Eetcafé Lef

Heereweg 234 2161 BR Lisse Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Eetcafé Lef

rhijnf .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Uitstekend gegeten, zoals al eerder.
We konden ook nog buiten eten en deze keer was het niet zo druk dus de gerechten kwamen vlot door.
De bediening was prima en de keuze was heel ruim en niet zoals in sommige andere restaurants bij de AH actie beperkt tot een paar gerechten.
De ossenhaas en de spareribs waren uitstekend.
Alleen doordat we buiten zaten hadden we last van rokers op het andere terras waar uiteraard Lef niets aan kon doen maar we komen zeker hier terug.
Maud-123 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Heerlijk gegeten na een dagje strand in Noordwijk. Ruime keuze uit de kaart, lekkere gerechten, fijne sfeer en leuke muziek in het restaurant. Zeker een aanrader!
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
12 augustus hier gegeten, en ik moet zeggen het beste eetcafe sinds een hele tijd, ook de bediening attent, de spare ribs zijn heel lekker, en het is heel makkelijk dat ze botloos zijn, als we weer in de buurt zijn komen we zeker terug!
Nelly T.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Heerlijk gegeten met de AH restaurantactie. De tonijncarpaccio en geitenkassalade waren heerlijk als voorgerecht, evenals de spareribs. Enig minpuntje: geen echte slagroom maar spuitbusroom bij het aardbeienijs toetje.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Yolanda W.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Leuke zaak. Prima inrichting, aardig personeel wat tijd maakt voor meer dan het opnemen van de bestelling en laag drempelig. Zeker 'n aanrader om nog eens naar toe terug te gaan.
Eline G.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Het was erg rustig, dus alles ging heel vlot. Vriendelijke bediening, lekker eten. De lunch was een soepje (heel lekker) en een broodje, vrije keuze van de kaart. Het enige was dat het niet "twee voor de prijs van één" was, want de vastgestelde prijs voor soep+broodje was 18 euro terwijl die volgens de kaart eerder rond de 14 euro zouden kosten. Natuurlijk is 18 euro voor twee personen nog steeds een lekker laag bedrag en ik snap ook wel dat ze het niet voor niks kunnen doen, maar het is wel anders dan wat de actie van AH beloofde.
yoparo3515 .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Hier met een vriendin heerlijk geluncht buiten op het terras. Bediening prima evenals het eten. Het enige minpuntje is dat er op de site staat dat je zelf je voorgerecht mag bepalen maar dit was niet zo. Er mocht gekozen worden uit 3 soepjes. Deze waren lekker ondanks dat ikzelf geen soepliefhebber ben en liever iets anders had uitgekozen.
Carola K.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Prima gegeten. Smaakvolle vegetarische gerechten. Wij zijn op vrijdag geweest en op deze dag was de special Thaise curry. Deze was prima en authentiek qua smaak. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.
Co B.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten en ook de bediening was erg prettig. Misschien zou het aan te bevelen zijn de gasten te vragen of zij de saus bij het vlees apart willen hebben. Ik persoonlijk wil nl. het vlees kunnen proeven.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Hebben hier heerlijke biefstuk gegeten alle gerechten zowel voor hoofd en na waren prima heerlijke wijn vriendelijke bediening gezellig terras komen hier zeker terug
Riskant .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Binnen vier dagen teruggegaan, nu met vrienden. Zowel wij zelf als onze vrienden waren zeer voldaan! We komen zeker terug, ook zonder AH-restaurantactie.
Riskant .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Zo tevreden over de ambiance, vriendelijk personeel en uitstekende voorgerechten, hoofdgerechten en nagerechten, dat we over een paar dagen terug gaan komen met een paar goede vrienden. Keuze uit de volledige kaart wordt als heel prettig ervaren.
Fleur R.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Slecht en onervaren personeel. Eten was redelijk, echter hadden zij iets verkeerda geserveerd. Duurde erg lang voordat het juiste eten kwam waardoor wij niet tegelijk konden eten.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Het was gezellig druk en we hebben heerlijk gegeten. De keuze uit het aantal bieren is groot en ook de rosé was erg lekker.
Kortom: een aanrader.
Maurice V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Een aanrader, heerlijk gegeten het is een leuk restaurant met vlotte bediening.
Wij gaan zeker nog een keer terug!
Ook de locatie is goed, midden in het centrum.
Astrit .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Ook deze keer hebben wij hier weer heerlijk gegeten.
Deze keer met de AH-actie.
De salades (Lef en gegrilde tonijn) zijn echt een aanrader.
Jaapie K.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heerlijk geten met de AH restaurant deal. Vegetarisch hoofdgerecht is een echte aanrader. De wachttijden waren wat aan de lange kant tussen de gangen. Verder prima verzorgd en hygiënisch restaurant. Voor herhaling vatbaar.
Trudy O.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Het eten en de bediening waren fantastisch. Kwa zitcomfor waren voor 2 van mijn medegasten de stoelen te laag, 1 heeft dan ook een ware stoelendans gehouden, hij heeft de stoelen wel weer netjes terug gezet. Al met al was het een plezierige avond en hebben we heerlijk gegeten.
Peterkur .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Voorgerecht tonijn was droog (te lang gestaan?)
Hoofdgerechten goed maar sla en patat teleurstellend, stelde niks voor.
Nagerecht kaas, drie werden er genoemd de laatste kreeg de benaming schimmelkaas.
Glaasjes rode wijn waren van het een slok niveau, witte wijn ging wel.
Te duur al met al.
sweet174 .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Heerlijk gegeten, wat is dit toch een leuk eetcafé, zelfs gebruik makend van de AH actie is de keuze ruim, geen vastgesteld menu maar keuze uit de hele kaart. Als er iets extra gevraagd werd (kon geen keuze maken tussen de truffel en de geroosterde knoflook jus) kwam de bediening al met de oplossing, dan allebei toch???? dat aangevuld met de ruime bier keuze en mooie wijntjes is dit een heerlijk en gezellig restaurant, we komen zeker terug!