Eetcafé Kop van Jut

Leidsekruisstraat 24 1017 RJ Amsterdam Nederland Kaart
31-203207722

Over het restaurant Eetcafé Kop van Jut

Voel je speciaal bij Eetcafé Kop van Jut

De Kop van Jut is sinds 2000 hét eetcafé waar een enthousiast team zich inzet om het haar vele gasten naar de zin te maken. De Kop van Jut wordt gerund met een persoonlijke visie, het eten is eerlijk en de gastvrijheid warm. Het eetcafé is verdeeld over twee etages, beneden is er ruimte voor 22 personen en boven is er plaats voor 14 personen. Voor groepen vanaf 8 personen is er ook de mogelijkheid tot het reserveren van een groepsmenu. De bediening weet hier meer over. Iedereen, gast, koks en bediening zijn onderdeel van een speciaal gevoel: Welkom zijn in de Kop van Jut.

Meer informatie over restaurant Eetcafé Kop van Jut

tram 5,1

Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Eetcafé Kop van Jut

Marianne J.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
We hebben genoten van het eten, de sfeer en de bediening. Een plek om terug te komen.
Judith D.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Via Iens gevonden, snel geboekt en uurtje later zaten we in een heerlijk, klein tentje middenin een druk restaurantstraatje. Super lekker gegeten (overheerlijke jus bij de biefstuk!), vriendelijke en vlotte bediening die alles in de gaten hield. Jammer dat we zo snel weg moesten i.v.m. een concert in Paradiso. Wij komen zeker nog eens terug!
Romeo S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Aan te raden, geen toeristengevoel.
Leuke crew !

Als ik weer in Amsterdam ben, ben ik er zeker weer te gast !
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Service and meals were excellent
Rintje J.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Heerlijk gegeten
Een fantastische sfeer
Enthousiaste bediening.
Van ons een dikke pluim.
Dank je wel, voor de aardige woorden! groetjes team KvJ
Antoine V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Lekker gegeten in gezellige, Amsterdamse, sfeer. Prima tentje.
dank je wel, voor de feedback! groetjes team Kop van Jut
Ferry V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Prima eten voor een prima prijs.
Steven D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heel gezellig restaurant. Eten is heel verzorgd en lekker. Supervriendelijke bediening. Zeker een aanrader wanneer je Amsterdam bezoekt.
Herman V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Eenvoudig, maar erg Amsterdams gezellig restaurant met heerlijk eten
kai L.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heel gezellig cafeetje met echt een aardig bediening, maar daar blijft het een beetje bij. We kwamen voor een high-tea waarbij de echt bijna niks kreeg. Zelfs de droge scone was door midden gesneden om te delen:( Het was echt zo weinig en zuinig!
corrie V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Leuk, intiem restaurantje. Gevarieerd menu met lekkere eetcafe gerechten. Vlotte en vriendelijke bediening! het was de tweede keer dat we er waren in twee weken tijd en komen vast terug.
Bert K.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Een gezellige locatie met slechte bediening.
Voorafgaand aan een theaterbezoek hier gegeten. We waren hier om 18.45 uur en aangegeven dat we om 19.30 uur moesten vertrekken. Er was vrijwel niemand in het restaurant. De bedienster moest in het Engels aan de kok doorgeven dat we om half acht weg moesten, ze vertaalde dit in "half past eight". Om kwart over zeven kwam ze achter haar fout, toen ging de kok pas aan de slag voor ons. We moesten het hoofdgerecht in vijf minuten opeten.
Joke K.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Steeds weer leuk en goed
Ties R.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Gezellig eetcafé midden in de stad en niet zo toeristisch. Wij hadden de saté met friet en al wordt er weinig moeite gedaan voor het opdienen de saté is erg lekker. Prijs kwaliteit is ook prima. Leuk voor als je daarna naar het theater of een concert gaat.
Wilma J.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Diner was goed. Wij hadden vistoofpotje, biefstuk en hamburger. Zonder uitzondering van goede kwaliteit met heerlijke frites. Vooraf garanalen en kaaskroketejes waren ok maar niet bijzonder. Andre Hazes was de hele avond op de achtergrond aanwezig.
Inge K.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, de biefstuk met Champion en ui is zeker een aanrader en wat een heerlijke patat!!! Vooraf hadden we brood met smeersels, ook erg lekker en meer dan genoeg! Wij komen hier zeker nog een keertje terug! We hebben een erg gezellig etentje gehad vlak voordat we naar de Melkweg gingen om de sfeer voort te zetten!
Jetdebruin .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Geweldige high tea gehad! Complimenten voor de service. Vorige week via groupon bij de Kop van Jut geweest. Waren met 12 personen en mochten op de eerste verdieping plaats nemen. Wat een knus en gezellig sfeertje hangt hier. Beetje engelse stijl. We hebben van 15 tot 17 uur genoten van de lekkere hapjes en de thee. Er werd zelfs voor een persoon, die vergeten was door te geven dat ze gluten vrij at, apart nog een salade gemaakt waar niets voor in rekening werd gebracht. Al met al een aanrader. En ook nog eens hartje centrum.
Lis S.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Gister high tea met 5. Wat een oase tussen al die toeristenfuiken. Heerlijke zelfgemaakte hapjes en hele leuke bediening van Brian. Zeker voor herhaling vatbaar.
Andrea B.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Mijn man en ik waren bij De Kop van Jut voor een high tea. Wij hadden geen specifieke verwachtingen vooraf, maar waren aangenaam verrast bij binnenkomst. Klein, gezellig, sfeervol en een hartelijke ontvangst.
De high tea was heerlijk en qua hoeveelheid prima. Alles was smakelijk en we gingen niet met een "plofbuik" naar huis.
De bediening was vriendelijk en attent en nam zelfs de tijd voor een gezellig praatje.
Wij vonden het ook een heerlijk Amsterdams sfeertje en komen hier beslist terug.
Enny B.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Het etentje was onderdeel van het bedrijfsuitje. Ontzettend leuk ontvangen, gezellige huiskamer sfeer en lekker eten! Zeker voor herhaling vatbaar!