Eetcafé Mombassa

Zaterdag en Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Eetcafé Mombassa

Wim W.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Bij Eetcafé Mombassa heb ik een heerlijke shaslick (2 flinke spiezen) gegeten.
Echt perfect gegaard en op smaak gebracht.
Met uitstekende frieten erbij en goede salade.
Dit blijft gewoon een heel leuke eenvoudige zaak om even wat te drinken of te eten tegen zeer schappelijke prijs.
Mooie kerstboom in de gezellige ruimte.
Helemaal top!
Ingridvanegmond .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Lekker broodje gegeten, snelle vriendelijk service. De inrichting is echt een bruin café waar al een tijd niets meer aan gedaan is, maar wel gezellig. Het is een recht toe recht aan eetcafé. Moderne fratsen als cappuccino hebben ze niet, wel gewone koffie en dat volstaat prima.
Wim W.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2015
Dit is een ontzettend leuk eetcafé. Het heeft een mooi sfeertje binnen en bij mooi weer kun je ook buiten zitten. Het eten is eigenlijk heel simpel, recht toe recht aan, maar wel ontzettend goed en altijd erg smaakvol. In het verleden had ik hier wel eens een hamburger, prima in orde. Ook heb ik hier wel eens de schnitzel met patat. Superlekker en behoorlijk veel. Na zo'n maaltijd heb je voorlopig even geen honger. Deze keer had ik huzarensalade met toast. Gewoon eenvoudig, maar zeer smaakvol. Ik wordt hier altijd heel prettig ontvangen en prima verzorgd. Dit eetcafé bewijst, dat het ook simpel kan en toch heel goed.