Eetcafé Lange Piet

Langestreek 2 8531 HV Lemmer Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Eetcafé Lange Piet

Bea D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2014
Ik ben hier samen met een vriendin wezen eten en we waren verrast door wat we te eten kregen. Het eten smaakte voortreffelijk en we kregen er van alles bij, friet, gebakken aardappelen, stoofperen, salade etc. Lekker en veel eten voor een fijne prijs.
De bediening kwam regelmatig informeren of alles smaakte en was vlot met het brengen van het eten en drinken. De steak en de varkenshaas zijn echt aanraders. Mals en smakelijk vlees. Grote stukken ook. Het restaurant is heel gezellig ingericht met donkere meubels en prachtige decoratie aan de wanden. Ze hebben verschillende tafels en ook van die lounge hoekjes waar wij hebben gezeten. Al met al zeer geslaagd.
DeGrootFamilie .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Oh wat kun je hier heerlijke spareribs en vis eten. Echt lekker en niet duur. Gamba's besteld en je kreeg echt veel. De bediening was heel netjes en aardig. We hoefden helemaal niet lang te wachten op het eten, wat we altijd heel prettig vinden. Ze doen ook niet moeilijk over speciale wensen, dat was allemaal mogelijk. We gaan hier gauw eens weer eten. Top
Hendrikxfamilie .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2014
Heerlijk gegeten. Echt een aanrader. Grote schol, met verse groenten en heerlijk malse en grote entrecote. Niet duur, en zeer smakelijk en grote porties. Bediening heel netjes en vlot. Het eetcafé heeft een warme uitstraling, gezellig met allerlei hoekjes waar je lekker privé kunt zitten. We gaan zeker eens weer
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2013
Het visstoofpotje voor twee personen besteld. Ondanks het geringe aantal klanten duurde het best wel even voor het kwam. Het stoofpotje zag er goed uit, maar viel zwaar tegen omdat de vis te droog was. Voeg daar frieten aan toe die smaakten alsof ze twee keer gebakken waren en je weet zeker dat je de volgende keer ergens anders gaat eten.
Toen de bediening kwam vragen hoe het smaakte hebben wij het bovenstaande medegedeeld. Ter compensatie kregen we nog een kopje koffie aangeboden, maar wij hadden al genoeg gehad.
Jan Gijs K.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2013
2x Kibberling met frites besteld. Het duurde heel lang voor wij de borden kregen. De korst van de Kibberling was meer dan steenhard. Bij het snijden vlogen de stukjes korst over je bord.
Volgens ons waren ze de friteuse vergeten; volgens de bediening was zo'n harde korst heel normaal "onze klanten houden daarvan".
Volgens zoeken wij volgende keer gewoon een ander restaurant.