Eetcafé Minckelers

Meer informatie over restaurant Eetcafé Minckelers

Voordelig
Hendrik V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Vanavond heerlijk gegeten, hebben met een groepje van 5 binnen gezeten. Ga zeker voor de Maison steak, lekker zoet en sappig biefstukje
Nicole U.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
De vis van de dag gegeten, rode poon, vis was niet gaar, bediening geroepen , vis terug naar de keuken, kwam na 5 minuten terug "ze hadden hem
Laten garen in de saus... Ik zie dat hij nog niet gaar is, doorgeven aan de kok, die zegt dat hijneerder
Goed is en dat ze er niet meer aan kunnen doen.

Vervolgens krijgen we de rekening, il heb gewoon pech gehad, kan gebeuren zegt de bediening... Had ik het moeten aangeven????????????
Twee maal
Kok gezien , maar schijnbaar niet duidelijk.
Ik
Kom
Hier nooit meer!! Wat een bagger bediening en een slechte keuken!!
Beste mevrouw Utens,

Volgens mij is uw recensie op de verkeerde pagina terecht gekomen. Wij hebben in het verleden nog nooit een rode pon geserveerd. Wij vragen u dan ook uw recensie aan te passen.

Met vriendelijke groet,

eetcafé Minckelers
Ton03 .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Wij hebben een lekkere saté hier gegeten. De hoeveelheid was voldoende. De saté werd op het bord geserveerd in plaats van een stokje. Dit vonden wij prima, want anders moet je het vlees er toch altijd maar afhalen. Wij hadden een prima plek op het terras met een gezellig uitzicht. De bediening was vriendelijk. Prijs en kwaliteitsverhouding is prima.
Jeroen F.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
een echt eetcafé. Recht toe, recht aan, in de bediening, in de menu kaart en uiteindelijk ook in het geen geserveerd wordt. Omdat men zich profileert als eetcafé is dit ook helemaal oké. Ik heb er een prima sateetje gegeten en hoewel sateh wat mij betreft best wel pedis mag zijn smaakte hij prima. Niet aan een stokje maar een ruime portie vlees op het bord. De bediening is vriendelijk en de zaak is behoorlijk qua capaciteit maar schoon en lang wachten zit er echt niet aan. Een stad als Maastricht zou meer van dit soort restaurantjes moeten hebben.
Cecile F.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Gaan eten met cosllega's.
Mosterdsoep was prima. Brood erbij wat weinig en de boter ontbrak.
Daarna Zoervleis met garnituur en heerlijke frites. Meer dan voldoende. Witte wijn was ook prima. Glas kon iets vefijnder. Helaas wegens tijdgebrek geen nagerecht gehad maar wat ik zag was prima. Bediening vriendelijk en snel.
Saskia W.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Lekker gegeten, snelle en vriendelijke bediening, voor een eetcafe zijn de prijzen iets aan de hoge kant. Maar: Voor herhaling vatbaar.
Brenda1986 .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Afgelopen zaterdag op het terras belandt bij dit restaurant. Het was heel erg druk maar toch nog een plekje kunnen bemachtigen op het terras. Mijn kinderen hadden beide een reusachtig broodje en mijn man de saté en ik de vegetarische pasta. We hebben heerlijk gegeten en genoten van het lekkere zonnetje! Goede prijs/kwaliteitsverhouding en vriendelijke en vlotte bediening, hier komen we vaker!

Groetjes Brenda
Patrick Z.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Vriendelijke bediening echter heb ik de bestelde koffie nooit gekregen (stond wel op de rekening). Stokbrood was simpel. Biefstuk was zeer taai, saté was redelijk. Porties zijn groot.
Michelderwaal .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Op aanraden van een medewerkster van het kruidvat hier binnengelopen om een hapje te eten, hele mooie zaak die op zaterdagavond bomvol zat. Gelukkig nog een plekje kunnen bemachtigen en genoten van een heerlijke steak met spekjes. Absolute aanrader!
Sigrid Z.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Het personeel is vriendelijk genoeg, maar op de één of andere manier was het erg moeilijk om het bestelde op tafel te zetten.
Tot 2x toe een fles pinot blanc besteld en beide keren een half litertje huiswijn gekregen. 2 uiensoep en 2 mosterdsoep besteld, 1 x uiensoep en 3 x mosterdsoep gekregen.
Daarna zeker een uur op het hoofdgrrecht moeten wachten. De zalm was gortdroog en lag in een soort soep van teveel gebonden plompe saus. Garnituur was vers, maar erg fantasieloos. De gehaktballen waren ook droog en dreven in de veel te zoete en overwegend naar kruidnagel smakende saus.
Alleen de friet was lekker.
Niet voor herhaling vatbaar!
Beste meneer, mevrouw,

