Eetcafé Max

Meer informatie over restaurant Eetcafé Max

Jouw recensie over het restaurant Eetcafé Max

Karin R.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Gezellig dorpscafe met lieve bediening. Het eten is eenvoudig. De kwaliteit van de kogelbiefstuk kon beter. Maar de sfeer en de bediening maken veel goed.
Funkyjazz .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Bij binnenkomst waan je je niet meer in nederland maar in de highlands of Scottland.
De gastheer en vrouw dragen traditionele kleding en verwelkomen met een warm hart.
Wij hebben heel lekker gegeten. Niet te moeilijk met een tintje hollands: rabarber :)
Gezellige avond gehad en we komen zeker nog een keer terug bij een bezoek aan Starum
Angela S.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2014
Voor het Skutsjesilen een paar dagen naar Stavoren gegaan. We zochten voor de vrijdag een plek om lekker te eten en kregen de tip om naar Max te gaan. Het eetcafé heeft een mooie ligging en binnen is de sfeer ook erg goed. Er kwam net een tafel vrij, dus goed getimed, want het was er gezellig druk. Verder genoeg keuze wat betreft wijn en bier, ook belangrijk. We kozen voor zalm, met gebakken aardappels erbij en frites. Goed gegaard en heel smaakvol. Als nagerecht de klassieke Dame Blanche, dat was ook smullen. Kortom, het was een waardevolle tip. Als we weer in Stavoren zijn komen we terug.
Hans E.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2014
We komen al jaren met regelmaat bij Max. Het eten is recht door zee geen culinaire ambities maar altijd van een goede en constante kwaliteit. De bij het gerecht geserveerde sla is door de unieke dressing een welkome toevoeging. Prijs wat aan de hoge kant, maar dat wordt goedgemaakt door de plezierige bediening en de prachtige ambiance(bruin cafe met wandschilderingen)