Eetcafé Lokaal Duinoord

Maandag t/m Woensdag 16:00 - 01:00
Donderdag t/m Zaterdag 16:00 - 02:00

Dick D.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Soms nemen we het er even van en gaan we aan de...bioburger.
Geweldig. Met natuurlijk een biertje erbij. Dat was moeilijk kiezen! Kompaan is altijd goed.
Een ouderwets cafe in een leuke straat.
Tot snel weer
Lve1992 .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Lokaal Duinoord is een leuk eetcafé, met een prettige sfeer. Lekker muziekje op de achtergrond terwijl je geniet van een speciaal biertje en een flinke burger of een lekker brod kipsaté.
BillyJean G.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Lettertype van logo en menu is vreselijk achterhaald, zonde zeg. Ja dan is het maar gezegd. Voorgerecht brie was op, jammer. De vis was erg lekker, drie platte visjes, eh, even de naam.kwijt. heerlijk zacht en smaakvol! De patat was niet lekker, flauw.
Thijs V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Vandaag weer gereserveerd bij ons favoriete eetcafé Lokaal Duinoord. Na aankomst eerst lekker wat gedronken, maar door de serveerster gevraagd om te verplaatsen ivm een andere reservering. Geen probleem, dus een paar tafels verderop gaan zitten. Heerlijk gegeten van de prachtige slibtongetjes en ook de saté blijft daar heerlijk! Frisse salade erbij en huisgemaakte frietjes. Drankje van het huis gekregen voor het verplaatsen, dikke prima! Na het eten nog een wijntje gedronken, maar toen bleek ons tweede tafeltje ook dubbel gereserveerd. Een andere serveester die minder vriendelijk was verzocht ons om opnieuw te verkassen, "we hadden immers toch al gegeten". En zo kwam er jammer genoeg toch een vervelend einde aan een avondje waar we ons erg op verheugd hadden, want lekker natafelen was er niet meer bij. Het laatste glas werd nog van de rekening gehaald, maar toch hoop ik dat de volgende keer weer als vanouds is in Lokaal Duinoord. Want het is en blijft een topper!
Cees K.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Het was weer goed toeven bij de familie Roep. Onder het genot van een prima glas Merlot en een glas Kompaanbier werd ons het geweldige hoofdmenu geserveerd. Sliptongetjes, een lamsstoofpotje en een uitstekende confit de canard.
We komen graag weer terug.
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Wat een gezellige plaats om te vertoeven, wat drinken aan de bar waar de keuze uit bieren op tap en fles zeer uitgebreid zijn. En dan plaats nemen aan de tafel met zes personen waar enkele kiezen voor het dagmenu en van de kaart alles kan er, kwaliteit is super.
een aanrader voor gezelligheid gecombineerd met lekker.
Michiel B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Vandaag geheel toevallig in de Haagse Reinkenstraat verzeild geraakt, wat een van de allermooiste en -vredigste straten van Nederland moet zijn. Keuze te over waar het culinaire verwennerij betreft (traiteurs en slagers van welhaast Italiaanse allure!). Uiteindelijk gekozen voor Lokaal Duinoord, op de hoek van de Obrechtstraat. Ik opteerde er voor de bioburger, dikker dan het accent van Tedje van Es en minstens zo sappig. Uitstekende huisgesneden friet, fenomenale rosé en zeer smakelijk brood met knoflookmayonaise completeerden een wereldmaaltijd. Chapeau, Duinoord!
(Erg aardige meiden ook in de bediening, maar dit tussen haakjes)
Sanne_van_loon .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Sinds de kok hier zijn nieuwe keuken heeft, is de bereiding echt perfect geworden! Je kan alles risicoloos bestellen. Tradiotionele franse keuken met mooie vleesgerechten, altijd van hoge kwaliteit vlees. Laatste vier keer dat ik er was, was hele tafel onder de indruk van de jwaliteit van het eten. Ook de vis en groente waren precies goed. Groente al dente en vis geen seconde te lang of te kort gebakken.
Vroeger was dit een eetcafe, maar dat niveau is t nu echt ontstegen.
Onno B.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Het eetcafe wordt gerund door gepassioneerde ondernemers met hart voor het vak. De chardonnay en de wisselende speciaal biertjes van de tap zijn heerlijk. Ook over de prijs/kwaliteit verhouding ben ik zeer te spreken: voor lekker eten met zijn 2-en en een flesje wijn waren we rond de 50-55 euro kwijt. De spontane, vlotte bediening is iets waar menig eetcafe een voorbeeld aan kan nemen. Wij komen hier zeker terug!
Rardy .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Ik kom hier regelmatig een hapje doen met vrienden. Altijd lekker druk en het eten is gewoon goed. Vorige keer genoten van heerlijke sardientjes en een malse ribeye. De kaart veranderd regelmatig en er hangt een gezellige sfeer van een eetcafe. Ze hebben ook veel soorten speciaal bier.
Heerlijk78 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2015
Verreweg mijn favoriete eetcafe in de buurt. Heerlijk eten, afwisselende kaart en vooral aardige bediening. Ik zou het omschrijven als een bruin cafe met heerlijke keuken! De saté is mijn persoonlijke favoriet. Tevens blinkt dit eetcafe uit in bijzondere biertjes....
Michiel C.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
Prima eetcafé met degelijke kaart. De biohamburger was erg lekker, maar ze zouden wellicht een kleinere variant kunnen aanbieden. Frietjes waren niet goed gebakken, waardoor ze wat vet waren. Verder leuk publiek en relaxte sfeer
Wilfred V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2015
Lekker eten voor een schappelijke prijs. In tegenstelling tot veel vergelijkbare eetcafés herziet men de menukaart geregeld. De samenwerking met de nabijgelegen scharrelslagerij zorgt voor uitstekende steaks, rib-eyes, etc.. Sinds de oprichting bespeuren we ook duidelijk een opgaande lijn in de geboden kwaliteit. De bediening is supervriendelijk en attent.
Leuk te zien dat men het terras lijkt te gaan uitbreiden - ook al is het nogal in de wind gelegen, reden voor ons om altijd binnen te eten.
Guus V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2015
Eten: Echt lekker eetcafé eten! Bediening: Leuke jonge meid. Vriendelijk en snel. Decor: Gezellig. Leuke tierlantijntjes. Een echte bruine kroeg.

