Eetcafe Mokum

Baltimoreplein 7 1334 Almere Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Eetcafe Mokum

NS en busstation op 50 meter afstand
  • : Voldoende betaalde (2,00 euro per 24 uur) parkeergelegenheid in de directe omgeving

Rietje73 .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Wij gingen erheen voor de overheerlijke spareribs maar tot onze verbazing kregen we hele andere uitgedroogde spareribs die al niet lekkker roken op ons bord. Na veel gepraat met de reuze aardige serveerster bleek er een nieuwe kok te zijn. We mochten een nieuw hoofdgerecht kiezen maar ook dit was echt slecht. Smakeloos en niet goed bereid. Voor ons geen mokum meer tenzij de kok terug komt. Aan de bediening ligt het zeker niet.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Gewoon een prettig eetcafe met prima keuken zonder kapsones. Leuk menu en eerlijke AH service: kiezen uit 3 gangen en steeds de goedkoopste gratis. Samengevat: goed, leuk en lekker.
P.kos82 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten en de bediening is super aardig en je hoefde niet lang op je gerecht te wachten. Ze hadden de ruimte er naast verhuurd voor een feestje dus op dat moment was het erg luid met muziek maar op zich best wel gezellig. Het was de tweede keer dat ik daar hebben gegeten.
Ilse B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Het eten was heerlijk en de service was ook erg goed. Enige minpuntje was dat de stoelen niet lekker zaten.
Ik zou hier zeker nog een keer gaan eten!
Henk P.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Een gezellig avondje uit met vrienden en lekker eten bij eetcafe Mokum. De bediening was heel goed en gezellig. We hadden alle 4 verschillende gerechten besteld en alle gerechten waren heel goed en lekker. De sfeer was gemoedelijk. Het eetcafe is echt een aanrader voor een gezellig etentje met vrienden of familie.
Karin_kooistra .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We hebben met zijn vieren goed gegeten en de bediening was ook goed. Binnen ziet het er gezellig uit echt mokums eetcafe.
Lzuurmond .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en heel gemoedelijke sfeer! We gaan er zeker nog eens terug, echt een aanrader!

Rondom goede parkeergelegenheid en makkelijk te bereiken.
Nw.schaap .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Mokum is er volgens ons niet uit wat het wilt zijn; bruine kroeg, party gelegenheid of eetcafé. Het eten was niet bijzonder en voor ons was dit de laatste keer dat we daar gegeten hebben.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Samen met een bevriend stel gegeten met gebruikmaking van de AH actie, dat betekent dat we vanaf de kaart een 3 gangen menu mochten Samenstellen.
Onze keuzes waren snel bepaald. Het serveren van het voorgerecht duurde erg lang.
Mijn partner koos de garnalen, dit bleken 3 stuks te zijn, drijvend in een zoete rode saus, niet bijzonder voor dat bedrag.
De uiensoep was gemaakt van rode uien in een bouillon waaraan jeneverbessen, laurier en rode wijn was toegevoegd. Misschien wel origineel, maar de ui was zo goed als rauw en ik dacht meer aan rode kool tijdens het eten.
Mijn partner koos voor de zalm als hoofdgerecht en er werd bij de sla rekening gehouden met haar allergie. De zalm was te lang gebakken, nl. Helemaal droog en dreef dan wel weer in een vette laag bakboter die de sla ook liet zwemmen.
Mijn keuze viel op de salade met zalm.
Helaas was de sla niet lekker vers, sommige onderdelen helemaal verlept, de stukjes zalm hadden bruine randjes. Niet fraai. De bijgeleverde patatten vonden we snel koud en slap, maar de mayonaise was erg lekker.
Het dessert van appelgebak met ijs en slagroom geserveerd was prima evenzo ook het boerenjongensijs van mijn partner.
We hebben tijdens het eten geen opmerkingen gemaakt richting bediening, die heel vriendelijk was, omdat we samen waren met vrienden om lekker bij te praten en de sfeer niet wilden bederven.
OK! Geen restaurant, maar toch ook een matig eetcafe, jammer.

