Eetcafé Lef

Heereweg 234 2161 BR Lisse Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Eetcafé Lef

Carpacci-jo L.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Alles vers, huisgemaakt, hier staat een prima kok! Heel mals vlees, spareribs ook heerlijk. Goede sauzen: niet te zout, wel smaakvol :-)

Mooi opgemaakte borden en vriendelijke bediening.
De mosterd door de vijgenjam op het kaasplankje vonden we wat minder (past meer bij Hollandse kaas dan bij Franse kaas). Maar evengoed zeker een aanrader!!
Yvonne M.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
We hebben heerlijk geluncht . Het enige minpuntje was dat het nogal fris was binnen. We waren met een ouder persoon en die had het niet behaaglijk. Voor de rest was echt alles prima
Astrid S.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Op aanraden bij Lef gegeten, en dat was zeker de moeite waard. Erg lekker eten voor een normaal prijsje. Zeker voor herhaling vatbaar.
Mar A.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten, maar het was erg rumoerig. De bediening was erg goed. Wij hadden het erg gezellig. Als wij uit eten gaan willen we het wel rustig hebben en de muziek ook niet te hard.
smglas .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Leuke inrichting alleen erg rumoerig.
Ik bestelde en glas wijn, schrok van de inhoud!
Kipsaté was niet erg lekker.
Biefstuk was te ver door gebakken.
Niet voor herhaling vatbaar.
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, lekkere wijn, prettig betaalbaar eetcafé. De akoestiek is wel een verbeter punt.
José D.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Heerlijke gerechten. Wij zijn gek op de salade Lef (salade met ossenstaartpuntjes). We hebben hier al meermalen gegeten. Het vlees smelt op je tong. De vis wordt perfect gegaard. Prijs-kwaliteit verhouding is prima. De sfeer is gezellig en de bediening uiterst vriendelijk. Het toetje 'brownie met een mousse van baileys' is een aanrader. Ook de wijnen zijn goed. Alle wijnen worden ook per glas geschonken zodat je per gang een wijn kunt kiezen die er goed bij past. Kortom: dit restaurant is een aanrader. Wij komen zeker regelmatig terug!
avdiest .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Prima ontvangst, prettige bediening. Eten was lekker. Echter wanneer het restaurant vol is, kun je elkaar niet goed verstaan.
Maureen V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Heerlijk gegeten! Aardige bediening en gezellige inrichting. 1 klein minnetje is dat mijn kleding naar het eten rook toen ik thuiskwam door de open keuken. Maar ik kom zeker een keer terug!
Fijnproevers_R_T .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Eetcafé met een plus wat ons betreft waar het gaat om de gerechten. Prima kaart en de porties zijn voldoende. Bediening is vriendelijk en gerechten komen vlot door. Ruime keus uit open wijnen. Het is met veel mensen wel wat rumoerig, maar ja het is een eetcafé dus dat hoort er wel bij. Voor herhaling vatbaar!
Remon W.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Vanwege de 1+1 actie bij Eetcafé Lef gegeten. Gerechten waren heerlijk, net even anders dan anders en de smaken waren geweldig. Het enige is als het daar drukker word je elkaar haast niet meer kan verstaan. Maar we gaan er zeker weer eten.
Michel D.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Heerlijk gegeten en de gefileerde spareribs waren overheerlijk! Complimenten aan Richard die ons perfect en vriendelijk bediende.
Feline H.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
We hebben wederom heerlijk gegeten bij Lef! Gebruik gemaakt van de Lekker Lisse 1 + 1 weken en dan toch gewoon lekker kiezen van de kaart! Daar houden wij van. De service was goed, het duurde wat lang voor we de kaart hadden en konden bestellen. Na ruim 2 uur pas het dessert bestellen gaf als resultaat dat we geen koffie meer namen en dat had niet gehoeven. Ondanks dat blijft dit onze favoriet in eigen dorp! Want de biefstuk is echt een aanrader!!!
guldemeester .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
We zijn met zijn zessen wezen eten. De keuze van het menu is ruim voldoende. De gerechten worden prachtig opgemaakt en zijn heerlijk van smaak. De bediening is ontzettend vriendelijk, vrolijk en hulpvaardig. De wachttijd zou iets korter mogen. Maar bij het aangeven daarvan werd direct ondernomen.
We hebben genoten en heerlijk gegeten.
Astrit .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Wij hebben hier heerlijk gegeten.
De LEF-salades zijn onwijs lekker; net zo als de warme wafel (met warme kersen en slagroom).
Een aanrader als je in Lisse wilt eten.

Enige minpuntje: de afzuigkap voldeed (in onze ogen) niet helemaal.
Fried E.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Waren hier voor lunch met AH-bon, maar het was een prima kennismaking met een leuk, gezellig eetcafé/restaurant. Zal niet de laatste keer zijn dat we daar waren! Ongedwongen sfeer en prima gerechten!
Petra Z.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Zag er goed uit, smaak was goed. De keuze was reuze. Onze Duitse gast geeft de gastvrouw een compliment voor haar Duits.
Teenslipper .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Gegeten met AH actie, ossenhaas, Carpaccio, kipsate, en spareribs erg lekker.
Helaas pompoensoep en grave lax erg tegen gevallen.
Ook jammer dat er geen visgerecht bij de hoofdgerechten staat.
Nagerechten ook heerlijk.
Al met al genoeg om eens terug te komen.
J.C. L.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Dank zij de AH actie hebben wij heerlijk gegeten en zijn vriendelijk bediend. Dit is voor herhaling vatbaar, misschien dan met meerdere personen.
Debby V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Deze keer met de AH Actie bij Lef gegeten en voor die prijs en wat je krijgt "fantastisch"! Je mocht gewoon van de kaart kiezen en voor de biefstuk betaal je dan € 2,- extra. Heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar!