Eetcafé Lumiere (Oudewater/ Utrecht)

Markt Westzijde 7 3421 AN Oudewater Nederland Kaart

Over het restaurant Eetcafé Lumiere (Oudewater/ Utrecht)

In het gezellige historische centrum van Oudewater, op de Markt tegenover De Heksenwaag, is Eetcafé Lumière gevestigd. Oudewater is de oudste stad van het Groene Hart. Ons Eetcafé heeft dan ook al een lange geschiedenis als horecagelegenheid, sinds 1600.
In ons sfeervolle nostalgisch ingerichte eetcafé kunt u genieten van een drankje, lunch of diner. Bij mooi weer kunt u natuurlijk ook lekker eten en drinken op ons gezellige terras met als decor het prachtige oude centrum. Ons jonge, enthousiaste team zal er alles aan doen om te zorgen dat het u aan niets ontbreekt, zodat u zich heerlijk kunt ontspannen.
Op onze menukaart treft u een groot aantal lunch- en dinergerechten aan, waaruit u zeker een keuze zult kunnen maken. Onze wijnkaart biedt u een keuze uit ons zorgvuldig geselecteerde wijnassortiment.
Behalve voor lunch en diner kunt u bij ons ook terecht voor een uitgebreide High Tea, vanaf 2 personen. Hiervoor kunt u reserveren.
Wilt u gezellig met een groter gezelschap komen eten? Laat ons uw wensen weten en wij maken graag samen met u een passend menu.

Graag zien we u voor een bezoek bij Eetcafé Lumière!

Rens en Jasper

Meer informatie over restaurant Eetcafé Lumiere (Oudewater/ Utrecht)

- High Tea 11:00 - 17:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Engels gesproken , Huisdieren welkom , Open op zondag , Per boot te bereiken

Jouw recensie over het restaurant Eetcafé Lumiere (Oudewater/ Utrecht)

Leendert E.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
In alle opzichten waar voor je geld.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
De camember ovenschotel (vegetarisch gerecht) was bepaald niet lekker: flauw van smaak en de camembert combineerde niet goed met de andere ingrediënten. Frites en appelmoes (standaard bij elk hoofdgerecht) pasten er in het geheel niet bij (maar gaven wel wat noodzakelijke extra vulling op die kleine ovenschotel. Pasten overigens ook niet bij de maaltijdsalade van mijn vrouw die wel goed, maar juist weer erg overvloedig was.
B.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Prima! Plezierige sfeer. De geest van Sijf van Zuilen waart nog rond. Enthousiaste bediening, goed eten. Daar houden wij van.
Leo B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Komen al jaren in dit eetcafe. Reden? Gezellig, aardig personeel en het is er goed eten voor een goede prijs. Blijven daar zeker met regelmaat komen!

Leo en Marja
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Prima eten, wat in verhouding staat met de prijs.
Bediening erg vriendelijk.
Voldoende keuze op het menu.

Achterste gedeelt in restaurant oogt altijd wat druk en rommelig met de vele gebruikte glazen e.d. op de bar en de loop van gast/bediening in het smalle deel.
wimvanzijl .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
gewoon top , zoals altijd, wij hebben ooit hier de terasssentest gedaan voor het AD, het is na 2 jaar nog steeds top!
heerlijke gerechten voor een prima prijs!....sappige biefstuk van het waardse rund en heerlijke visschotel!
zelfs de friet was top!
aardige bediening, zeer attent en snel!
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
de eendenborst was doorgebakken en in de hartige taart met spinazie en zalm was de spinazie net ontdooit maar nog in een klontje. Verder werd de vraag om een groene salade beantwoord met neem dan een maaltijdsalade naast je hartige taart ;-(
Desserts waren prima!
Nel V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Druk gezellig kort bij dichies ???? prijs goed kwaliteit super lekker een woord top!
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
We hebben weer genoten met een ander deel van de familie en het zal vast niet de laatste keer zijn.
Het is er ontspannen en gezellig. Ook onze jongste familieleden van rond de 14 jaar waren op hun gemak en hebben heerlijk gegeten van weer andere gerechten.
Voor een betaalbaar en gezellig uitje kun je heel goed terecht bij Lumiere in Oudewater.
Hendrika W.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Eerste keer via Iens online gereserveerd. Leuk en gezellig restaurant, met jonge en vlotte bediening.Gezellig om hier te zitten en te eten. Het eten smaakte ons prima.
Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Gereserveerd via de site. Perfect.
Fijne en gezellige ontvangst.
Genoten van een high tea. Uitgebreide en goed verzorgde high tea. Zeker een aanrader.
Anke S.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Hele gezellige Hightea gehad samen met 8 vriendinnen! Plus punt: met allergieën werd goed rekening gehouden. Leuk en goedverzorgde middag gehad.
L.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten. Zeker voldoende. Het personeel was heel vriendelijke en voorkomend. Wij hebben dus een heel relaxte avond gehad.
Tonny B.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Snel en zeer vriendelijk geholpen en voortreffelijk gegeten
D.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
We hebben ontspannen en lekker geluncht. De gerechten waren lekker.
Het was druk maar we hebben eigenlijk geen last gehad van gesprekken van anderen.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
We werden vriendelijk ontvangen en bediend. Het eten was goed en lekker.
We hebben in alle rust kunnen genieten van elkaar het eten en de entourage.
Wat een prachtig houtsnijwerk. Het was een "warm" binnen komen en verblijf.
Voor herhaling vatbaar.
Stephanie V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Een gezellig restaurant in het prachtige Oudwater waar je in sfeer kunt genieten. De high tea is variërend en erg lekker!
Mieke D.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Wat een lekkere lunch voor een ouderwets gezellige prijs!
Contact bij reserveren was zeer vriendelijk en klantvriendelijk.
Wij vinden Lumière een absolute aanrader.
Erna K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten, lunch blijft een aanrader. Ruime keuze zodat wij vaak niet weten wat te kiezen, van normale lunch tot uitgebreidere lunch, dus we gaan gewoon nog een keer terug.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Prettige ontvangst door leuk en attent personeel. Leuke sfeer in een nostalgisch restaurant Heerlijk eten snel op tafel . Prima prijs.