Eetcafé Lef

Meer informatie over restaurant Eetcafé Lef

Jouw recensie over het restaurant Eetcafé Lef

Heidi B.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Gezellige lokatie, verrassend variabel aanbod van gerechten. Thais was erg lekker, de roti was erg matig, maar de biefstuk was heerlijk. Lekkere sfeer in warme inrichting. Hartelijke bediening, snelle service. mooie prijzen met leuke weekaanbiedingen.
Willeke V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Gewokte groente in sojasaus past niet bij biefstuk in truffeljus. Na melding hiervan kreeg ik een bakje salade wat er beter bij pastte.
Frans K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Leuke damesvriendelijk goedlachs, gezellig
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
Vriendelijk personeel met aandacht voor de gasten.
Lekker gegeten met z'n 4-en.
Prima muziek op de achtergrond.
Ruime zitplaatsen.
Guus V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
Een sfeervol ingericht eetcafe kan niet anders zeggen. Het eten was lekker maar niet spectaculair. Vandaar de beoordeling 'goed'.
Erwin V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Lekker gegeten. Het speduale Indiaase menu viel zeker in de smaak. We komen zeker nog een keer terug.
Denise K.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
Gezellig en lekker gegeten met vrienden. Helaas waren we de enige in het restaurant.
Lex M.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Prettige en correcte bediening. Heerlijke broodjes.
Marjon V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Super prijs kwaliteit verhouding
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Eten was goed bediening vriendelijk en behulpzaam.
Henk W.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Lekker Thais gegeten, hoewel het voor mij de volgende keer iets pittiger mag. Tafelgenoten waren tevreden over hun stukjes vlees. De mosterdsoep was heerlijk.
MB L.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Gisteren met de familie hier gegeten. Wat een warme gastvrouw, de gastheer was overduidelijk druk met andere zaken dan zijn gasten aandacht geven. Daardoor kwam het voornamelijk op de dame terecht maar aan haar niks te merken, bleef breed lachen en alles liep op rolletjes. Eten heerlijk en de snelheid prima.
hjavdl .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Na hele goede ervaringen tijdens de vorige actie besloten we deze actie af fe sluiten bij Eetcafe Lef. Tijdens het reserveren had ik dezelfde menuprijs van 32,50 eur als vorige keer zien staan dus dat was een hele mooie prijs/kwaliteit verhouding. We hebben heerlijk gegeten en het gezellig gehad, maar de bediening was met name bij binnenkomst behoorlijk stroef. De rekening was echter een verrassing want voor het menu moest 39,50 eur betaald worden wat nergens te vinden was geweest, noch vooraf aangekondigd door de bediening. Met 2 personen was de prijs nog te doen, maar voor 1 persoon kon je met de 3 gangen niet aan dat bedrag komen. Menuprijs lijkt dus opgeschroefd te zijn i.v.m. de actie mede door de kosten aan IENS voor reservering.
Ik weet niet of we er op deze manier nog terug zullen komen
Ingrid F.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het eten was echt fantastisch. Echt heeeeerlijk. De bediening: de jongen was erg vriendelijk. De vrouw konden we geen hoogte van krijgen. Dachten regelmatig dat ze ons liever niet gehad had. Maar buiten haar was het top!!!
Receptie K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Een heerlijke avond gehad! Super lekker gegeten en leuke, gezellig bediening. Gerechten werden allemaal mooi opgediend. AH actie, maar toch vrije keus van de kaart. We zijn zeker van plan terug te komen!
Leny S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Vriendelijke bediening, heerlijk eten , akoestiek is niet optimaal ( veel lawaai ) maar toch super genoten !! Top ????
dicky D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij Lef, leuke tent, aan te bevelen, alleen de prijs was afwijkend, bij het reserveren stond 32.50 en het was 39.50, verder alles prima!
lisettewesselman .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Ik had per ongeluk gereserveerd voor 2 ipv 4 personen, maar was geen probleem. Personeel was erg vriendelijk en we hebben heerlijk gegeten
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Met 2 personen heel lekker gegeten met de AH-restaurantactie. Keuze uit de hele kaart. De ossenhaas is een aanrader! Gezellig restaurant met warme uitstraling en vriendelijke bediening, We komen zeker nog een keer terug, ook zonder kortingsactie
Hilaire V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Lege Borden bleve nte lang staan op tafel, terwijl er 5 keer langsgelopen is zonder dat het personeel iets in de handen had