Maar: Loslopende honden. Bah!!!!!!
MarsjaB .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Heerlijke sfeer, Heerlijke bediening.
Eten is vers en veel!
Ik ben fan! Jonge ondernemers met een hart voor het vak.
De saté is vanaf dag 1 al top geweest. En ze hebben heerlijke bieren in huis, wat je niet verwacht in een buurtcafé.
Maria P.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
Met een vriendin hier gegeten, geen hoge verwachtingen, doorsnee eetcafé, zo dacht ik. We begonnen met een flesje wijn, slecht 16 euro en een super lekker wit wijntje, kan me werkelijk niet heugen dat ik een dergelijke lekkere wijn voor zo'n klein prijsje heb gedronken. Alleen dat is al de reden om terug te komen. Verder was het gezellig druk, we werden meteen vriendelijke te woord gestaan en gewezen op de beschikbare tafels, heel fijn. De bediening bleef overigens de hele avond alert. Mijn tafelgenote had een klein kippetje met groente en een schaaltje, lekker heet, met mayo geserveerde grote dikke frieten. Ik een tonijnsteak op een bedje pasta met een salade apart geserveerd (daar hou ik van, dat het niet één grote prut op je bord wordt). Het kippetje (poussin), sappig, goed gekruid, ik zag dat mijn tafelgenote haar vingers erbij aflikte, een goed teken lijkt mij. De tonijn was ongeëvenaard lekker, licht gegrild (was niet eens nodig geweest want) boter en botermals, deze tonijn zuig je naar binnen. Pasta bijtgaar met pure kruiden en goede olie. Dit eetcafé kan het qua kwaliteit van het eten opnemen tegen het gemiddeld goed gerenommeerde restaurant sjapoo. We bestelden toe een warm chocoladetaatje met caramel, temperatuur uitstekend, smaak prima, en ook de details, room, saus en dikke braam van goede smaak en -combinatie. En dan de rekening 55 euro, twee hoofdgerechten, een toetje, fles wijn en watertje. Ik kom hier zeker terug en kan het eenieder aanbevelen.
Lettie H.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2014
Een eetcafé zoals het bedoeld is met meer dan uitstekende service. De dukha die we bij het brood kregen (een Egyptische kruidendip) was zo bijzonder dat ik deze graag aan mijn moeder wilde laten proeven. Zonder problemen kreeg ik een bakje mee. De confit van eend was mooi, de wijnen zijn top en de sfeer is gezellig. Decor is café, niks meer en niks minder, maar een heerlijke zaak voor laagdrempelig en goed eten met een perfecte bediening.
Eelco A.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2014
Binnengelopen voor een snelle hap vanuit Residenz. Ziet er uit als 'gewoon' café maar met bovengemiddelde service en eten. De Saté was erg goed, prima keuze van de tap en voldoende keuze van de kaart.
Schouten67 .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2014
Met mijn zoon hier wat biertjes gaan drinken maar door de goed uitziende
borden die voorbij kwamen en lekkere luchten toch maar twee burgers besteld.
We konden gewoon aan de bar blijven zitten terwijl wij die heerlijke burgers en biertjes
naar binnen werkten.
Dit alles in een prima sfeer en met leuke bediening.
We komen snel weer!
Fabian S.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2014
Met een grote groep (18) gegeten bij Lokaal Duinoord. Gezellig aan een lange tafel. De drankjes werden uitstekend geserveerd, wat in veel gevallen vaak wordt vergeten bij grote groepen. Voor het eten konden we kiezen uit de beroemde (als ik de andere recensies ook mag geloven) saté, een schnitzel of hamburger. Geserveerd met frisse sla en prima frieten. Laagdrempelig, smaakvol, gezellig, gastvrij en vriendelijk geprijsd.