Eetcafé Lumiere

• Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk gegeten!
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Goed gegeten in een schitterende ambiance!
Carolien B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten voor een goede prijs! Aardig personeel en gezellige inrichting!
Vond een grote kom soep te veel als voorgerecht toen werd mij een "kinder"kom
aangeboden! Netjes geregeld!
Erica R.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Hartelijk ontvangen en vriendelijk personeel. 4 vriendinnen die genoeg te kletsen hadden en daar was alle ruimte voor. De high tea met 5 gangen was erg lekker en goed gevarieerd. Een echte aanrader!
p.toen1 .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Gevraagd om een rustige plek in verband met gehoorproblemen van een van ons. Tafel was gedekt toen wij kwamen. Ze lieten ons rustig genieten van ons samen zijn. De kaarsen werden aangestoken. Super dus.
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Vriendelijk personeel. Lekker gegeten. Leuke locatie in het centrum van Oudewater. Tja wat moet je nog meer zeggen. Gewoon een keer heengaan.
Alex D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Goed gezellig en mooie locatie
Els B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Erg knus. Voelt je op je gemak.
rob584 .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Ik heb hier nu zo'n 6 keer gegeten de afgelopen jaren. Het is altijd heel leuk en heel lekker -welk gerecht je ook neemt-, met medewerkers die enthousiast en vriendelijk zijn en dus sterk bijdragen aan een goede sfeer. Gisteren was er een serveerster die dol-enthousiast was over een nieuw nagerecht "Kladdkaka". Alleen dat enthousiasme deed de hele tafel besluiten dit nagerecht te nemen. Het was inderdaad goddelijk lekker!
Coen V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Leuke plek aan het water in Oudewater. Oud pand met stijlvolle houten inrichting. Leuk bedienend team.
Heerlijk gegeten (Struisvogelvlees, Tonijn) en gedronken (Rode wijn, biertje en plat water, heerlijke koffie).
Stephan M.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Altijd een perfecte ervaring, komen er al jaren! Entourage is onwijs leuk! Kortom juiste avond uit kan je hier dus zeker vinden
jennichje K.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
8 augustus 2017 gegeten. Entrecote medium besteld. Kreeg een entrecote raw. Terug naar de keuken en kreeg het bord niet mooi opgemaakt terug. Staat slordig en geen excuus voor het oponthoud.vervelend want je partner is ondertussen klaar met eten.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
1e Paasdag gegeten bij eetcafé Lumière met mijn schoonmoeder. Daarna een paar weken met vakantie geweest dus een beetje late reactie. Maar we hebben zo van het eten genoten dat ik toch nog een recensie wilde plaatsen. Op de website zag ik steeds nieuwe weekgerechten met asperges. Daar is ze gek op, vandaar dat ik haar mee vroeg. Zij had de asperges op de klassieke manier, ik met kalfsoester en roquefortsaus. We hebben ervan genoten. De asperges waren precies zoals ze moeten zijn. Boterzacht en toch de juiste bite. We hadden graag nog een dessert genomen maar aan het hoofdgerecht hadden we echt al genoeg. De bediening was ook heel goed en vriendelijk. Je kunt zien dat de sfeer onderling heel goed is, er werd goed samengewerkt en voor alle gasten hadden ze een vriendelijke lach of een vriendelijk woord. Dit is zeker voor herhaling vatbaar.
Kannetjes .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Zaterdag 17 December zijn we wezen eten bij Lumiere en het was in een woord TOP. Complimenten aan de kok en zijn personeel. We komen zeker nog eens terug!
Ine S.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Op 11 november hier gegeten. Op zich goed gegeten maar de bediening laat hier en daar wel wat liggen.
Er wordt gevraagd of het naar wens is maar als je dan antwoord geeft zijn ze gelijk weg en lukt het niet om nog een glas wijn te bestellen. Er wordt niet naar lege glazen gekeken en toen onze fles water op was en ik hem naast de koeler had gezet met de bedoeling dat het opgemerkt zou worden en er een nieuwe zou komen werd deze na verloop van tijd prompt weer terug in de koeler gezet om plaats te maken voor de gerechten. Ook dan wordt niet gevraagd of we nog iets willen drinken, hier valt nog veel te winnen, ook commercieel gezien. En bediening: kijk tijdens het lopen eens rond naar andere tafels, wellicht probeert men je aandacht te trekken.
Verder was het gezellig en het eten was oke, alleen de friet was erg slecht allemaal kleine harde stukjes. Beetje jammer
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Groot terras, snelle en goede bediening. We hebben genoten van de gerechten en de ambiance. De prijs/kwaliteit verhouding is dik in orde. Een prima eetcafé op een super locatie!
Ray_Ireen .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
We hebben hier in de afgelopen jaren regelmatig gegeten. Sinds begin dit jaar overgenomen door de kok en zijn zoon. Gisteravond weer eens op het terras gezeten. Maar dat werd een teleurstelling. Toen we ons eerste (en uiteindelijk laatste) drankje bestelden, ook meteen brood en hoofdgerecht besteld. Drankjes kwamen vlot maar brood pas een kwartier later. Het hoofdgerecht liet echter nog veel langer op zich wachten. Het restaurant en terras zaten niet vol. We hebben verschillende keren geprobeerd aandacht van de bediening te trekken (ook om nieuwe drankjes te bestellen) maar zonder resultaat. Om ons heen hadden verschillende tafels die later dan wij hadden besteld inmiddels hun gerechten gekregen. Dus na ruim 45 minuten maar naar binnen gelopen om te vragen waarom het zo lang duurde. Geen uitleg en geen excuses. Na dreigen om weg te gaan stonden onze gerechten binnen 5 minuten op tafel. Wederom zonder excuses. Dat men ook vergat om te vragen of we nog iets wilden drinken (terwijl onze glazen overduidelijk leeg waren) hebben we maar zo gelaten. De mul smaakte prima, maar van de Ossenhaasmedaillons met gerookte zalm & truffelsaus waren de medaillons veel te lang doorgebakken (terwijl ik om medium-rare had gevraagd) en de gerookte zalm was koud. Bij het afrekenen werd ook nergens meer naar gevraagd of excuses aangeboden. Erg jammer.
Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Eerst een drankje gedronken op het gezellige terras en daarna heerlijk gegeten bij Lumiere in Oudewater. Verse streekprodukten, leuke ambiance en vriendelijk personeel. Echt een aanrader.
Trees S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Voor de verjaardag van mijn vriend hier gegeten met 10 mensen. Moesten lang wachten op ons eten.. er zat steeds wel minimaal een half uur tussen: van 19:30 uur tot 22:30 uur gezeten.. Het eten op zich was redelijk goed, hoewel de bediening de borden niet bij de juiste persoon kon plaatsen: ik kreeg de varkenshaas van mijn vriend en hij de eend, die ik had besteld. Ook medium biefstuk kunnen ze niet juist klaarmaken, helaas.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Wij waren al eens eerder in dit wel apart ingerichte eetcafé geweest en dat verdiende wel een herhaling maar het was deze keer duidelijk minder. Er zat nogal wat kwaliteitsverschil tussen de verschillende gerechten en dat was wel jammer. Ondanks het feit dat de jonge dames van de bediening wel hun best deden lieten zij ook zo hier daar wel een steek vallen. Heel lang wachten met uitruimen en het daarna maar half doen. De keuken had moeite om op tijd de maaltijden aan te leveren. Wij moesten nogal lang wachten en vervolgens duurde het ook wel even voordat iedereen zijn gerecht had. Jammer, ik denk dat de herhaling voor ons deze keer iets langer zal duren.