Eetcafé Moods

Marktplein 8 3262 AG Oud-Beijerland Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafé Moods

Café Restaurant Moods aan het Marktplein. In Oud Beijerland niet meer weg te denken. Iedereen is hier welkom voor een hapje of een drankje. Gezellig, ongedwongen, kindvriendelijk … Moods is er voor iedereen. Of je nu alleen komt lunchen of met een groep van dertig mensen uitgebreider komt eten, het kan allemaal. Voor de prijs hoef je het niet te laten, voor de gezelligheid moet je gewoon komen.

Meer informatie over restaurant Eetcafé Moods

• : Parkeerplaats & betaald parkeren in de buurt

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag

Jouw recensie over het restaurant Eetcafé Moods

Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Wezen high tea-en. Heerlijke hapjes zowel koude als warme gerechten. Alleen jammer dat het hamburgervlees koud was. Dus de warme gerechten gingen retour en we kregen ze weer warm terug, dus ook de hamburger waar we een hap uit hadden genomen. Dit vond ik heel vreemd en had ik zelf anders gedaan.
Als dit niet was gebeurd dan hadden ze een goede tot zeer goede recensie gekregen.
Jacco S.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
Op een doordeweekse dag van een lunch genoten, standaard kaart, vriendelijke personeel, aankleding gezellig. Bij warm weer kan je heerlijk op het terras zitten.
Marc L.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
In dit restaurant kan je gezellig eten, goede kwaliteit en service. Niets op aan te merken. Steak Moods is erg lekker maar een salade smaakt hier ook altijd.
Jeannette K.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2014
Vanmiddag hier weer eens met zijn 2en gaan lunchen. Allebei een tonijnsalade genomen die - zoals gewoonlijk zou je bijna zeggen - weer heerlijk was. Vriendelijke bediening, tafeltje bij het raam. Of wij nu met de kerst, in de zomer op het terras of nu met wat minder weer binnen eten, het is altijd heerlijk terug komen hier voor zowel het eten als de vriendelijke bediening. Drie keer een 8 als waardering absoluut verdiend!
S85 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2014
Vandaag liepen wij onverwachts tegen Eetcafe Moods aan.
Bij binnenkomst blij verrast super mooie ingerichte zaak, Mijn complimenten!
Vriendelijk ontvangen, prima lunch gehad.
Broodje Piri Piri & Hamburger met patat en salade waren heerlijk van smaak!
Hier kan je gerust gaan lunchen, top!
Marc L.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2014
Heerlijk stuk vlees gegeten met zijn allen, was erg gezellig!

Aardige en behulpzame bediening!

Binnenkort zeker terug om lekker op het terras te eten