het wel erg lawaaierig. De akoestiek is er niet best en als er veel mensen zijn moet je behoorlijk naar elkaar schreeuwen. Ook staat de muziek dan nog best hard. Verder is er een grote bar aanwezig waar ook nog eens veel mensen om heen staan. En dat maakt het allemaal wel onrustig als je daar wil eten. Daarom kom ik daar ook niet meer zo snel om te eten. Maar de biefstuk voor die prijs wist me dan toch weer eens over de streep te trekken. En die viel niet tegen. Een flink stuk mals vlees met een heerlijke saus en lekkere knapperige frietjes erbij. Een leuke vriendelijke bediening die ook nog eens ongevraagd een gratis flesje water bij ons op tafel zette. "Zo dat we aan het einde van de avond niet schor hoeven te zijn". Dat zei hij echt! Helemaal top. Prijs / kwaliteit is dus uitstekend, maar je kan er toch beter op een mooie zomerdag buiten op het terras eten, als je niet wil schreeuwen naar elkaar.
Jeannette54 .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2014
Vanmiddag hier weer eens met zijn 2en gaan lunchen. Allebei een tonijnsalade genomen die - zoals gewoonlijk zou je bijna zeggen - weer heerlijk was. Vriendelijke bediening, tafeltje bij het raam. Of wij nu met de kerst, in de zomer op het terras of nu met wat minder weer binnen eten, het is altijd heerlijk terug komen hier voor zowel het eten als de vriendelijke bediening. Drie keer een 8 als waardering absoluut verdiend!
S85 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2014
Vandaag liepen wij onverwachts tegen Eetcafe Moods aan.
Bij binnenkomst blij verrast super mooie ingerichte zaak, Mijn complimenten!
Vriendelijk ontvangen, prima lunch gehad.
Broodje Piri Piri & Hamburger met patat en salade waren heerlijk van smaak!
Hier kan je gerust gaan lunchen, top!
FHMK .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2014
Geluncht op het ruime terras aan de winkelstraat onder de grote parasols.
Lekker knapperig dikgesneden landbrood met zelfgemaakte tonijnsalade die prima was voor een eetcafé. Tegenvaller: het blauw uitgeslagen eigeel van het gekookte eitje.
Leuke, vriendelijke vrouw in de bediening.
Marc L.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2014
Heerlijk stuk vlees gegeten met zijn allen, was erg gezellig!

Aardige en behulpzame bediening!

Binnenkort zeker terug om lekker op het terras te eten
Mitta72 .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2012
Hier recentelijk een drankje gedaan en een hapje gegeten op het buiten terras. Ik had de Spaanse en Aziatische hapjes met elkaar gecombineerd gevraagd. Er zaten meer tappas in die niet goed bereid waren en veel te zacht. Aziatische hapjes bestonden uit 4 vlammetjes. Tot twee keer toe een serveerster proberen aan te halen maar die bleek meer bezig met een andere tafel vol bekenden. Hier keer ik niet snel naar terug.