Eetcafe Mariana

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 23:30

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Jacobs-- .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
hoi we zijn vandaag met onze dementerende moeder op haar verjaardag wezen eten bij Mariana.
ondanks dat erg gezellig en erg goed gegeten een leuke sfeer en zelfs voor ma slingers en ballonen opgehangen. heel leuk hoor snelle en goede bediening. echt ook een aanrader we gaan zeker nog eens terug. bij deze nog bedankt voor de gastvrijheid.
Weslie S.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Knus tentje, met een leuke sfeer. De bediening werkt zich uit de naad, voornamelijk jonge meiden die mi veel te veel lopen en met te weinig terug komen uit de keuken. Ik had het idee dat ze onderbezet waren. Was allemaal wat knullig. Eten was oer Hollands, zat helaas geen Spaanse twist in. Wij namen tapas menu, moesten enorm lang wachten. Na 1,5u alleen nog maar voorgerecht en eerste gang. Dit nooit meer. Na wat aandringen werd er wel geacteerd. Probleem in de keuken werd verteld. Communiceren! Eten was allemaal wat flets, doe dan 15dingen heel goed ipv 30 matig. Inktvis ringen smakeloos en zonder lekker sausje. Vlees was allemaal stuk smaakvoller, lams en ossenhaas. Visspiesjes. Maar ook die sausjes waren weer flets. Jammer, leuke tent op zich maar dat tapas concept sloeg nergens op. Je kan met zijn vieren maar 5 soorten kiezen per keer. Anders werd het te lastig of te arbeidsintensief. Al met al wat teleurstellend.
Juul D.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2016
Werkelijk heerlijk gegeten, zowel voor-, hoofd-, als na-gerecht waren zeer lekker, de bediening krijgt van mij een 10, zeer vriendelijk en belangstellend. Al met al dit eetcafe is een aanrader en we komen zeker terug!!!
Divocodermotion .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
De dames van de bediening waren vriendelijk. Je hoefde ook niet extreem lang op het eten te wachten. De ambiance van het eetcafe is niet slecht. Het lijkt meer op een restaurant dan een cafe en dat vind ik een voordeel. Het uitzicht op de straat is ook erg gezellig. Het eten. Het was bijna een 8:
Besteld was een schnitzel met stroganoff saus. De schnitzel was goed en de garnituur ook met zowaar een aardbei erin. Dat is goed. De patat echter was zeer snackbar standaard. Niet vers. De stroganoff saus was niet lekker. Het dessert, waarin je voor grote of kleine portie kon kiezen (weer een pre) was prima
Eelco S.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Tijdens de fietsvakantie met de kinderen hier gaan eten omdat we graag tapas wilden eten. Na overleg konden we aanschuiven, drinken besteld en toen we Tapas wilde bestellen kon dat toch niet, tapas maken is, volgens de serveerster, lastig en moeilijk en daarom kon de keuken niet nog meer mensen aan die tapas eten. Een redenatie de we niet helemaal kunnen volgen, maar aangezien we er een flinke fietsdag op hebben zitten toch maar wat van een gewone kaart gegeten me gerechten die blijkbaar minder lastig en moeilijk zijn. Op de kaart de wat standaard eetcafé gerechten inclusief de onvermijdelijke saté, zalm en spareribs. De keuze valt uiteindelijk op een visbordje vooraf, een combinatie van gefrituurde inktvisringen (weinig smaak maar wel mals) Gamba, smakelijk in de knoflook, gerookte zalm en mosselen (uh, wel helaas weer gefrituurd). Na dit te hebben gegeten begin ik wel te begrijpen waarom dit makkelijker is dan de tapas, het is een kwestie van voorverpakt eten klaarmaken. Als hoofdgerecht ook maar de vis gekozen, prima klaargemaakt maar ook hier overheersen de vlakke, veilige smaken. We besluiten maar geen toetje te nemen en vertrekken met een licht teleurgesteld gevoel uit Oirschot. Wel een mooi dorp trouwens!
Heleenvanoerle .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Zaterdagavond wezen eten voor de eerste keer en tijdens een wandeling donderdag ervoor mocht ik zonder enig probleem naar de w.c.

Gebeld om een afspraak te maken en ze hielden rekening met mijn melk en knoflook allergie.

We kwamen aan en echt zo ontzettend druk en toch werden we gastvrij en hartelijk ontvangen zoals je doet als je leuke vrienden op bezoek krijgt, en dat vind ik echt een pluspunt dat als alle tafels vol zitten je zo ontvangen wordt.

Alle gerechten verrukkelijk en met zorg bediend, de kaarsjes overal gezellig aan en een goede sfeer.

Zelfs bij het laatst gerecht vertelde de vrolijke serveerster dat er knoflook in zat.

Ik ga binnenkort met een goede vriend er eten en verheug mer er nu al op, en we gingen blij weg, waar voor ons geld en een heel gezellige avond gehad, waar ik graag op terug kwam.

Heleen
Loesvv .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
Op vrijdagavond zijn wij met 4personen gaan eten bij Mariana en hadden gekozen voor het onbeperkt tapas eten à €19,95 per persoon. Het was echt verrassend goed! Qua indeling/uitstraling verwacht je gewoon lekker te kunnen eten, maar je krijgt zeker meer dan dat. De formule dat de grootte van de tapas wordt aangepast op de grootte van je gezelschap is erg leuk, zo eet je veel verschillende hapjes!
Kim64 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2014
Een gezellig eetcafe in het centrum van oirschot. Je kunt er terecht voor een lekkere lunch of diner, maar het onbeperkt Tapas eten is ook zeker een aanrader! Verschillende kleine hapjes, voor ieder wat wils dus. En eet zo veel als je wil, wat wil je nog meer.. Bovendien zorgt het personeel voor een gastvrije en vriendelijke sfeer en is het interieur netjes en knus. Ik ben er nu een paar keer geweest en zal zeker nog terug komen! Een aanrader dus.
Jelle S.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2013
Een tapasrestaurant in het centrum van Oirschot. Bij zo'n restaurant verwacht je een sfeervolle aankleding, niets is minder waar. Bij binnenkomst valt vooral de immense bar op waarvan ik me afvraag waarom deze zo groot is. Mariana oogt totaal niet als een tapasrestaurant; het had voor hetzelfde geld een Frans eetcafé kunnen zijn. De bediening is prima, maar het eten wisselt van kwaliteit. We kozen ervoor om voor een vast bedrag onbeperkt tapas te eten. Wat meteen opvalt is de grote hoeveelheid brood (makkelijk om je maag mee te vullen) die we kregen. De ene tapas is erg klein, terwijl een 'maagvuller' als tortillachips meteen wordt opgediend in een mega-portie (wel lekker trouwens). Als de keuken iets beter de balans vindt tussen de grootte van de tapas en als men het restaurant verder sfeervoller aankleedt, dan moet het concept gaan werken. Zo niet, dan vrees ik dat dit tentje de moordende concurrentie in Oirschot niet zal overleven.
Cees K.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2013
Gastvrij ontvangen en lekker gegeten voor een leuke prijs. Na een zoektocht rond de kerk zijn we bij Eetcafe Mariane uitgekomen. De entourage is veel meer dan een eetcafe, het doet niet onder voor een restaurant. Een aanrader!
Rogier V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2013
Het eten is te duur voor wat je krijgt, plm 20 euro voor een taaie biefstuk met geschifte champignonsaus. De bijgerechten zijn ok, maar niets bijzonders. Dit restaurant biedt snackbarkwaliteit.