Bedankt voor uw recensie. Vervelend dat uw ervaring bij ons niet volledig in de smaak is gevallen. Wij streven naar een gastvrije en smaakvolle avond voor al onze gasten. Wij hebben de klacht intern besproken en waar nodig aangepast. Als u mij uw gegevens wilt doormailen naar info@minckelers.nl zullen wij u een passend oplossing aanbieden. Graag zien we u in de toekomst bij ons terug.

Met vriendelijke groet,

Mike Loomans
info@minckelers.nl
Kerry C.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Een prima eetgelegenheid. Het voorafje van Carpaccio salade vond ik wat aan de prijzige kant op de menu kaart.. echter toen het kwam was het wel het geld waard. Als voorafje wellicht iets te groot, maar zeker lekker. Veel vers fruit bij de salade, erg verfrissend. Hoofdgerecht van Macho steak (biefstuk), was lekker en ook dit was een flinke portie. Ondanks dat het erg druk was (het was Preuvenemint in Maastricht) en we met een grote groep waren, werd het eten snel en gelijktijdig uitgeserveerd. Aan tafel zag ik dat ook de andere gerechten geen kleine porties waren en iedereen heeft het goed gesmaakt. Dus zeker een aanrader!
Ernst-1234 .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Goed terras op de markt zeker op vrijdag een aanrader als van gezellige drukte houdt.
De wijnen zijn wat duur gezien de hoeveelheid welke je krijgt. De kwaliteit stijgt echter boven de gemiddelde terras kwaliteit uit.
Als lunch hadden wij een boerenbrood met ei en bacon. Deze was zeer smakelijk en zal ik waarschijnlijk ook de volgende keer bestellen.
Mijn tafelgenote had de sandwich van de week en deze was ook zeer goed. Is fe hoeveelheid van de wijn aan de magere kant, die van de broodjes zeker niet.
Dus bij veel honger en niet zoveel dorst een goed adres en anders bestel je toch een derde glas wijn.
OOk hier weer de nederlandse tic espresso zonder water geserveerd, wanneer gan ze dit nu eens leren.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2015
Minckelers schijnt in Maastricht een bekend adres te zijn. Voor ons niet. Vrindelijke dames in een winkel vertelden ons dat je bij Minckelers het lekkerste Zoervleis kon eten. Dat gingen we proberen. Eerst een Limburgse mosterdsoep, die niet zo sterk naar mosterd smaakte, maar wel erg lekker was. Dan Liz het Zoervleis, een stoofvleesvariant met donkere saus, geserveerd met frites en mayonnaise: lekker! Rob ging voor de Steak Maison, een haasbiefstuk in een speciale saus: ook lekker. Prima terras (met verwarming) en de Markt is een leuk plein waar van alles langs komt. De wijn, een Pinot Noir, was heerlijk, goed gekoeld en zeer schappelijk van prijs. Ook in dit eetcafé is de bediening erg vriendelijk en Minckelers mag van ons dan ook nog lang Zoervleis blijven bereiden!
Marielbongers .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
aan 't einde van een drukke zaterdagmiddag waren nagenoeg alle terrassen in Maastricht vol maar hier was nog net een plekje. de bediening was leuk en alert maar mijn oma zou zich in haar graf hebben omgedraaid bij wat voorgeschoteld werd onder de naam 'knien van bomma' ofwel konijn op grootmoeders wijze. De twee boutjes waren smakeloos, de saus van een zeer dubieuze substantie en de salade was niet 'verrassend'. De frieten daarentegen waren lekker en de hoeveelheid royaal. Dat gold overigens niet voor de wijn. Dat waren nu juist weer kleine bodempjes en hun bierglas is het kleinste wat ik ooit gezien heb. Als je van wat leven om je heen houdt is de plek wel leuk.
Dennis .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
Ober legt liever aan me uit dat een glas water alleen bij wijn wordt geserveerd dan mij een glas water bij een dubbele espresso te geven. Tjonge. Sate was wel lekker moet ik toegeven.
Mjmt1302 .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2014
