Eetcafé Maaszicht

Veerweg 12 5872 AG Broekhuizen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Eetcafé Maaszicht

Leentje64 .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
De eerste echte voorjaarsdag, lekker gegeten op het terras. File voor het pontje, dus lekker veel te zien. Eigenaresse bediende zelf het hele terras, wat (te) lang duurde. Komt weinig vriendelijk over, wat stug. De salade Maaszicht was heerlijk! Flinke stukken kip, volop champignons, pijnboompitjes en cashewnoten. Met blauwe bessen en kaapse kruisbes. Heerlijk en voor herhaling vatbaar. Prima prijs/kwaliteit. De toiletten waren eenvoudig en schoon, maar piepklein. Je moest je om de deur heen manoeuvreren. Ook bij vertrek amper een groet.Terwijl een glimlach zoveel doet en niets kost.
Tienbert .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
We hebben twee dagen achtereen gegeten bij dit gezellige eetcafé. We verbleven in naburig dorpje in hotel en waren op zoek naar een gezellig cafeetje/restaurantje. Dat hebben we hier gevonden. Het eten was beide dagen goed verzorgd. Het vegetarische gerecht was een aangename verrassing. Champignons in bladerdeeg en zelfgemaakte loempia. De andere dag een heerlijke biefstuk in champignonsaus en spare ribs. Van beide gerechten gesmuld. Beide dagen was er een schaaltje verse groenten, sla en frietjes erbij.
Wij komen hier zeker terug als we weer eens in de buurt zijn .
aad V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Eigenlijk op aanraden van de fietsverhuurder in Lottum daar gereserveerd. Gewoon even een hapje eten met een voorafje of een toetje. Een leuk terras ,maar net iets te fris voor ons om te dineren, alhoewel enkele gasten het onder de luifel prima vonden. Binnen een echt eetcafe: ongedwongen, beetje bruin, bestek op het hout/servet. Bediening was formeel gezellig en zeer belangrijk, dienstbaar. De menukaart kan een upgrade gebruiken, maar de eigenaresse hielp goed met de keuze van de wijn, een prima rode Argentijnse huiswijn . 50cl voor 10 euro, uitstekende prijs=kwaliteitverhouding. We namen de kogelbiefstuk, hoewel de vegetarische opties ook heel uitnodigend waren. Biefstuk had een uitstekende cuisson, de bijbehorende garnituur eenvoudig en voor 16 euro heb je niets te klagen.Minpuntjes: 2 verpakte mayonaise op een schoteltje die je moet openscheuren en sausjes voor het vlees die je apart moet betalen kunnen echt niet, aftrek bij eten en service 1 punt. Maar..de koffie met likeur was weer uitstekend evenals het Maaszichtijs. Niet om een avond uit eten te gaan-dan moet je aan de overkant zijn- maar een aanrader voor een goede korte maaltijd.