Eetcafé Lef

Heereweg 234 2161 BR Lisse Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Eetcafé Lef

Maureen V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Heerlijk gegeten! Aardige bediening en gezellige inrichting. 1 klein minnetje is dat mijn kleding naar het eten rook toen ik thuiskwam door de open keuken. Maar ik kom zeker een keer terug!
Fijnproevers_R_T .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Eetcafé met een plus wat ons betreft waar het gaat om de gerechten. Prima kaart en de porties zijn voldoende. Bediening is vriendelijk en gerechten komen vlot door. Ruime keus uit open wijnen. Het is met veel mensen wel wat rumoerig, maar ja het is een eetcafé dus dat hoort er wel bij. Voor herhaling vatbaar!
Remon W.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Vanwege de 1+1 actie bij Eetcafé Lef gegeten. Gerechten waren heerlijk, net even anders dan anders en de smaken waren geweldig. Het enige is als het daar drukker word je elkaar haast niet meer kan verstaan. Maar we gaan er zeker weer eten.
Michel D.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Heerlijk gegeten en de gefileerde spareribs waren overheerlijk! Complimenten aan Richard die ons perfect en vriendelijk bediende.
Feline H.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
guldemeester .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
We zijn met zijn zessen wezen eten. De keuze van het menu is ruim voldoende. De gerechten worden prachtig opgemaakt en zijn heerlijk van smaak. De bediening is ontzettend vriendelijk, vrolijk en hulpvaardig. De wachttijd zou iets korter mogen. Maar bij het aangeven daarvan werd direct ondernomen.
We hebben genoten en heerlijk gegeten.
Astrit .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Wij hebben hier heerlijk gegeten.
De LEF-salades zijn onwijs lekker; net zo als de warme wafel (met warme kersen en slagroom).
Een aanrader als je in Lisse wilt eten.

Enige minpuntje: de afzuigkap voldeed (in onze ogen) niet helemaal.
Fried E.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Waren hier voor lunch met AH-bon, maar het was een prima kennismaking met een leuk, gezellig eetcafé/restaurant. Zal niet de laatste keer zijn dat we daar waren! Ongedwongen sfeer en prima gerechten!
Petra Z.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Zag er goed uit, smaak was goed. De keuze was reuze. Onze Duitse gast geeft de gastvrouw een compliment voor haar Duits.
Teenslipper .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Gegeten met AH actie, ossenhaas, Carpaccio, kipsate, en spareribs erg lekker.
Helaas pompoensoep en grave lax erg tegen gevallen.
Ook jammer dat er geen visgerecht bij de hoofdgerechten staat.
Nagerechten ook heerlijk.
Al met al genoeg om eens terug te komen.
J.C. L.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Dank zij de AH actie hebben wij heerlijk gegeten en zijn vriendelijk bediend. Dit is voor herhaling vatbaar, misschien dan met meerdere personen.
Debby V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Deze keer met de AH Actie bij Lef gegeten en voor die prijs en wat je krijgt "fantastisch"! Je mocht gewoon van de kaart kiezen en voor de biefstuk betaal je dan € 2,- extra. Heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar!
Edwin A.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Vandaag een malse en zeer smakelijke ossenhaas gegeten. Vlotte bediening die niet lang op zich laat wachten. Ook de wisselende 'dag special' is aantrekkelijk geprijsd en aan te bevelen. We komen zeker terug.
yoparo3515 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Verrassend, gemoedelijk en gezellig restaurant. Je voelt je er thuis. Eten super, bediening heel persoonlijk maar ze laten je ook lekker met rust. Je voelt je niet te veel of opgejaagd, zelfs niet nadat je de rekening al hebt voldaan. Hier kom ik zeker vaker terug als dit gehandhaafd blijft. Ga zo door!!!
a V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij LEF. Was er al eerder geweest en ook nu waren prijs/kwaliteit goed. De ontvangst was goed en we hadden een gezellig tafeltje van 4 ondanks dat we met z'n tweeën waren. Dit is zeker een aanrader
evavanderwerf .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Het was best rumoerig vonden wij. Eten was prima, niet super grote potties. De bediening was een beetje ondermaats, moeten lang wachten en was een beetje stuntelig.
Zou het wel aanraden maar dan later op de avond!
Scheffie .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Modern eetcafe, wat je tegenwoordig veel meer ziet, maar doordat er geen bekleding bv. gordijnen hangen , zijn de geluiden des te sterker. Bediening vriendelijk. We hebben lekker gegeten al was een van de voorgerechten, zalm, vol met graten en zag er grijs uit. Rest vd maaltijd was lekker, maar juist vanwege de algehele sfeer weten we niet of we er nog eens naartoe gaan.
Ellen R.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Gezellig zeker om terug te komen. Het fijne is dat je niet opgejaagd wordt om te bestellen. Handig en over nagedacht ze komen pas als de kaart aan de zijkant van je tafel ligt. Top
Astrit .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Ik heb hier samen met 3 vriendinnen via de AH-actie gegeten. Wij waren hier nog nooit eerder geweest. Het terras van het restaurant was helemaal in de Kerst-sfeer dus dat was een leuk binnen komen. Het eten was echt heerlijk; grote porties en echt lekker. Het personeel was ook erg aardig. Ik kom hier zeker nog een keertje terug.
J H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Wij hebben hier gegeten met de restaurantactie van Albert Heijn. Heerlijk gegeten en topservice! Van voor- tot nagerecht helemaal super! Hoogtepunt van het menu, biefstuk met geroosterde knoflookjus, perfect! Wij komen hier zeker terug!