Eetcafe Le Mistral

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 11:00 - 21:00
Saskia021273 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
met enige regelmaat schuiven we met ons gezin aan een tafeltje bij restaurant de Mistral

het eten is er meer dan goed, heerlijk! wat je ook neemt, het smaakt allemaal op en top.

de ambiance is gezellig en sfeervol en de bediening heel persoonlijk

dit restaurant zal ons nooit vervelen en we zullen er dan ook nog vaak verschijnen

groetjes saskia
Ad U.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2014
Waren vanavend eten in ons stamrestaurant le mistral, dit keer was het hertenbief met rode kool, salade met heerlijke dressing en aardappelkroketjes. Was helemaal niets verkeerds aan,
héérlijk!

Ad.
Lucienne U.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
De Scampi´s in knoflookboter als voorgerecht waren heerlijk de escargots ook trouwens in roomsaus met rodewijn en spekjes heerlijk .
Als hoofdgerecht de varkenshaas sate overheerlijk geen tralala gewoon Sate friet salade met erg lekkere dressing en Bambi de herten fillet met rodekool en een erg lekker wild sausje aardappelkroketten en mayo . igenlijk heel simpel maar goede kwaliteit en een gezellige sfeer.