Eetcafe Mokum

Baltimoreplein 7 1334 Almere Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Eetcafe Mokum

NS en busstation op 50 meter afstand
  • : Voldoende betaalde (2,00 euro per 24 uur) parkeergelegenheid in de directe omgeving

Arwin S.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Veroon S.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Heerlijk, vooral de oosterse salade, maar ook de biefstuk was exact zoals ik had besteld, wat wil je nog meer.
Ivm de AH actie was het wel druk maar niet vervelend.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Leuke ambiance in Amsterdamse stijl, wat de naam van Mokum eer aan doet. We hebben lekker gegeten voor een zeer acceptabelle prijs. Vriendelijke en attente bediening. Wat ik echter tegen vond vallen was de muziek, we verwachte eigenlijk een beetje Amsterdamse muziek, maar dit werd in zijn geheel niet gedraaid. Vond ik wat jammer, want zou net even meer het karakter en sfeer van de naam Mokum versterken.
Sabrine T.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Super leuk tentje. Manke Ans maakte het 'Amsterdam gevoel' helemaal compleet. Simpele gerechten, erg lekker en voor een goede prijs. Wij komen hier zeker terug.
Aad_Kabel .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Uitstekende, gezellige en plezierige service. Kwaliteit eten uitstekend, opvolgende gerechten op het goede moment. Voor herhaling vatbaar!
Brigitte V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Wij hebben lekker gegeten. Genoeg keuze. Gewoon een gezellig eetcafé waar iedereen zijn best doet. Wachttijd tussen de gerechten is wat je zelf aangeeft.
marijke V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
een aanrader ben in twee weken tijd er al drie keer wezen eten!! met vrienden en familie!! dus ga zo door!! de zalm en biefstuk zijn uitstekend!!!tot volgende week !! fam van Wilsem
Suzanne K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Allereerst was onze boeking niet goed doorgekomen. De gerechten waren prima. De bediening was zeer traag en het duurde erg lang voor het eten werd opgediend. Uiteindelijk dessert overgeslagen... waardoor we geen gebruik konden maken van de bonnen. Na een voorstel van ons om dan de dessert wel in rekening te brengen, konden we wel gebruik maken van de ah actie. Wij komen hier voorlopig niet meer terug.
Wilma C.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Nu al voor de 3e keer met de AH spaarkaarten wezen eten bij eetcafé Mokum.
En net als beide voorgaande keren was het eten heerlijk en de bediening absoluut prima.
Echt een aanrader!
amvballegoy V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
goed eten, goede bediening.
Alleen was de tijd tussen de gerechten wat te snel achter elkaar.
Verder een leuk restaurant met een goede prijs kwaliteit verhouding.
rietje73 .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Wij gingen erheen voor de overheerlijke spareribs maar tot onze verbazing kregen we hele andere uitgedroogde spareribs die al niet lekkker roken op ons bord. Na veel gepraat met de reuze aardige serveerster bleek er een nieuwe kok te zijn. We mochten een nieuw hoofdgerecht kiezen maar ook dit was echt slecht. Smakeloos en niet goed bereid. Voor ons geen mokum meer tenzij de kok terug komt. Aan de bediening ligt het zeker niet.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Gewoon een prettig eetcafe met prima keuken zonder kapsones. Leuk menu en eerlijke AH service: kiezen uit 3 gangen en steeds de goedkoopste gratis. Samengevat: goed, leuk en lekker.
p.kos82 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten en de bediening is super aardig en je hoefde niet lang op je gerecht te wachten. Ze hadden de ruimte er naast verhuurd voor een feestje dus op dat moment was het erg luid met muziek maar op zich best wel gezellig. Het was de tweede keer dat ik daar hebben gegeten.
Ilse B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Het eten was heerlijk en de service was ook erg goed. Enige minpuntje was dat de stoelen niet lekker zaten.
Ik zou hier zeker nog een keer gaan eten!
Henk P.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Een gezellig avondje uit met vrienden en lekker eten bij eetcafe Mokum. De bediening was heel goed en gezellig. We hadden alle 4 verschillende gerechten besteld en alle gerechten waren heel goed en lekker. De sfeer was gemoedelijk. Het eetcafe is echt een aanrader voor een gezellig etentje met vrienden of familie.
karin_kooistra .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We hebben met zijn vieren goed gegeten en de bediening was ook goed. Binnen ziet het er gezellig uit echt mokums eetcafe.
lzuurmond .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en heel gemoedelijke sfeer! We gaan er zeker nog eens terug, echt een aanrader!

Rondom goede parkeergelegenheid en makkelijk te bereiken.
nw.schaap .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Mokum is er volgens ons niet uit wat het wilt zijn; bruine kroeg, party gelegenheid of eetcafé. Het eten was niet bijzonder en voor ons was dit de laatste keer dat we daar gegeten hebben.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Samen met een bevriend stel gegeten met gebruikmaking van de AH actie, dat betekent dat we vanaf de kaart een 3 gangen menu mochten Samenstellen.
Onze keuzes waren snel bepaald. Het serveren van het voorgerecht duurde erg lang.
Mijn partner koos de garnalen, dit bleken 3 stuks te zijn, drijvend in een zoete rode saus, niet bijzonder voor dat bedrag.
De uiensoep was gemaakt van rode uien in een bouillon waaraan jeneverbessen, laurier en rode wijn was toegevoegd. Misschien wel origineel, maar de ui was zo goed als rauw en ik dacht meer aan rode kool tijdens het eten.
Mijn partner koos voor de zalm als hoofdgerecht en er werd bij de sla rekening gehouden met haar allergie. De zalm was te lang gebakken, nl. Helemaal droog en dreef dan wel weer in een vette laag bakboter die de sla ook liet zwemmen.
Mijn keuze viel op de salade met zalm.
Helaas was de sla niet lekker vers, sommige onderdelen helemaal verlept, de stukjes zalm hadden bruine randjes. Niet fraai. De bijgeleverde patatten vonden we snel koud en slap, maar de mayonaise was erg lekker.
Het dessert van appelgebak met ijs en slagroom geserveerd was prima evenzo ook het boerenjongensijs van mijn partner.
We hebben tijdens het eten geen opmerkingen gemaakt richting bediening, die heel vriendelijk was, omdat we samen waren met vrienden om lekker bij te praten en de sfeer niet wilden bederven.
OK! Geen restaurant, maar toch ook een matig eetcafe, jammer.

frans.hilgevoord .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Het is de moeite waard om weer eens lekker voor een paar centen in een Amsterdamse omgeving inclusief bediening lekker te eten