Eetcafé Lumiere (Oudewater/ Utrecht)

Markt Westzijde 7 3421 AN Oudewater Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafé Lumiere (Oudewater/ Utrecht)

In het gezellige historische centrum van Oudewater, op de Markt tegenover De Heksenwaag, is Eetcafé Lumière gevestigd. Oudewater is de oudste stad van het Groene Hart. Ons Eetcafé heeft dan ook al een lange geschiedenis als horecagelegenheid, sinds 1600.
In ons sfeervolle nostalgisch ingerichte eetcafé kunt u genieten van een drankje, lunch of diner. Bij mooi weer kunt u natuurlijk ook lekker eten en drinken op ons gezellige terras met als decor het prachtige oude centrum. Het is echter niet mogelijk om te reserveren op het terras. Ons jonge, enthousiaste team zal er alles aan doen om te zorgen dat het u aan niets ontbreekt, zodat u zich heerlijk kunt ontspannen.
Op onze menukaart treft u een groot aantal lunch- en dinergerechten aan, waaruit u zeker een keuze zult kunnen maken. Onze wijnkaart biedt u een keuze uit ons zorgvuldig geselecteerde wijnassortiment.
Behalve voor lunch en diner kunt u bij ons ook terecht voor een uitgebreide High Tea, vanaf 2 personen. Hiervoor kunt u reserveren.
Wilt u gezellig met een groter gezelschap komen eten? Laat ons uw wensen weten en wij maken graag samen met u een passend menu.

Graag zien we u voor een bezoek bij Eetcafé Lumière!

Rens en Jasper

Meer informatie over restaurant Eetcafé Lumiere (Oudewater/ Utrecht)

Woensdag gesloten
- High Tea 11:00 - 17:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Engels gesproken , Huisdieren welkom , Open op zondag , Per boot te bereiken

Jouw recensie over het restaurant Eetcafé Lumiere (Oudewater/ Utrecht)

A. V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Marga B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Geweldige high tea gehad, was uitstekend verzorgd en ruim voldoende in een gezellige rustieke omgeving. Een echte aanrader!!!
J.s S.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
heerlijk geluncht en gezellig gezeten. uitgebreide menukaart.
kom zeker terug
Astrid P.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Uitgebreide menukaart, sfeervolle inrichting en uitstekende bediening! Wij hebben heerlijk gegeten voor een prima prijs! Een aanrader dus!
Peter L.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Een lekkere lunch met drie dikke, bruine boterhammen, een garnalenkroket, makreelsalade en een royale portie gerookte zalm. Heerlijk. Wij komen terug!
Max O.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
gezellige afsluiting van een heerlijke fietsdag met vrienden.Lekker gegeten , goed verzorgd door de bediening, plezierige omgeving.Ongedwongen, geen wit damast.Zachte muziek op achtergrond en later gezellig stemmen van andere gasten. Beetje frans sfeertje. Voor herhaling vatbaar en een aanrader voor anderen.
m.bouter .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
We hebben heerlijk gegeten! We vonden het een heel gezellig eetcafé met vriendelijk personeel! Voor ons de eerste keer maar zeker voor herhaling vatbaar! We gaan Lumiere zeker aanbevelen aan anderen! Martien en Gonny
Anjuli V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Lekker en heel gezellig! Zeer schappelijke prijs voor overvloedig eten. We vonden de inrichting ook heel fijn. Vriendelijk personeel.
V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Wij zaten op het terras, het was heerlijk weer en het smaakte ons PRIMA! Voor een volgende gelegenheid komen we zeker weer terug!!
Janine S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Lumiere is altijd goed :-) Lekker, goede vriendelijke bediening. Prachtige locatie zowel binnen als buiten !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alex D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Geslaagde middag (high tea) in mooie en gezellige omgeving.
De tafel was iets te klein voor al het eten en drinken en wij konden dit niet goed kwijt.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Eten werd redelijk kort na bestelling al gebracht. De gerechten zijn kwalitatief zeer goed. Het enige wat ik persoonlijk mis is de lamsbout. Die stond voorheen op de menukaart maar was er van af gehaald. Zonde, want dit was echt het beste gerecht! Ik zou vriendelijk willen vragen om dit weer aan te bieden.
S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Gezellige zaak om lekker paar uurtjes te zitten . Lekker eten. Nette bediening.
Zouden iets meer keuze moeten hebben in het bier.
Marga P.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Wij hebben erg lekker gegeten en vonden de inrichting van het restaurant ook erg sfeervol. We komen graag nog een keer terug
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
De ambiance is levendig, tot druk. Tafels relatief dicht op elkaar. We werden vriendelijk ontvangen en naar onze tafel gebracht waarbij rekening was gehouden met onze voorkeur 'enigszins rustig'. Dat was heel fijn. De service en gastvrijheid was prima, gerechten waren royaal. Enig minpunt was dat de kabeljauw te lang gebakken was waardoor deze te droog was.
Jeroen M.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Heerlijk gegeten, zowel voor, hoofd als na. Vooral de dessertkaart was erg verleidelijk. Zeer vriendelijke service. Mooi Belgisch blond bier van de tap.
Marian B.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Wij waren met 11 personen voor een lunch a la carte. We zijn heel vriendelijk ontvangen. De bediening was perfect en het eten heel erg lekker. Zeker een aanrader.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
De vis en de mosselen waren goed. Jammer dat de ossenhaas rauw was, terwijl medium gevraagd is. De varkenshaas was te droog.
Gery B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Enthousiast ontvangen en heerlijk gegeten. Zelfs een leesbril aanwezig om de kaart te lezen ! Vlotte bediening !
Echt een avondje uit !
E D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Heerlijk gegeten, was uitstekend, hoeveelheid was ook voldoende, bediening goed en vriendelijk. We hoefden nergens lang op te wachten ondanks dat het volgens mij buiten op het terras en binnen vol zat.
Gewoon een heerlijke avond gehad. Zeker voor herhaling vatbaar