Eetcafé Lumiere

Markt Westzijde 7 3421 AN Oudewater Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafé Lumiere

In het gezellige historische centrum van Oudewater, op de Markt tegenover De Heksenwaag, is Eetcafé Lumière gevestigd. Oudewater is de oudste stad van het Groene Hart. Ons Eetcafé heeft dan ook al een lange geschiedenis als horecagelegenheid, sinds 1600.
In ons sfeervolle nostalgisch ingerichte eetcafé kunt u genieten van een drankje, lunch of diner. Bij mooi weer kunt u natuurlijk ook lekker eten en drinken op ons gezellige terras met als decor het prachtige oude centrum. Ons jonge, enthousiaste team zal er alles aan doen om te zorgen dat het u aan niets ontbreekt, zodat u zich heerlijk kunt ontspannen.
Op onze menukaart treft u een groot aantal lunch- en dinergerechten aan, waaruit u zeker een keuze zult kunnen maken. Onze wijnkaart biedt u een keuze uit ons zorgvuldig geselecteerde wijnassortiment.
Behalve voor lunch en diner kunt u bij ons ook terecht voor een uitgebreide High Tea, vanaf 2 personen. Hiervoor kunt u reserveren.
Wilt u gezellig met een groter gezelschap komen eten? Laat ons uw wensen weten en wij maken graag samen met u een passend menu.

Graag zien we u voor een bezoek bij Eetcafé Lumière!

Rens en Jasper

Meer informatie over restaurant Eetcafé Lumiere

- High Tea 11:00 - 17:00

• MasterCard , Pin , Visa
  • Catering , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Open op zondag , Per boot te bereiken

Jouw recensie over het restaurant Eetcafé Lumiere

Marja L.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Super. Leuke inrichting, leuke attente bediening, leuke kaart, lekkere gerechten.
Prijs/kwaliteitsverhouding is uitstekend.
Heerlijke Malbec uit Argentinië.
Ga zo door????
Douwe W.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
We hebben een gezellige avond gehad met uitstekende bediening . Wat ons tegenviel zijn de vegetarische gerechten voor 2 Dames. Het schijnt in alle restaurants een probleem te zijn om goede en warme vegetarische gerechten samen te stellen. Alle supermarkten hebben div. vervangende vlees gerechten, zoals groenteburgers, kaasburgers (schnitzels), Wok reepjes (gekruid), rul gehakt, Rondo's, enz. Ook is een optie gevulde portobellos en daarbij geserveerd gebakken aardappeltjes. Door deze warme vleesvervangers kunt U deze groep mensen toch nog een warm gerecht voorschotelen, en dan aangevuld met een lekkere salade. Wij zelf kopen deze artikelen op voorraad en bewaren ze in de vriezer. Hopelijk is deze suggestie een reden voor meer keuzes voor vegetarische klanten. groet D.Walinga.
Frank C.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Prima en verassende kaart/keuken. Gastvrije ontvangst, fijne bediening. Leuke lokatie, veel verwijzingen/herinneringen aan wanden en plafond naar voorgaande bestemming door Spinx.
Frank C.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Prima en verrassend goede kaart en keuken, fijne bediening, gastvrije ontvangst. Enthourage is bijzonder, vele verwijzingen/herinneringen aan voorgaande bestemming. Zaten iets langer dan gepland en daar werd direct een oplossing geboden voor het nuttigen van het nagerecht! Volgende keer boeken we ivm een film!
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Altijd een goede sfeer en heerlijk eten !
Sigrid R.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Gezellig restaurant met antieke sfeer.
Toen we een amuse van het huis kregen en ik zei dat ik vegetariër ben werd er direct een vegetarische versie geserveerd, heel attent!
Leuke vegetarische gerechten met eindelijk niet eens de eeuwige salade geitenkaas die je als vegetariër overal voorgeschoteld krijgt!
Mijn vriend was ook zo zeer tevreden over zijn gerechten.
Ook leuk zijn de verschillende bijgerechten die worden geserveerd, meer dan genoeg op tafel!
We komen graag eens terug in de zomer zodat we ook het terras kunnen proberen!
Mijnie A.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Goed eten voor niet te veel geld
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Met vrienden Kerstdiner gehad. Heerlijk gegeten .Vriendelijke medewerkers . Bediening was uitstekend We hebben het fantastisch naar ons zin gehad. We komen zeker terug.
Mark R.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Leuke, knusse sfeer. Als het vol is, is het erg druk, maar deze dinsdagavond was het rustig en konden we goed praten. Eten is gevarieerd: het knoflookbrood en de uiensoep waren bijv. erg eenvoudig, de hertenbiefstuk (specialiteit van het seizoen) was top. Beperkte wijnkaart, maar wel breed georiënteerd, dus voor elk wat wils. Bediening (jong) was ontspannen.
noordegraaf .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Prima locatie, laagdrempelig en ongedwongen sfeer waar je terecht kan voor alleen kopje koffie of een wijntje maar ook voor lunch en diner.
G S.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten. Bediening vriendelijk en behulpzaam.
Heb hier twee dagen achter elkaar gegeten. Gerechten voor elk wat wils.
Ook voor kinderen.
Erna K.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Mijn zus en ik zijn al eerder bij Lumiere gaan lunchen, buiten op het terras. Deze keer binnen, leuke rustieke sfeer. We hebben heerlijk gegeten. Lumiere is echt een aanrader !
Marion D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk avondje gehad, goede kwaliteit en betaalbaar! 24 december weer!!
Angelique B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Weer heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel. Gezellige, oude authentieke locatie.
M H.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Zo ' n leuke zaak op mooie plek, goeie kaart en attente bediening, echt een aanrader! Hele ruime keus, voor elk wat wils en smaakt prima.
Janneke K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk gegeten!
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Goed gegeten in een schitterende ambiance!
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
goed restaurant verschillende gerechten zeer goed op smaak. Personeel zeer behulpzaam en vriendelijk. Elke week buiten de kaart om weekgerechten dus meer keuze.
Carolien B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten voor een goede prijs! Aardig personeel en gezellige inrichting!
Vond een grote kom soep te veel als voorgerecht toen werd mij een "kinder"kom
aangeboden! Netjes geregeld!
Erica R.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Hartelijk ontvangen en vriendelijk personeel. 4 vriendinnen die genoeg te kletsen hadden en daar was alle ruimte voor. De high tea met 5 gangen was erg lekker en goed gevarieerd. Een echte aanrader!