Eetcafé Miracle

Meer informatie over restaurant Eetcafé Miracle

7,2
Info140 .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Coevorden zal mij nooit bekoren. Alleen het kasteel is in mijn ogen de moeite waard. Bij eetcafé Miracle is het eten goed en betaalbaar, maar het ligt in een saaie straat vlak naast een koffieshop.
Ikalida .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2015
Saté van de haas gegeten, echt heerlijk. Zag er aantrekkelijk en goed verzorgd uit! Vriendelijk personeel. Hier komen we vast en zeker zeer spoedig weer terug!!
JorisLampie .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Leuk eetcafe, gezellig Familiebedrijf! Biertjes zijn heerlijk, veel lokale soorten.
Eten was heerlijk en voldoende!
Voor centerparcs mensen aanrader of ff van park af te gaan! Eten is in ieder geval veel beter!

Henk D.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2014
Een gezellig eethuisje in het centrum van Coevorden. Meerdere malen gegeten en wat gedronken. Altijd goed ontvangen. Of je nu voor een kopje koffie komt, iets hebt te vieren of even een hapje komt eten zoals zaterdagavond. Ook word er rekening gehouden met mijn (glutenvrij) dieet. Jaap en Iwetta; Een dikke pluim