Eetcafé Lef

Meer informatie over restaurant Eetcafé Lef

Jouw recensie over het restaurant Eetcafé Lef

Henk W.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Lekker Thais gegeten, hoewel het voor mij de volgende keer iets pittiger mag. Tafelgenoten waren tevreden over hun stukjes vlees. De mosterdsoep was heerlijk.
MB L.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Gisteren met de familie hier gegeten. Wat een warme gastvrouw, de gastheer was overduidelijk druk met andere zaken dan zijn gasten aandacht geven. Daardoor kwam het voornamelijk op de dame terecht maar aan haar niks te merken, bleef breed lachen en alles liep op rolletjes. Eten heerlijk en de snelheid prima.
hjavdl .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Na hele goede ervaringen tijdens de vorige actie besloten we deze actie af fe sluiten bij Eetcafe Lef. Tijdens het reserveren had ik dezelfde menuprijs van 32,50 eur als vorige keer zien staan dus dat was een hele mooie prijs/kwaliteit verhouding. We hebben heerlijk gegeten en het gezellig gehad, maar de bediening was met name bij binnenkomst behoorlijk stroef. De rekening was echter een verrassing want voor het menu moest 39,50 eur betaald worden wat nergens te vinden was geweest, noch vooraf aangekondigd door de bediening. Met 2 personen was de prijs nog te doen, maar voor 1 persoon kon je met de 3 gangen niet aan dat bedrag komen. Menuprijs lijkt dus opgeschroefd te zijn i.v.m. de actie mede door de kosten aan IENS voor reservering.
Ik weet niet of we er op deze manier nog terug zullen komen
Ingrid F.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het eten was echt fantastisch. Echt heeeeerlijk. De bediening: de jongen was erg vriendelijk. De vrouw konden we geen hoogte van krijgen. Dachten regelmatig dat ze ons liever niet gehad had. Maar buiten haar was het top!!!
Receptie K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Een heerlijke avond gehad! Super lekker gegeten en leuke, gezellig bediening. Gerechten werden allemaal mooi opgediend. AH actie, maar toch vrije keus van de kaart. We zijn zeker van plan terug te komen!
Leny S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Vriendelijke bediening, heerlijk eten , akoestiek is niet optimaal ( veel lawaai ) maar toch super genoten !! Top ????
peterdegelder .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij Lef, leuke tent, aan te bevelen, alleen de prijs was afwijkend, bij het reserveren stond 32.50 en het was 39.50, verder alles prima!
lisettewesselman .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Ik had per ongeluk gereserveerd voor 2 ipv 4 personen, maar was geen probleem. Personeel was erg vriendelijk en we hebben heerlijk gegeten
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Met 2 personen heel lekker gegeten met de AH-restaurantactie. Keuze uit de hele kaart. De ossenhaas is een aanrader! Gezellig restaurant met warme uitstraling en vriendelijke bediening, We komen zeker nog een keer terug, ook zonder kortingsactie
Hilaire V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Lege Borden bleve nte lang staan op tafel, terwijl er 5 keer langsgelopen is zonder dat het personeel iets in de handen had
Bianca D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
1e keer bij Lef, maar zeker niet de laatste keer! Gezellig en vriendelijk personeel! Heerlijk eten van begin tot het eind. Top avond gehad!
Coby P.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Gisteren met 8 vrienden gegeten met de AH restaurantactie bonnen.
Was erg lekker en gezellig, zeer vriendelijk personeel.
Ardina55 .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Het eten was goed en de bediening prima , vriendelijke jonglui. de zaak is sfeervol en warm ingericht.
we gaan zeker nog eens terug
rob B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Het eten is heerlijk, porties zijn ruim voldoende, opmaak is verzorgd, wijn is heerlijk, ambiance is goed. Op zaterdagavond zijn alle tafels bezet, daardoor ontstaat er een levendige sfeer, maar het lijkt of iedereen het naar zijn zin heeft. Wij in ieder geval wel.
jojanneke W.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Het eten is altijd prima hier. We hadden o.a.de botervis, vega en spareribs. Een besteld glas rode wijn stond te lang open (rook al naar port) maar werd snel vernieuwd en een wijnglas met lippenstiftafdruk ook. De nagerechten zijn heerlijk en erg groot. De profiterol is onze favoriet! :-)
Ed K.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Eten was uitstekend, de bediening zeer attent en correct, glazen bleven niet lang leeg, prima.
De serveerster die ons bediende, jong vrolijke aardige meid snapte hoe het werk om gasten het naar de zin te maken.
De biefstuk was uitstekend, zacht en zeer smakelijk, voor en nagerecht was ook goed.
Zeker voor herhaling vatbaar, prijs kwaliteit verhouding is gewoon goed.
harriet V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Onze keuze. We hebben lekker gegeten. Uitsteken van smaak, en kwaliteit.
fransendlich .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
prijs menu is aangepast, van de kaart eten is goedkoper, tafeltje midden in de zaak bij de deur komt door ah actie?
Kinderen van eigenaar dwalen in het eet gedeelte. Het eten is Kwa hoofdgerecht prima het voorgerecht minder en het toetje opgewarmde appeltaart (magnetron) gewoon zeer zacht en papperig niet lekker Wij komen daar niet meer. De positieve scoren komt door het hoofdgerecht deze was lekker.
joseachten .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Het eten was heerlijk en mooi geserveerd.
Alleen de prijs viel tegen. Je betaalt per menu € 39,50 waarvan dus één gratis.
Later zagen wij op de reserveringssite dat een menu € 32,50 kost. Ook al kies je de duurste gerechten dan kom Je nog niet aan de € 39,50, wij haalden dat zeker niet.
Slim gedaan !
anton V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Gezellige avond gehad met lekker eten, precies genoeg, gezellige muziek en vriendelijk personeel.
Vooral het toetje was erg lekker. We gaan zeker nog een keer