Eetcafe Mokum

Baltimoreplein 7 1334 Almere Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Eetcafe Mokum

NS en busstation op 50 meter afstand
  • : Voldoende betaalde (2,00 euro per 24 uur) parkeergelegenheid in de directe omgeving

7,2

Jouw recensie over het restaurant Eetcafe Mokum

Ed P.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Was de eerste keer dat we hier gingen eten met een AH bon maar zeker voor herhaling vatbaar we gaan zeker nog een paar keer terug en ook als we alleen wat willen drinken
Marga W.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Het is een gezellig eetcafé met lekker eten we waren met de AH actie en dan is het eten wat weinig, de Fisch en chips was meer een voorgerecht,zo weinig maar volgende keer zonder actie proberen.
moniquevanmaris .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Voor het geld was de kwaliteit niet veel bijzonder,zal het niet aanraden,zal er niet zo gauw meer heen gaan om TE eten.viel erg tegen
Rick L.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Gezellige sfeer, met lekkere muziek op een acceptabel niveau. Lekker gegeten en prettige bediening. Wij komen er graag weer!
Jeffrey M.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
We hebben met 4 personen heerlijk gegeten van het AH menu. De bediening was snel en goed. Een echte aanrader in Almere Buiten.
yvonneolga .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
We hebben met 4 personen lekker gegeten van het ah menu en gezellig geserveerd door Rianne compliment een aanrader waard om bij mokum te eten.
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Wij hadden een AH arrangement. Het eten was van bedenkelijke kwaliteit. De kip was hier en daar niet gaar en dat is met kip zeer gevaarlijk; aan de schnitzel zat geen smaak.
Ted K.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
De ontvangst en bediening was goed en zeer vriendelijk. Wij bestelden beiden de muis, een soort carpaccio, naar onze mening veel te droog, had zeker meer dressing of truffelmayonaise mogen hebben. Een mandje met brood en kruidenboter zou ook niet hebben misstaan. Vervolgens aan de biefstuk, prima qua gewicht en gaarheid, maar lieve mensen, waarom niet de lekkere jus er bij? Een beetje "Loetje achtig" dat was toch de bedoeling van dit restaurant? Wel met champignons en wat simpele groenten, maar weer net zo droog, beetje jammer dit. Met even wat meer aandacht aan de gerechten, kan dit restaurant qua punten snel omhoog schieten.
Sandra R.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Voorgerecht en hoofdgerecht waren redelijk het nagerecht meer dan een half uur op gewacht en gevraagt waar het bleef . Was het druk dan had ik er begrip voor maar was niet druk daarna snel afgerekend en weggegaan
ahoutveen .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Het personeel heeft totaal geen overzicht over het terras. Ze weten niet wie er weggegaan is of wie er is gaan zitten. Je moet soms echt veel te lang wachten totdat je geholpen wordt. De schnitzel was een beetje verbrand aan de buitenkant maar nog rauw van binnen. dit is onze 2de keer hier. Voor een biertje komen we graag terug maar eten slaan we voorlopig even over.
Desiree C.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Voor ons was dit de laatste keer!

Erg jammer want Mokum vonden wij vorig seizoen met de ah actie een topper. De kok kon het duidelijk niet aan. Schnitzels veel te lang laten bakken dat de onderkant keihard was en vlees taai, kip nog rauw, toetje te lang laten staan.

Wij moesten erg lang op ons eten wachten en de kaart was zeer beperkt. Van zowel voor, hoofd als nagerecht maar 3 keuzes.
Henniepauwels-teerds P.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
best leuk om een keer te eten kregen alleen de indruk dat de keuken het niet aankon moesten lang wachten aardige bediening
wielvloet .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Na een half uur kwam men ons vertellen dat er iets mis was onze bestelling was verdwenen op nieu de bestelling gedaan .en toen kwam na een uur ons 2 keer bestelde eten . jammer
Stefanie V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Zeer slecht eten en Zeer slechte service! Spareribs was aangebrand, amper vlees aan. In totaal 3 stelletjes weggelopen

Nooit meer. Raad iedereen het af.
Irene S.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Het personeel was erg vriendelijk, onze dochter luste het vegetariche gerecht niet ze kwamen met een goed altanatief.service was echt TOP.
Ton S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Leuk en gezellig eetcafé. Enkel onze reservering was niet bekend. Gelukkig was er wel plaats.
Thea B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Tomatensoep was erg lekker.
Kipsate was erg mals; heerlijjk!
Cheesecake was ook erg lekker.
We raden het aan om hier naar toe te gaan.
Praepositus X.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Wat slecht!
Ik vind het niet erg als ik even op mijn eten moet wachten. Vooral als het de moeite waard is.
Dat was hier helaas niet het geval.
Ik heb het vermoeden dat de door mij bestelde schnitzel afkomstig was van een gereïncarneerd varken. Slecht gepaneerd, overgaar en vooral taai.
Ik kan u met een gerust hart verzekeren dat ik hier niet meer terug kom.
Arwin S.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Top gegeten voor een wel heel schappelijk prijsje. Een echte aanrader sinds er een nieuwe uitbater in zit! Drie gangen voor €17,50 erg smakelijk en ruime porties. De bediening was vriendelijk en snel, de sfeer gezellig amsterdams. Mooi interieur kortweg top tent ................tot ziens!
Veroon S.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Heerlijk, vooral de oosterse salade, maar ook de biefstuk was exact zoals ik had besteld, wat wil je nog meer.
Ivm de AH actie was het wel druk maar niet vervelend.