eetcafé Leuk

Statenweg 66A 3039 JG Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant eetcafé Leuk

Maandag en Dinsdag 16:00 - 23:00
Woensdag en Donderdag 16:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 16:00 - 02:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Juergen S.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Een ouderwets bruin buurtcafé met een leuke en niet dure menukaart. Mijn partner heeft kipsaté gegeten en ik een vegetarische maaltijdsalade met geitenkaas. Voor mij waren twee schijven kaas eigenlijk te veel van het goede. Verder dronken wij water en een best lekkere witte huiswijn. Een aardige plek om zomaar binnen te vallen en een hapje te gaan eten als je zelf niet wilt koken.
Floor-5 .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Leuk is een heel relaxt, typisch buurtcafé in Rdam noord met vriendelijke bediening. Je kan er goed terecht voor een drankje en iets te snacken, maar het eten is ook prima. Ik had deze keer mijn favoriet, de saté. Je krijgt een flinke portie, het vlees is goed klaargemaakt en de pindasaus met seroendeng is helemaal goed. Mijn vriend had de hamburger. Lekkere verse frieten erbij en onze avond was, voor een héél schappelijke prijs, compleet.
Levensgenietster77 .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2014
Heerlijk gegeten hier! Alles is eigenlijk lekker, dat maakt het iedere keer weer lastig kiezen wat ik dan weer zal nemen. Patat is zo lekker, dat ik daardoor ook weleens tijdens een borrel een portie patat van de fingerfood kaart bestel. Personeel helemaal gezellig, en zowel buiten op het terras als binnen aan de bar is het allemaal even leuk.

Ik kom hier vaker!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2014
Biefstuk en spare ribs besteld. Gevraagd om de pepersaus apart te leveren en het werd op de biefstuk geleverd. Biefstuk zelf was mals. Groente was zeer spicy, waardoor samen met de pepersaus geen smaak aan de biefstuk te ontdekken was. Spare ribs waren zeer matig van smaak. Patat leek gebakken in oude olie, bAH. Al met al geen ervaring, waardoor we nog een keer terugkomen.
Ana L.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2014
Een super gezellig café met leuk terrasjes,prijs kwaliteit verhouding is zeer goed. Verwacht geen culinaire hoogstandjes maar alles lijkt met liefde gemaakt. Ga vooral voor de simpele gerechten zoals sateetje, huisgemaakte groenteburger, geitenkaas salade of de mosselen. Als je van vlees houdt schijnt t ook prima te zijn maar dat eet ik niet.
Matthijs S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2014
Hele fijne sfeer hangt er in dit eetcafé. Uitstekende gastvrouw Bianca. En dan is het eten ook nog met aandacht gemaakt. Eenvoudige hap, maar met zorg voor het detail. De salade is vers en met de juiste dressing. Moest wel zelf aangeven dat ik de biefstuk rare wil - werd niet gevraagd - maar dan krijg je ook een goed stuk vlees met vuursmaak bereid. Ook de spareribs met honing waren bovengemiddeld goed. Voor de vulling een overmatige schaal patatten erbij. Lekkere bieren van de tap, Bok, Sylvester, en Heineken Icecold is het standaardbier. Blijdorp is gezegend met dit eetcafé, als ik in Blijdorp zou wonen zou ik hier zeker een keer per week komen eten.
Dave D.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2013
Een klein cafe-restaurant in Rotterdam Noord. Vriendelijke bediening en een sympatieke uitstraling, maar het eten was iets minder. Voor een euro of 15 bestelden wij de garnalen met knoflook en blauwe kaas. De garnalen waren te hard en we hadden het vermoeden dat het niet erg vers was. Verder was er een overdaad aan knoflook in dit gerecht en ook in de smeersels bij het brood. De setting is verder behoorlijk outdated, maar dit vonden we ook wel weer zijn charme hebben. Prijs/kwaliteit verhouding is ietwat scheef, anders nog wel leuk om op een verloren avond wat te gaan eten.
Faith2you .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2012
Eetcafe met allure. Prima kwaliteit eten. We aten biefstuk prima gebakken, met friet, veel en knapperig, boontjes en salade. Met zorg gemaakt en met plezier geserveerd. Goed en koud bier. Prijs - kwaliteit verhouding is prima. Jammer dat de borden niet voorverwarmd worden, dan hadden we nog lekkerder gegeten. Maar we komen zeker terug.
Henk56 .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2012
Wow . Aanrader ! Eetcafe Leuk in Rotterdam Blijdorp van Jos Hoebe en Bianca Hageraats. We hebben er vanavond heerlijk gegeten . Heel gezellig en ook nog eens voor weinig geld. De carpaccio is aanrader en de gamba's met roerbakgroenten, waren heerlijk
Samelinoa .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2012
Gezellig eetcafé met een korte maar fijne menukaart. Er is genoeg keus, ook voor vegetariërs. Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Als het mooi weer is kun je lekker buitenzitten met een mooi uitzicht op het plantsoen.