Jaren geleden waren we hier een keer terecht gekomen omdat deze zaak goed scoorde bij Iens.
Terecht. Een 3-gangen menu voor een aardige prijs en prima eten.
Afgelopen week besloten we met vrienden daar weer aan te waaien.
Maastricht was vol met André Rieu fans en alle restaurants hadden het razend druk.
Zo ook Minckelers.
De zaak zat bijna vol met reserveringen zo werd ons verteld maar we konden nog wel binnen net één tafel krijgen.
Daarna kregen we een aangepaste kaart voorgeschoteld met beperkte keuze
Dankzij André Rieu.
De bediening was razendsnel maar wel correct.
Onze zalm en Griekse schotel waren goed van kwaliteit.
Onze vrienden hadden van hun bestelde salades verwacht dat ze ietwat rianter en gevarieerder zouden zijn.
Wel grappig dat het stokbrood in een papieren zak werd geserveerd.
Al met al hadden wij na afloop de indruk dat het niet relaxed eten is wanneer André Rieu in town is omdat er een bepaalde druk op de restaurants staat om vooral snelle maaltijden te serveren.
Mijn advies is dus om gewoon niet te eten Maastricht als André optreedt, want de commercie voert de boventoon en alles gaat een stuk sneller en de kaarten zijn beperkter.
Martijn R.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2014
Na lekker lang winkelen neergestreken op terras in het zonnetje bij Minckelers. Heerlijke stoelen, zeer goede bediening, vriendelijk, snel, oplettend en veel aandacht. Carpaccio met salade en een heerlijke dressing en vers brood. Disgenoot zat te genieten van een enorm stuk stokbrood met eiersalade. Adres om te onthouden in Maastricht.
Hans O.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2014
We waren met zijn achten voor een lunch bij dit eetcafé. Dat resulteerde in een aardige doorsnee van de menukaart op onze tafel. Van salades en broodje carpaccio tot zuur vlees met frites. En al de hoofdingredienten waren van een prima kwaliteit. In de keuken moeten ze wel even nadenken waarom elk bord dezelfde basisaankleding van sla, sinaasappel, ananas etc. moet krijgen. Voegt bij een aantal gerechten niet iets toe. Maar vooruit. Heerlijke gerechten voor een betaalbare prijs gebracht met een vlotte service.
Dieter H.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2014
Vanavond weer eens bij Minckelers gegeten. We hadden een beetje haast omdat we nog graag naar de bios wilden en derhalve gevraagd of de gerechten redelijk snel konden worden geserveerd. Nou, dat hebben we geweten. Binnen een kwartier stonden 2 porties heerlijke Saté op tafel. Lekkere smeuïge Satésaus goed gevuld met mals vlees en heerlijke frietjes.
Aanrader zowel qua bediening als ook kwaliteit.
P en D
W. B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2013
Zondag jl. bij Mickelers gegeten. Druk!! Zonder reservering hadden we er waarschijnlijk niet terecht gekund. Veel Maastrichtenaren weten de weg naar dit eetcafé te vinden, dat is zeker. Wij begrijpen waarom: de kaart is niet avontuurlijk, maar alle gerechten die bij ons op tafel kwamen waren, op eetcafé-nivea, meer dan voortreffelijk: zuur vlees met smaakvolle, donkere saus; rijkelijk saté met (misschien iets te zoete) saus; pasta met rijkelijk vulling. Punt afgetrokken vanwege de standaard sla op ieder bord: sla, tomaat, ei, komkommer, alfalfa, aardbei, ananas, beetje dressing. Voegde niets toe o.i. Dat kan beter, bijvoorbeeld met losse kom goede sla op tafel. Bediening prima, maar door de grote drukte toch een paar steekjes laten vallen: duurde te lang voordat glas wijn kon worden besteld; eenmaal besteld werd wijn vergeten. Witte huiswijs was wat log, miste persoonlijkheid. Ervaringen elders laten zien dat dit voor EUR 3,50 per glas beter kan. Inrichting 'modern bruin', sfeervol, wellicht iets te donker, zeker 's zomers. Stokbrood vooraf, drie hoofdgerechten, enkele glazen wijn: ruim EUR 50. Ondanks de opmerkingen een prima ervaring. Voorlopig 'ons' eetcafé in Maastricht.