Eetcafé Lef

Heereweg 234 2161 BR Lisse Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Eetcafé Lef

Astrit .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Ook deze keer hebben wij hier weer heerlijk gegeten.
Deze keer met de AH-actie.
De salades (Lef en gegrilde tonijn) zijn echt een aanrader.
Jaapie K.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heerlijk geten met de AH restaurant deal. Vegetarisch hoofdgerecht is een echte aanrader. De wachttijden waren wat aan de lange kant tussen de gangen. Verder prima verzorgd en hygiënisch restaurant. Voor herhaling vatbaar.
Trudy O.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Het eten en de bediening waren fantastisch. Kwa zitcomfor waren voor 2 van mijn medegasten de stoelen te laag, 1 heeft dan ook een ware stoelendans gehouden, hij heeft de stoelen wel weer netjes terug gezet. Al met al was het een plezierige avond en hebben we heerlijk gegeten.
Peterkur .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Voorgerecht tonijn was droog (te lang gestaan?)
Hoofdgerechten goed maar sla en patat teleurstellend, stelde niks voor.
Nagerecht kaas, drie werden er genoemd de laatste kreeg de benaming schimmelkaas.
Glaasjes rode wijn waren van het een slok niveau, witte wijn ging wel.
Te duur al met al.
sweet174 .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Heerlijk gegeten, wat is dit toch een leuk eetcafé, zelfs gebruik makend van de AH actie is de keuze ruim, geen vastgesteld menu maar keuze uit de hele kaart. Als er iets extra gevraagd werd (kon geen keuze maken tussen de truffel en de geroosterde knoflook jus) kwam de bediening al met de oplossing, dan allebei toch???? dat aangevuld met de ruime bier keuze en mooie wijntjes is dit een heerlijk en gezellig restaurant, we komen zeker terug!
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Hele hartelijke bediening en al het bestelde kwam vlot op tafel. Gerechten zagen er uitnodigend uit en waren ontzettend smakelijk. Gewoon eerlijk eten in een ontspannen omgeving. Wij komen beslist nog eens!
bernadette R.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Het eten was echt heel lekker en goede porties
De bediening was goed en we hoefden niet lang op ons eten te wachten en we hebben genoten
Annemiek Z.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Het restaurant was prima! Goede ontvangst, leuke bediening, prima eten. Alleen de wachttijd tussen de gerechten was lang. Waarschijnlijk mede door het mooie weer. 't Was druk. Maar overall uitstekend.
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Gezellig en lekker gegeten goede producten goed personeel. Zeker een aanrader. En vooral een menu van Ah dat je van de kaart mag eten komt niet veel voor.
Carla K.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Even snel een hapje eten. Prima, snel en goede bediening.
nelyvdzande .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten en waren verrast door de keuzemogelijkheid i.v.m. het inwisselen van de vouchers van de Dekamarkt. Onze complimenten.
Carpacci-jo L.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Alles vers, huisgemaakt, hier staat een prima kok! Heel mals vlees, spareribs ook heerlijk. Goede sauzen: niet te zout, wel smaakvol :-)

Mooi opgemaakte borden en vriendelijke bediening.
De mosterd door de vijgenjam op het kaasplankje vonden we wat minder (past meer bij Hollandse kaas dan bij Franse kaas). Maar evengoed zeker een aanrader!!
Yvonne M.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
We hebben heerlijk geluncht . Het enige minpuntje was dat het nogal fris was binnen. We waren met een ouder persoon en die had het niet behaaglijk. Voor de rest was echt alles prima
anja1948 .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
goede lunchkaart volop keuze.vlotte spontane bediening en genoten van de lunch vers en smaakvol.de producten zijn vers en smaakvol
echt een aanrader
Astrid S.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Op aanraden bij Lef gegeten, en dat was zeker de moeite waard. Erg lekker eten voor een normaal prijsje. Zeker voor herhaling vatbaar.
Mar A.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten, maar het was erg rumoerig. De bediening was erg goed. Wij hadden het erg gezellig. Als wij uit eten gaan willen we het wel rustig hebben en de muziek ook niet te hard.
smglas .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Leuke inrichting alleen erg rumoerig.
Ik bestelde en glas wijn, schrok van de inhoud!
Kipsaté was niet erg lekker.
Biefstuk was te ver door gebakken.
Niet voor herhaling vatbaar.
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, lekkere wijn, prettig betaalbaar eetcafé. De akoestiek is wel een verbeter punt.
José D.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Heerlijke gerechten. Wij zijn gek op de salade Lef (salade met ossenstaartpuntjes). We hebben hier al meermalen gegeten. Het vlees smelt op je tong. De vis wordt perfect gegaard. Prijs-kwaliteit verhouding is prima. De sfeer is gezellig en de bediening uiterst vriendelijk. Het toetje 'brownie met een mousse van baileys' is een aanrader. Ook de wijnen zijn goed. Alle wijnen worden ook per glas geschonken zodat je per gang een wijn kunt kiezen die er goed bij past. Kortom: dit restaurant is een aanrader. Wij komen zeker regelmatig terug!
avdiest .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Prima ontvangst, prettige bediening. Eten was lekker. Echter wanneer het restaurant vol is, kun je elkaar niet goed verstaan.