Eetcafé Lef

Heereweg 234 2161 BR Lisse Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Eetcafé Lef

Teenslipper .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Gegeten met AH actie, ossenhaas, Carpaccio, kipsate, en spareribs erg lekker.
Helaas pompoensoep en grave lax erg tegen gevallen.
Ook jammer dat er geen visgerecht bij de hoofdgerechten staat.
Nagerechten ook heerlijk.
Al met al genoeg om eens terug te komen.
Debby V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Deze keer met de AH Actie bij Lef gegeten en voor die prijs en wat je krijgt "fantastisch"! Je mocht gewoon van de kaart kiezen en voor de biefstuk betaal je dan € 2,- extra. Heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar!
Edwin A.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Vandaag een malse en zeer smakelijke ossenhaas gegeten. Vlotte bediening die niet lang op zich laat wachten. Ook de wisselende 'dag special' is aantrekkelijk geprijsd en aan te bevelen. We komen zeker terug.
yoparo3515 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Verrassend, gemoedelijk en gezellig restaurant. Je voelt je er thuis. Eten super, bediening heel persoonlijk maar ze laten je ook lekker met rust. Je voelt je niet te veel of opgejaagd, zelfs niet nadat je de rekening al hebt voldaan. Hier kom ik zeker vaker terug als dit gehandhaafd blijft. Ga zo door!!!
a V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij LEF. Was er al eerder geweest en ook nu waren prijs/kwaliteit goed. De ontvangst was goed en we hadden een gezellig tafeltje van 4 ondanks dat we met z'n tweeën waren. Dit is zeker een aanrader
evavanderwerf .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Het was best rumoerig vonden wij. Eten was prima, niet super grote potties. De bediening was een beetje ondermaats, moeten lang wachten en was een beetje stuntelig.
Zou het wel aanraden maar dan later op de avond!
Scheffie .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Modern eetcafe, wat je tegenwoordig veel meer ziet, maar doordat er geen bekleding bv. gordijnen hangen , zijn de geluiden des te sterker. Bediening vriendelijk. We hebben lekker gegeten al was een van de voorgerechten, zalm, vol met graten en zag er grijs uit. Rest vd maaltijd was lekker, maar juist vanwege de algehele sfeer weten we niet of we er nog eens naartoe gaan.
Ellen R.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Gezellig zeker om terug te komen. Het fijne is dat je niet opgejaagd wordt om te bestellen. Handig en over nagedacht ze komen pas als de kaart aan de zijkant van je tafel ligt. Top
Astrit .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Ik heb hier samen met 3 vriendinnen via de AH-actie gegeten. Wij waren hier nog nooit eerder geweest. Het terras van het restaurant was helemaal in de Kerst-sfeer dus dat was een leuk binnen komen. Het eten was echt heerlijk; grote porties en echt lekker. Het personeel was ook erg aardig. Ik kom hier zeker nog een keertje terug.
J H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Wij hebben hier gegeten met de restaurantactie van Albert Heijn. Heerlijk gegeten en topservice! Van voor- tot nagerecht helemaal super! Hoogtepunt van het menu, biefstuk met geroosterde knoflookjus, perfect! Wij komen hier zeker terug!
guldemeester .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Ik heb hier samen met mijn vriendin ontzettend lekker gegeten. De gerechten zijn fantastisch opgemaakt en werkelijk heerlijk van smaak. De bediening heel vriendelijk.
Enige minpuntje is dat de locatie erg gehorig is. Maar dat is te verwaarlozen bij het heerlijke etentje wat we hebben gehad. We komen zeker weer terug.
Peter Z.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Met 6 personen gegeten op sinterklaasavond. Zwarte pieten in de bediening, de sint stond achter het fornuis van de gedeeltelijk open keuken. Snelle en correcte maar zakelijke bediening. Voorgerechten carpaccio en zalm vielen in de smaak. Hoofgerechten pittige spareribs, biefstuk en tonijnsteak prima. Trio van wild ok saus wel erg zoet. Groentegarnituren hadden meer gemogen. Samenvattend geen hele bijzondere keuken maar een goede ervaring met een redelijke prijs-kwaliteit verhouding.
Elvire T.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Ik was hier nog niet eerder geweest,maar vond het eten uitstekend,zeker voor deze prijs.A.s.vrijdag gebruik ik mijn kaarten voor het restaurant aan de overkant Chique en Simpel,staat op naam van een vriendin van mij.Ik heb ook al acht keer bij To Meat bij de buren in Noordwijkerhout gegeten,maar bel steeds op I.p. v via de mail .Is ook een prima restaurant.Bij Lef,waar we vanavond waren is de kwaliteit uitstekend en het zijn ook grote porties,dus grote eters hoeven zeker niet te klagen.Ik ben van plan om hier zeker nog terug te gaan.
Julia V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Naar aanleiding van de recensies hier geboekt, we hebben anderhalf uur op ons eten moeten wachten en mensen die na ons binnen kwamen klaarblijkelijk bekenden werden sneller en eerder geholpen. Soep had melk smaak en het vlees was heerlijk qua smaak maar het stuk vlees zat vol aderen. Voor ons echt een teleurstelling had er meer van verwacht.
keesvl .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We hebben hier gegeten op een zaterdagavond in november met de AH-restaurantactie. We waren niet de enigen. Er was een grote groep in het restaurant wat voor veel lawaai zorgde. Echt véél geluid was er, dat was jammer. Je kon elkaar moeilijk verstaan.
De bediening was zeer gewillig om ons van drankjes te voorzien. In het eerste uur is ons vijf keer gevraagd of we nog iets wilden drinken.
Het eten was redelijk. Niet super goed, maar daar is de prijs ook niet naar. Het is zeker niet duur.
Met het toetje ging het even mis. We hadden 'fruit-loempia' besteld. Na de eerste hap van de loempia bleek dit alles behalve een fruit-loempia te zijn. Het was gewoon een hartige loempia. Dit verbaasde ons zeer en daarom vroegen we het personeel of dat de bedoeling was. Dit was zéker niet te bedoeling. Foutje van de kok. Ze hebben dit snel hersteld en ons alsnog de echte fruit-loempia's geserveerd; die waren heerlijk.
Dionne D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Eetcafe lef, veel verhalen over gehoord, en nu zelf ervaren.
Heerlijk gegeten, het vlees zo mals en bediening top, voor alle doelgroepen te doen ideaal.
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Leuk ontvangst, vriendelijke bediening en het eten smaakte prima. Jammer dat het vrij lang duurde voordat we de soep kregen en het broodje. Het drinken moesten we 2x naar vragen.
Kokkieannie .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Op een maandagavond een vol restaurant, stuk gezelliger!
Eten was heerlijk! Eigenlijk niks om over aan te merken, vriendelijke bediening en heerlijke wijn!
Pierre S.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Heerlijk gegeten in een leuke ambiance. Ongedwongen sfeer. Lekkere gerechten met een prima prijs-kwaliteit verhouding. Een aanrader!
Herman V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
De service was erg goed, er kon een gezellig praatje af ondanks dat het druk was met gasten.
Het eten was voortreffelijk, wij hebben ervan genoten.
Wij zullen LEF zeker bij vrienden en familie aanraden.