Frans.hilgevoord .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Het is de moeite waard om weer eens lekker voor een paar centen in een Amsterdamse omgeving inclusief bediening lekker te eten
Ggg D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Leuk restaurant met vriendelijke bediening en heerlijk eten.
De inrichting is gezellig. En de spareribs waren heerlijk mals. Zeker een aanrader.
Miszz-esmee .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Eten was supper behalve veel te ver door gebakken dus erg taai heb na het melden een nieuw stuk gekregen en was top. Service was goed
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Het is een heerlijk restaurant/eetcafé! Spontane, gezellige bediening en het eten is heerlijk. Minpuntje zijn de harde kruiden in de uiensoep maar die hebben ze voor ons verwijderd, écht top!! De spareribs waren weer net zo lekker als de eerste keer dat ik daar gegeten heb! En ja, ik heb het restaurantje al een aantal keren aanbevolen!!
Mirjam L.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
met de bon van de AH hier gegeten. Je kon gewoon zelf kiezen van de gehele kaart, waarbij steeds het goedkoopste voor, hoofd en nagerecht gratis was. Dat was netjes geregeld! Vriendelijke dames in de bediening. Vooraf had mijn oudste zoon de gamba's en ik de carpaccio, beide lekker. Mijn jongste zoon nam geen voorgerecht maar kreeg als lekkers van het huis toch een mandje stokbrood met kruidenboter, aardig. Als hoofdgerecht hadden beide zonen de biefstuk en ik het stoofpotje. Mijn jongste zoon had de biefstuk naturel besteld dus gewoon biefstuk zonder saus of jus. Er werd biefstuk met jus geserveerd. Toen ik aangaf dat hij de biefstuk naturel had besteld, werd er twijfelend heen en weer gekeken naar de collega's en werd er gezegd dat dit de biefstuk naturel was. Maar op de kaart stond specifiek ook geschreven als mogelijkheid biefstuk met jus. Die klopte volgens ons niet. Maar goed, toch gegeten en smaakte verder prima. Ik had het stoofpotje. Toen dit geserveerd werd was het lauw van smaak, helaas daarom terug moeten laten gaan naar de keuken. Toen het wat later terug kwam was het goed heet en lekker. Als toetje bestelde mijn ene zoon een bol ijs ZONDER slagroom. Vervolgens werd helaas het ijs MET slagroom geserveerd. Toen ik dit aangaf, kwam er een beetje lacherige reactie met 'ach'... In plaats van dat het gewoon meteen meegenomen werd om het te regelen. Jammer! Kortom, het eten was prima, maar wel jammer van de genoemde puntjes.
Brookman1333 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
het eten was niet erg lekker voorgerecht was veel sla weinig dressing hoofdgerecht was niet lekker ik had stoofpannetje grove stukken vlees de bediening moest lang wachten
Marjahn53 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
We hadden vooraf een stokbrood met kruidenboter Aoli en pesto het was heerlijk
Hoofdgerecht een snitzel zo groot niet op te krijgen en heerlijk met salade en frietjes
Als dessert hebben we een heerlijke cappuccino genomen.
Al met al wij gaan er zeker terug het was heerlijk, leuke bediening leuke muziek
Super
Biancavanolderen .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Wij hebben voortreffelijk gegeten en zeker voor herhaling vatbaar. Spontane bediening. Enig min puntje maar daar kunnen jullie weinig aan doen is dat er constant bussen langs kwamen. Maar op jullie is totaal niks aan te merken SUPER
Jos K.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
na een dag van hard werken hier voor de 1e keer gegeten. terras was erg mooi en leuk aangekleed. bediening schonk goede aandacht en deed alles voor je. het eten was voortreffelijk. nagerecht was oud hollands en nog nooit zo lkkr geproefd. we komen hier zeker vaker.
Jannie-vonk .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
De bediening was goed en het eten smaakte heerlijk, voor herhaling vatbaar. Ik zou het aanraden bij andere mensen. De locatie is ook erg leuk gelegen.
Ferry.kint .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Het eten was matig de soep te gebonden de saté te scherp van smaak en de dame blanche was heel veel chocolade en weinig ijs. We hebben al eerder bij mokkum gegeten toen was het eten wel goed. Jammer want de entourage is prima maar het gaat uiteindelijk om het eten wat je je gasten voorschotelt.